Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Geresics #141093 üzenetére

    Valoban, olyan, mint regen, ugyanolyan szerintem nem lenyeges aspektusokbol megvizsgalva a tema, mint amikor egy lufival szemlelteti hogy milyen hatasa van egy 1mm vastag o-gyurure vmilyen oldoszer, ami soha nem lesz feloldva azzal a mennyiseggel, vagy amikor olajban levo reszecskemeretek alapjan hatarozza meg, melyik gyartonak megbizhato a motorja.
    Nekem a relevans informaciok hianyoznak.

    Kezdve azzal, hogy.
    A hatso kerekre juto nyomatekimpulzusoknal nem vette figyelembe a tehetetlensegi nyomatekbol adodo impulzusokat, ami elegge osszekeveri ezt a kepletet. epp ezert a jelensegert fejlesztettek ki a crossplane motorokat. Tehat az, hogy mennyi ideje van pihenni a hatso guminak, az nem igy nez ki.
    Illetve a 2T egyhengeresekrol ne is beszeljunk, amik ugyanugy sikeres terepmotorok voltak, es nem igy jut a hatso kerekre az ero, ahogy "optimalis"

    A V2 esek hajlamosak hosszabbak lenni - irrelevans. a 90 fokos v2 onel nincs szukseg kiegyensulyozo tengelyre, tobbek kozt ezert volt kedvelt epitesi mod/meg mindig. A rugostagot szimplan oldalra teszik. Tl1000, panigale, monster, shiver.
    A boxernel konnyebb az olajat pumpalni- teljesen irrelevans. Tobb loero-nem ez hatarozza meg.

    A sor3 gyorsabban tud felporogni, mert mindig mozog valamelyik dugattyu - nem ettol tud gyorsabban felporogni. a lendtomeg meretetol. Nem az epitesi mod hatarozza meg.

    Sor4 tehetetlensegi nyomatekra rengeteg abrat lehetett volna talalni a neten.
    Masodlagos kiegyensulyozatlansag ugyanugy van a tobbi epitesi modnal is.

    A 6 hengeresnel is jelen van a dugattyu alatti ternel a levego mozgasa, attol, hogy 6 hengeres, a dugattyu alatti teret mindig ki kell toltenie a levegonek, ami veszteseggel fog jarni, mert a masig dugattyu alol fog oda at menni.

    A v4 20 000 rpm et is tud forogni. -nem az epitesi mod miatt.
    Szinte a legkevesebb koze van hozza. Kell egy nem rugos szelepvezerles, desmo, vagy pneumatikus, vagy eleve kis meretu szelep, rugoval. (250ccm sor4) nem a hengerelrendezes miatt forog ennyit egy motor.
    Es hogy ez a legjobb epites. Erre hogyan jottunk ra?

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák