- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
A z6-ot miért csak párban lehet?
Előre Sport attack 2-t vettem 25 ezerért, hátulra 41 ezer lenne, de a sima sport attack meg csak 30 ezer hátra.
Nem fogok 10 ezer ft-on kukacoskodni, megveszem 41-ért a gumit, csak érdeklődöm mi lenne ha?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zack
nagyúr
Nézd, én nem akarok senkit meggyőzni. A GSXR1000-be beletettem 42e km-t, jó pár vágott slick-et elhasználva. Rendőri ellenőrzésbe nagy számok törvénye alapján belefutottam párszor, de sosem, ismétlen sosem ellenőrizték a gumik állapotát, még a gumi mélységét sem, nem hogy azt, hogy ez most utcai vagy sem. Azon túl láttál már vágott slick-et, amit olyan gumis csinált aki ért is hozzá? Megsúgom, különb, mint sok sportgumi mintája. Persze hiába van minta, azért vízen vigyázni kell vele, de ez bármelyik gumira igaz. Meg aztán a 20 fok alatti hőmérsékletet sem igazán szereti, tehát érteni kell hozzá, mit mikor lehet, főleg egy 160LE+ gépen. Nekem is volt hogy elforgott, volt hogy kidobta a seggét fél méterre, de ez ezredesnél ilyenekre fel kell készülni. Aki nem jártas a motorkezelésben, az ne vegyen slick-et, de erős motort se.
Azon túl a pályagumik is 3 fajtában kaphatóak. Lágy, medium és kemény. A kemény is egy kicsit puhább mint az utcai sport, de cserébe 3x vastagabb a hús a futófelületén. Próbálj meg egy utcai sport gumit megvágni, miután csak középen eltűnt a gumi mélységét jelző csík. Megsúgom nem fog menni. Ez is a lerántásról szól, semmi másról. Borzalmas vékony a hús az utcai sport gumikon, pont azért, hogy minél többször cseréld. Nekem az elmúlt 3 évben a hátsó vágott slickem 5e ment el, mert 2x lehetett vágni, olyan vastag volt a húsa.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Ellenben te lehet nem kanyarodtál olyat amilyet én. Nekem pályához nem kellett gumit cserélnem...
Ráadásul én /60-as pályagumit használtam...Utcaiból van ilyen? Tudtommal csak /55 van 190-es gumiból.
Most jön az, hogy neked nincs szükséged /60-ra... Amíg nem próbáltad, addig ne is mondj semmit, mert én mindkettőt próbáltam. A magasabb oldalfal sok szempontból jobb. Leginkább annak aki szeret kanyarodni.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Én nem különben. De én 2004 óta mentem kis FZR-rel 6000km-t, 8000km-t YZF1000 Thunderace-szel, 7000km FZR1000-rel, és 42000km-t GSXR1000-rel. És még egyben vagyok.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Sosem használtam taposva hátsó féket. Csak lassításra használtam 30% hátsó 70% első, vagy 20-80%. De ezt is csak úgy ha már láttam kaki lesz a biliben. Az a helyzet hogy meg kell tanulni fékezni. Ez a legfontosabb. Pont ezek miatt amiket írtál. Drasztikus hátsó fék használatkor megcsúszik a kerék és irányíthatatlan a motor. A balesetek nagy részét sokan ezért nem tudják elkerülni. Az első fékkel mindent meg lehet és meg is kell tudni oldani. Senkit sem engednék 100LE feletti motorra ráülni amíg nem tanul meg hatékonyan fékezni. Sajnos ebben igen kevesen járatosak. Maja 400 mondjuk más tészta, de ez nem is az a kategória. Hosszú mint a vonatfütty, far nehéz, kaki a súlypont...Persze egy 1000-es GSXR-hez képest. Itt kicsit alkalmazkodnom kellett az eddigi rutinhoz, és több hátsó féket használni.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
alvaro
senior tag
Z8-at Michelin Pilot Road 3-mal együtt tesztelte Kutya:
Csak mivel nem egy motoron voltak, ezért elég nehéz összehasonlítani őket
Na mindegy, a magam részéről Pilot Road 2 fog felkerülni (már megvan), f650.hu-s brigádból többen dícsérték, és most, hogy van utód, kicsit moderálták az árát is a sz@r forint ellenére.
Egyébként végeztek a 104 ezres 100 ezres 120 ezres szervizzel (óra szerint 104k, illetve 4k, a 100 ezres eltolva egy időközi olajcsere miatt, és úgy 120 ezer lehet benne igazából). Érdekes, hogy az "alig használt" (8500km, a hivatalos ciklus 10 ezer) olajat jobban megviselte a használat, mint a "túlhordott" gyertyát (máskor 20 ezernél cserés, most 24-nél maradós).
A villaolaj se volt szép látvány 2 év után. Lehet, hogy évente fogom cseréltetni, főleg, ha ilyen hulladék utakon járok... márpedig fogok.
Összességében most kicsit jobban veszi az úthibákat, és újra sokkal finomabban jár a váltó. A letört index cseréje meg az elgörbült kormány egyenesítése már csak hab volt a tortán. Ja, 33400km után kapott új első fékbetét. Még biztos bírta volna egy darabig, de lehet, hogy egész évben ennek kellett volna bent maradni, azt meg azért mégse kéne
-
Integra
titán
eddig 15k km van a tehénben, a gumi 0 km-es korában került rá. nagyon jó állapotban van, pedig nyomaték az bőven akad. igaz apám nem egy vadulós, de néha én is használom. kvázi újszerű. szerintem még legalább 15k km benne van a gumiban, utána öregedés miatt úgyis cserés lesz. hamarabb mint ahogy elfogyna a profil. maximálisan elégedett vagyok vele. kockásodásnak jele sincsen.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
-
Djuree
félisten
hát az akksi ilyen, egyik napról a másikra hal le, simán lehet h tegnap még teljesen ok volt, ma meg halott az egész. próbáld feltölteni, aztán majd kiderül.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
12.2-3 már dög-alacsony (12.8-nak kéne lennie), a 10-11V pedig már abszolút.
Nem biztos, hogy csak az akku, sőt, ha ilyen hirtelen jelentkezett, esélyes, hogy nem (csak) az.Én is hasonló cipőben járok, nálam nagy valószínűséggel a generátorral van gond (a hétvégén szedjük szét). Akku lett már benne cserélve, először simán a kora miatt arra tippeltem, mivel töltőfeszültség, ugyan a szervizkönyv által megadott tartománynak alján, de volt. Csakhát akkucsere után is elkezdte az első intő jelet: indítózás után ha be volt kapcsolva a tompított, alapjáraton állva remeg a fénye.
Nálam ez egy lassabb folyamat volt, egyre gyengébb lett a fény és erősebb a remegés, utána nehezebben tekerte az indítómotort, majd már nem is bírta beindítani, úgy kellett betolni. Ha nálad ilyen hirtelen jött semmi előjel nélkül, nézd meg az akku kontaktjait, savszintjét, valamint hogy egyáltalán tölti-e az akkut, s milyen feszültséggel. Utána lehet vizsgálni a fesszabot (az már kicsit macerásabb) majd a generátort (ahhoz olajat is le kell ereszteni).
Gyurikám, ne osztogasd itt már megint az észt féltudással
Inti, hogy hány ilyet tudnék... tegnap Szfvár -> Siófok -> Bp (balatonos forgalom) -> Kecsó (repnapos forgalom) -> Bp (repnapos forgalom), remélem el tudod képzelni, mennyi faszlámát kerülgettem... Rendszeres volt az olyan, hogy 110-120-szal belső sáv, mellette semmi, mögéállok, ráhúzódok, nyomok refit, semmi. Hagytam a csába, kielőztem jobbról. Másik kedvencem, aki negyed sávot húzódik ki jobbra, hogy férjek el... kösz.
Tegnap a prímet viszont a következő vitte: 4 sáv, ebből 2 viszonylag tömött, találd ki melyik. Igen, a belső kettő. Legbelsőben mennek 120-130, mellette -5-10, két külső teljesen üres volt, egyetlen kocsi sem volt ott! Nem akartam elhinni, ezek is azt hiszik, hogy a B-kat az "Belsősáv"-ot jelent?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Adnak mellé mindent, neked nem kell semmit külön venni
Semmi extra: a tartályban van minden, belenyomod az akku tetejébe (automatikusan kiszakad a tartályok teteje a benyomásnál), belefolyik, utána pihenteted 20-30 percig és lezárod a mellékelt lezáróval. Beszerel, indít. Tölteni sem kell ilyenkor. Semmi extra. Ettől még gondozásmentes lesz.Sógorom nem tudta betolni az 1,6-os V2-t, pedig nem gyenge gyerek
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nem. Ez rendes savas és gondozást igénylő akku. Amiről én beszélek, az gondozásmentes...
mod: legalábbis szerintem. Ami gondozásmentes annak nem lecsavarható a teteje, hanem le van ragasztva. Én ezt nem ilyennek látom.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
A sor4 ZX6R + cuccok is volt ~210kg, mégis betoltam a magam 62-63 kilójával Sztem a megfelelő sebesség elérése a kulcsa a dolognak, tehát nagy nekifutás, plusz ha van, akkor lejtő.
Akku: ált. a motor service manualjában is le van írva, hogyan csináld. Én azért még a biztonság kedvéért feltöltés után csepptöltésre tettem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Először is keresd meg, mit akarsz venni, mert amiket belinkeltél, azok nem a tiedbe való. Ha jól látom, 12V 10 Ah-s kell a tiedbe, és asszem bal pozitív. Minden gyártó oldalán van akkukereső (Banner, Varta, stbstb), ami alapján típusspecifikusan meg tudod nézni, mire van szükséged. Ott megnézed a típust, beütöd a keresőbe és kiválasztod ami közel van. Ha most mondok egyet Bp szélén nem biztos, hogy neked az jó lesz
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Párral feljebb írtam, akkumaxban vettem, náluk volt a legjobb áron, s készleten is (jónéhány másiknál csak rendelhető volt).
Gondozásmentes Yuasa jó, csak drága. Én egy egyszerűbb agm-es Vartát vettem.Szerk: meg amit Daywalker mond, először a méretet nézd meg, mert anélkül nem sokra mész.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
A nagyvas oldala szar, akkugyártó oldalán kell keresni. Bár hozzáteszem, a banner és a varta oldala mást-mást ajánl. Te figy, mi lenne ha megnéznéd mi van benne pontosan? Sokkal egyszerűbb lenne, mint vaktába lőni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
sketchifun
senior tag
Köszi a választ.
Tulajdonképpen ő egy 600 köbcentis, az ő nyelvén "gyorsasági" motort szeretne. Bár szerintem egy ilyen sport-túra kategória is megfelelne neki. Régóta motorozik A2 jogsival asszem, 35Kw-ot vihet vele. Még AM is van neki. Vagy volt.
Felszerelésből van neki egy állvédős sisak, és egy gerincprotektoros bőrkabát, akkor javasolni fogom még neki a csizmát, és a nadrágot. Ezek alá gondolom kell még protektor, akkor gondolom a könyök, és a térd lenne a fontos.
Védőfelszerelésből mit érdemes venni? Milyen márka az, ami vállalható terméket készít? Sajnos az az érzésem, hogy egy olyan márkára lesz szükség, ami sok-sok ilyesmit gyárt, tehát széles a kínálata, és mind minőségi cucc. Mert ő bizony kinézet alapján választ. Eddig speciel farmerban motorozott, utcai cipőben.
Tehát akkor ezek szerint kb 1 millió 200 ezer, vagy 1 millió 300 ezer elég pénz lenne ahhoz, hogy biztonságosan motorozhasson, egy értelmes motoron?
Motorban Japánt szeretne. A Német (BMW) drága, az olasszal már befürdött(Volt Aprilia robogója, egy rakás hulladék volt, a gatyája ráment, illetve valami nagyobb, váltós Ducatija, az meg állítólag kajált, és nem is ment úgy, mint amennyit elkértek érte.). Egy GS500-on vizsgázott, és nem jött be neki. Nem a motor méretével volt szerinte a gond, meg a sebességével. Egyszerűen szerinte lomha volt, és magas fordulaton elfogyott belőle a nyomaték. Azt mondta, hogy Kawasaki ZX-6R, Suzuki GSX-R 600, Yamaha R6, és Honda CBR600 tetszik neki, csak nem tudja melyiket. Mik a vélemények, ezek közül melyiket lenne érdemes megvenni, eltekintve attól, hogy "első" motorja lesz az illetőnek? Természetesen csak ekkora méretben, több kisebb motorja is volt már.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
stifi
senior tag
a gondozásmentes így néz ki (ha másból nem, az árából kiderül)
ehhez adják a savat külön tartályban, beleöntöd majd lezárod és onnantól nem lehet szétszedni, gondzásmentes.
és ha elfogadsz 2 tippet: a Varta tök jó akkukat gyárt (ára is jó), és a www.laptopakku.hu motorhoz is tud akkut adni, csak emailben kell kérni és az áraik is jók szoktak lenni.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
csongi
veterán
A gondozás mentes akksi is csak addig gondozás mentes amíg el nem párolog a víz belőle. mert elpárolog az tuti. Annyiból jobb, hogy nem kell vele bíbelődni, nyugodtan eldobhatod .
Vegyél egy rendes akkut, fél évente ellenőrzöd a szintet és jó pár évre megoldódott a gondod. Szinte mind kínába készül. A gyártás vagy 70% ott zajlik a világon. A márka név ma már csak minőség ellenőrzés takar lassan . Fontos választáskor. V; A; méretei, és melyik oldalon van a pozitív saru. Akad még eltérés az indító áram terén. De hogy azok az értékek valósak e amiket ráírnak, háát ... ha van lehetőség a nagyobb értékűt kell venni. A legtutitbbak a spirál cellás akkuk, de az áruk horror kategória.Djuree: az enyém is olajban forgó generátort üzemeltet.
Archer: Nekem is zörög valami elöl Semmi nem lóg, átnéztem, csavarok meghúzva. Én a fejidomra gondolok, kellő mennyiégű műanyag van benne, és kiad egy kispolszki műszerfalat
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Bannert vettem innét
Van pár cimborám aki erre esküszik.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
stifi
senior tag
az orosz töltőt felejtsd el!
az akku úgy marad egészséges ha a kapacitásának kb 10%-ával töltöd, tehát egy 10A teljesítményű motorakkut 1A-rel töltesz. ha ez nem állítható az orosz töltőn (valszeg nem) akkor az 50-100A akkuhoz van belővel és 5-10A-t tol bele óránként, amitől egy kis akku kinyiffan mint a szar.ez a töltő 0,8A-rel tölt, ami tökéletes motorakkuhoz, de nagyon lassú autóakkuhoz, ennek ellenére már többször töltöttem fel a kocsim akkuját vele, teljesen jó!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
TommyGun
őstag
Ez tud csepptöltést is? mert azt nem írják, pedig télire az lenne a jó...ennyiért énis vennék de nem sok mindent lehet rajta tekergetni...
Haverom ERRE esküszik van a családban náluk 3 motor 3 autó egész télen éjjel nappal megy a csepptöltő forgatják az akksikat és bírja...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
nolika
aktív tag
Valahogy megfogtad a lényeget. Minden reggel dugulás van befele irányban pesten mindenhol. Buszsávot lehet használni stb... Szóval a menetidő autóval is alsóhangon 1 óra bruttó. Pesten egy motor jobban használható, nem kell parkolóhelyet keresni például.
Autó meg van, tudom használni ha szar az idő meg ha hideg van. Meg szerintem élmény a motorozás
-
canniball
nagyúr
"en erre reflektaltam, nem konkretan farmerre"
Na látod az eszembe sem jutott hogy egy farmerről szóló cikkben nem farmerről írnak, pedig ennek tükrében még egyszer olvasva könnyen lehet hogy tényleg erről van szó."az en s*ggem nem szokott izzadni, igaz hogy nem is cigizek, akkor lehet hogy meg is van az ok"
Lehet.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Dexar007
veterán
-
tboldi
nagyúr
Nem ismerem egyik típust sem közelről, de így hirtelen: BMW F800GS, Yamaha XJ600, Honda Transalp, vagy a régebbi Africa Twin...
(#65659) FIREBLADE78: Mert így szól a jogszabály?
Viccet félretéve, mert már elmúlt 2 éves az A2-m, és így 20 évesen is meg tudom csinálni, nem kell 24 éves koromig várnom.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
A drágaságot aláírom, de a megbízhatatlanság az AMF korszakból maradt a köztudatban. Az EVO modellek óta (kb. 1985) ez már csak urban legend. Egy mai gyártású túra HD -hoz az olaj, szűrők és gyertyacserén kívül, kb. 70 -ezernél kell először hozzányúlni (vezérműláncfeszítő papucsok, kormánnyak csapágy és hátsó beltszíj csere).
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
Nem jelent, de nekem "a haverom mondta, hogy jó szerelő, vidd oda" sem jelent minőséget és megbízhatóságot automatikusan.
Drága: ez szerintem egy berögözött baromság. Rezsi óradíj?
Gyári alkatrésszel dolgoznak, oké, drágább, vehetsz és vihetsz utángyártottat is.
Egy 10 ezres szerviz (olaj+szűrő+átnézés+átkenés), bruttó 22 ezer, ez drága?(#65712) fattyu
Kicsit eltértél a lényegtől. Mert ha minimálbéren van tartva, nem jól szerel majd vagy nincs meg a szaktudása? Hogyan minősíti ez a márkaszervizt aszerint, hogy jó-e vagy van-e ott szaktudás?[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
StoneBridge
senior tag
Igen, nekem is (ez pedig márkaszerviz iránti tapasztalatokat sem zár ki), sztem nem lettem elvakult márkahívő.
Yamalube. Nem tudom jófajta olajnak számít-e vagy sem, azt írja a gyári könyv, azzal dolgoznak, az fog belemenni.
Nah ja. Ehhez tartozik egy tavalyi eset is, nagyjából ezen okból szállíttattam át a gépem, amikor odacsaptam. Igaz szintén márkaszervizből vitték át, szívesen vállalták volna ott is, de a pozitív tapasztalatok a megszokott helyre irányítottak.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel