Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    Elmentem tuv re, elotte bszakodtam ezzel a fospumpaval ket napot, hogy tudja az eloirt CO szintet, mert elkopott a fojtoszeleppoti, szoval azt lehet ujat venni, mert most szarul veszi a gazt, es nem lehet beallitani. Vagyis be lehet, de akkor nem tudja a CO erteket. A fojtoszelep tengely sem az igazi, lehet azert megy ossze-vissza a poti is.
    Szelephezag allitasnal, megint az osszes szelep el volt maszva, 4 nyito 2 zaro hezag, ez azt jelenti, hogy nem tesz jot neki, ahogy hasznalom. :D
    Ebayrol akkor mar rendeltem egy egesz fojtoszelephazat, komplett, mert olcso volt. A generator sztm le van egve, amiota megvettem, olyan 6x 000 km ota, de mivel sose hagyott ott, ezert nem tervezem a cserejet. Never touch a running system, ahogy a bölcs francia mondja.
    A kuplungot is kene cserelni, de nem fogom, mert nem csuszik. Addig olyan 10e km van. De mar nagyon kalapál, sokszor mar nekem is sok, amilyen hangot kiad.
    Ha mar szelephezagot allitottam, lecsereltem az olajat is, egy nagyon jo evjaratu 3 eves 300V re, amiben ~600 km volt.
    A motort kolcsonadtam egy haveromnak, aki eloszor is a parkolofennyel zarta le a motort egesz napra, majd nem indult el, amikor indulni akart a munkabol. Nem ertem miert.
    Ekkor a kapkodas miatt elboritotta egy jardaszegelyre, aminek eredmenyekepp az egyik idomcsavar kilyukasztotta az akku egy cellajat. Mivel 16 Ah s akku van benne, egy cellaval kevesebbel is beindult vegul, miutan be lett tolva. Azutan, anelkul, hogy ratoltottem volna, hasznaltam 2 honapot, most csereltem le az akkut, mert ez mar a masodik lyuk volt rajta, mivel az elsot en csinaltam olaszorszagban egy optimistan vett jobbkanyarban.
    Es a haverom eleteben eloszor ult ducatin. Ezek utan hogyan tud barki lerohasztani egy ilyen motort ugy, hogy ne induljon el, ezt nem ertem. Az elmenye mindenestre nem pozitiv a markaval :D

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák