- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #38606 üzenetére
Oktatáson se nagyon húzasd ki, az bőven nem arról szól,
ráadásul életveszélyes is: eleve ketten fogtok menni, és a
cél a szabályos, biztonságos közlekedés... Ha állatkodsz,
egyrészt le fognak baszni, másrészt a vizsgán sem kéne,
szóval jobb ha nem azt szokod meg, harmadrészt meg a
motort lenyelezni s egyenesben gyorsan menni mindenki
tud, nem az a "kunszt". Ott kezdődik a motorozás, hogy
kanyarodni + megállni is tudsz. (Lehet, hogy a motor meg
tud állni X méteren, és be tud fordulni ledöntve 150-nel is,
csak ahhoz úgy is kell kezelni.) Ahhoz meg gyakorlat kell,
rutin kell. De nem az, amiről a bólyák után kapod a papírt.Szerk: a japó rutinos linket meg se nézem, mert tudom, h
mit takar, és egyben örülök, hogy mások is afelé terelnek.
Amúgy ehhez hasonló gyakorlatokat kis hazánkban csak
vezetéstechnikai tréningeken láthatsz, japóknál meg úgy
tartják, hogy "japán ember ne haljon meg japán motoron",
úgyhogy ott a jogsi tényleg tudást ad - nálunk csak papír.
Talán a magyar rendőrmotoros képzés, ami még hasonló.[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
Megint megviccelt a tompított fényszóróm. Jó kis sötétben jövök haza és nem világít nem világít. Refi igen, tompított nem. Aztán húztam egy kis gázt neki, és 80 körül megjavult, és azóta is világít. Lehet volt bukkanó is útközben, nem tudom. Idegesít.
Privátban érdeklődj! :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz Debilon #38612 üzenetére
Nem néztem meg, mobilról vagyok. De úgy tudom, hogy
olyasmi a rutin, mint amit nálunk pl. a Safety Hungary ad.
Nyilván a rendőrmotorosok még durvábban tolják, amúgy
abban a magyarok sem rosszak. Az is speciális képzés.
A magyar A kategóriás jogosítvány meg gyakorlatilag egy
papír, amit lobogtathatsz (kell persze), de motoros tudást
szinte semennyit nem ad: arra külön tanfolyamok vannak.Amúgy a Safety Hungary egyes szintje sem túl trükkös, de
annak (jó) tudása alap kellene legyen minden motorosnak:
tudnám értékelni, ha a jogsihoz leadnák tananyagként...runner: hozod a formád. De akkor sem olyan a japó rutin,
mint nálunk, az ziher. (De most már megnézem a linket, ott
dögöljenek meg a bitek a 3G hálózaton, ahol vannak.)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #38608 üzenetére
Jah, a japán tanulómotorosoknál a kék bőrruha és a fehér motor, kék villogóval alapszabály.
Minden amatőrt a precíz japán virtus miatt, ilyen ruhába öltöztetnek. Mi több, az övre fűzött pisztolytáska nélkül sincs rutinvizsga, de a benne tartott marokfegyver sem lehet ám üres.
Ilyen szigorú elvárások vonatkoznak a japán tanulókra, bizony.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #38618 üzenetére
Jól van, akkor nem csak én látom így, hogy egy bullshit az egész, már megijedtem.
-
Debilon
addikt
válasz runner 125 #38618 üzenetére
ez jó
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
félisten
válasz runner 125 #38618 üzenetére
Van egy sajátságos tenyérbemászó stílusod.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Dealer95
őstag
Elnézést, hogy megzavarom a beszélgetést, de lenne egy kérdésem:
2000 körüli Gilerákba (50ccm) raktak gyárilag fordulatszám limitert? (~9000rpm)
Vagy esetleg valami mást, ami max. 9000-ig engedi a fordulatot? -
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #38623 üzenetére
Haver mondta, h akik a profi rendőrmotorosok tréningjét tanulóoktatásnak nézik, azon egyedeknél kimaradt az óvoda 3 éve.
Dealer95
Milyen Gilera? De, szinte kizártnak tartom. 12-13.000 körül van az elektronikus tiltásuk, ezért is cserélik ritkán komolyabb tuning esetén a gyári CDI-t.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #38625 üzenetére
Arcra is olyan vagy igen.
Ok akkor is vicc h itt mi a rutin motorból.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Dealer95
őstag
válasz runner 125 #38625 üzenetére
DNA.
9000-nél istennek sem akar többet pörögni.
7grammos görgővel is 9000, 5,5-el is, és 4,75-el is De ezt már 3/4-ed gáznál is eléri.
Dombon lefelé néha bepislog 9200-9300-ba de ritka.
Gyári variátorral és Polinivel is ez a helyzet.Tehát elektronikus a korlátozás vagy inkább a henger körül keresendő a probléma?
[ Szerkesztve ]
-
sifu91
aktív tag
-
Grillo
őstag
válasz korpicschess #38629 üzenetére
Az is durva, mikor usákiában a hárlikkal művelik ugyan ezt. Mondjuk a súlypontjuk jó mélyen van.
-
AndrewTdi
addikt
válasz Kolondrum #38600 üzenetére
próbálj ki egy RC8-at. beszabehu
más:
amikor né jártam jogsira, 1 nap alatt letoltam a kötelező forgalmi óraszámot. volt ebédidő. az oktató bement egy étekzédbe, én meg 3 km-re laktam tőle. mondta nyugodtan megyek haza a géppel, 40 perc mulva jöjjek ide vissza, folytatjuk tovább. Soimán elengedett vele (nem akkor ültem először válós gépen, ezért is volt elég 1 lakalom forgalomban).
Aszonta a T-s mellény legyen rajtam, aztán ha megállít egy rendőr, mondjam, hogy lemaradtam és eltévedtem[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz AndrewTdi #38632 üzenetére
lejárt a limit.
Ő volt az oktatóm, csinált egy poén videót, hogy hogyan NE állj neki vizsgázni mindig mosolygok rajta
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #38633 üzenetére
Akkor annyira csak nem lehet ott szar az aszfalt, ha így lehet döntögetni.
#38635:
Ki mondta? Az oktató, amikor nagy lelkesedéssel döntögettem a gépet..."jaaaa"
Nyilván az ember kezdőként ne így csinálja. Pláne ha még a gumik is szar
kopottak a tanulómotoron... Lehet, hogy inkább ezek voltak az aggodalmai.[ Szerkesztve ]
-
maszekember
aktív tag
Uraim!
Nem sokára csatlakozni fogok a robogósok népes táborához,azonban az adás-vétel során felmerülő költségekről semmit sem tudok,ebben kéne segíteni.
Mondjuk van egy 2001-es Malaguti Madison,150 cc 12 le. 220.000 ft-ba fáj. Az okmányoknál azt írja,hogy `Forgalomból ideiglenesen kivont, külföldi okmányokkal, .
Ebben az esetben,a motor végősszegén felül sacc\kb. mennyit kell még fizetni?
Más.
Ti mire esküsztök? Nyitott bukó,vagy nyitható bukó,esetleg zárt? Mondjuk 30.000 ft körül.
Üdv!
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #38636 üzenetére
Nagyjából 80.000ft-os felárral számolj.
Viszont az import gépek kis esetben takarnak kevés futású, hibátlan motorokat. Alaposan át kell nézni vétel előtt.Alapvetően egyik sem, robogóra a legjobb megoldás szerintem a nyitható bukó. Többünknek is olyan van.
Airoh-nak vannak kiváló ár/érték arányú sisakjai. Pl.: 01, 02.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #38636 üzenetére
A legtöbb a regadó, aztán az első (speciális) műszaki vizsga, majd a forgalmi, rendszám: macerás történet... Nem írja amúgy az eladó, hogy névre írva mennyi? Egyszerűbb lenne. Szerk: közben megelőztek, és konkretizálták picit az összeget. Amúgy egyetértek abban is, hogy nagyon meg kell nézni: simán behoznak olyan lelakott sz*rokat, hogy "öröm nézni", amiken nem segít az sem, ha "áttolják a műszakin", de nem újítják fel a szükséges minimumot sem.
Nyitott bukó,vagy nyitható bukó,esetleg zárt?
Robogóra a legpraktikusabb egy felnyitható. Soha nem lesz olyan nagy a tempó, hogy zárt állapotában drasztikusan rosszabb biztonságot nyújtson a zártnál... Kis tempónál meg mehetsz felnyitva is, ha nagyon meleg van, és úgy kényelmesebb. Vagy pl. be tudsz dobni egy kis frissítőt könnyedén, mint a nemrég linkelt videókban az oktató.Dealer95: nekem Nolna N103-am van, és az is hangos. Függ a motorplexitől, stb.
Füldugó a jó megoldás. 90 fölött kb. már minden hangos, aki meg 200 fölött tolja?[ Szerkesztve ]
-
Dealer95
őstag
válasz runner 125 #38637 üzenetére
Nekem majdnem ugyan olyan Airoh sisakom van mint a 2. de már 50 körül is hangos
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #38637 üzenetére
Hmmm. Ez biztos? Vhol találtam egy honlapot,ahol kiszámolgattam (vagyonosodási,forgalombahelyezés stb.) és egy 30.000 ft körüli összeg jött ki. A regadóra pedig,2013-as adatok alapján,150 cc-vel számolva egy 10 éves motornál pontosan 9450 ft-ot dobott a gép. A honlap címe kalkulatorlap.hu.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
-
Dealer95
őstag
válasz runner 125 #38641 üzenetére
A 12.000 Ft-os no-name sisakunk halkabb.
50km/h körül azért elvárnám, hogy ne legyen idegesítő szélzaj. -
balazs1011
aktív tag
Sajnos csak 1 db kulcs van hozzá.
Még a hátsó sisakzár kulcsa sincs meg,de annyi baj legyen.
Gondoltam hogy nem lesz olcsó de még a kódkártyája sincs meg ami alapján lehetne
másikat rendelni.
Remélem nem fog elveszni!
Nincs rá mód hogy v.milyen formában kikötni az immot?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
maszekember
aktív tag
válasz maszekember #38640 üzenetére
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
vaksi8
senior tag
válasz maszekember #38645 üzenetére
Hali!
Első a műszaki ami kb 28-30 e FT. Utána mehetsz a NAV-ba a költség kiszámolására jó a kalkulátor,ha ez megvan okmány iroda kb 20 e Ft (forgalmi-6,törzsköny-6,rendszám kb 5 e FT)
Jól mondják kb 60-70 e FT egy ilyen mutatvány.Rendesen győződj meg a papírok meglétéről és hitelességéről!Ha valami nem stimmel már nem is tudod forgalomba helyezni.Ha minden okés kb 3-4 nap alatt meg is vagy,ha olyanokra bízod akik ezzel foglalkoznak lehet 1 nap alatt is megvan csak számolj minimum 30 e Ft ügyintézési díjat.[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
válasz Dealer95 #38642 üzenetére
7 ezer forintos tornádó sisak srácok! Tipikusan azért született a piacra, mert muszáj a fejedre tenni valamit. 40km/h fölött gyakorlatilag letépi a fejedet a menetszél, hangokról én már nem beszélnék. Láttam egy használt AVG zárt sisakot 7 kilóér, de nem vettem még meg.
maszekember: Én esetleg az akira sisakot ajánlanám még neked. 25 körül megkapod, és ugyan ezeket tudja mint a linkelt.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #38625 üzenetére
(#38626) SymbianOS: Csak őszinte.
-
kcsa
veterán
válasz Kolondrum #38608 üzenetére
Van egy jó hírem: nem kell betojni, van szerviz. Nincs is túl messze tőled. De a legtöbb Suzuki szerelő hozzányúl, nagy százalékban ugyanaz. Egyik kollégának van egy ugyanilyen GT650, és erősen gondolkozom azon, hogy ha elvitték a robogómat, akkor teszek neki egy ajánlatot. Egyet csúszott vele, de hibátlan, folyamatosan karbantartott, nagy gondja nem is volt, újonnan vette, első tulaj. Valszeg rámozdulok
Többi negatívum: sűrű intervallum: na bumm. Cserébe arcátlanul olcsó. És nem, nem újonnan fogsz te sem venni, tehát a harmadik negatívum nincs is.
szerk.: sisak témát eléggé körberágicsáltam azt hiszem. A közösség véleménye szerint a Schuberth is csak olyan helyen halk, ahol eléggé védett, és bizonyos pozíciókban: mint minden sisak. Nincs két egyforma ember, egyforma magasság, egyforma fejtartás, egyforma üléspozíció, egyforma robogón/motoron. Nálam a Caberg nyithatók beváltak hangerőre és minőségre is (oké, az első Rhino elég nyekergős, zajos volt), de ár-érték arányban vállalhatók. Merem ajánlani.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs