- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Hirdetés
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
aktív tag
válasz pakriksz #41303 üzenetére
Úgy látom, 5-600 körül keresek SV-t.
Miért nem első vagy második gazdásakat nézel?
Esetleg ezt, (régirendszámos, nem mostanában importált)?
Amiatt szerintem ne aggódj, ha még karburátoros. Eleinte én is nézegettem SV-ket, mindenki azt mondta, hogy nem kell tőle tartani. (Aztán mást vettem, de ez nem releváns.)Csak SV ami szóba jöhet?
[ Szerkesztve ]
-
ujskodas
tag
válasz pakriksz #41303 üzenetére
"
Hú ez de tekert km órának tűnik..." igen. 17 ezernél már volt lánccsere." Ez pedig elég fura " ez valami összegányolt szar. egyedi festés, mert valószínű szarrá volt törve, emiatt lehet a full béna kipuff is.
" Injektoros motoron vajon hogy állított karbi szinkront? " ugyanaz a véleményem, mint az előzőről.
Nézz rendes motort.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #41326 üzenetére
GSX-F? Ezek is vannak kb felmillioert. Vagy inkabb utcait szeretnél?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Polemius
aktív tag
válasz pakriksz #41326 üzenetére
"a banditok meg annyit fogyasztanak mint egy autó"
Autója válogatja.
Én banditnál kötöttem ki (600-as, karbis, 2002-es, naked), 3000 km alatt 5.341 az átlag, 4,836-5,863 a min-max. Városban mentem ennek nagyobbik részét.
Az S verziók valamivel kevesebbet esznek, bár úgyis főként rajtad múlik mennyit hörpint.Milyen fogyasztásra számítasz az SV-től?
Szerk: SV esetén figyelj oda, hogy az idomos meg a naked verziónak más az üléspozíciója! Nekem a 185 centimmel az S kényelmetlen volt.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #41328 üzenetére
Én most vettem a GSXF 750-et. Első motor, tehát rutinom sincsen a motorozásban, se a használatban.
Eddig 700km-t mentem vele, és 5 literes fogyasztás jött ki. Az autóm 10-12litert eszik, amióta megvan a motor egyszer indítottam be az autóm
Van itt más is akinek GSX 750F-je van, és ők 4.5-es fogyasztásról is mesélnek. Ennyi azért vagy dízelből hozható ki, vagy nagyon ratyi motorral ellátott benzinesből, amit nem neveznék autónak. (Fiat Punto, Suzuki Alto stb hasonló kis kasztnis szappantartók)
Tény, hogy oda kell figyelni, ha ilyen fogyasztást szeretnél a nagymotoroknál. Szerintem. De ha a fogyasztásra mész akkor robogó"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.mf
veterán
válasz pakriksz #41326 üzenetére
"Injektorost vennék, ha már a 21. században vagyunk(meg a fogyasztás miatt is)"
Karbis ZX6R 2001-ből
Szóval sportmotor
38k km, amiben van párszáz km ringezés, párezer autópálya, a többi normál út és autóút döntően lakott területen kívül (azaz kb. 60% alsóbbrendű út lakott területen kívül, 25% lakott, 10% autópálya, 5% egyéb: földút és ring). Van benne városi dugóban állás és pirostól pirosig gáz-fék ökörködés is.
Erre a teljes nagyátlag: 5.5 lSzóval egyáltalán nincs az a nagy különbség.
Továbbá: a fogyasztás leginkább a vezetési stílustól és csuklótól függ. Volt már nekem 4.7 és 6.5 is.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
válasz pakriksz #41333 üzenetére
nem autója és nem motorja válogatja hanem csuklója meg jobb lába.. 900as hondám van és elvileg 6 körül eljárna. nem eszik 10 alatt mert tépem neki mint az állat. az hogy egy banditszerű izé többet eszik mint egy hasonló kategóriás másik márka nettó baromság.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
canniball
nagyúr
válasz pakriksz #41333 üzenetére
"...az injektoros sv650 elvan akár kerek 4 literből is..."
Annyi nekem sosem volt, még akkor sem amikor ismerkedtünk és nem mertem húzni neki. Ha tényleg ennyire a fogyasztás a lényeg akkor ahogy a többiek is írták: robogó; vagy 125ccm 4T, az tényleg keveset eszik.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #41389 üzenetére
Én még mindig ezt mondom...
Nálunk a Yamaha szalonban van kint. Van egy sárga VFR800 is, de arra azt írták, hogy törött, bár elmondanám, hogy külsőre nem látszik rajta semmi megnéztem amikor vásároltam ott."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Pocee
senior tag
válasz pakriksz #41407 üzenetére
pedig jobb ha hozzászoksz ehhez a hozzáálláshoz,és igen én sem adnám oda,hogy nyugodtan vidd el hátha kirohan eléd egy macska és laprateszed a motort mert amatőr vagy,megmutattad a pénzed és,megköszönöd,elnézést kérsz és nekem meg van egy törött motorom...nyilván nem vehetem el a nálad lévő pénzt...autót is úgy adtam el,hogy igen ki lehet próbálni pénz nélkül úgy,hogy beült mellém és elvittem egy kanyarra.vagy honnan tudhatom,hogy nem hajtasz el? De természetesen megértelek Téged is és én sem adnék pénzt a másik kezébe,vinnék egy harmadik embert,az eladó előtt odaadnám a pénzt a cimborámnak és biztosítanám az eladót ha hülyeséget csinálok a pénz rá száll,még ez sem biztos szitu az eladót tekintve,de egy fokkal talán bizalmasabb.
Régen volt egy szitu,kint motoroztunk egy mellékúton viszonylag sokan,és kihoztak egy 954rr-t,hogy majd jön egy cimbora mert ki akarja próbálni mert motort akar venni stbstb,cimbora még nem motorozott,de mellékút nincs forgalom kuplungot tudja kezelni,felnőtt biztos nem lesz baj, hagy menjen,jelzem ismerték egymást,elment,decsaknemjön,decsaknemjön nézzük már meg,hát csóri megijedt a kanyarban már kis sebességnél,ráfékezett a motor felállt és lerohant egyenesen,nagy baj nem lett,de ha tetszett neki ha nem vett egy 954rr-t
Xeals: yuasa
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Polemius
aktív tag
válasz pakriksz #41413 üzenetére
Hááát, szerintem bárki hajt el a motoroddal, nem olyan egyszerű megtalálni többet...
Másrészt, mi van ha egyszerűen elborítja a sarkon, és csak annyit mond: bocsi.Teljesen megértem az eladót, hogy nem szeretné vadidegennek átadni a motorját minden biztosíték nélkül.
A vevőnek sem kell megbíznia biztosíték nélkül az eladóban. Szerelőt, hozzáértő embert amúgy is érdemes vinni, főleg első motor vásárlásakor. Előtte, vagy más tanúk előtt átadni megszámoltatva a pénzt, próbakör után ugyanígy vissza a kezedbe.
Vagy ha autóval vagy, addig betenni az eladó előtt a kocsiba.
De sehol nincs leírva, hogy kötelező menni vele egyet megvétel előtt... Sokan egyáltalán nem mennek bele.
Persze ilyenkor opció lehet a szervizes átvizsgálás. -
Pocee
senior tag
válasz pakriksz #41413 üzenetére
Félre ne értsd,nem vitatkozom Veled,de akkor sem adom oda senkinek,már attól hullik a hajam amikor elmegyek haverral krosszt venni és szanaszét tépi próbakör alatt,hogy mennyire erős.nekem ég a pofám.
de gondolj csak bele,elmész kipróbálni egy 5milliós panigale-t,eldobod egy kutya miatt,mit mondasz?Mr.Brightside
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #41557 üzenetére
Elmész,megnézed a kiszemelt motort. Ha megakarod venni, akkor elkéred a forgalmit, fotó róla és kész,mehetsz haza. Netrisk.hu, és megkötöd a biztosítást. Kapsz egy mailt,melyben van 60napig érvényes biztosításod, ha esetleg elfelejtenéd befizetni azonnal.
Már az e-mailt is elfogadják a rendőrök, ha igazoltatásra kerül a sor és kérik a biztosítást.
Neked az lényegtelen, hogy milyen forgalmi engedélyre szól a biztosítás, mert a rendszám a lényeg."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
vlevi
nagyúr
válasz pakriksz #41860 üzenetére
Olyan kis tanktáska szerintem nincs. Mert egy tanktáskának azért gondolom van egy minimális mérete, hogy a tankra fel lehessen fogatni.
Ellenben vannak kormányra rögzíthető telefon tartók, én is ilyet használok. Van belőle egyszerű bepattintós, és van zárt, vízálló is. Van átlagos, majdnem minden mobilhoz állítható méretű és persze telefonspecifikus is. -
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #41878 üzenetére
Első kérdésre a válasz normális hogy hozzáér. Ne foglalkozz vele.
A második pedig kell lennie egy láncszemnek ami más, mert ott ütötték össze és az oldalról máshogy néz ki.
De igazából tökmindegy, mert én pl 2-3 szor is körbefújom a láncot nem csak egyszer..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
-
-
citkar
addikt
válasz pakriksz #43046 üzenetére
A dugódíjjal egyet is értenék, ha lenne megfelelő (minőségű és árú) tömegközlekedés és persze parkoló, hogy letedd a járműved (az irány jó, de persze a megvalósítás szar lesz biztosan, így szívhatok én is).
De ha nem akarsz átmenni a városon belül, akkor a kerülőutat nehezebb kikerülni, ennek az adóztatása kb. olyan, mint az internetadó, hátráltat sok mindent és sok mindenkit. -
Xaels
félisten
válasz pakriksz #43060 üzenetére
Hol volt az EU az áfaemelésnél, hol volt az EU a tranzakciós adónál, a távközlési adónál? Az EU leszarná ha megparkoltatná a motorosokat is az állam.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz pakriksz #43062 üzenetére
Erről dobhatnál egy linket egyébként mert nekem ez új.
(#43063) bogyo112 nem politizálnék, de a legszívesebben a Dunába lőném ezeket a...
(#43064) Type-R a Briston ápolók jók, de ezek csak felületiek. Van speciális vegyszeres mosás ahol rendesen kimossák a bőr ruhából a beleivódott izzadságot, koszt.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43246 üzenetére
Amit én tapasztaltam: a dupla tárcsa elől, valami jobb betétekkel, 4 dugós nyergekkel, jó pumpával meg jó gumival olyat tud lassítani, hogy a szemem kidülled. Az előző motoromon az egy tárcsa meg a két dugattyú ahhoz a kisebb súlyhoz nem volt kevés de azért bőven nem olyan harapós. Meg ugye a "balansz" miatt sem árt a dupla tárcsa elől, ne csak az egyik oldalról fékeződjön a motor. Mondjuk ezeknek a chopper vagy cruiser vagy nem tudom mi a megnevezésük motoroknak teljesen más a súlyelosztásuk, mint egy könnyű sportmotornak, hátra nagyobb tömeg jut, nem véletlenül nem hurka 220-as tárcsa van többnyire hátul mint a sportgépeken.
Xaels: elég távol állnak tőlem ezek a motorok csak azt látom, hogy ezekre is már lassan mindent felszerelnek amit a raktárban találnak, eléggé eltávolodott az eredeti koncepciótól.
Egyszer egy eredeti első évekből való Goldwinget láttam (tudom az más kategória), az valami gyönyörű egy szerkezet, az újak meg mint valami piaci három pálcás transformers játék. Persze tudom ez szubjektív.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
válasz pakriksz #43273 üzenetére
Azért nem mindegy utcán sem, hogy mennyire kell húzni azt a fékkart. Persze el lehet közlekedni 1 tárcsával, de egy 1300ccm-es majd 300kg-os gépnél ne ezen spóroljanak.
[link] ha meg már ennyire custom, meg minden akkor a hátsó lengőkaron is dolgozhattak volna. Meg a kipufogó festésen kívül a kiömlőket elrejthették volna [link]
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43273 üzenetére
Számításokat, adatokat nem tudok erre vonatkozóan de biztos, hogy nem dísznek teszik rá a második tárcsát előre. Nyilván sok mindentől függ de pusztán elméleti síkon ugyanakkora fékerő eléréséhez két tárcsánál ha nem is fele, de jóval kisebb erőkifejtés szükséges a vezető részéről ("2 ujjas fék"). Szerintem a sok csilli-villi sz@ron lehet spórolni egy motor tervezésekor de pont a fék az, amin nem kellene.
Másrészről ha van az embernek egy kis plussz pénze, amit a motorra szeretne költeni, százszor inkább a fékrendszer fejlesztésére költse először (fém fékcsövek, jobb betétek esetleg egy jobb főfékhenger) mint mondjuk hangos kipufogóra.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
pakriksz
őstag
válasz pakriksz #43280 üzenetére
aminek tényleg van értelme utcán az az ABS.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43280 üzenetére
Van is ilyen irányú tapasztalatod vagy csak úgy gondolomra írod? Ennyi erővel egy féktárcsa sem kell , úgy még olcsóbb lesz, elég elől-hátul a dobfék, ott csak fékpofát kell cserélni. Hogy miért jó egy "2 ujjas" fék? Egyszer próbálj ki egy olyat, szerintem meg fogod érteni. "egy véletlen kis újjmozdulatra fejreállsz" - azért nem úgy van, hogy van a blokkolt kerék meg a nulla fékerő és közötte semmi, ez is mint minden más, tanulás/gyakorlás kérdése.
Az ABS-ben viszont egyet értünk, kétség kívül jó találmány.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
válasz pakriksz #43280 üzenetére
Hát próbáld ki előbb. A Viragon egytárcsás fékem volt. Meg lehetett vele állni, de azért keményen kellett húzni egy erősebb fékezésnél. Ez hosszútávon, vagy sok fékezésnél azért nem kellemes meg fárasztó. Most a Varjún dupla tárcsa van, nem állok vele fejre de sokkal finomabb a fék kezelése, ha meg kell beleállok az aszfaltba.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Asustor NAS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Arena Breakout: Infinite
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest