Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    Érdekes, nekem csak érzésre volt egyre kevésbé ügyfélközeli a cég, de beleolvasva a topikba, nem igazán az elégedettség pezseg...
    Mindenesetre tizenegynéhány év előfizetés után eljutottam én is oda, hogy - bár egyelőre megtartom az előfizut - hosszabítani nem fogok. Holnapután leketyeg a két év, aztán kész, többet nem hűségezünk.
    Ami engem legjobban zavar, az a régi előfizetők semmibe vevése. Itt van a bónusz program. (igazából nincs itt, mert lassan másfél hónapja nem érem el a Telenor online -on...) Pont ugyanannyiért tudok megvenni több mint tíz éves előfizetői múlttal egy készüléket, mint bármelyik, az utcáról beeső emberke. Az értékesítő kolléga még meg is nyugtat, hogy az én kedvezményem az, hogy emellett megtarthatom a korábbi számomat (Ezen behaltam... Nooormális??? :F :Y ) Ráadásul ugyanez a figura közli, hogy egyébként van hétezer egynéhányszáz bónuszpontom (ezt vajon hol tartják nyilván :F ),de ezt készülékvásárlásra nem használhatom, viszont remek kedvezményes SMS -ekre cserélhetem. SMS -ekre! Egy évben ha kettőt elküldök, ha nagyon muszáj.
    Ezek miatt aztán szépen leépítettem az előfizut egy 90 es okosra, a lebeszélhetőt úgysem beszélem le soha, az internetet meg folyamatosan használom mobilon. Innen már csak a kártya + valamilyen net marad, ha lesz jobb, mint a mostani.
    De hűség már nem lesz :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák