- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Szerintem erre találták ki a sport-túra mocikat, bár nem az én dolgom mások ízlését forszírozni.
Bejönnek nekem is a sport motorok, de szeretek túrázni is.
Az ilyen igényeimet egy sv650s bőven kielégíti. Kellően sportos, de nagyobb túráknak is neki mernék vágni vele, míg egy sportmotorral nem szívesen tekernék le több száz kilométert.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Djuree
félisten
hogyne lehetne már menni. akinek kényelmes annak hajrá, őt irigylem, nekem sajna nem lenne az. nekem a fazer sem az igazi, GS1200 kéne nekem, de kinézetre meg a fazer tetszik jobban és nekem ez is sokat számít, így marad a kompromisszum, ami még elviselhető óránként megállok elszívok egy fagyit, vagy elnyalok egy üccsit, aztán go tovább felfrissült seggel
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
Még az is lehet, hogy detecto is lesz.
Nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogy elfér a "csomagtartóba".A pager-es távirányító jó lenne nagyon, mert ha bejelez a zsebembe, abba a pillanatba kimennék a géphez egy szamurájkardal
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Sopron környékén vagyok járatos.
Majd esztergálok fából egy hasonló méretet, aztán azzal tesztelem, hogy elfér-e.
A piranha riasztó azért tetszik, mert ha közel mennek a mozihoz, akkor kicsit beriaszt, ha még közelebb mennek, akkor meg folyamatosan szirénázik.
A detecto 7000 RS1 csak méretben különbözik, vagy van benne butítva valami?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Nem is vagy messze. Sokat járok arrafele (doba, somló...)
Van motoros rokon ajkán is.
Pl. hétvégén is megyek dobára rokonokhoz, de kocsival.
Motorral biztos nem járok arrafele mert jelenleg nincs rendes ruhám :-(Ha a szerszámkészletet kiszedem akkor tuti befér a 8000-es, de magamat ismerve, tuti akkor kéne belőle valami.
Te hova teszed, ha nem fér be az ülés alá?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
Jó te nem vagy pösti gyerek Ezekből az alkalmakból csak egy történt Egerből hazafele jövet, a többi mind pesti esemény
MOD: más téma...most hívott az asszony bátyja, hogy egész délelőtt rajta felejtette a Marauderen a gyújtást és most nem indul, tolásra (eléggé lejtős utcában való lendülettel) se nyikkan meg. Lehet, hogy nem csak az akkut nyírta ki ezzel a manőverrel, hanem mást is?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
shiNIN
tag
Pedig ezek még apróságok (bár nem tudom, konkrétan Nálad mennyi)... Nekem nagy plexi lesz, Alvarónak szíj, közben még ruhát is kell venni s egyikünk sem most kezdte az idei motorra költést... Cilinek jön a 30-as szervíz, még a túrák előtt. Esni nem fogunk, mert minden pénz kell a házra (meg amúgy se jó az), ahhoz képest nyaralni is megyünk pár országba, mert az kell, persze csak a szomszédosakba röviden. Meg esetleg Csehországba, koponyatemplom és Scarver találkozó
A többhetes szicíliai út majd... jövőre. Én kibírom, csak Bled legyen meg idén, tavaly elmaradt.
Megyünk ilyen osztrák vártúrára, hiperlaza, még jó, hogy egyik nap reggel odamegyünk, másnap este vissza, ez 140 km-rel megdobja azért mindkét napot.Hétfőn megyünk szíjért Pátyra, remélem, nem fagyok le a motorról... Az aznapra jósolt maximum hőmérséklet nekem határeset
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Nem szinkront kell csinálni, hanem a megfelelő benzin-levegő keverék arányt kell belőni. Persu úgyis le fog róla beszélni Én is meghagytam a gyári dobot, pedig nagy volt a kísértés. Egyszerűen már engem is idegesít a sok lyukas meg race dobos idióta. Ha veszek egyszer, csak típusspecifikusat, ami road legal, és van becsavarható tompítója, ja és titán. Termignonit már találtam, de eléggé durva ára van sajnos.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
-
Daywalker
addikt
Mégis milyen csavarok Amivel állítod a benzin-levegő keveréket a karburátorokon. A szinkron a pillangószelepeket hozza csak szinkronba, de nem nyúl a keverékhez, ami a kipuffcsere miatt szükséges lehet, hiszen változik a hengerek töltéscseréje.
Amúgy az én párom is mondja, hogy meleg a lábának, de ez van. Ha felhúzod az ülés alá, akkor az ülepének lesz meleg. Legalábbis akiknek ilyen gyárilag, azok erre panaszkodnak. Nincs jó megoldás
Azt is mondják, hogy karbon nem olyan tartós, mint az alu vagy a titán. A gagyik simán átlyukadnak. De erről nincs tapasztalatom, lehet, hogy szimpla urban legend. Én is örülnék egy picike hangnak, de jó a gyári titán dob. Így is van hangja, ha kapja a ívet, de el tudok menni úgy reggel, vagy hazajönni este, hogy nem verem fel az egész környéket.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
emre
veterán
Hát, ja.
Megunta hogy csak vele viccelnek mikor a motoros hirdetéseire olyan ajánlatok érkeztek hogy 3 kilométer horganyzott acélhuzal, meg 300 db vadászgörény.
Pedig milyen jól mutatott volna az acélhuzalra 10 méterenként felakasztott görények sora.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Daywalker
addikt
Lényegében igen, de senki sem nézi általában és szerencsére.
Plusz ki lehet forgatni még jobban, hogy tilos az úttesten megállni, ahol a járdán ez megengedett Ha motorral vagy és megvan a másfél méter a járdán, akkor nem állhatsz meg úttesten?! Szóval lehet még csavarni rajta
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
41. § Várakozás
(1) A 40. § rendelkezéseit értelemszerűen alkalmazni kell a várakozásra is.
(2) Tilos várakozni [a 40. § (5) bekezdésében említetteken túlmenően]:
e) az úttesten ott, ahol a járdán a megállás megengedett.
Nem én találtam ki. Az a baj, hogy ugye nem tér ki külön motorra, mert ez nyilván arra vonatkozik, hogy ha az autósnak tábla van, hogy a járdán kell megállni, akkor persze, hogy nem állhat meg az úttesten De motorral mindig megállhatsz, ha van másfél méter, ehhez nem kell tábla...erre mondtam, hogy ki lehet forgatni...
vendingo: aha, és valaki naponta rohangáljon a parkolási ügyfélszolgálatra?
A fizetésről meg ezt találtam: [link]
MOD: ennek ellenére sok helyen kell fizetni állítólag...nyilván ebbe nem tartoznak bele a magáncégek kezében lévő telkeken kialakított parkolóhelyek.Javítsatok ki ha tévedek, nem vagyok tévedhetetlen
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
Milyen sisakod van?
Elég ha hörcsögnek nézel ki a tükörben és csak kicsit szorít, de nem szabad sajnálni az időt, hiszen hosszútávon használod, nem kevés pénzt hagysz ott.
Nekem Laser márkájú sisakom van, ami max. közép kategóriás, de 6 év alatt nem ment össze jelentősen a belső párnázása, továbbra is kicsit hörcsögnek érzem magam benne, ami pont jó.Ennél van interneten jobb leírás, hogy hogy kell sisakot, egyéb ruhát választani, de sisakot alapjaiban így kell.
A kis-közepes boltok eladói rád sóznak mindent, hogy "jó az". Nekem is eladták volna az 54-es ruhát, hogy jó rám, persze nem volt 52-es belőle. Aztán a superzone-ban felpróbáltam 52-est és az volt a jó. -
Daywalker
addikt
Jaja...ha nem tiltják be, még mindig vehet Addig pedig okosan
stifi: Valami progresszív rendszer tényleg jó lenne. De megpróbálhatsz fellebbezni, bár szerintem is csak felesleges pénzkidobás. Mindenesetre ha részletet kérsz, akkor már ezzel is be lehet próbálkozni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
Right Lane Cruiser Insightja, 2.5 literes átlag
Basjoos Civicje, 3.3 literes átlag
Leszilaci 1.3-as Yarisa, 3.6 liter
VW Golf Cabrio TDI, 3.44 liter
Nem "normális" használat, de normálisan, nap mint nap forgalomban közlekedve, tehát nem versenyen elért eredmények. Ők rágyúrtak a megfelelő vezetési technikákra.
-
alvaro
senior tag
Én csak akkor megyek 50-nel az országúton, ha gyorsabban megfagynék
De tény, hogy lassabban megyek, mint az átlag. Sőt, mint az megengedett. Kivéve, ha sűrű a forgalom, és föltartanám vele az istenadta népet, akkor 90 oszt' csók.A stoptáblánál egyébként illik megállni (kivéve belátható helyen jobbra kanyarodva és egyéb nyalánkságok - ezt mindenképp így csinálnám...), meg pirosnál is Viszont ha megfelelően gurulsz rá, már nem vesztesz sokat a megállással se.
De a legalapabb dolgok ott kezdődnek, hogy hagyd el a gyorshajtást, meg a fékezést. És nézz minél jobban előre, mert akkor fog menni a dolog, ha tudod, hogy mi jön, és hogyan reagálnak erre és egymásra az előtted levők. Az ideális hypermiler ugyanannyi idő alatt ér oda, mint aki nyomja, mint süket a csengőt, csak jóval kevesebb naftából. Persze az ideális azért jobbára inkább a matematikakönyvekben fordul elő (vö. népmese) Egy kis időt igenis rá kell áldozni, picit előbb el kell indulni.
-
alvaro
senior tag
Dehogynem adok gázt Ez egy nagyon gyakori tévhit A lényeg, hogy annyi gázt nem adok, amivel túl gyors lennék ahhoz képest, ami az úton következik.
Nekem meg semmit nem öl ki a motorozásból, mert megmarad benne minden, amiért szeretem. A tájat és kanyarokat ugyanúgy lehet élvezni, a száguldás meg hihetetlen, hogy mennyire nem érdekel. Gyorsítani lehet, a fékezés pedig csak belerondít a költemény szépségébe, amit a két kerékkel az úton leírok, szóval azzal megint nem vesztek semmit.
-
shiNIN
tag
Az egy dolog, hogy a felesleges lendületvesztés nem szép dolog, de azzal aztán nem lesz jobb az átlagom, hogy tankonként egyszer nem fékezek le 20-ról 0-ra a stoptáblánál Az apró fékekről Alvaro mögött (amikor jobban gurulok, mint ő és beérem, de nem akarok mellette menni hosszan, mert az nem szép) is tudom, hogy nem ront kb. semmit, de zavar.
A stopnál inkább csak hülyén érezném magam picit, hogy megállok, amikor a vak is látja, hogy felesleges.Országúton még 70-nel is meghalnék általában, szerencsére Alvarónak sem annyi az átlaga, csak az alja. Ő állandóan vibrál, mint egy hypermiler. Én csak ha okom van rá. Cilit nem hatja meg ez a technika, Alvaro próbálta.
Hypermilingról már csevegtünk eleget, nem?
-
shiNIN
tag
A cleanmpg-s aláírásom "I ride and hypermile for fun! "
Nekem a hypermiling élvezetesebb, mint bármi más, amit tehetnék vele. Egy erősebb motorral és több tudással vagy egyenesebb utakon más lenne, de az én kicsikémet nem akarom szétpörgetni, így is hiányolom a hatos fokozatot.
Sőt, nem is tudnék máshogy menni, mint a technikákat alkalmazva, annyira logikusak, ésszerűek. Ha sokkal gyorsabban mennék, akkor is alkalmaznám őket, persze ott még kevesebbet ér és ha az idő a prioritás, akkor be is szűkülnek a lehetőségek, de sok esetben még mindig marad valami.
Ez sport, a spórolás motornál úgyis elhanyagolható Egyes technikák esznek egyes alkatrészeket, bár a legtöbb inkább kíméli őket. -
Varoz
őstag
Én így emlékszek.
De most megzavarodtam.
De a kérdésben biztos, hogy a segédmotor a válasz.„Előzni tilos” (32. ábra); a tábla azt jelzi, hogy az úton előzni tilos; ez a tilalom nem vonatkozik kétkerekű motorkerékpárnak, segédmotoros kerékpárnak és kerékpárnak, valamint állati erővel vont járműnek és kézikocsinak gépjárművel való előzésére, továbbá az úttest közepén levő vágányon haladó villamos előzésére;
A kikerülésre mindenütt azt találtam, hogy csak álló járműnél. Lehet erre emlékszek, csak az álló már kikopott.
Na de kanyarodjunk vissza a fő célomhoz.
Kíváncsian érdeklődnék, hogy egy nagy motornak milyen költségei vannak?
Meg például egy Hornet gumija milyen időközönként lesz cserés?[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
vakondvok
tag
Hát, postás Simson-nal tanultam (postás voltam ), ezzel 3-4 évet jártam télen, nyáron, esőbe, hóba stb., ezzel azért elég rutint szereztem, aztán volt egy Keeway X-Ray-em, amit másfél évig volt szerencsém használni, mert ellopták tavaly.
Így most, hogy jött a B125, ugye kihasználtam a dolgot, hogy ha majd veszek motort, akkor már rendszámosat, amin 2-en is mehetünk.Amilyen ritkák a vizsgaidőpontok eléggé elhúzódott a dolog, mert januárban voltam elméleten, februárban kaptam időpontot márciusi KRESZ-re, majd mára a forgalmi vizsgára (ha rajtam múlt volna már rég meglenne)
Az oktatás az 2-3 óra volt. Majd a rutin 1 óra és a forgalomban is 1 óra volt, illetve a mai ~50 perc, kicsit izgultam, hogy nem lesz-e kevés átszokni a tanuló vezető stílusba, de végül is elég volt. Különösen "mókás" volt, hogy végig esett az eső és majd szétfagytam
(azt mondta, a vizsgabiztos, hogy vegyem föl kicsit jobban a forgalom ritmusát és menjek gyorsabban - mondom, nem kell engem félteni, de egyszerűen vizsgán nem mertem a "civil stílusomban" menni )Ha új motort vennék, akkor Keeway RKV 125, vagy használtban Yamaha-kal és Honda-kal szemezgetem, de most sajnos nincs rá keret.
Amúgy most célom, hogy különbözetivel A-ra menjek és akkor már bővül a leendő motorok köre, de akkor is olyan 250-400ccm körülieket nézek.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
-
shiNIN
tag
Nekem is a kesztyű a gyenge pont, nem vagyok télen motorozós, így kesztyűfűtésben egyelőre nem gondolkodom, de egy rendes kesztyű kell. A jelenlegi 10 fok alatt már nem jó, úgyhogy majdnem ott van, mint az ujjatlan, ami legalább kényelmes.
Nekem mostanság 13-15 fok jó, ha megvan, ha sikerül kabátot venni és plexi kerül a motorra, akkor ez azért picit lejjebb megy és beleütközik a kesztyű korlátaiba.
Alig motorozom (elég könnyen el lehet motorozni ezreket, azt inkább összegyűjtöm szép nagy kirándulásokra Alvaróval, illetve néha majd megyek egyedül is, de kertészkedtem, hideg volt, esett, fáradt voltam, majd később), de most már rendesen be fog indulni nálam is a szezon, egyre több fix túra van betervezve, s a 48 órás nehéz lenne, ha nem lennék formában Lehet, hogy így is az lesz. Előtte még elmegyünk északra egy kis egy napos 6-700 km-es túrácskára vagy ilyesmi, hogy szokjam az egész napos kanyargós utakat, a 48 órás is hegyi utakon lesz -
Daywalker
addikt
Örülj majd annak, ha a következő két évben nem emelik meg újból, mielőtt megint vizsgára viszed. Azért nem tudom feltűnt-e neked, hogy ez több, mint a duplája a mostani árnak. Lehet, hogy közel +7000 forint kifizetése kétévente kibírhatónak tűnik, ugyanakkor mi az ami indokol ekkora mértékű emelést? Netán többet kapsz érte? Hamarabb levizsgázik? Mert én nem látok mögötte semmilyen reális dolgot azon kívül, hogy megint megsarcolják a parasztot.
Örülök, hogy ha neked közel 7000 forint aprópénz, az a baj, hogy minden emelés aprópénznek tűnik, meg kibírhatónak, csak ha összeadod a sok kicsit, akkor éppenséggel elég nagy számok jönnek ki. Plusz...ha van egy autód, akkor annak is emelkedik a vizsgadíja. Máris nem olyan jó az összkép, ugye? Nem a kibírásról van szó..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
shiNIN
tag
Mázlista, én csak vaddisznónyomokat láttam a hóban télen, magát az állatot nem Életemben egyszer láttam egy kocát malacokkal, remélem, ez nem marad így. Most már a Bakonyban lakom, egy vadaspark mellett... Fácán van dögivel, de a vaddisznót jobban kedvelem
Sötétben én sem szeretek menni (gyönge a lámpa, nem látom a tájat, miegymás), az esővel nincs bajom. A felhőszakadás és a jégeső a legszórakoztatóbb (főleg az utóbbi ujjatlan kesztyűben, tavaly Ausztriából vissza volt benne részem), a szupercella viharos erejű széllel, ami a kamionok alá dobja az embert, az nem. A szelet eleve nem szeretem motorozás közben, de kezdem megszokni itt a Móri-árok mellett... Sajnálom, hogy nincs még szélerőművem. Majd egyszer.
-
.mf
veterán
Alapból én se szeretek este / éjjel vezetni, de egyrészt annyira mehetnékem volt még, másrészt pedig a város környékén maradtam, erre ritkábbak a négylábú állatok (helyette vannak négykerekű állatok).
Nem csak este jönnek amúgy. A Mátrában volt már, hogy kora délután is feltűnt az út melletti bozótban egy őzike, egy ideig farkasszemet néztünk, kezemmel a féken, de jedi-trükkel meggyőztem, hogy nem akarsz kijönni elém, úgyhogy csak nagy bociszemeivel nézett, ahogy elmentem.
Shinin: csak addig aranyos, amíg ki nem rohan eléd, ő szétloccsan, a motorod és te is jó esetben csak csúnyán összetörtök. Motoron menve inkább nem szeretnék találkozni velük.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Igen, ez nálam is így működik, még amikor tavaly egy jókorát is estem, sem a tükröm, sem a (fék/kuplung)-karok nem törtek. Annak ellenére, hogy a motor is csúszott pár métert. Csodálkoztam is, amikor sorolta, hogy csak így állva eldőlve mennyi minden sérült meg rajta... pedig csak egy csupasz motor...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
nem büntethet meg. más kérdés, hogy ha köcsög, akkor úgyis megbüntet.
írtak róla ugye sok helyen, csapból is ez folyt, más kérdés, hogy nem volt semmilyen törvényes szabályozás, írás róla.. de ennyi is elég volt, hogy mindenki vegyen egy új dobozt.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
Hmm? A csomag tartalma előbb jár le, mint a csomag?
A csomagomra asszem 2013-as lejárat van írva, kibontani nem akarom, mert még originálferpákt, a fólia nélkül belefolyna víz és annyi a sterilitásnak.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
alvaro
senior tag
12 ezernél villafelújítás? Biztos nem 112? Bár nekem 104 ezernél még nem volt megpiszkálva a villa, eltekintve időnként némi olaj- és szimmeringcserétől. Biztos, ami biztos, megvárom a 112-t, hogy akkor mi lesz
Esetleg még lezúzhatta a villát, ami szintén nem nagyon jó dolog. F650.hu-n a másik CS tartósteszternek 2-3 alkalom után kuka lett a villa.
-
stifi
senior tag
"Km is azért van benne kevés az elmondása szerint mert sokat állt, illetve a villa teljesen újra lett cserélve, elmondása szerint szintén a sok állás miatt kellett."
a hirdetésben van felújítás, a telefonban már csere. tisztázni kéne a tulajjal akkor hogy most mi történt pontosan
még olyan ötletem van, hogy 5 évig állt a motor egyhelyben, mozdulatlanul, és elvetemedett a villa. ez reális elképzelés?
a cikket ha motoroztam elolvasom, köszi!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
geree@bl
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat
Aludtam rá egyet, és azt gondoltam ki, hogy elvitetem szervízbe, és ha ott szépeket mondanak, akkor meg is veszem. Ha nem, akkor meg ennyi.Amúgy a villára visszatérve: lehet arra gondolt a teljesej újnál, hogy simán felújították? Mert ugye mondta is, hogy nem ért hozzá...
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...