Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz body007 #73238 üzenetére
Akkor azon a dio-n valami nagyon nem volt jó, mert nem csak elméletben hanem a gyakorlatban is nem hogy egy 50-es, hanem egy 70-es vashengert is ki kell szolgálnia simán a gyári légszűrőháznak.
Lehet hogy agyon volt fúvókázva (főfúvóka) és ezért kellett neki baromi sok levegő, mert másképp nem tudta eldolgozni rendesen az indokolatlanul nagy benzinmennyiséget. Aminek ugye az ég világon semmi értelme nincs csak a többletfogyasztás.
Egyébként pont ugyanez van a feleslegesen rárakott direktszűrőknél is, csak ott a fordítottja miatt. Az iszonyat sok levegő miatt amit beszív kénytelen az ember abnormális fúvókaméretet használni, hogy menjen a motor. Ami szintén teljesen felesleges, mert hiába zabája a benzint nem fog jobban menni mintha a gyári házzal rendesen be lenne fúvókázva a motor.
Mindennek meg van a maga helye így a direktszűrőknek is, csak az nem az átlagrobogó kategória.(#73308) nyogo83 NRG, Runner, Aerox
A lehető legjobb példákat hoztad fel, ezekhez nem is lehet hozzámérni pl egy jog-ot.
Egyébként a mina blokkoknál pont az aerox-ba van gyárilag a legnagyobb végáttétel szerelve. Pl tuningolt bws-be szoktak aerox végáttételeket rakni ha van kéznél felesleges (így nem kell külön venni), mert közel 15%-al nagyobb mint ami gyárilag a bws-ben van.
A piaggio blokkos sr-ben és a runner-ben is viszonylag nagy végáttétel van gyárilag a többi 50-es robogóhoz képest. Egy jog-ban meg pont az egyik legrövidebb van.Egy 70-es vashengerhez még simán elég a gyári kuplung, azt a max 10 lóerős teljesítményt annak is bírnia kell ha nincs valami baja...
(#73311) huniross Persze hogy lehet és kell is, mert még egy 70-es vashengerrel is csak szétpörgi az agyát a legtöbb esetben a gyári végáttétellel. Nem mindig, de sok esetben. Aluhengernél meg kötelező. Akár a primer vagy a szekunder részén is tudsz változtatni. A döntés, hogy melyiken szeretnél az rád van bízva, a leggyakoribb típusoknál mind a kétféle részhez lehet különböző nagyságú végáttételeket venni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Fujifilm X
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen