Hirdetés
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #96248 üzenetére
A legtobb motor lengovillajan ott van, mit kell merni, es hogyan.
Olyanrol meg nem hallottam, hogy rajta ulve, azaz terhelten kellene nezni, mert az mar ketemberes lenne.Manualban plane ott lesz, mit kell csinalni.
Nem mindegyik motor ugyanolyan. Pl valamelyik enduron egy ideig megfeszul a lanc, majd berugozasnal ujra be fog lazulni.
Az egesz lancfeszesseg allitasnak az oka az, hogy a lengovilla forgaspontja nem ugyanott van, mint az elso lanckerek tengelye.
Teljesen mindegy, hany kilos ember ul a motoron, ugy van kitalalva, hogy ne akadalyozza a villat a mozgasban, es ne tord ropira a valtotengelycsapagyazasodat.
Mindenkinel ugyanugy kell beallitani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Gaboman #96250 üzenetére
@Etnies: Hyosung GT250, kis V2-es. Rángatva annyira nincs, ami nincs azt sose akarom kihozni belőle, majd egy két szezon és a nagyobból.
Na ez az a túlfeszítéstől félek mindig -> kihajtótengely csapágy.
Lánc az jó, a csapok közti távolság szerint is (manualban írja a cserehatárt) és el se lehet emelni a hátsó lánckeréktől.@Gaboman: nem hiszem, hogy a kőkemény 71kg-m gond lenne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96251 üzenetére
Te mi módon állítod be?
Ahány emberrel beszéltem annyi különböző választ kaptam.
Youtube-on is látni eltérő módszereket.
Eddig az oldalsztenderre állítva úgy a tűrésmező közepe, felső határértéke közé belőve tűnik jónak. Rongyot, csavarhúzót dugva a lánckerék és lánc közé meghúzáskor.
(Sportmotor.)(#96254) persuader
Az csak annyi, hogy oldalsztender és 25-35 mm slack.
30 mm felett nekem már rángat. 25 mm-en olyan szép átmenetek vannak terhelésváltáskor, de szerelő szerint ez már túl feszes. Nem tudom higgyek-e neki.[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
Rendeltem egy ilyen hyperpro (szerű)klont [link] kemény 6800 Ft volt. Az, hogy CSC vagy RSC tipus, nem derül ki a leírásából, vélhetően CSC bár kínában minden lehetséges Miért írtam korábban hogy az első komolyabb igénybevételnél széthullik e..?
Ebből a kikönnyített elvékonyított tartóbilincsből nem sokat nézek ki, terhelés közben húzó/csavaro/gyorsan irányt változtató csapkodás éri. Bár azt írják T 6061-es ( más leírás szerint T 6063) alu ötvözet, ami nagyobb szilárdságú és tényleg elég is lehet(ne), ha valóban abból van.. :-)
El tudom képzelni hogy a henger fala sincs túl méretezve, tehát a bilincset is csak óvatosan kell meghúzni, mert nyomhat rajta egy két tizedet, vagy torzít a kör keresztmetszeten és a dugattyú odaérve szorulhat is akár. Mindenesetre a hamis illúzió érzését megadja, hogy majd teszi a dolgát, ha kell..
Majd kiderül[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Az nem kerdes, hogy teljes mertekben egyetertek veled abban, hogy kockazatos olyan termeket venni, amelyet nem vetnek ala semmilyen minosegbiztositasi eljarasnak.
Amit hozzatennek, hogy annak idejen az egesz gsxr klub azt a koreai ohlins masolatot hasznalta a kupaban, ami nekem is volt.
Az, hogy nem szabad megtepni egy csavart egy bilincsen, az mas alkatreszeknel is van. Az elso villa kromszaranak fedojet nem kell meghuznod, vagy nagyon kis nyomatekkal. egy hatos csavarral annyira meghuzod, egy bilinccsel, hogy amig azt nem lazitod le, meg sem tudod mozditani.
Megrangathatnatok ket haverral ugy istenigazabol, csak probakepp, sajnos meg mindig nagyon tavol lesz az az erohatas, de legalabb latod, mi enged, ha annyira szar...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #96251 üzenetére
Felhívtam egy Suzukist itt, kérdeztem a villaolajat, azt mondta:
Gyár nem ír rá elő semmilyen időintervallumot, akkor kell hozzányúlni, ha gond van. Ő személy szerint azt javasolja, hogy a 40.000 km-es (nagy)szerviznél cseréltessem le. Kérdeztem, hogy két év, mondta hogy inkább a futásteljesítmény a lényeg.
Akkor a láncnál lényegtelen, hogy oldalsztender, középsztender vagy emelve állítom be, ugyanakkora lesz.
A kérdés azért merült fel bennem, mert amikor egyedül vagyok, akkor a hátsó lengővilla előfeszítése 2-re van állítva. Amikor felrakom a dobozokat és a sárkányt, akkor felnyomom 5-re és szerintem akkor változik a feszesség, csökken a holtjáték.
Én vagyok vak vagy tényleg lehetséges ez?(#96252) Micsurin: V2 VTR250 is ezt csinálta, végül erősített DID került rá fel, azzal megszűnt.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #96259 üzenetére
Oké köszi a tapasztalatot, akkor a DID VX2 520 helyett nézek valami erősebbet... bár nehezen hihető, hogy egy kis negyedliteres megtudná majszolni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #96260 üzenetére
Manual nem írja, hogy oldal- vagy középsztender. Oldalsztenderen csinálom.
(#96261) Micsurin: Nekem a VX megoldotta a gondot, takarítod rendesen a láncot?
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
veze
őstag
válasz Topiccsendőr #96257 üzenetére
Szívem szerint scotts klónt vettem volna,(kinai Savage) utána olvastam, hogy több paramétere egymástól függetlenül is szabályozható de nem fér el, mivel nálam is így van a kormány rögzítve tehát nekem is magasító kellene legalább 20mm-es, azt meg nem szeretné[link] mert egyébként nem fér alá, ha fölé teszem akkor meg túl magasan lenne.
Jobb lenne, ha lineáris csillapító is nem elől lenne keresztben, hanem a villaszárra kötve oldalt a tank alatt valahol, csak oda se tudom rögzíteni sehogy ( ráadásul oda hosszabb is kellene, nem elég a 70mm munkahossz - és az meg még több hely )
Nyomatékkulcsom van 5-25 re és 28-210Nm-re is mert már volt időm megtanulni a saját káromon a hiányát. Persze nem valami márkás cucc, olcsó extol ( azt hiszem valami 7e volt az 5-25-ös ) de azért az biztosan ott kattan el ahol be van állítva. Otthonra bőven elég. Az első használatok során meg is lepődtem, hogy az ember hogy meg tudja húzni olyankor is, amikor úgy gondolja most csak kicsit húztam meg.. Az is bőven több volt, mint gondoltam. Aztán kitapasztaltam a kulcs használata közben kb mi mennyi, és most már kézzel is jobban érzem, és a 15-20 Nm se lesz 45-50 -
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #96262 üzenetére
Évente egyszer levesz, nagy mosás, és kb két hetente (Nem kőbevésett, ha eső stb volt persze utána motorral együtt ..) lemosom (WD40 tisztító, kimondottan motorlánchoz)
Kihajtó tengely nem görbe mielőtt feljönne. Lánckerekek mindig a lánccal együtt cserélve.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz Micsurin #96264 üzenetére
Tégy egy próbát a havi egyszeri takarítással, nálam bevált. Nevezz ki egy napot, (nekem minden hónap első péntekje az) amikor megtakarítod és kened a láncot, megnézed a guminyomást és sérüléseket, ellenőrzöd a folyadékokat és kenési pontokat és a fékbetétek állapotát. Kb. 15 perc az egész.
Én mindig Motul kenőt és tisztítót használtam, de mikor otthon voltam kényszerűségből WD-40 motorápoló családot kellett vennem és pozitívan csalódtam, semmi különbséget nem vettem észre a kettő között.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
veze
őstag
válasz demars #96266 üzenetére
A működését tekintve mindegy, hogy hol van,
Személy szerint én nem bánnám ha minél kevésbé lenne szembetűnő, és nem látnám magam előtt keresztben, csak lent tenné a dolgát.
Bár akkor nem lehet menet közben nem annyira kényelmes állítgatni ( már amennyiben akarná az ember)
Meg lehet mérni egy madzaggal is, hogy az adott felszerelési helyre milyen hosszú kell
itt egy videó róla [link]
Egyébként ha tisztában van az ember a működés mechanizmusával , elképesztő helyekre is fel lehet szerelni, attól függően függöen, hol van erre hely. Nézegettem képeket a neten..A felül keresztbe szerelhetőt is rakták már be ugyan ugy keresztbe de alól, meg ferdén a két villa közt átlósan benyúlva. Persze ezekhez nem lehet szerelési kittet kapni, de jó lakatos vénával simán megoldható a rögzítés. Lényeg hogy a teljes terjedelmében mozgatva ne ütközzön és tolja huzzaa szárát[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz etnies #96267 üzenetére
Vettem egy motul lánctisztító sprét, egyszer használtam. Soha nem takarítottam egyik motoromon a láncot azt az egy alkalmat leszámítva. Max slaggal, vagy magasnyomású mosóval távolról leveretem a mocskot, aztán olajzok, ha megszáradt. Semmi problémám nem adódott belőle, drasztikus kopást/nyúlást se vettem észre, ami miatt hamarabb kellett volna cserélni a láncot.
Mondjuk a motort se szoktam tisztítani, csak ha szerelőhöz viszem.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
demars
addikt
Erre gondoltam én is.
Meg ugye az sem mindegy, hogy fent foglalja a helyet ( USB töltő, GPS tartó).
Megsasolom majd ha otthon leszek, naked cbf-re könnyebb felszerelni, ha elfér megpróbálnám a burkolat alá tenni, ott nem feltűnő ( mondjuk abban is igazad van, hogy akkor meg nehezebb állítani).
Az állítgatás sem tiszta, elöször azt hittem ez "felkeményedik" hirtelen mozdításra ( ez lenne a logikus), ezzel szemben néztem egy videót ahol állítja a srác, mutatja, hogy milyen könnyen fordul a kormány, majd azt is amikor nehezebben.
Fordítani úgy sem kell nagyot, ha mész az úton, elvileg lehetne a leg "nehezebb" fokozatban használni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #96271 üzenetére
Hmm jogos!
Akkor érdemes "kísérletezni", hogy melyik beállítás passzol az én habitusomhoz? Elég merész dolog, mert ugye azt csak élesben lehet életszerűen belőni.
Igaz csak elmélkedtem, de 7-8 k ért szerintem rendelek egyet csájnából, már csak kíváncsiságból isAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96255 üzenetére
Terhelésváltáskor mindig, ha felső határértéken van a lógás.
Ez 2000 alatt elég zavaró a lassú manővereknél.
Gumihardik: passz. Valószínűleg megfelelő, ha a szerelő valóban leellenőrizte a kerékcsapágyakat.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Szerintetek itt hol a csapda? [link]
Ennyiért eszméletlen jó ajánlat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
etnies
senior tag
válasz -Mike- #96278 üzenetére
Figy, ilyen deal-el felesleges foglalkozni.
Ha valós lenne, akkor már régen elhozta volna egy nepper. Előbb látják a hirdetéseket, mint ti a frontweb-en. Vannak ilyen előfizetési jogok, nekik van.
Ha valaki elakar adni valamit , akkor rákeres, megnézi a tól-ig-et, majd belövi a sajátját.
A lenti motor:
-vagy nem olyan állapotban van, mint ahogy hirdetik
-vagy lopott
-vagy a sima átbaszás kategória, utalj ide-oda és majd jó lesz
-nincsenek rendben a papírjai, nem átírható banki jelzálog miatt, stb
-vagy csak el van írva az áraAz ilyen hirdetéseket át kell ugrani, mint ha ott sem lennének.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz etnies #96279 üzenetére
Ez is jó hirdetés, egy darab kép nincs a motorról, csak a V5, számlák.
Mindjárt felhívom a rendszámért és lekérdezem az adatait. A megadott hely Kecskemét, a szám pedig angol.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Gaboman
nagyúr
Aki a közeljövőben szeretne eladni esetleg venni motorkerékpárt a beárazás topickban nagyon szívesen segítek.
Aki úgy dönt érdekli és átjön kérem olvassa el a topick jobboldaldalán a tudnivalókat!
Remélem találkozunk ott is![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #96282 üzenetére
Hát... nem tudom, hogy bárkinek van-e elég nagy a tudása ahhoz, hogy be tudjon árazni egy motort, vagy egy autót... Persze egy-egy típust a leírt állapotnak megfelelően be lehet árazni, de hogy minden típust tudja valaki reálisan? Kizárt! És akkor még nem vettük figyelembe, hogy nem olyan állapotban van, mint azt az eladó gondolja...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veze
őstag
válasz demars #96272 üzenetére
[link]
itt lesz a legolcsobb és ha a képeknek hinni lehet a bilincs is kissé erősebbnek tűnik. Az értékelése sem rosz
Nem hinném hogy ez más lenne mit a 2ezerrel többe kerülő társai . Ugyanaz... Csak azért nem innen rendeltem mert ez az arany szín sehogy se passzol nálam semmihez -
Újabb gyöngyszem, én csak lestem. Jön egy fiatal gyerek a szerelőhöz. Hogy ők mértek henger nyomást, van 3db 9-es meg egy 7 baros. Mi lehet a baja a blokknak? Blokk csere volt és csak 40.000 van benne mondták úgy vettük.
A korábbi egy nyél alkalmával megnyekkent, "valami az egyik hengerben olyan krátert csinált, hogy befért az ujjam. " -
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #96267 üzenetére
WD40 láncból több jut a felnire mint ami fennmarad a láncon. Olajból csak a Castrol Xmotion vagy mi a fene, a MOL kutakon az az arany színű flakkonos cucc, na az rajta marad, jó vele a tapasztalatom. Motult megint leveri.
Havi egy takarítás tuti meg van sőt, de köszi!
(Esetleg belenyúltam és gyengébb eresztés lenne ez a lánc? Előző még a gyári volt rajta az tuti, 35k-val az órában, jesszus. )Évente egyszer levesz, nagy mosás, és kb két hetente (Nem kőbevésett, ha eső stb volt persze utána motorral együtt ..) lemosom (WD40 tisztító
Moci szervizben..... Telo dettó, egyhetes és az akku kinyomta a hátlapot, problémázás nélkül vették be....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz Topiccsendőr #96288 üzenetére
Hagyjuk nem történt semmi.
-
Pocee
senior tag
-
BoB
veterán
Miért ilyen rohadt drága?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
hroberto
veterán
Ismeri valaki a Kecskeméten gyártott Raptor dobokat? Milyen minőségűek ezek?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-Mosquito-
őstag
válasz hroberto #96296 üzenetére
Volt ez is az is fent. Ugye kétféle Raptor létezik/létezett,Illetve azóta Szólik Ferenc elhunyt,ő Csongrádon csinálta. Cirka 7-8 éve ár/érték/minőség arányban jó volt szerintem. Akkor még nem volt E jeles. Most milyen a minőség ki/hol csinálja passz.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96299 üzenetére
A failja uram.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen