- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós kamerák
- Projektor topic
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTMHobby3
tag
válasz Laacika79 #82357 üzenetére
Az utolsó mondatodra reagálva, én magam is ilyen vagyok, szerintem ez nem baj. Sokat foglalkoztam a motorommal az utóbbi pár évben, sokkal jobb, mint amilyen volt, amikor megvettem. Alapvetően 3 féle CDI-s gyújtás van, a fix előgyújtású, az előgyújtást szabályzó, a fordulat függvényében és a programozható előgyújtás szabályzásúak. Az utóbbikakat inkább komolyabb motorokba szerelik. Az enyémben a középső van, amiket az Indiai Hero Puchokba szereltek, egy olyanból kiszereltet kaptam, már 10 éve. Ezzel képes kiforog 10 ezerig. Egy 50-es kismotornál nincs nagy jelentősége a szabályzásnak, mivel ezek "gyenge" motorok. Fontos hogy ha fix van egy motoron, azt a nyomatéki fordulatszámra célszerű beállítani, akkor megy a legjobban, akkor fogyaszt a legkevesebbet.