Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Topiccsendőr #80445 üzenetére

    Dehogy, én pont úgy képzeltem, ahogy leírod. Jó alaposan megszórja olajjal, nem 5 barral, hogy az válkassza szét, de jól végiglocsolva, ami pont annyit segít a lamellákon, hogy az olajtól megváltozik a felületeik súrlódási tényezője, és olajosan már nem tapadnak össze attól a pici erőtől, ami marad a rendszerben kikuplungolva. :K

    (#80446) Moleman: Én is szerettem, nagyon jó kis szerkezet volt. :K Nálam pont fordítva volt, én eredetileg S2-es Fazer 600-at szerettem volna, mert 4 henger, meg mert gyönyörű a váza és tetszett, még kicsit birizgáltak a CBR600RR-ek (2005 és újabb) és a 2005-ös R6-ok (ugye,a jó futómű, idomok, és azok is tetszettek, no meg 120 paci is imponált). Namost, viszont pont a CB400SF ébresztett rá, hogy nem biztos, hogy ezekkel azt kapnám, amit szeretnék, ugyanis nekem nagyon nem jött be ez a "kezdőbarát" hülyebiztos alul gyenge karakter. :B Tök jó, hogy fordulat nélkül sem tépkedi a láncot, de ugyanakkor sokat kell váltogatni, ha ki akarod használni, és ehhez jön a szupersport 600-akon a nagyon hosszú egyes, tehát hogy kb. 60-80km/h-nál jön meg az erő, egyesben, amit a mindennapokban én nem igazán tudtam volna kihasználni. Ezen felül az sem tetszett, hogy egyenletes sebességgel ha van fordulat, elég idegesítő a hangjuk. Hiába szép, mikor húzod neki és leforgatod, mikor csak döcögsz vele adott sebességgel, elég felejthető élmény. :B No, nálam itt jött a képbe az SV650. Városban is ideális áttételű váltó, kis fordulaton is komoly erő, és a gyakori fordulatszám tartományban sokkal élhetőbb, izgalmasabb hang. Ja, és váltani is keveset kell rajta városban, mert nincsenek egymás nyakán a sebességfokozatok. :)

    A legjobb az lenne szerintem, ha valahol tudnál egy-egy próbakört menni az említett motorokkal. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák