Hirdetés
-
700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
ma Újabb képeken a Samsung Ultra órája, a pletykák már az árát is tudni vélik.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
it AI-t alkalmaznak, hogy a közösségi médiában kiszűrjék a sértő tartalmakat, amik a versenyzőkre és szervezőkre irányulnak.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
Köszönöm a tippeket. Szétszedem akkor megint. Lehet leengedem a benzint is és a csapaot is megnézem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tamás9x #72346 üzenetére
Leginkább a mpedszerű csőváz, dobfékek, vékonyka (talán 28mm) becsúszárak ami miatt nem túl bizalomgerjesztő, erre a katalógus 45km/h-t ír. A 110-es pedig inkább 107ccm-es, itt pedig 70km/h-t határoznak meg végsebességnek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Rivaul
addikt
válasz Rivaul #72352 üzenetére
Nah most vagyok tanàcstalan. Lebontottam mindent. Leengedtem a tankot direkt a vákumcsövet megszívva hogy lássam ott van-e a gond. Lejött az egész szépen. Benzin tiszta. Na nem baj. Tankot levettem, kiomostam de tiszta volt. Üa szűrő szintén. Rendben, ha ez kell akkor ez kell. Karbit levettem, az utolsó csavarig szétkaptam labor körülmények között. Tiszta felület, tiszta kéz, benzinnel elmos az utolsó csavar is és folyamatos féktisztító minden egyes munkafolyamathoz. Minden szelel, átenged, szuper. Összeraktam nem indul... Üzemanyagrendszert kizártam. Szívatót levettem, befogtam és pöc re indult. Oké. Szívató darabokra, elpucol minden eleme, kézzel megjárat, összerak. És jó. Indul, pöfög, rendben van. Örültem hogy végre rendben de nem változott. A próba úton is megkaptam a 20-30-as limitet. Ugrik szépen de egyszer csak letompul. Egy darabig így szenved aztán egyszer csak elkezd húzni és megy mind az ökör. Ha elengedem a gázt 3-ból 2x "leszabályoz". Olyan mint ha a görgők leragadnának de ott is elpicoltam fényesre mindent. Doppler görgőkbe meg van cca 100km vagy annyi se. Kezd kiakasztani.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #72353 üzenetére
Tavasszal letesztelem, és beszámolok róla mennyire stabil. az tényleg érdekes, hogy a kettő között csak a blokkban történt változtatás. Nem nyugtat a gondolat, hogy plusz hűtés nélkül bírni fogja.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
siti
senior tag
válasz Rivaul #72354 üzenetére
Amikir az enyém torpant 30 körül, akkor a suber tűn emeltem 1mm-t. Bár a szerelő azerint azért nem ment mert dől bele a benzin, mégis az emelés segített rajta. Bowdenesnél passzolom hogyan kell állítani.
Aztán ott a leszabályoz probléma, amin gép mellett állva is max pingvineznék[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
SPeti1984
senior tag
Tavasszal tervbe van véve, hogy lecseréltetem a gyári kipufogót meg amit ilyenkor szoktak még. A motor egy Motowell Crogen RS. Mivel nem akarok nagyon belemenni a tuningba milyen kipufogót érdemes választani? Olcsóbbak között ezeket néztem:
Giannelli Extra V2
Tecnigas Q-tre
Arrow Street
Vagy ami ilyesmi árban lenne (30-ig) milyet ajánlanátok? -
Rivaul
addikt
Emeltem azon is. Azért fura mert egyik pillanatról a másikra kienged és megy mint a barom, az órát fektetve. Akár végig 2km a fő utcán de a saroknál befordulva ahogy elengedem a gázt és lassítok megint ott marad és csak bőg.
Van egy másik variom másik görgőkkel lehet azt is megnézem ma vagy holnap...
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz Rivaul #72358 üzenetére
Jó lenne hallani a hangját, mert így, hogy már ennyi mindent megnéztél nehéz eldönteni, hogy a valóban az üzemanyag ellátással van-e a probléma (pláne annak tudatában, hogy mielőtt elraktad a motort semmi baja sem volt), vagy pedig esetleg a hajtás szorulhat valahol. Ha ott lenne az ember, akkor hamar pontot lehetne tenni rá, de így nagyon nehéz... Nem tudod valahogy menet közben felvenni a hangot?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #72357 üzenetére
Ha nem akarsz nagyon belemenni, akkor a 3 közül a Giannelli Extra V2-öt mondom. Viszont ehhez kéne valami multivariátort is nézni, hogy az igazi legyen. Plusz pár görgőméretet is bekészíthetsz a hangoláshoz. A hangolás után, meg 1-2 számmal nagyobb főfúvóka fog kelleni a karbiba.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #72359 üzenetére
Megpróbálom felvenni majd. Most már még tanácstalanabb vagyok mert felraktam a hi-speed helyett a gyári mina variót másik csapszeggel és görgőkkel de így még rosszabb volt. Túl se jutott a 30-as bőgésen csak egyszer egy erősebb lejtőn. Kuplungnál okozhat valami ilyet? Már csak arra tudok gondolni. kicsit mint ha fogna a hátsó kerék. Azt hittem a kopottabb betétek miatt szorul már a munkahenger. Autóval jártam így de ezek után nem vagyok benne biztos. Az a baj hogy azt a rohadt kuplung anyát nem bírom leszedni. Volt egy barkácsolt eszközöm amivel leszedtem anno de legutóbb az is megadta magát...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
macilaci78
nagyúr
Lesz a Lidl-ben jövő hétfőtől levegős motyó, köztük pneumatikus légkulcs. (30. oldal alja)
Ez mennyire alkalmas robogót szerelni?400 Nm, jobb irányba 3 fokozatban állítható, 7800 rpm, 6,3 bar. Kompresszorom már van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz Rivaul #72361 üzenetére
Megfordult már az én fejemben is, hogy ha nem is magával a kuplungal, de a hátsó tárcsáddal lehet valami probléma (szorul). De szerintem tálán még sem ez lesz, és nem utolsó sorban ha már a hajtásig eljutunk, akkor előtte mindenképp ki kéne zárni az üzemanyag problémát. Így, hogy nincs az ember a motornál a leírásaid ellenére is csak pusztán találgatás minden amit mondani lehet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #72362 üzenetére
Szerintem teljesen jó.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #72363 üzenetére
A találgatás is sokat segít mert hát ha van olyan amit nem néztem még. Az alapjárat egyenletes, pattogós most pöccre indul reggel is, falsot nem szív, ha túl lendül ezen a ponton akkor tartja az erőt és megy szépen. karbival próbáltam kevesebbet, többet adni. Az egész rendszert kipucoltam laborkörülményekkel 2x is, végignéztem mindenhova jut az üzemanyag. Gyertyába van kb 300km, megnéztem rendben van. Variot oda vissza hézagoltam, takarítottam és cseréltem. Egyszerűen már másfele nem mentem mint a kuplung oldal. Mielőtt letettem hibátlan volt. Ha most túljut ezen a lassú szakaszon akkor szintén jól megy. Egyszerűen magas.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #72362 üzenetére
robogóhoz bőven! jó az akkus is, amit szintén lehetett olcsón kapni a lidle-ben (Parkside)
és akkor nem vagy helyhez (magasnyomású levegőhöz meg vezetékhez) kötve
én ezzel szerelem a robogót... -
Rivaul
addikt
válasz Rivaul #72365 üzenetére
Kuplung is kizárva. Szépen jár, nem szorul nem fog, a tárcsa fogja kicsit a kereket de ennyi. Üzemanyagot is kap rendesen ez valahol még is falsot szív. Viszont csak időlegesen. Széthullott és szórakozott a szívató. Most már csak annak a környékére tudok gondolni. Már nagyon unom.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Szimeringen nem látok semmit bár csak a vario oldalt néztem a víz oldalit még nem. Szívó csonkot körbenéztem jó állapotnak látom. Holnap megpróbálom ledugózni a szívatót akkor nincs változó az egyenletben. Nekem most már csak ez az egy tippem van. Terhelésre ez a bööööööö jön elő.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
huniross
tag
Na ja. Egy benzin szintet is érdemes ellenőrizni az úszóházban, ha már teljesen tanácstalan az ember.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Van egy Betta kompresszor 20 méter spirál vezetékkel, a garázsban 2 helyen konnektor, meg 50 méter hosszabbító.
Amúgy meg 6,3 bart kér, 10 bar-os a kompresszor, de elmegy 12-ig, ha megcibálom a bajszát, szerintem csak 2-3 olyan csavar van, amihez kell a légkulcs, a többihez meg ott az akkus csavarozó, vagy a racsnis.Öcsémmel közösen vesszük, neki is van robogója, meg kompresszora is, 3 saroknyira... Ő azt mondta, 50 k-tól már lehet jó légkulcsot venni. Na, erre, meg autón kereket cserélni nekem ez is bőven jó. Ha neki nem, majd vesz magának.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #72372 üzenetére
Szia!
Én több éven át használtam levegős csavar kihajtót, ipari műhelyben, most is van kettő, ismerem jól a működésüket. Nem a levegő nyomása a fontos, 5 bar is bőven elég, hanem a mennyisége. Sok levegőt használnak, ezért minél nagyobb a légtartály annál jobb. Nagyon jó eszköz, nagyon megszerettük a munkatársaimmal. Egy 2 tonnás villanymotort pecek alatt szét tudtunk vele kapni. Az M16-os csavar menetét simán meg lehetett szakítani vele. Igaz, az egy ipari német Demag volt. Nagyon finoman is lehet dolgozni vele. -
Tothgera30
Ármester
Érdekes jelenségre lettem figyelmes, a mai napon. MBK Ovetto/Yamha Neos robogóm műszerfala a mai naptól megszűnt létezni. Nem jelez vissza semmilyen információt, kivéve a távolsági fényszóró (kék) visszajelzője ég. Akkumulátor teljesen lemerült. Valakinek van tanácsa, amivel kezdjem a mókát?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
válasz Rivaul #72370 üzenetére
Ha falsot szív valahol akkor azt könnyen le lehet ellenőrizni. Koppra betekered a levegőcsavart és ha nem áll le akkor valahol tényleges plusz levegőt szív. De én nem hiszem hogy ez lenne, az nem így mutatkozik meg mint nálad, nem szakaszos hanem állandóan jelenség.
Sokkal inkább olyasmi lehet mint amit KTMHobby3 írt.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72374 üzenetére
Nem fogod meguszni, hogy ne szedd szet a muszerfal kornyeket.
Vagy a muszerfal csatlakozoinal van kozvetlenul kontakthiba, vagy a testeles nem okes.
Altalaban ha egyszerre tobbminden doglik meg, akkor valahol a negativ/testeles oldalon van gubanc.Lehet szimplan csak szetcsuszott vagy oxidalt csatlakozo is, egy sima szetszedes, pucolas segit rajta.
-
SPeti1984
senior tag
Szeretném még azt is megkérdezni, hogy egy Motowell Crogen RS robogóba milyen akkumulátort ajánlanátok? A könyve szerint ytx7a-bs való bele de ahogy lemértem nem is férne bele a helyére mivel ezek az akkumulátorok kb 150mm hosszúak míg a helye kb h:130 x sz:75 x m:111mm-es.
Jelenleg egy Banner bike bull agm 50314-es YTX4L-BS van benne ami már kezdi megadni magát hiába töltögetem. Szeretnék egy nagyobb teljesítményűt beletenni ha lehet
pl ezt lehetne szerintetek?
Varta YTZ7S-BS 507 902 011 120A indítója van ami jóval nagyobb mint a mostani 50A ez olyan 8.2 ezer+ posta
vagy olcsóbban esetleg
Landport YTZ7S-BS 6Ah/130A 6.5 ezer + posta -
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #72373 üzenetére
Köszi az infót.
20 literes a tartály, de nem fog percekig tartó folyamatos üzemben menni a légkulcs. Azért vennék légkulcsot, hogy a variátorcseréhez ne kelljen speciális szerszámot venni (variátorrögzítőt, vagy a gyertya helyére csavarható dugattyúrögzítőt) és a légkulcs szélesebb körben használható, mint a speciális szerszámok.
Azzal is tisztában vagyok, hogy ez a kompresszor csak egy fokkal tud többet, mint a táska méretűek, festékszórónak, sarokcsiszolónak, stb alkalmatlan, ilyesmit nem is tervezek mellé venni. Van egy cső port kifújni, nyomásmérővel ellátott pisztoly kereket fújni, meg ez a légkulcs.
Van egy 10,8 V-os Makita akkus csavarozó, ahova az kevés, oda van egy Metabo ütvefúró, vagy a racsni, ha az is kevés, lesz a légkulcs, vagy öcsémtől elkérem a nagy Bosch SDS Plus-os cuccát, flex is van, stb. Lakótelepi patkányként szerintem sokkal több szarom van, mint az átlagnak.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
siti
senior tag
válasz macilaci78 #72378 üzenetére
Lángvágót is szerezz be! Nem szorul meg ami folyik!!
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #72378 üzenetére
Van egy Einhell kompresszorom, aminek 24 literes a tartálya és 8 bart tud. Mindenre alkalmas, amiket leírtál, van minden tartozékom hozzá, kivéve levegőskulcs működtetésére. Teljesen feltöltött tartály nem elég arra hogy 10 mp-ig működjön. 3-4 mp-ig teljes erővel dolgozik, utána folyamatosan elveszti az erejét, 10 mp-nél teljesen leáll. A kompresszor bekapcsol, de még folyamatos működés közben sem jobb a helyzet. Sokkal nagyobb tartály kellene ahhoz hogy jó legyen. Sajnos ennyit fogyasztanak a levegős kulcsok. A mi műhelyünkben az 5 báros levegőt csövön kaptuk, amit egy központi épületben állítottak elő 2 MW-os turbó kompresszorral, ezért pontosan nem tudom megmondani hogy mekkora tartály lenne elegendő, de szerintem bármelyik gumis meg tudja mondani.
-
Vismajor01
addikt
válasz Tothgera30 #72374 üzenetére
Nekem Yamaha Neo S motoromon egyik nap megállt a műszerfala. Se az odométer, se a km óra, se a benzinmutató megállt annyin, amennyit akkor mutatott.
3 nap múlva megjavult és ment minden tovább.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
dond
csendes tag
Kompresszor helyett könnyebb és egyszerűbb egy elektromos kerékkulcsot használni vario/kuplung/hátsókerék-hez. Én ezt javaslom, még ha az aksid rossz is, egy autóról minden megoldható és befér egy hátizsákba
-
macilaci78
nagyúr
Ennek egy robogó mellett nem sok értelmét látom. A robogón nincs 12 V aljzat, sokaknak nincs autója sem a robogó mellett, ha mégis, korántsem biztos, hogy elfér a kocsival az éppen szerelt robogó mellett. Egy légkulcs+kompresszor bár nem fér be a hátizsákba, de ettől még kerekén húzható, pár tekerést akár áram nélkül is elbír tartályról, a fenntartása is olcsóbb, mint egy autónak.
Ha meg autóm van, akkor meg tök mindegy, hogy levegős, vagy elektromos kerékkulcsot szállítok vele.
Az út szélén a kocsiban meg nekem megfelel a gyári kerékkulcs is, annyi a titka, hogy úgy kell meghúzni a csavarokat, hogy az út szélén is tudd lazítani. Eddig még csak négyszer kellett kerékcserekor jelen lennem, de sokkal többször volt 1 bar alatti nyomás a pótkerékben...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
dond
csendes tag
válasz macilaci78 #72384 üzenetére
Nem kell hozzá 12V aljzat, én a szerelt robogó akkujára szoktam csíptetni a csipeszeit.. az autós szivargyújtós aljzat csak egy hozzá adott kiegészítő. Mindenki azt használ amit akar, de villany és kompresszor nélkül nehéz "levegőzni" így engem már sokszor kisegített az utcán, ezért ajánlottam. Autómon még nem használtam, én sem amiatt vettem.
-
huniross
tag
Autószerelő műhelybe, gumisnak egyértelmű légkulcs, szigorúan jó minőségű. Évi háromszor variátor vagy kuplung lelazításhoz elektromos célszerűbb. Ha annyira fáj a 12 V akkor van akkus is, az is hibátlan.
-
Topikgazda
Én mind a kettőt használom, a légkulcsot is és ütve csavarozót is, helyzettől függ...Van olyan, hogy ha valami ismerősöm házhoz hív mert nem lehet mozgatni a robogót stb, akkor a csavarozó nélkülözhetetlen tud lenni. Meg egyéb más szituk is lehetnek. Tehát mind a kettőnek meg van a helye illetve a létjogosultsága. Ütve csavarozót most készülök cserélni, ha tudtok valami jó vagy akciós bolti vételt akkor azt linkelhetnétek ide. Köszi.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #72388 üzenetére
a parkside előnyei:
-20k volt bolban (esetleg kéz alól még olcsóbb lehet, ha valaki eladja, mert gyenge autóhoz)
-akksis + szivargyújtós működés
-17,19,21 -es dugó fejek (nekem pont 18-as a robogón a főtengely anya, de a 19-es is lehozta amikor csak az volt kéznél, pedig ugye pont sokat számít az ütésnél, hogy ha laza....)hátránya:
-gyenge (autó kerékcsavarhoz egyáltalán nem ideális, bár ha ezzel húzod meg, akkor le is szedi, de valszeg fél év után már nem)A jobbak sokkal drágábbak (de pl szivargyútós használatot nem igen láttam ezeknél, vagy csak lehet hogy még drágábat kellett volna néznem? ), de ha elsősorban robogó szereléshez meg kisebb munkákhoz kell, akkor tökéletesen megfelel.
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #72390 üzenetére
A Parkside-nak volt nemrég beharangozva profi cucca is, fekete színben, erősebb, tartósabb, jobb akkuval... Emlékeim szerint 45k körül volt a nagy akkus csavarozó kofferrel, két akkuval.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Rivaul
addikt
Nem jutottam egyről a kettőre. Alapjárat stabil, ha húzom a gázt akkor pörög rendesen sztenderden. Elengedem megint alapjárat. Ez alapján gondolom a tű nem akad fel. Szúval akkor marad az úszó és megfolytja magát. Ez illik arra is hogy ha teli gázon elkapja akkor amíg húzom addig rendben van. Nah de ezt hogy orvosoljam? Már 2x szétszedtem, kézbe szépen jár, nem tudom mitől vagy miért akad fel.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
macilaci78
nagyúr
-
Vismajor01
addikt
Mostmar tenyleg mondjatok meg, hova vigyem a Yamaha Neo Sem. Legyszi!
Mar iszonyat huzza a belet, szetjott a kipufogo ezert rohadt hangos, nem megy az onindito, szet esett a standard, neha nem indul, szegeny mar nagyon ki van
Hova vihetnem h kipofozzak es nem fog csillioba kerulni?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Rivaul
addikt
válasz macilaci78 #72393 üzenetére
Valami spanyol billentyűzet. Vagy 6x ennyit javítottam elgépelés miatt de nem ellenőriztem vissza mindent az való igaz. A vesszőkre nincs mentségem. Most hogy a nyelvtani igénytelenségemért elnézést kértem, egy kis szerelési tanácsot is elfogadok
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
huniross
tag
válasz Rivaul #72392 üzenetére
Nekem ugyan egy Jog-om van, azon van az úszóház alján egy kis cső csonk és egy leeresztő csavar. Egy átlátszó gumicsövet kell a csonkra húzni, U alakban meghajtani és így lehet ellenőrizni az üzemanyag szintet. A service manual-jében egy rajzon mutatja, hogy hol kell lenni a szintnek. Anno még a zsigulimnál nem volt csonk, viszont ott úgy lehetett ellenőrizni, hogy mikor levettem az úszóház fedelet úszóstól, akkor megvolt, hogy meddig kell benzinnel tele lennie az úszóháznak. Érdemes többször leengedni, feltölteni az úszóházat, hogy stabilan működik e. Mondjuk azt nem tudom, hogy lehetne állítani a Jog-on szintet, mert emlékeim szerint műanyag az egész úszó és azt nem tudnám hajlítgatni, mint anno a zsigánál.
-
Rivaul
addikt
Rendben, nézek egy tűszelepet is meg szintet is. Köszönöm
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
cool13
őstag
válasz macilaci78 #72391 üzenetére
34 volt. Remek készülék. Külföldön jobban jár az ember vásárlásra adja a fejét. At, De.
On
Robogót vásárolnék. 2T-t. Piaggio Liberty a kiszemelt.
Volna egy, amire azt írják rossz az ECU. Ez a gyújtótrafót takarja?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó