Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz .mf #8371 üzenetére

    nem lesz sokáig olcsó, és nem hiszem, hogy 400 alá megyünk, mert ma éppen 2 dollárt erősödött az olaj és a ft is absz ingadozik a külső behatások miatt (görögök és spanyolok). tehát átmeneti az öröm, ez van, absz kiszolgáltatottak vagyunk.

    alapvetően a benzin minősége amit (és ez a fontos!!!) beletankolsz az autódba vagy kannába, sok mindentől függ. ugyanis a finomítóban minden üzemanyag megfelel a normáknak, nagyon szigorú ellenőrzések vannak, nagyon megüthetik a bokájukat, ha ezeket nem tartják be. viszont a finomítótól elég hosszú az út az autód tankjáig. feltöltik a tartálykocsit, elmegy a kúthoz, csövön keresztül a tartályba kerül, majd a tartályból megint jó sok csövön az autódba. bármi bárhol lehet elöregedett, piszkos, a kutakon előszeretettel pancsolnak is néha, az adott adalékot nem öntik bele (ilyen is van), piszkos a tartálykocsi vagy a földbe ásott tank (ezeket előírásnak megfelelően időközönként takarítani kell) és még sorolhatnám. nagyon sok múlik az infrastruktúrán.
    megmondom őszintén, hogy németeknél mindig tankolok 100-as benyákat, aral-t, shell-t etc.. és noha az intibe 98-as a gyári előírás, teljesen mindegy, hogy 98-as, 95-ös vagy 100-as ment, ugyanúgy gyorsult, nem éreztem szignifikáns fogyasztás változást, végsebességre is azonos volt az autó.
    azt se feledd hogy ma már 5% etanol az előírás és európában már ugye piacon van az E10 is, tehát maga az üzemanyag minősége és összetétele is változik, mert újabb és újabb környezetvédelmi előírásokat szabnak az olajcégeknek, illetve az olajcégek is igyekeznek jobb minőségű üzemanyagot piacra dobni, amit a szabályok megengednek (pl most low-sulfur diesel üzemanyagok).

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák