- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dell notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Objektívek topikja
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- OLED TV topic
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség.
Van egy 125cc robogóm.
Az első fék megadta magát.Beszereztem másik féket,felszereltem.
Feltöltöttem fékfolyadékkal.
Elkezdtem volna légteleníteni,de olyan mintha nem csinálnék semmit.
Pumpálom a féket,majd behúzom és nyitom a légtelenítő csavart.
Elzárom aztán pumpálom újra.
Viszont semmit sem keményszik a fék.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
kcsa
veterán
válasz akoska07 #55153 üzenetére
Tehát féknyerget.
Légtelenítést teljesen leeresztett rendszerből valahogy így csinálnám. Én mint lelkes amatőr legalábbis
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
nagyúr
-
nagyúr
Köszi!
Majd ha otthon leszek rendelek ilyet.
Én Angliában vagyok.
Körbe nézek lehet-e itt ilyesmit kapni.Voltam egy pár helyen a környéken és nem kaptam olyan vékony csövet.
Még van 1-2 bolt ahol meg tudom nézni,de azt már csak holnap,mert messzebb vannak.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
szimpali
csendes tag
Sziasztok!
Pár héten belül vennék egy ZT-35 Boxer típusó motoros kerékpárt. Arra lennék kíváncsi, hogy a kis 35ccm-es motorocska mennyire bírja majd a terhelést, ha nem lesz agyonhajtva? És amiért leginkább veszem az az, hogy hegy aljában lakunk, és így kényelmesebb lesz majd iskolába/boltba/városba járni, mint gyalog/biciklivel. Nagyjából 30°os emelkedőről lenne szó ami 50-100m hossz körüli.
-
-
kcsa
veterán
válasz szimpali #55161 üzenetére
A boltos eladni szeretne. Szerinted?
Kizárt hogy értelmes keretek között bírja a hegyet, ráadásul önellentmondásba kerültél: kíméletes használatot írtál, aztán pedig fix hegymenetet. A kettő pont ellentétes
Ahogy nézem gyári adatok szerint 0.3kw teljesítményű? Akkor bizony kell ám pedálozni.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
szimpali
csendes tag
A kíméletes alatt azt értem, hogy nem fogom törni-zúzni, ahogy a Simsonokat meg a régi motorokat szokták a hülyegyerekek, hanem csak normális keretek között szeretnék közlekedni vele. És egy minimális kis emelkedőt sem bírna? Mert 3 helyről is meg lehet közelíteni az utcánkat, csak a kisebb emelkedő az messzebb van, de ha motorral vagyok nem számítana, hogy kerülök. Az kb. 10°os emelkedő lehet és nem olyan hosszú, pár tíz m csak.
-
szimpali
csendes tag
Sajnos nincs jogosítványom, és épp azért szeretnék egy ilyen gépet, mert erre nem szükséges és arra, amire nekem kellene úgy gondolom, hogy pont megfelelő lenne.
A másik meg az, hogy 1,2l-t eszik meg 100-on, ami azt jelenti, hogy 360 km-t elmegy egy tankkal, de tudom, hogy ez függ a használat módjától is, úgyhogy mondjuk levonok 110 km-t, mivel kis emelkedőn fogom gyakran használni, de még így is 250 km-t mehetek vele 1 tankkal.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szimpali #55161 üzenetére
Igen, kissé ellentmondásos a kímélés és a hegymenet. Gyengébb autók is megérzik ha felfele mész, nemhogy egy ilyen erőmű... Mondjuk lehet nem emlékszel rá - mert még nem születtél meg - de "pár" éve még volt, h ki kellett szállni pár embernek a trabiból, h felmenjen az emelkedőn És ja, simán tudod majd tekerni csutka gázon is felfele menet
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
-
Az mondjuk szép emelkedő lehetett
Mi a kanári szigeteken a bérelt opel nemtudommivel (7 személyes akármi) jártunk hasonlóan, csak lefele menet. Ott nem az volt, h nem bírt felmenni hanem mi nem mertünk lemenni - teli autóvalszimpali: jól gondolod
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Den
veterán
válasz szimpali #55159 üzenetére
Szerintem ne vedd meg. Gyenge, tekerni kényelmetlen, és ami hasonló kínai verdához volt szerencsém ezzel a blokkal, egyik sem volt tartós. Nincs váltója, egy fix áttétel van egy röpsúlyos kuplunggal, nem a hegyek barátja.
Ha 300 watt akkor inkább elektromos bringa, de 48 voltos, mert a 36 voltosnak hegymenetben ha nem segítik tekeréssel, a nagy áramfelvétel miatt megolvadhat a motor tápcsatlaakozója.
www.simson4t.hu
-
mumtaz
senior tag
Jelentem, ma elhoztam a cuccokat SPD-től (Infotek / robogoalkatresz.eu). Vízpumpa, szimeringek, stb. Ott egyébként a srác szerint az Airsal 70-es aluhoz 17,5-es karbinál elég a 75-ös fúvóka. Szerintem édes kevés, mert most van benne az 50-es vashengernél 70-es fúvóka.
Holnapra meg tök f@sza, hogy dög hideget hazudott az időjós.
-
Den
veterán
válasz szimpali #55174 üzenetére
Én ázt javaslom ami bringának néz ki. Aa burkoltakat nehéz tekerni. A normál brihga kinézetűekben már az olcsóbbakban is van pedekec, ahol egy szenzor érzékeli ha tekered és rásaegít. Gázt sem kell nyomnod, ahogy tekered úgy dolgozik a motor, baromi könnyű tekerni emelkedőn is. Érdemes kipróbálni.
www.simson4t.hu
-
dzso22
senior tag
válasz szimpali #55174 üzenetére
30-al eldöcög kicsit gyorsabb mint egy bicikli,de ez felvisz a hegyen.
Volt itt a közelben egy ürgének szerintem marha jó.Az övé 40-et ment mert kicserélte rajta a lánckereket kisebbre.
(képeket loptam)[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Den
veterán
-
Debilon
addikt
válasz szimpali #55165 üzenetére
szerintem felejtsd el ezt amit nézel, azok nem kis emelkedők, szerintem sokat kellene tolnod vagy sokat kell neki segítened, de akkor már gyalog is mehetnél, nem sok nyomaték és erő van bennük
átlagos terepviszonyokra valók azok a kis benzinmotoros "vackok"
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
mumtaz
senior tag
Nos felvetek egy újabb szakmai kérdést. "Sajnos" a klingeritem elég vastag. Ebből vágjak talptömítést, vagy inkább abból a papírból, ami szintén direkt tömítés készítésére való?
-
dzso22
senior tag
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #55190 üzenetére
Mondjuk igen. A préstávot nagyon be kell majd néznem.
Korábban felvetettem azt hiszem egy másik problémát is, hogy az Airsal hengernél formára illesztett külső henger/hengerfej tömítés lenne. Csak nem kaptam sehol. A sima hengerre való meg nem jó rá, mert túl hosszú. Szabad ezt csak pasztával összerakni? Elég jó tömítőpasztám van.
Holnap meg esni fog az eső. A fene egye meg. Itt meg csak nyitott parkoló van. Sehol legalább egy mélygarázs, vagy hasonló.
[ Szerkesztve ]
-
dzso22
senior tag
válasz mumtaz #55192 üzenetére
Úgy ne rakd össze nem lesz jó.
alu hengerfejtömítés pasztázva vékonyan jó vagy festékkel megkenve vékonyan,de "csupaszon" biztosan nem.
Mezei módon szoktunk vágni rá alu sörös dobozból tömítést öreg hengerekre ha más nincs,de egy Arsial-al nem éri meg játszadozni.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
mumtaz
senior tag
Eső ide, vagy oda, én megyek. Max a fejemre húzom a takaróponyvát, de akkor is összerakom b.ssza meg.
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #55196 üzenetére
Van itt egy zsír új tömítéskészlet. Hihetetlen, de az új gyári "karika" pont akkora, csak nincs úgy formára csinálva, mint az Airsal gyárija. De pont bele illik. Épp aztal szívok, hogyan szedjem ki a főtengely szimeringeket. Rossz hír viszont, hogy a vario oldalon enyhén kotyog a csapágy, valamint a vario króm felülete felhólyagosodott. Fene.
-
Pete55555
addikt
Vettem a Katanára egy új automata szivatót, de nem találom a régi kábelének a "végét". Gyanítom ripityára kell szedni a taposót, hogy megtaláljam, de lehet be is van zsugorcsövezve?
Leszedtem a deknit is, csináltam pár képet, és egy videót is, nézzétek meg, és diagnosztizáljatok
Variónál szép az a hegesztés pl......Szeretem leracsniztatni...
-
dzso22
senior tag
válasz mumtaz #55197 üzenetére
[link]
[link]
Ha nagyon kicsit kottyan abból még nem lesz baj egy ideig.
Ha én ilyennek állok neki általában cserélem a főtengelycsapágyakat is, fémkosaras c4-es koyo vagy NTN csapágyakra,és egyben ki is derül mennyire is jó még a főtengő.
Hamar megvan a csere mert itt nincs semmi más csak a forgattyús ház.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motoros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sweet.tv - internetes TV
- Horgász topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Windows 11
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Lexus, Toyota topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest