- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #84007 üzenetére
Emlékeim szerint a 34-esek nem tárcsásak. A 28-asak voltak tárcsásak, és a 35 ZX-ek. A 34 és a 35 között a tárcsán kívül ami még volt különbség, hogy gyárilag pótféklámpás szárny volt a 35-ön csomagtartó helyett, plusz a gyári dob nem fekete hanem részben krómozott volt rajta. Ja, és a 34-el ellentéteben semmi fojtás nem volt bennük. Az af27 és a 28 között szintén nagyjából ezek voltak a különbségek, csak ugye az régebbi modell. A tévedés jogát fenntartom
Ja, és a legfontosabb ugye, hogy az af17/18, af27/28 állóhengeresek, míg az af34/35 már fekvő. A hajtásuk is másabb már, hosszabb szíj stb.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--