- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
hallerlaller
addikt
válasz alba-regia #15684 üzenetére
De azért még fellebbeztek: [link], persze el lett utasítva.
Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i
-
Landsmann
addikt
Azért megy ám a cenzúra a fércbúkon rendesen.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
alba-regia
aktív tag
3-án bejelentettem a Vodánál a számhordozást, de csak mára kaptam időpontot, hiába van az új rendszer szerint erre két napja a szolgáltatóknak. Tegnapelőtt jött egy SMS, hogy a számhordozást elindították. A Telenornak is írtam, ill. személyesen is jeleztem, hogy el akarom vinni a számot. Megerősítették, hogy nincs lejárt tartozásom, ill. az adataim is ehhez rendben vannak, egyeznek.
Erre ma reggel jött a Vodától az SMS, hogy elutasították a kérelmet. Ma egész nap a két szolgáltatóval telefonálgatok, illetve a felügyelő szerveknek is írtam (sajnos a 30 napos válaszadási határidőt általában betartják). A szolgáltatók egymásra mutogatnak: a Voda szerint a Telenor visszadobta az igényt adategyeztetésre hivatkozva (ez a valószínűbb), a Telenor szerint a Voda nem indította el az ügyet.
Úgy érzem, hogy újból a Telenyomor szivat, mivel a Vodának is érdeke lenne a szám áthordozása, a Vodás ügyfélszolgálatos is ezt sejti. Tájékoztattam mindkettőt, hogy igényt tartok a jogszabályban meghatározott kötbérre is.
Szóval hajrá Telenyomor. Még megszabadulni sem lehet tőlük, szemét társaság. Ja, és a jéghegy csúcsa az, hogy az ügyfélszolgálatos humanoidra minden esetben legalább 25-30 percet kell várni. Az összes előfizetésünket megszüntetjük Telenyomoréknál, de az itt olvasottak alapján nem mi vagyunk az elsők és az utolsók... Remélem, hogy másnak könnyebben megy a számhordozás.
-
Varszegig
veterán
válasz alba-regia #15708 üzenetére
valami hasonló sztorit már olvastam a héten t és telenor vonatkozásban is. Fura.
-
Morris
veterán
Sziasztok!
Van egy Telenoros előfizu és tartozik hozzá 7500pont. Mire lehetne ezt beváltani?
Az előfizetést ugyanis tervezem megszüntetni! -
Damage401
senior tag
válasz Morris #15710 üzenetére
5 perc után 0 FT 6 hónapig és egyéb nyalámságok SMS. és társai
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz alba-regia #15708 üzenetére
Én is ebben a hónapban megyek tőlük. Vagy jövő hó elején. Fel vagyok készülve rá, hogy valami utolsó játékot még eljátszanak velem mikor otthagyom őket. Nem baj, majd feljelentem őket, tutira a legkisebb szemétkedésre is
-
darvinya
titán
Ez szám hordozás nem véletnül ilyen nehézkes.
1 ezek karteleznek így nehezükre esik elengedni úgy, hogy nem kapnak helyükre senkit.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
asdf_
veterán
En meg vert pisalok, hogy mi legyen a ceges elofizunkkal, van ugy egy hetem eldonteni. Az uj ceges csomagjuknak nagyon baratsagos araik vannak (meg az is lehet, hogy telekomado emeles _elottinel_ is olcsobb lenne). Na meg van vagy ket garnitura telenoros keszulekunk. Ha most elpalyaznank mashova, akkor azt nem tudjuk hasznalni egyaltalan a kesobbiekben. Meg tarifaban a T sem lenne olyan nagy nyero, ahogy elneztem (vodasak meg nem leszunk elvbol sem )
-
polonic
félisten
válasz St3ven #15719 üzenetére
Nem lehet ott semmire kattintani.
(#15721) Landsmann
Amikor vettem a készüléket, akkor a régi csomagomról tarifacsomágváltással lett beállítva az okostarifa 90. A régi csomag pedig ugyanolyan XS kategóriás volt, mint a mostani.
Le is akarom mondani egyébként.
Ekkor ugye kötbért kell fizetni. Ezzel tisztában vagyok.
Viszont a készüléket kedvezményesen vettem. Ilyenkor a készülékkedvezményt is ki kell?
Na meg a másik kérdés. A windows phone-os készülékek függőek? Lumia 800-ról van szó konkrétan.
-
SenorGrande
senior tag
Ez milyen kemény. . .
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
hamyka
senior tag
válasz SenorGrande #15723 üzenetére
Háh, a kedves Telenyomor banda elmehet a fenébe
nah nekem ezek után sem kell havídíjas
Neked pedig kedves SenorGrande köszönjük a videót szép leleplezés
Azt hadd kérdezzem meg hogy te beszélsz velük vagy ismerősöd?
[ Szerkesztve ]
Comodó új távlatok...........
-
hamyka
senior tag
-
tomp
félisten
Fb-ra írtam, hogy nem veszik észre, hogy folyamatosan csak panaszt írnak. Illetve ha kell váltsák le Laskát.
Válasz:
Kedves Tamás! Folyamatosan figyeljük a Facebook oldalunkon beérkező kérdéseket, panaszokat, és arra törekszünk, hogy ügyfeleinknek ezen a csatornán keresztül is segítséget tudjunk nyújtani. Véleményed fontos számunkra, ezért nagyon örülnénk, ha írnál nekünk a socialmedia@telenor.hu e-mail címre, és bővebben kifejtenéd észrevételeidet. Nagyon köszönjük! -
sarkanyolo2
őstag
-
M3oH
addikt
válasz hallerlaller #15729 üzenetére
Nem, most szedik ossze a megosztott csomagjaikkal
-
Veron
őstag
Hello!
Kicsit összetett problémám van.
A cégem által hozzám dedikált SIM kártyát használom, a cég fizeti a számlát (egy bizonyos összegig). Eddig korlátlan adatforgalmat biztosított a Telenor, nyilván a céges szerződéssel összhangban, most azonban a korlátlan helyett 100 MB-os adatforgalmat kapunk a céges csomagban. Ami, mondani sem kell, hogy okostelefonnal semmire sem elég.A kérdésem az, milyen okosságot tudtok arra, hogy >100 MB-ot tudjak forgalmazni lehetőleg két telefon használata nélkül. Gondoltam arra, hogy veszek egy nagyon kis adatforgalmat engedélyező feltöltőkártyát és ha elfogy a céges 100 MB-om, akkor beteszem azt a telefonba. A gond ezzel az, hogy nem hiszem, hogy a céges számot át lehet irányítani, így nem találna meg senki, ha nem a céges SIM-et használom. Óránként cserélgetni meg nem szeretném.
Tudtok esetleg valami más megoldást?
Kösz!
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
axioma
veterán
A valasznal tekintsunk el attol, hogy a Telenor a Vallalati Mobil Online 100MB-ot per pill technikailag nem tudja lassitani, tehat jelenleg jo lesz neked. De egyszer biztos megoldjak, es onnan erdekes lesz.
Ha a ceg fizeti, semmit nem tudsz tenni, ha ok nem egyeznek bele. A telenor itt is sz*rik az igenyekbe, ket evig igergettek, hogy lehet majd havidijat (marmint ilyen kieg. szolgaltatasokra jarot) is a maganszamlara tenni (nalunk van a nem ceges celu hivasokra), es akkor lehet netunk annak a terhere. Aztan egyszer kibujt a szog a zsakbol, hogy a projektet (ami a szamlazasi rendszert erre kepesse tette volna) mint tul sok eroforrast igenylot leallitottak... Vegul a cegunk kellett beleegyezzen, hogy magancelu netet kerjenek a munkatarsak a hangkartyara ugy, hogy a ceg fizeti, ok meg (3 havonta) leszamlazzak. Ami plusz adminisztracio stb.
Masik sim + Mifi? Nem a leghatekonyabb, foleg ket akkut tolteni, de jobb otletem a kerdesedre most nincs.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Sztem Wifi akart az lenni.
AM egyelőre valóban nem tudják korlátozni a sebességet én is ezért tolom 100mb-ossal. Olcsó és kvázi végtelenített adatforgalmat ad. Viszont ha hálózat fejlesztés után helyre áll a rend akkor enenk vége, szóval hosszútávon ne nagyon építsen erre senki szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
alba-regia
aktív tag
Én is írtam a fb oldalukra (is). Le is szedték gyorsan, válaszban felhívták a figyelmemet a házirendre. Magyarul: csak olyan bejegyzések maradnak fent, amiben őket dicsőítik. De ilyen meg nincs. Aki még nem tette meg, nyugodtan nézzen szét a fb oldalukon, legfőképpen a jobb oldalon fent. Főleg az új ügyfelek, vagy akik szerződést akarnak aláírni ezzel a hordával, elgondolkozhatnak, hogy nem kellene ezt meglépni.
Az meg már a jéghegy csúcsa, hogy a hívószámomat el akartam hordozni tőlük, és megakadályozták. Mivel indok (tartozásom nincs, az adataim egyeznek) nem volt, így tegnap több beszélgetés alkalmával azt hazudták, hogy a Voda nem indította el a hordozást, pedig ők hozzájárultak. Ennek ellenére a KRA megerősítette, hogy a Telenor utasította el a kérelmet. De már nem is idegesítem magam tovább.
-
Vangelis
nagyúr
válasz alba-regia #15743 üzenetére
Nekem is azt hazudták, hogy nem szedték le a hozzászólásomat.
Amikor szóvá tettem visszakerült.
Pedig le is fotóztam, hogy előtte nem volt ott.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Veron
őstag
válasz axioma #15742 üzenetére
Persze most még működik így is, de előbb-utóbb lekorlátoznak. A főnöknek sajnos hiába szólok, ez egy multi, mindent külföldön döntenek el.
Cipelni meg nem szeretnék egy másik eszközt, hiszen akkor járhatnék 2 telóval is. És pont ezt akarom elkerülni.
Úgy látszik nem nagyon van jó megoldás. De azért kösz az ötleteket![ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz SenorGrande #15723 üzenetére
Ez mindent elmond erről a bandáról.
Kötelezővé tenném ennek a meghallgatását, mikor valaki a telenyominger ügyfele szeretne lenni.
-
club1
veterán
Igen, hibás az ügyfél is. Pl. hogy nem fizeti elő az összes országos terjesztésű napilapot, mert ugye nem lehet tudni, éppen melyik kettőben teszik közzé a hirdetményeiket.
Meg azért is hibás, ha kap egy olyan tartalmú sms-t, hogy az ÁSZF-ben változások lesznek, akkor nem olvassa végig (és érti is meg) a rá vonatkozó részeket úgy, hogy sokan azt sem tudják milyen csomagban vannak. Vagy nem megy be ilyenkor mindenki egy ügyfélszolgálati pontra, hogy megkérdezze, mi fogja őt érinteni. Persze az más kérdés, hogy az ügyfélszolgálati irodák ezt nem tudnák lekezelni, de attól az ügyfél még hibás...
Azért az előfizetők kétharmada lássuk be nem egy műszaki zseni. Ők pl. hibásak, hogy előfizetést kötnek és az ÁSZF szövege nem igazán az ő nyelvezetükön íródik? -
Foose
addikt
Sajnos így van,igazad van De összességében,kiben merül fel egyáltalán,hogy nem az előfizető a hibás?! Sajnos mindig az ügyfél fog az ilyen helyzetekben rosszul kijönni a dologból. (persze nagy ritkán van kivétel) Én akkorát röhögtem,amikor a csaj azt mondja,"két napilapban is megjelent"... Hát mint előfizető kötelességem nekem napilapot venni,hátha ott közlik az ilyesmit???
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs