- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #141093 üzenetére
Valoban, olyan, mint regen, ugyanolyan szerintem nem lenyeges aspektusokbol megvizsgalva a tema, mint amikor egy lufival szemlelteti hogy milyen hatasa van egy 1mm vastag o-gyurure vmilyen oldoszer, ami soha nem lesz feloldva azzal a mennyiseggel, vagy amikor olajban levo reszecskemeretek alapjan hatarozza meg, melyik gyartonak megbizhato a motorja.
Nekem a relevans informaciok hianyoznak.Kezdve azzal, hogy.
A hatso kerekre juto nyomatekimpulzusoknal nem vette figyelembe a tehetetlensegi nyomatekbol adodo impulzusokat, ami elegge osszekeveri ezt a kepletet. epp ezert a jelensegert fejlesztettek ki a crossplane motorokat. Tehat az, hogy mennyi ideje van pihenni a hatso guminak, az nem igy nez ki.
Illetve a 2T egyhengeresekrol ne is beszeljunk, amik ugyanugy sikeres terepmotorok voltak, es nem igy jut a hatso kerekre az ero, ahogy "optimalis"A V2 esek hajlamosak hosszabbak lenni - irrelevans. a 90 fokos v2 onel nincs szukseg kiegyensulyozo tengelyre, tobbek kozt ezert volt kedvelt epitesi mod/meg mindig. A rugostagot szimplan oldalra teszik. Tl1000, panigale, monster, shiver.
A boxernel konnyebb az olajat pumpalni- teljesen irrelevans. Tobb loero-nem ez hatarozza meg.A sor3 gyorsabban tud felporogni, mert mindig mozog valamelyik dugattyu - nem ettol tud gyorsabban felporogni. a lendtomeg meretetol. Nem az epitesi mod hatarozza meg.
Sor4 tehetetlensegi nyomatekra rengeteg abrat lehetett volna talalni a neten.
Masodlagos kiegyensulyozatlansag ugyanugy van a tobbi epitesi modnal is.A 6 hengeresnel is jelen van a dugattyu alatti ternel a levego mozgasa, attol, hogy 6 hengeres, a dugattyu alatti teret mindig ki kell toltenie a levegonek, ami veszteseggel fog jarni, mert a masig dugattyu alol fog oda at menni.
A v4 20 000 rpm et is tud forogni. -nem az epitesi mod miatt.
Szinte a legkevesebb koze van hozza. Kell egy nem rugos szelepvezerles, desmo, vagy pneumatikus, vagy eleve kis meretu szelep, rugoval. (250ccm sor4) nem a hengerelrendezes miatt forog ennyit egy motor.
Es hogy ez a legjobb epites. Erre hogyan jottunk ra?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen