- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós kamerák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- SSD kibeszélő
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #134118 üzenetére
Aha, akkor azt vizsgálom ki először. Köszi!
Amint megtalálom a motoron.
Kontakt hiba meglepne, azt gondolnám azért ott akkora áramok vannak, hogy elmelegedne a csatlakozó, ha szar a kontakt. Bár... baszki. Menet közben mintha éreztem is volna egyszer vmit, de nem merem ráfogni mert még fűtési szezon van. Megijesztesz itt engem.
Szerk: most meg emlékszem, hogy vmelyik szerelő meg összeforrasztott nekem egy csokor vezetéket vhol még pár éve, szóval ha a kettőnek köze van egymáshoz, akkor fixen ki fogok gyulladni.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz vendingo #143385 üzenetére
Az összes folyadékot cserélném, fékfolyadék, olaj, a hajtóműben is, hűtővíz. A tankot kimosnám, a benzinvezetéket cserélném. Karbit, injektort tisztítani. Ha állt, nem próbáltak ráindítani, a motorba nem jutott a rossz üzemanyagból. Akku nyilván cserés. Még a gumikra érdemes ránézni, ha sokat áll egy helyben, deformálódhat.
Hogy miért csak 250 km van benne? Megvette és nem használta. Lehet, betegség miatt is, vagy csak az asszony azt hitte, viccel, mikor a ház ura kinyilatkozta, motort vesz. Legrosszabb esetben perecelt vele és rájött, neki ez nem kell.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz vendingo #143391 üzenetére
Nem az a baj. Ha 2 éve áll és belegyógyult valami, ráindítani is kockázat, nemhogy egy tisztességes próbakör.
Ha amúgyis magas az ára, akkor engedd el. Vagy tegyél egy 80%-os ajánlatot. Bár én látatlanban nem szoktam alkudni.Ja, a robogóm 8 évet állt a padláson. Oké, az egy 2T 50-es kávédaráló.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz vendingo #143397 üzenetére
150 el kimentek Nordcappra .
Muanyag tankos?
Olajat nezd meg, van e elegendo.
Vagy szivd le a benzint, vagy ha csak par liter van benne , tankolj hozza 3-4 liter szazast.
Ha sikerul melegen alapjaratot talalni, akkor proba.
Meg a karbi pucolast is meg lehet uszni.
Olaj csere es had mennyen. -
Zoli bácsi
őstag
válasz vendingo #143400 üzenetére
Na, az elveszett ember.
Jól eltűntél a pecás topikból. Hiányoltalak. Már a legrosszabbra is gondoltam......(Megnősültél, aztán nem engednek el hohoho).
Én egy kínai... olasz.....Benelli Imperiale-t vettem. , a Liberty helyett. Azzal jól jártál volna, 1400km volt benne, 640-ért számolta be a Salamon. (Másnap 840-ért kint volt, egy nap alatt elvitték)
Ha rám hallgatsz, ennyi pénzért elengeded azt a kínai f....kát. Tegyél hozzá, aztán vegyél egy PCX-et, azzal nem lesz bajod. Vagy valami japánt, ajánlom a Honda CB125F-et, megveszed újonnan, egy darabig elhordoz, aztán alattad enne 1,5 litert.
De te tudod ám. -
Pfiucska
aktív tag
válasz vendingo #143404 üzenetére
“
Felsorolom hogy az 1 év és 4.000km alatt mit produkált a szalon motor.
- Első 10km-en 2 személlyel teljesen elment belőle az erő, de egy személlyel jó volt. Vissza a márkaszervizbe, kiderült, hogy ki volt dörzsölődve valami kábel és két személlyel valami pont összeért aminek nem kellett volna
- Első pár 1000 km-en borzalmas csattogást produkált a lánc környékéről. 3x volt márkaszervizben, nem tudták megoldani, azt mondták ez kínai motor, ez ilyen. Végül fater rájött, hogy a láncvezető egy kemény műanyag darabból volt és ahhoz verődik a lánc hangosan. Levettük, utána elhalkult.
- Szintén nem sokkal bejáratás után elkezdett meleg motorral random leállni. Néha elment belőle az erő is. Többször volt márkaszervizbe, első körben elállították a szelephézagot, merthogy biztosan az a baj. Mentünk átvenni és az elállított szelephézag miatt (azt hiszem nagyobbra vették mint a gyári érték) olyan hangja volt mint valami traktornak, de szerencsénk volt, mert még a szerviz elött leállt magától és nem kellett elhozni. Végül garanciális hengerfej csere lett belőle. Ezután azt hittük jó, mert egy darabig nem csinálta, de pár 100 km után újra előjött és nem találtunk rá megoldást
- 4.000 km körül tűnt fel, hogy a kuplunggal sincs valami rendben, mert váltás után, miután kiengedted a kuplungot egy kis késéssel ránt egyet a motor. Baromi idegesítő. Ha nagyon-nagyon finoman és lassan engeded ki a kuplungot akkor nem csinálja, de akkor olyan tempóval tudod használni a motort, hogy még Marika néni is lehagy a kis motoros bevásárlókocsijával.”iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
norbert1998
veterán
válasz vendingo #143412 üzenetére
Bro Varadero-ból nem tudsz olyat mutatni, ami már túl van a bejáratáson 100 ezer km-t röhögve elmegy az a blokk visíttatva. Hidd el, az az egyetlen értelmes 125-ös motor. Én nagyon imádtam! Karbival is, injektorral is hibátlan. Kegyetlen tartós az a motor. Egyetlen baja van a krbis verziónak, hogy a fényszóró elég gyenge.
-
-Maci-
addikt
válasz vendingo #143718 üzenetére
Szia
Szerintem mindenképp szét kell szedni.
Biztos valami 1000 éves olajmaradék van benne, ami már nem áramlik kb. sehogy.
Ebben az esetben szét kell szedni és alaposan eltakarítani. Új szimeringek, friss olaj.
Mindenképp szét kell szedni, ha más gondja van, azt is csak így lehet kideríteni.
Nem nagy dolog, ha nem lehúzós helyre viszed.If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
-Maci-
addikt
válasz vendingo #143721 üzenetére
Ha tisztességes szereőhöz viszed:
-kb. netto 4 óra munka 16e
-2db szimmering 8e
-friss olaj kb 2e
Nagyságrendileg.
Ha rugót kellene cserélni, az több, annak utána kellene nézni.
De szerintem csak simán el volt hanyagolva, így a fentieket számolnám kb.
~30-40 e szerintem.Én így gondolkoznék.
De ha olyan helyre viszed, lehet előzetes kb. árajánlatot kérni.Szerk.
Legrosszabb esetben:
Már besúrolta a becsúszó szárakat a retek. Na az pénz.
De ezt Te is meg tudod állapítani: mikor koppig kint van mindkét teló, nézd meg a szimmeringeknél: ha "csíkos" (besúrololt) a kemény krómba, akkor a szár is eldobós.
Erre már tényleg csak ex has: 100-150e Ft.[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #143727 üzenetére
Öhmmmm... Nyugalmi állapotban függőlegesen áll a motor, és a kormánynál elkezded emelni, akkor teljesen normális hogy még emelkedik el az eleje, a villa meg nyílik szét. Ezt hívják negatív rugóútnak. Szóval ha ezt tapasztalod ez normális.
AMi nem normális ha ragad/szorul a teló. Ezt pl. úgy tudod letesztelni, hogy fékkel lenyomod az elejét. Mikor visszajön az eleje nyugalmi pontba, megméred a becsúszó szárból mennyi látszik. Ez után kormánynál kiemeled az elejét. És újra megméred hogy a becsúszószárból mennyi látszik. HA ez úgy 5mm-nél több akkor a kelleténél jobban ragad a teló. Ha centik, akkor nagy baj van.
Esés után illik fellazítani az elejét. A kerekék tengelynél, a villahidakat,. Egy sima lowside után feszülhet egy kicsit az egész, amitől szintén ragadhat.
Ha ez egy öregebb motor sok km-el, eleve érdemes a futóművet szervizelni. Utcai motornál pár 10k km után ez ajánlott. Pályamotornál évente legalább.
ha rugók túl puhák neked, akkor indokolt a rugó csere, még egy vadi új motornál is.
-
csongi
veterán
válasz vendingo #143729 üzenetére
Értem.
Ha felhúzod és ott marad, akkor valami gond van.
Találkoztam száraz szimering miatt ezzel a jelenséggel.
Szét kell szedni, egy ilyen motornál nem nagy mutatvány, le ellenőrizni az értékeket, és mehet.Mentolka
Ilyen teljesítményű terhelésű motornál csodát ne várj. Sztem az 10K km is szép futás a gumitól.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz vendingo #143736 üzenetére
A kép alapján nem nagy a sérülés és nem tűnik nagy esésnek, ha ennyi, és van egy kis íve a telószárnak, akkor még egyengethető is lehet.
Ha karcok zavarnak, akkor a kipufogó védő cserés.
Az idom javítható átfestés nélkül, de nem lesz nyomtalan. Az irányjelző polírozható, de az sem lesz nyomtlan. Egész jól el lehet ezeket tüntetni. -
Micsurin
nagyúr
válasz vendingo #143781 üzenetére
Szerintem tehetsz ennek Te bármit az elejébe, ennek akkor nem lesz takony az orra ha 1:1 valami RS125 vagy hasonszőrűről leveszed az elejét és átteszed erre.
Bólogatós levegős futármotor.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Zoli bácsi
őstag
-
neutron23
csendes tag
válasz vendingo #143781 üzenetére
Ezek a CBF125-ök baromi jó kis gépek, én szerettem volna anno ilyet venni városi rohangálósnak, csak sosem tudtam rászánni a zsét. (Inkább egy nagyobbat vettem a kávédarálók mellé ) Most meg egy PCX-em van, szerintem ezt használom amíg jól esik, aztán ez volt az utsó robogóm, ezután majd a rohangálósom is motor lesz.
-
Micsurin
nagyúr
válasz vendingo #143803 üzenetére
Nem mindegy mennyire kell lenézned, hogy a periféria még az uton marad vagy full blackout ebben a tekitnetben.
12 és 13Mini is utazott már azért többet Quadlockkal sor2-ön, egyiknek sem volt panasza a dampener feltétele után. Előtte nem használtam, ezzel együtt preferálom az eldobós mobilt a motorra.
mod.: szintén érdemes említeni, hogy redditen ha ránézel a legtöbb OIS panasz akkor volt mikor sem dampener nem volt alatta és a kormány szélei felé rögzítették. Csillapítóval és középre szerelve nem találsz gyakorlatilag panaszt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz vendingo #144160 üzenetére
Pont erre gondolok. Hiába veszek egy DRZ-t, azzal nem megyek el Albániába endurózni A Strommal viszont igen, persze még szivesebben a 700-as Transalp-pal. Igazából lehet, hogy jövőre meglépem a cserét. Meghírdetem, ha elviszik, akkor lesz 700-as Transalp. A 650-estől félek, hogy gyenge lenne a DL után, még a 700-as is gyengébb, de már nem annyival.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #144186 üzenetére
Ha raneznek, en nem vagyok ebben biztos, hogy mast nem kell rakolteni, de ertem, jon-megy- megall, erre kell.
Percek alatt... -ahogy Gabennek mondtak: ezt nekem neee, en is ebbol elek.
Ertem ezt is, nincs bajom vele. csak hagyjuk mar ezt az önmeggyőzős felesleget.Es 14 ezer alatt nem fog 10 Nm elhasznalni egy kuplungszettet. Csak ha nagyon csunyan bantak vele, vagy ha nagyon sok a km. De ezt latod a kosar allapotan. Mashogy nez ki, ha szimplan elegettek, es mashogy, ha sok a km, mert akkor be van verodve a lamella.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz vendingo #144196 üzenetére
Ha jól rémlik valaki itt írta, hogy a KLX-hez nem nagyon van alkatrész. A crf 1,5 től indul a hahun, Bp-től igen messzi, ami közel van az meg már 1,8, de ha már bármelyikre is rá kell költeni pár százezret, lehet egy új 300-as jobban megéri, cserébe jobban is félti.
Nem nagyon értek a motorokhoz, így alapból a legrosszabbat tételezem fel, mivel a CRF és KLX nem üzemórás motorok, így talán nincsenek szétgányolva. -
Biqci
aktív tag
válasz vendingo #144285 üzenetére
Biztos, hogy ugyanaz a láb, ugyanaz az eset?
GTVili
Azért ha egy grill csirkét, vagy egy darab sertés combot átszúrsz egy ilyen karóval, az sem vérzik, de nem is marad csont száraz...
Szóval én még mindig kételkedem, főleg mióta beléptünk a deep fake korába..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
A Zéé
addikt
válasz vendingo #144745 üzenetére
125-össel azért már kihívás lenne!
Nem is itt helyben, csak míg ideérsz. Nekem Senj 330 km Zalaegerszegről, de az is majdnem 5 óra lett. Pedig Karlovacig pályán jöttem 130-140-el.KrenAtesz
Igen, mi tavaly jöttünk ott az A1 autópálya helyett, az is pazar vidék. De ez tényleg brutál adja. Nincs hatalmas tempó 60-90 között veszem a kanyarok túlnyomó többségét, de tök jó ívek vannak, szinte kanyar kanyar után, forgalom is alig van nyárhoz képest, az út is szinte végig hibátlan, és hát a panoráma...Just a simple Lineman...
-
Apophis
őstag
válasz vendingo #148688 üzenetére
Nekem anno nagy Banditom csinálta ugyanezt, a kormánycsapágy rendben volt, de ezalatt az első futómű lelazítása és újrahúzása megoldotta a problémát, valószínűleg nem volt jól beállítva.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Spórolós topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Politika
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Energiaital topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós kamerák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs