Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Archer #56375 üzenetére

    Ezt igy kijelenteni nem lehet, hogy mennyit bir.
    Mivel van egy forditott pszichogiaja, a sima szivo motorokhoz kepest biztos nagyobb ereje van, epp ezert senki nem fogja kuldeni. Azaz, pont hogy kimelve lesz.
    A sornegyet nem neveznem lufinak. Az egy nagyonjo konstrukcio pl sportmotorokhoz.
    A hatarai inkabb a kobcenti limit miatt jonnek ki.
    A kawasaki azzal, hogy csinalt egy feltoltos motort, szakitott azzal is, hogy azt higgye sok hozzanemerto ember, hogy ugyanazt a motort veszi meg, amivel vilagbajnokok is mennek.
    Ez nekem tetszik. A 200 loerot amugy is mar csak hatalmas kompresszioviszonyokkal es nagyon bonyolult motormenedzsmenttel lehet elerni. Es ott mi van 5-10 ev mulva? Ha megkimeled. Amikor egy lambdaszonda lassabban reagal, es mas feszt produkal? Ugyanez az osszes kis szenzornal? Az sem marad ugyanolyan orokre. Locsolni kell a lovet ilyen motorra, ha gyari allapotot akarod, mese nincs. Az, hogy mukodik, az csak egy dolog. Es nagyon tipikus az is, hogy egy sportmotort innen nezi a legtobb ember. Hogy 10 ev mulva mi lesz vele. Ez nem az a kategoria. Egy kompresszoros motor meg nem egy kozepkategorias motor. A muszaki megoldasai igenyesek, epp ezert draga fenntartani. Egy olyanhoz kepest pl aminek nincs feltoltoje :)

    Magyarorszagon epp ezert egy darab sem fog elkelni belole. Nem oda csinaljak, ahol a tescos szatyor a kormanycsutkan van, amikor megy vele a tulaj hazafele.

    A sornegy nem a hengerelrendezeseben bukik meg. Az siman egy konstrukcios mod. Mi a kepletben az a resz, ahol a legtobbet lehet hozni? Az effektiv kozepnyomason. Hogy tudod ezt a szamot novelni? Vagy kompresszio viszony emelessel, vagy feltoltes javitassal.

    Pelda. 2004 es 999rs bol 188 loerot hoztak ki. Nem 1200 kobcentibol, hanem 999ccm bol, v2 bol. Kompresszioviszony: 15.8:1

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák