- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Hirdetés
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vityaa
tag
válasz tboy93 #117270 üzenetére
Akkor már sokkal inkább szerintem egy Duke 390 és nem azért mert nekem is az van, de kisebb távokhoz jó lehet, városban meg egyszerűen király. 44 Le, könnyű és nagyon mozgékony. Nem hiába hívják kanyar rakétának. Nem is olyan rég kb 1-1,5 hónapja volt facen a KTM adok veszek csoportban egy zsír új (1 hetes ) talán 1,4 Milla volt. Mondtam is magamban, hogy bassza meg hogy januárban vettem.
-
tboldi
nagyúr
-
Xaels
félisten
válasz tboy93 #117279 üzenetére
Én most veszem a 4. motorom. Eddig egy sem volt 50 paci felett, most jól belecsapok bár lovakban ez sem lesz kifejezetten nagy ugrás. Nyomatékban annál inkább.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Vityaa
tag
válasz tboy93 #117285 üzenetére
2017 körüliek nem első genesek. 2017-től a mai napig ugyan az a generáció van. Nem tudom pontosan mikortól gyártják a mostanit, de nekem is 2017-es van igaz 12. havi. Nyilván bármilyen motornál ki lehet fogni, hogy valami tönkre megy rajta. Ha mindenképp használtan akarsz venni, akkor olyat érdemes ami még garis. De ki kell próbálni, lehet neked abszolút nem jönne be. Ízlések és pofonok.
-
Varoz
őstag
válasz tboy93 #117257 üzenetére
Már bocsánat, de te vagy a h*lye. Miért ne adná vissza? Ha addig húzza halasztja, hogy kezdheted elölről, akkor kifizeti helyetted? Nem. Hagyd ott a p*csába az ilyen semmirevaló oktatót/iskolát!
Magam részéről bezáratnám azt az iskolát amelyik nem képes 2 hónapon belül jogsit kézbe adni annak, aki minden vizsgán elsőre átmegy és elég neki a kötelező óraszám. Vicc, hogy képesek egy évig vagy tovább is húzni.Nincs más a közelben amúgy vagy miért azon a helyen csinálod? Ha van más akkor el kell gondolkodni a váltáson, ha jövő héten se fogsz vezetni.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #117278 üzenetére
Ültem váltós gépen, haverokén, de nyilván nem huzamosabb ideig. Robogóztam sokat, abból volt 500-as is, de az nyilván más világ. Ezért sem mondanám azokat nagy gyakorlati alapnak..
Igyekeztem nem fullon tépni neki az első időkben, aztán elég hamar összenőttünk. Beleraktam úgy 16.000-et a 2,5-3 év alatt, nem volt még necces szitu sem.
A mai napig rohadt jó gépnek tartom. Biztosan megtartottam volna, de egy 30 ló nekem hiányzott belőle. Pontosabban, alul gyenge volt, kellett neki a fordulat h meginduljon. Szerencsére az 1.2-es már gőzmozdonyként húz lent is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gonger
senior tag
válasz tboy93 #117248 üzenetére
Én marcius 17-én csináltam meg a rutin vizsgát. Akkor már tudtuk, hogy leállitják másnaptól a vizsgáztatást.
Utána még az utolsó napon vezettem forgalomban 8 órát egy nap alatt. Majd még 2 alkalommal mentem és most szerdán az első lehetséges forgalmi vizsgán levizsgáztam.
Szerintem ne hagyd magad, ha a vizsgán esik, akkor sem álltok meg.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz tboy93 #117363 üzenetére
Nyitva volt. Ha pedig nincs nyitva, akkor minek kell a nyitott, ugye.
Econ, a Rukka laminált cuccai vízállóak, ezt már több motoros futár is megerősítette. Ők azok, akik hitelre vette 1200 Fontos ruhákban dolgoznak, de nem kell felöltözniük naponta 20x, ami Angliában sajnos tényleg gond. Azt mondják, hogy futár melóban is 4-5 évig működnek, úgyhogy az Alpinestars után akármennyire is drága, olyat fogok venni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #117408 üzenetére
Mi ezt anno úgy oldottuk meg, hogy a rutin pálya ( mármint a kirakott bóják által kijelölt útvonal ) mellett még ott volt az autóknak is egy kisebb rész, ahol kényelmesen lehetett körözgetni. Amíg 2-3 ember nyomatta a bójákat, mi 2-3-an mentünk körbe körbe, gyakoroltuk az indulás-megállást, indexelést, gyorsítást stb.
Oktató nem foglalkozott velünk, csak adott egy két tanácsot, vagy válaszolt a kérdésekre ha valami felmerült. Volt egy szövege: "Vedd kézbe a saját technikádat, ebben senki se tud segíteni." és végül is csak te érzed mikor tudsz már 'biztonságban' gurulni."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #117419 üzenetére
Ja, igaz, végülis nem rajtzászlóval a kezében áll ott, és szól hogy mehetsz, nem mehetsz. Jogos... :/
Hát menj vele kertek alatt.
Jó, amúgy meg tudod csinálnia manővereket, nem? Ha igen, akkor fogd fel úgy, hogy ez a jogsi egy szükséges rossz. Motorozni úgyis utána kezdesz el megtanulni. -
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #117424 üzenetére
Olvasva ez egy kicsit kivertük a népet ne, aztán csináljátok a köröket. Pont így oktattak minket is, szégyen és gyalázat még csak a hátsófék kezelését se tanítják meg mint alap tudás indulás gyanánt...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #117424 üzenetére
Várj, jól értem 125ccm-el indítottál az A-ban? Annak mi értelme van? (Az alap karakterisztikán kívül.)
No offense, de akár biciklivel is gyakorolhatsz otthon, Decathlonos bójákat kipakolva.
Anno mikor kb 4en 5en voltunk, és az autósok befoglalták az autós részt, 'kánonban' indultunk. 1-es, 2-es pályánál akkor indulhat a következő, mikor az előző a hajtűkanyart veszi be (kettesnél a dupla8as forduló után), így viszonylag kevesebbet kellett várni mintha az egész pályát ki kellene várni.
3-as pályát csak a 'végén' gyakoroltuk, annál asszem megvártuk mire a másik végig ér."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
gonger
senior tag
válasz tboy93 #117395 üzenetére
Nem, nem így volt. Lehet azért mert március elején a hűvös időben még nem akartak sokan motorozni, de emlékeim szerint 4 főnél többen sosem voltunk a pályán és van olyan feladat ahol egyszerre többen is felmehettünk, pont azért, hogy ne kelljen a másikra várni és minél többet guruljunk. Mondjuk forgalomba kimentünk esős időben is :-)
Én szándékosan nem a legolcsóbb iskolát választottam, de nem is mókoltak az óraszámokkal, levezettem mindet ami kötelező volt.
Első rutin órán GS500-ra ültetett, mert mondtam, hogy nem idegen a motorozás. Utána mehettem a Hornet-re. Egyébként nálunk is volt olyan aki korlátlanra jött és örült, hogy a 125-ösre ülhetett első alkalommal, mert Ő nem ismerte még a lábváltót sem addig, szóval szerintem ez inkább az oktató figyelmessége.
Az egyik ismerősöm azért hagyta abba a B125-öt pár éve, mert váltós motort adtak alá oktatáson (robogózni akart) és szart rá az oktató. A többiek is kiröhögték a lefulladásoknál. Ilyen is van... -
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #117439 üzenetére
mire eljutsz a vizsgára, addigra rá fogsz jönni, hogy az a közel 100Le egyáltalán nem sok, ha nem eszetlenül rángatod a gázkart (ha mégis eszetlen lennél, akkor csak 2-vel magasabb fokozatban kell közlekedned, mint ami jól esne a motornak és máris ugyanott vagy gyorsulásban, mint egy random autó )
amúgy ha tényleg a 125-ös után ráültetnek egy gs500-ra, azután pedig egy fz6-ra, akkor kíváncsi leszek a véleményedre tök kezdőként, hogy mennyivel megy magabiztosabban egyikkel vagy másikkal.
#metszéspontok
-
Varoz
őstag
válasz tboy93 #117395 üzenetére
Hagy már ott a p.cs.ba! Ez egy vicc! Én egy petákot se fizetnék a helyedben!
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
veterán
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #117463 üzenetére
mint topiklakó (nem mint topikgazda) fordulhatnék feléd olyan kéréssel, hogy az ilyen pár percen belüli kommentjeidet tedd egy kommentbe? Lécci-lécci! Ilyesmire gondoltam.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
julius75
aktív tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #117628 üzenetére
November valameddig vannak vizsgák megoldahtó.
Ha ügyes befejezi, nekem az A1 ~2,5 hónap volt, A2 különbözeti 1 hónap a B 2-2,5 hónap. Igaz pörgettük mindet ezerrel, motoron szakadóesőben és kora reggeli félfagyban is mentünk végtére is: "Ti akarjátok a jogsit, nekem meg van tető a fejem felett na meg az esőnek se fogtok rimánkodni légyszi légyszi ne mosd meg a tök ".The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
-
etnies
senior tag
válasz tboy93 #118125 üzenetére
https://onroad.hu/2018/03/18/hogyan-szallits-motort-sorozat-1-resz-naked-bike/
https://onroad.hu/2018/03/31/hogyan-szallits-motort-sorozat-2-resz-a-sportmotor/Az biztos, hogy semmiképpen ne rakd középállványra, mert ha berugózik és leugrik onnan, baj lehet. Vagy oldalsztender vagy állva rögzítve.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
jacis
nagyúr
válasz tboy93 #118174 üzenetére
Nekem sem volt egyértelmű miről van szó.
Micsurin: "Ha vesz apum valami más 3 év múlva kezdődik elölről" - ezt azért nehéz elhinni. Azért mert Nektek most van egy erősen bajos robogótok nem hiszem, hogy minden másik ami a piacon most elérhető az is ilyen állapotban van. Ezzel inkább csak magatokat akarjátok megnyugtatni nem?
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
zeus_2k14
senior tag
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #118215 üzenetére
Azt nem tudom hogy miket nézel, de kétlem hogy az FZ6-nak jobb féke lenne. Az pont a motor gyengepontja, elég harmatos, mert csak egy kétdugattyús úszónyergest kapott. Az előd FZS600, és a faceliftelt változat FZ6 S2 normális négydugattyús fékekkel rendelkeznek, csak ez a széria lett megalázva a spórolt verzióval valamiért.
Injektoros, nem karbis
Az a 98 lóerő pedig csak nagyon magas fordulaton jön, oda nem keveredik csak úgy véletlenül az ember, 4-5 ezer körül semmi váratlan nem történik a motorral.200 kg fölött van valamivel és az érződik. Én is 125-ről ültem rá anno és hát nem egészen úgy ment a dolog mint elsőre gondoltam, sok időbe és gyakorlásba telt megtanulni jól kezelni, főleg a fékezés és a kanyarodás terén. A nyélgázt nagyon hamar megtanultam
(#118213) mokus1
"Mennyire lehet azon normálisan megtanulni motorozni?"
Ez eléggé emberfüggő is.
Meg definiáljuk a normálisat. Ha átlag kulturált közlekedésről van szó akkor hamar megtanulható vele, max 2 szezon.
Ha a szerpentinek lapraszerelése és a helyi menők tempója a cél, akkor sok gyakorlásba és időbe fog telni azzal a motorral, és nem is ez a legalkalmasabb rá.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
canniball
nagyúr
válasz tboy93 #118223 üzenetére
Egy éve volt meg a huszonötösöm amikor elmentem különbözetire. Gondoltam első alkalommal majd hozza az oktató az öccázast, erre megjelent az ER6-tal. Azt mondta ne parázzak, egy éves gyakorlatom van, úgyhogy csak óvatosan, de üljek rá nyugodtan. És tényleg nem volt para, ment a rutinpálya azzal is (csak az alkarom állt be az első óra végére, mivel "kicsit" feszesebb volt a kuplungja mint a Hondámnak ).
Aztán óra után visszaültem a CiGire hogy jövök haza; na az volt a(z anti)hipertérugrás, elindulás helyett majdnem lefulladtam a saját motorommal.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #118223 üzenetére
Ha nem forgatod 5000 fölé, a 600-as is pont olyan latymatag, mint egy '25-ös. Mentem már Fazer-rel párszor, sőt, annó amikor kb 12 éve csináltam az A-t volt olyan tanulómotor is.
Nyilván fordulaton megjön az ereje, de alul nem történik semmi.
De nyilván, ezerszer lerágtuk már ezt a csontot, mindenki máshogy érzi az "erőt", és ha te úgy gondolod, h az első motronak erős lenne, akkor eszem ágában nem áll rábeszélni. Nézz egy köztes ccm kategóriát."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest