- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Vezetékes FEJhallgatók
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Autóhifi
- Panasonic LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #140955 üzenetére
Igen. Szerencsere nem olyan otromba, mint egy 90 es evek motorja
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szetcsuszott #141002 üzenetére
De most az van osszehasonlitva, hogy valamilyen alkatreszt kinaban gyartatsz, vagy eleve egy kinai fejlesztesu dolog kinaban van gyartva.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141019 üzenetére
Nem vettek meg mindent, es nem minden technologia all rendelkezesukre. Valoszinuleg nem is akarnak mindent megvenni, mivel nincs naluk eu karosanyag norma.
De egy motorkerekpar ennel bonyolultabb.Agyelszivas majd a jovoben lesz, mivel europa csak villanyozni akar, bar az e-fuels kiskapu a belsoegesu motoroknak, nem lesz annyi belsoegesu motorral szerelt jarmure szukseg, mig mas piacokon ilyen szabalyzast nem akarnak egyelore.
Ami miatt nem annyira szimpatikusak a termekeik, az inkabb a szellemi tulajdon vedelmenek ellehetetlenitese az europai iparba beagyazottsagukon keresztul. Szoval ha nem tetszik, hogy arcatlanul lemasoljak a termekedet, lehet mashova vinni a kinaban felepitett gyarad, vagy a nyersanyagot mashonnan beszerezni.
Monopol helyzet nem alakul ki. ha vedovam lenne minden mas markara, es egyetlen gyartot kivetelezel, ahogy az az olaszoknal volt nagyon regen, ez igaz lenne. Europaban verseny van igy is. A japanok az eros jen miatt mindig dragak, nezd meg egy europai vagy egy japan motor alkatreszarait. Keves nyersanyaggal megaldott orszag, mindent mashonnan kell megvenni, es a kinaiak mindenhol ott vannak, ahol bányák vannak. Del amerika, afrika, teljesen mindegy.
Tobb tiz eve csinalnak sajat motort, de megis milyet? Meg a koreaiaknak sem sikerult ugyanolyat csinalni, amikor suzuki lincenszelt motorjuk volt.
Mivel egyaltalan nem ismerem a kinai motorokat, csak reagaltam a te hszedre, lehet hogy a vilag legjobb motorojai olcsobban, mint a kozepszarok
egyelore ezt nem tartom valoszinunek. Illetve amig regi, szar, karbis, japan, es regi, szar, majdhogynem euro norma nelkuli injektoros olasz motorokat lehet kapni olcson, addig nem is nagyon uti meg az ingerkuszobometNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141036 üzenetére
A fejlesztes a draga, nem a tipusvizsga. nagyon szerencsetlen az euro normat vamkent nezni.
A kymco tajvani.
Kina lassan nem lesz annyira olcso, a gazdasagi vetesforgo ilyen. Foleg, ha nyersanyag banyaszati korlatozasra hivatkozva europa nem kap annyi nyersanyagot, es a nyersanyagarak is emiatt felmennek. Ezek a hatasok a globalizacio ellen dolgoznak. Plusz ott is kiharcoljak a fejlodessel a magasabb fizetest az emberek.Nekem az olasz design nem epp a kulalakot jelenti, hanem inkabb, hogy egy 97-es motorban befecskendezes van, ami 30 evet is kibir, 320 as tarcsaval, bremboval, felforditott villaval. Mindenfele allithato rugostaggal. Es- kapaszkodj- olyan kozepsztenderrel, ami nem er le, ha lent van a terdem kanyarban! Ilyet hogy lehet? Hogy sikerult ilyet csinalni? Azt hittem ezt nem lehet megcsinalni, mert az osszes japannal felakadtam.
A tobbi dolog mind hanyaveti, de ha hegyeset akarsz menni...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #141064 üzenetére
Ez nem annyira fontos, egy racetec rol van szo. Az kemenyedhet akarmennyit, viszonylag jo marad, plane utcara. Nekem 7 eves supercorsa sp van fent, mellette elraktam egy 9 eves racetec et a ducatira, bar itt az utak jok, ide egy pilot power is jo lenne, 25 fokban egyszeruen semmkt nem tudsz megcsusztatni, hacsak nem akarod direkt.
Az a bridge nem egy fasza gumi eleve. Normalis hasznalat mellett az is jo lenne. Ertsd a bol b be jarkalas.
Ha jok lennenek az utak, emelle nem lenne tele szarral, akar boritani is lehetne vele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #141093 üzenetére
Valoban, olyan, mint regen, ugyanolyan szerintem nem lenyeges aspektusokbol megvizsgalva a tema, mint amikor egy lufival szemlelteti hogy milyen hatasa van egy 1mm vastag o-gyurure vmilyen oldoszer, ami soha nem lesz feloldva azzal a mennyiseggel, vagy amikor olajban levo reszecskemeretek alapjan hatarozza meg, melyik gyartonak megbizhato a motorja.
Nekem a relevans informaciok hianyoznak.Kezdve azzal, hogy.
A hatso kerekre juto nyomatekimpulzusoknal nem vette figyelembe a tehetetlensegi nyomatekbol adodo impulzusokat, ami elegge osszekeveri ezt a kepletet. epp ezert a jelensegert fejlesztettek ki a crossplane motorokat. Tehat az, hogy mennyi ideje van pihenni a hatso guminak, az nem igy nez ki.
Illetve a 2T egyhengeresekrol ne is beszeljunk, amik ugyanugy sikeres terepmotorok voltak, es nem igy jut a hatso kerekre az ero, ahogy "optimalis"A V2 esek hajlamosak hosszabbak lenni - irrelevans. a 90 fokos v2 onel nincs szukseg kiegyensulyozo tengelyre, tobbek kozt ezert volt kedvelt epitesi mod/meg mindig. A rugostagot szimplan oldalra teszik. Tl1000, panigale, monster, shiver.
A boxernel konnyebb az olajat pumpalni- teljesen irrelevans. Tobb loero-nem ez hatarozza meg.A sor3 gyorsabban tud felporogni, mert mindig mozog valamelyik dugattyu - nem ettol tud gyorsabban felporogni. a lendtomeg meretetol. Nem az epitesi mod hatarozza meg.
Sor4 tehetetlensegi nyomatekra rengeteg abrat lehetett volna talalni a neten.
Masodlagos kiegyensulyozatlansag ugyanugy van a tobbi epitesi modnal is.A 6 hengeresnel is jelen van a dugattyu alatti ternel a levego mozgasa, attol, hogy 6 hengeres, a dugattyu alatti teret mindig ki kell toltenie a levegonek, ami veszteseggel fog jarni, mert a masig dugattyu alol fog oda at menni.
A v4 20 000 rpm et is tud forogni. -nem az epitesi mod miatt.
Szinte a legkevesebb koze van hozza. Kell egy nem rugos szelepvezerles, desmo, vagy pneumatikus, vagy eleve kis meretu szelep, rugoval. (250ccm sor4) nem a hengerelrendezes miatt forog ennyit egy motor.
Es hogy ez a legjobb epites. Erre hogyan jottunk ra?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #141110 üzenetére
Szokas szerint
Kiforgatni nem szoktam dolgokat.
Nem csak megfogalmazasbeli hianyossagok vannak, hanem valotlansagok a videoban. Ezeket megosztottam veletek, amivel akkor segitettem, ahogy azt hianyoltad.
Az, hogy nem nezik meg, ha szakmailag vmi pontos, es nincsenek valotlansagok yabban a videoban, ez egyaltalan nem igaz.
Mivel belinkelted ide, megneztem, velemenyeztem. Ezzel jar, ha ide belinkeled. :D
Nem megyek oda az oldalara krvaanyazni.A szakmaisagommal kapcsolatban ez most bok volt, vagy kritika? :D
Ispanra csak jovo evben tudom atnevezni magam, ez akkor a jovo evi terv.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #141111 üzenetére
A femes csattogo hang valoszinuleg, amikor zarja a furatot a villaban az utkozesgatlo, es fekszik fel a vegpont elott a villa. Nem szep hangja van, de nem okoz kopast, mert nem fem a femmel utkozik. Inkabb nyaron kellett volna tortennie, nem telen, ha olajjal van osszefuggesben, ez inkabb rugoero fuggonek kellene lennie.
Amennyiben a femes hang ez volt, dehat ezt nem latom innen a tavolbol.
Kulonbseg van ket ugyanolyan jelolessel ellatott villaolaj kozott.
A googlebe ezt kell beirni: fork oil cross reference chartNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #141121 üzenetére
Az abs kocka legtelenitesre jott egy megfejtesem, miert nem szeretik. ugy adodott, hogy szembe jott velem egy c-abs legtelenitesi utmutato. Annal a bizonyos motornal 5 legtelenito csavar van egy rendszeren. A legteleniteshez pedig egy specialis, legtelenito-módot kell elohivni. A pityergest ebben az esetben sem ertem, mert el kell kerni azt a penzt, amiert dolgozik az ember.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mennyi fele kell kardozni, hat teljesen kivesz ez a mai nap.
Bacus szojjá már rá, teged nem mer megharapni. Engem mar nem tisztel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #141184 üzenetére
Szep, de valld be, a szived melyen ducatis vagy meg mindig
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #141197 üzenetére
Az egyik topiktars nevezett el. Tulkepp eredetileg "te kis topikcsendőr" -re de ez nem fer ki, pedig kis topikcsendor akartam lenni. Mivel elegge passzol hozzam, ezert megszerettem. Meg jobban fel fog ismerni igy.
De jovore ispan szeretnek lenni, mert a geresics szerint nem valtozik igy sem semmi, ugyanolyan moslek maradok , de ra akarok cafolni meg nagyobb g*ci leszek.Ohhho, hat a bmw vel ha bator voltal, akkor a ducatihoz is mar eleg bator vagy
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mi tortent itt?
Szeretjuk a viccet, de nem ertjuk?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141228 üzenetére
Ha a vezlancfesz olajos, attol meg kellene benne rugonak lenni, ami arra szolgal, hogy amig nincs olajnyomas, nyomjon.
Kopogo hangot ha csapagytol hallanal, az nem tartana sokaig, mert siklocsapagyas. Tehat en nem gondolnam, hogy onnan hallod, olaj melegedesevel amugy is hangosabbnak kellene lennie, de nem vagyok ott.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #141238 üzenetére
Igaza van az allampolgarnak, de a csendorseg hangulatjajavito intezkedeseinek eredmenyekepp nem lett volna szerencses elkuldeni vkit a picsaba, ennyi stressz utan.
De ha igeny van ra, akkor termeszetesen analisan megmotozhatjuk.Ilyenkor vagyok boldog, amikor kritikusan szemleljuk a vilagot, kerdeseket teszunk fel. Megerte az a sok evi kitarto pofazas, ellenseggyujtes.
HatersgonnahateEnnek ellenere felitram az ur cimet nevet, mivel megkerdojelezte a csendorseg autoritasat. Meg kettot lehet hibazni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #141296 üzenetére
Akkor csak az aszfalt veri vissza a hangot.
Amennyiben szalagkorlat mellett egyenes motornal is ugyanez a jelenseg van.Hany km van a lancban?
A lancfeszesegget igy is a legfeszesebb pontjan kellene merni, tehat a kereket meg kellett volna porgetned. Ha ossze-vissza megy a lanc, akkor szakaszosan van megnyulva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #141354 üzenetére
a zvmx2 -ot akarom kiprobalni az r1-en. Az530 zvmx 12e km utan szakaszos lett, ugy, hogy minden menes utan fujtam, ami sokszor 200km alatti futas volt. A loti-futi 83 loeros motoron meg az alsopolcos, sima o-gyurus lanc is tobbet birt, mint 20e, inkabb rozsdaval volt a baj, mert mielott megvettem, tobb evet allt. A loero eleg nagy faktor, emelett a lancolajozo biztos sokat segit, ezt elhiszem.
A reginanak van meg egy lanca, ahol a csapok elmeletileg meg kemenyebbek a mas szerkezetu szenatomok miatt. Ha megint ilyen futasteljesitmenynel megnyulik, akkor lehet kiprobalom azt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #141394 üzenetére
ZVMX legyen inkabb PRO , mert a racinghez tul nagy a surlodasa az o-gyuruk miatt. Es racinghez "eggyel kissebb" lanc kerul altalaban motorra. Erre a felhasznalasra az ER (exclusive racing) o-gyuru nelkuli tipusai vannak a did kinalataban.
A marketing visszauthet ugy, hogy utcara sok ember racing-et akar majd, mert ugye az a legjobb. Igy a leheto legrosszabb lanc kerul a motorra utcai felhasznalashoz...
mas gyarto nem-racing lanca o gyurus lesz, ennek ellenere azt irjak ra, hogy racing. Ezutan a felhasznalok megallapitjak- miutan az o gyuru hianya rovidebb futasteljesitmenyt biztosit- hogy a did szar minoseg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141404 üzenetére
Lehet, mivel a gyari szivacs is ketoldalas ontapadoval van felrakva a legtobb motoron, azt a szivacsfajtat meg tudod venni.
De szuksegtelen, mert csak zajt csillapit, meg meleg lesz tole.
Gyari cikkszamon is szokott lenni a szivacs, nemely motornal eleg elfogadhato aron, de sztm felesleges penzkidobas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141445 üzenetére
API SL elegge alsopolcos. En csak SN-t vagy olyan olajat probaltam, ami tulteljesiti az SN-t (300V, Power1 Racing) de ugyfelkorben alsopolcosra panaszkodnak, hogy csontos a valto. Mivel mindig hozzajutok nehany éves, de 500-1000km-es hasznalt 300V hez, az megy a hetkoznapi levélkézbesítő motoromba. (aninek mondjuk szarazkuplungja van, tehat nem szol bele az olaj a valtasba)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Honor Magic V2 - origami
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen