- iPad topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Google Chromecast topic
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Az AI felé fordul az IKEA is
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adris
csendes tag
Nem a Keeway-t említetted? Az meg tudtommal kínai.
Azt nem vitatom hogy MAJD feljönnek minőségben. Mint ahogy a koreai autóipar is feljött. De attól még hogy tavaly előtt anyámnak egy Matizt ajánlottam új autónak (2 milláért klímával, lufival, villanyablakkal) egy Seicento vagy Swift1 helyett (most 17 ezer km van benne csak városban használva, eddig az egy éves kötelező szervíze előtti check engine lámpafelgyulladáson - saját lábán elment odáig, ott AC pumpát cseréltek benne gariban - semmi baja nem volt még, éves szervize eddig 2x24 ezer HUF volt, ezen kívül csak a kötelezőt meg az ablakmosó folyadékot kellett rá fizetni, pedig a 16 ezerből minimum 5öt én tettem bele ''digitális'' vezetéssel) pár évvel ezelőtt simán kiröhögtem volna bárkit aki vesz egy Daewoo Racert. Sőt pl. országútra a Matiz se való mert 130 felett nem megfelelő a futóműve, 140 felett meg a motorja. De azért nem hinném hogy azt megérjük hogy a BMW vagy a Honda, neadjisten a Toyota kínában gyártott alkatrészeket tesz majd az autóiba, mint ahogy teszik azt most a legnevesebb DVD player-recorder gyártók is. Persze az utódaink lehet látni fogják azt is Kivéve ha addigra ott is elérik a bérek az EUs (NEM a magyar ! ) szintet. Ja és ma már Yarist (akciósban olcsó) vagy Swift2őt vennék helyette. Nem azért mert nem vált be, hanem mert ezeknek egyszerűen sokkal jobb az ár-érték arányuk. Az új Matiz meg randa kívül-belül ! És hiába hibátlan eddig a matyi: nem hinném hogy 13 évesen tudja majd azt amit a mostani Toyota sportkocsim, hogy még mindig megvan az éves szervízelése 25 ezer FTból olajcserével együtt. (és ennyi se lenne ha az utak nem lennének balkániak) Igaz ezt a teljesítményéből kifolyólag nem is lehet ''digitálisan'' vezetni. De azért városban simán benyal 12 litert így is Szerintem a matyi motorja kis teljesítménye és a felhasznált anyagok minősége miatt 150-200 ezer km után mehet majd a kukába. Legkésőbb Más kérdés hogy az a plusz 100 ezer km megér-e +fél-1 millát. Főleg ha az az egész ár fele. Főleg ha mire eléri úgyis rég a sokadik gazdájánál lesz aki 100ezer km-el az órájában veszi majd meg szegény. Magyar viszonyok, ugye. Itt minél öregebb egy kocsi (vagy robogó) annál kevesebb kmert futott. 100 ezer km-ig csak nő az autók futásteljesítménye, utána csak csökken. Ki érti ezt ?
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- alza vélemények - tapasztalatok
- Revolut
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Mikrotik routerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen