- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
Indul a reggel
Privátban érdeklődj! :)
-
t.kristof
senior tag
válasz Dealer95 #38198 üzenetére
Ismerősnek is van egy ilyen Jog-ja csak neki a tárcsafékes változat(3ry), az ő motorja olyan 30-35 km/h sebességnél 1,5 2 litert fogyaszt.
@runner 125: Ha kiveszem a szivacsot akkor túl sok levegőt kap, nagyobb gázadásnál fullad. Nem hinném, hogy lyukas lenne, gondolom már láttam volna pár benzin cseppet a kasztnin vagy a földön. Autómata szívatós de nem lett ellenőrizve (őszintén azt se tudom, hogy merre van a motoron). Végnyomás se lett mérve. A motor hidegen/melegen első rúgásra indul.
[ Szerkesztve ]
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
wolfnet
tag
Az én Honda Lead 100 4T-m is tud 2.5 litert ha óvatoskodunk, de nem annyira a fogyasztást nézem. Az a lényeg, hogy vigyázok rá, nem forgatom szét, de mégis azért lendületesen közlekedjek vele. Így kijön egy standard 3 liter.
Az 50-es moto-zeta fogyaszt 3 litert százon, de azzal is mentem már 120km-ert 3 literrel.
Privátban érdeklődj! :)
-
sifu91
aktív tag
Szerintem nem kell várni ilyen 1- 1.5 litert. Igaz, hogy így adják el a robogók többségét, aztán hazaviszi és hopp bevág 3,5-4 litert is. Ha sok akkor venni kell elektromos Taifun-t
Ad astra per aspera.
-
t.kristof
senior tag
válasz runner 125 #38204 üzenetére
Az az ismerős szerelő. Na mindegy, lemérem most a fogyasztását és ha jó akkor nem piszkálom.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t.kristof #38208 üzenetére
Aki ilyet csinál, az inkább barbár, nem szerelő, de nem akarok belemenni. 50-es 2T gyári hengerek az én tapasztalatom szerint is 70-es fuvit szeretnek. használd kisebb gázon, esetleg akkor eszik majd kevesebbet, vagy szokj hozzá, hogy ilyen... A szívatóra meg guglizz rá, hogy kell ellenőrizni, nem bonyolult művelet, és lehet, hogy azért evett sokat, mert nem zár.
[ Szerkesztve ]
-
t.kristof
senior tag
válasz molnarpeter #38209 üzenetére
Ha így se jó akkor lehet vissza cserélem 70-esre a fúvókát. Beindítás után egy kis idő múlva vissza esik a fordulat, ezért gondolom, hogy jó a szívató.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
AndrewTdi
addikt
Szaisztok!
tudja valaki mi kell ahhoz, hogy egy külföldről behozott motort forgalomba helyezzenek?
tjdom, vissza klne keresni, de telefonról nem szeretek. hétha be tudja írni valaki csuklóból.
ilyen papír van hozzá: [link]
kereskedésben áll.
mi kellhet még? ill kb mennyibe állna meg forgalomba helyezni itthon?nem, nem én akarom, ismerősöm kérdezte
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Suzuki GS500
eldőltem vele,de nem ért földet. 2órát mentem. Vizsgaképes vagyok. Erős 3perc a 3 feladat. Tetszik!
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #38212 üzenetére
Műszakilag ez megegyezik az említett Dio-val, csak a műanyag más
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
tutyimutyi18
újonc
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Vettem egy robogót és azt szeretném tudni, hogy malaguti f10-re stage6 replica sportkipufogó, 70 cc alu henger és kevláros variátor jó lenne-e ? Előre is köszi
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #38221 üzenetére
Motor, motor, nem mindegy?! Nekem (anno) a rutin előtt törték totálra
az oktatóm Mazda 626-osát. Az utolsó gyakorló órára mentem, de nem
jött az oktató. Nem értettem WTF. Akkor még mobilom sem volt: nosza
telefonfülke, felhívom. Mondja a szitut. Mondom, hát ez fasza! Ő meg,
no para: holnap vizsga. Sosem látott oktatóval, egy sosem látott autóval.
Akkor ültem először Suzuki Swiftben, de megoldottam. Igaz azt, hogy
ablakmosót hol kell beletölteni pl. hirtelen nem vágtam. De méltányolták,
hogy most látok először nyitott Swift motorháztetőt. Ráadásul a motoron
nincs ablakmosó. (Feldőlni meg a GS500-nál nagyobb géppel is lehet...)Nekem csak az lenne a para, hogy rutinon egy lábletételért(!) buktatnak,
a lassú részt + nyolcasokat meg elsőre nem biztos, hogy jól csinálja az
ember anélkül egy olyan motoron, aminek a súlypontját sem ismeri...
De ez csak ilyen szokásos vészmadárkodás! Aminek semmi értelme.
A székely is megmondta: ő dóga... Ha átmegy, röhöghet rajtunk.kcsa: azért azt vedd figyelembe, hogy nem csak az iskola hibája, hogy
a kolléga sem a legegyszerűbb eset, mert nem megy el órákra - szabit
kellene rá kivennie, s egyéb kellemetlenségek. (A rutinpálya mondjuk
alapból vicc, hogy nincs nyitva délután, ilyen szempontból, tényleg gáz.)[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #38223 üzenetére
"Motor, motor, nem mindegy?! ... Feldőlni meg a GS500-nál nagyobb géppel is lehet..."
Látom még nem sikerült elköltözni Degecről...hogy klasszikust idézzek.Az ismeretlen autó azért szerintem "könnyebb tészta". Lehet a motoron nincs ablaktörlő de van pl. hátsófék, aminél elég sok kombináció lehet. Aztán lányos zavarában vagy belesül az ember vagy nem.
No meg persze az általad is említett bűvös nyolcas, na arra én is veszettül rá voltam parázva. A mai napig nem nagyon értem annak mi értelme van/hol életszerű az hogy nem érhet le az ember lába...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #38226 üzenetére
A "bűvös nyolcast", ami a kis YBR125-ös tanuló motoron gyerekjáték volt, a kis chopperrel tuti nem tudnám lábletétel nélkül megcsinálni... ...egyszerűen a villaszög miatt nem fordul úgy, ráadásul 5-10km/h sebességnél fel akar borulni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #38223 üzenetére
Ahova én jártam anno, az se volt semmi, de legalább ténylegesen azokon a motorokon (kettő darab egyforma) lehetett menni, amelyiken vizsgázol.
(jó, a piros színű néha alapjáraton bedadogott, ez volt az egy darab bukásom oka, nyolcasban befulladt, lábletétel, bukta. Mondjuk ugattam is az oktatónak hogy ne szarokat adjanak, de nem hatotta meg különösebben - ezért sem ajánlom őket sem senkinek pl.)De a magukat rutinosnak gondoló
versenyzőknélvizsgázóknál is láttam mókás dolgokat: a motorral vizsgázni érkező csávó a végén vészfékezéses feladatnál pl hason csúszva érkezett be a vizsgabiztos eléFocus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #38224 üzenetére
Az más, hogy a mai nap után egyet is értek ezzel. Már ma vizsgáztam volna.
De nagy az a mellény... Azt vágod, hogy ha a vizsgán hibázol (eldőlni sem
kell ehhez, mint írtam, elég egy lábletétel, vagy egy kihagyott index, stb.), az
bukta? Persze egy nagy kalappal a vizsgához, elvégre ez még csak a rutin.hason csúszva érkezett be a vizsgabiztos elé
És átment? Tudom, van az a pénz, amiért a vizsgabiztos szemet huny, de
azért egy ilyet nehéz lenne kimagyarázni szerintem, a többi vizsgázó előtt is.ezért sem ajánlom őket sem senkinek pl.
Ez melyik suli volt? Nálunk is piros/fekete kombó volt a "géppark", csak azért.amikkel lehet "biciklizni"
canniball: a korlátlanhoz sajnos nincs olyan tanulómotor. Ott már elég komoly a
gépek súlya, tehát egy-egy eldőlés simán benne van az ember rutintalanságában.[ Szerkesztve ]
-
tutyimutyi18
újonc
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Vettem egy robogót és azt szeretném tudni, hogy malaguti f10-re stage6 replica sportkipufogó, 70 cc alu henger és kevláros variátor jó lenne-e ? Előre is köszi
-
DigitXT
nagyúr
válasz tutyimutyi18 #38232 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #38233 üzenetére
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Vettem egy robogót és azt szeretném tudni, hogy malaguti f10-re stage6 replica sportkipufogó, 70 cc alu henger és kevláros variátor jó lenne-e ? Előre is köszi
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #38234 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
D-Roy
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni hozzáértőtől...
A runner 180 fxr feszültség szabályzójához a tekercstől jövő 2 sárga kábelen ugyebár váltóáram jön. Mérhetek az egyik és másik sárga kábel és test között feszültséget? Ez normális vagy test zárlatos a tekercs? Szeretném kizárni az alaplap hibát. A válaszokat előre is köszönöm!
Think Different.
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #38234 üzenetére
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Vettem egy robogót és azt szeretném tudni, hogy a stage6 replica sportkipufogó csak 70 cc alu hengerrel és kevláros variátorral lenne jó Malagutira nehogy legális legyen? Előre is köszi
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38236 üzenetére
Ha már ilyen zenés a délután, akkor
"Azt beszéli már az egész város,
hogy újra dübörög a 4Road!"
Csak el ne kiabáljam, ma lesz kész
a konzol elvileg, aztán szerelés...[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38236 üzenetére
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Vettem egy robogót és azt szeretném tudni, hogy malaguti f10-re stage6 replica sportkipufogó, 70 cc alu henger és kevláros variátor jó lenne-e ? Előre is köszi
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #38241 üzenetére
"Nem kell, hányszor mondjam: nem kell..."
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Kolondrum #38224 üzenetére
Nyugi, én A1-en voltam ugyanígy. Első alkalom robogó (2T 50ccm, talán Dio )
Második alkalom MZ ETZ (mentem fél órát, és vizsga)...
utána néhány alkalom városban, majd vizsga. Vizsga előtt szólt az oktató, hogy a kék ETZ meghalt (amivel eddig mentem) de szerez másikat... Kaptam egy olyat, amin még a váltókar sem ott volt (mindegyik tákolt vas) és olyan furcsa volt vele menni, hogy csak na... Mindegy, mindegyik vizsga elsőre meglett
@bogyo112: Válasz is ment!
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
norbee2244
senior tag
Sziasztok!
Erősen gondolkodom a b125-ös vizsgán és konkrétan azon belül is csak egyetlen motor foglalkoztat tehát konkrétan a véleményetekre lennék kiváncsi Yamaha Majesty ügyben csakis a 125-ösre fókuszálva. Egész jókat írnak róla 2,5l-3l közti fogyasztással és 110-120 körüli végsebességgel,de szeretném körbe járni a témát. Szinte csak ez a típus érdekel a széles test miatt ill az ára miatt. DigitXT hsz-eit néztem a 180-assal és ő a 85km/ó-t emlegette,de ugye ez testsúly függő is. Hozzánk 20km-re lévő városba ill néha bpre(50km) járnék be. A testtartáshoz hozzá vagyok szokva mivel napi 80km-eket edzem bringán tehát attól vonatkoztathatunk el. Mit mondanátok? Inkább menjek a korlátozottra? Nem vagyok egy sebesség hajhász tehát ha 2 személy alatt(70+45kg) tudja a 95-öt akkor örülék a fejemnek.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz norbee2244 #38245 üzenetére
Szia!
Furcsa lenne a 110-120 egy 125-östől, bár óra szerint bármi lehet.
a 85km/ó-t emlegette,de ugye ez testsúly függő is
A valós 85 km/h egy kellemes utazó tempó a 180-as Majával, de ezt
ne vedd készpénznek, mert az enyémben van kilométer rendesen.
Tehát egy fiatalabb blokk lehet, hogy valamivel virgoncabb is. A vége
(valós) 110 km/h alattam, de nemigen szereti, érezni a hajtásláncon,
hogy csutkára van járatva. Óra szerint ilyenkor már 125 körül járna...
(Mentem vele óra 135-tel, GPS 117-tel, de azt nem önerőből: lejtőn.)Szóval az utazó tempó az pont jó az országútra (autók nem nagyon
érnek utol, csak azok, akik gyorsabban mennek a megengedettnél):
ezt hegyen-völgyön képes tartani. A 125 nyilván valamivel gyengébb,
egész pontosan 50 ccm-mel kevesebb hajtja, azt biztosan érzeni.A testtartáshoz hozzá vagyok szokva
Én lábbal előre üléshelyzetben megyek. Ezzel kitámasztom magam,
és stabilabban ülök, jobban uralom a gépet. Hosszabb távon (értsd pl.
2x100+ km) ez egy kicsit fárasztó, de ilyen 50 km-eket lazán leteker
az ember, úgy, hogy meg sem érzi. Az ülés baromi kényelmes.Üdv,
DigitXTha 2 személy alatt(70+45kg) tudja a 95-öt akkor örülék a fejemnek.
70+45=115 Én vagyok ~100: ahhoz képest még dinamikus alattam.
A 95-öt nem tudom, hogy hogyan érted: valósban, vagy óra szerint?
(Sokat csalnak, szóval az órára nem érdemes adni, mert óra 95-nél
még simán letolhatnak az amúgy szabályosan közlekedő autósok.)[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38246 üzenetére
"...autók nem nagyon érnek utol, csak azok, akik gyorsabban mennek a megengedettnél..." - azaz körülbelül mindenki. Sajnos ezt tapasztalom, 85-ös utazó (GPS szerinti) mellett, egy- és két számjegyű főútvonalakon.
(#38245) norbee2244: Az A1/B125-öt megcsinálni nem nagy strapa és pénz (nekem is az lett idén áprilisban, de kicsit már bánom), viszont ha vannak további terveid is 2 keréken, akkor inkább nagyobbat. Tudom, ki fognal utálni a topicból, de én inkább váltós gépre beszélnélek rá akkor, ha nem a városi közlekedés, hanem a kirándulás a fő felhasználási cél.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38247 üzenetére
Én most voltam egy "túrán" (7-es, 8-as). Csak az ért utol, aki 110 körül tolta.
1-2 előzésem volt csak az egész úton. Igaz, hogy hétfő délelőtt volt lefelé és
délután visszafelé, de semmi komoly. Forgalom sem volt nagy, tempót is jól
bírta a gép...Igaz, eltört a kuplung menet közben valahol, de hát ez apróság.Btw. ha már kuplung! Az újon a tapadó felület kisebb. Ez hátrányos nekem?
4000 fölött indul a gép, és 3000 alatt, kb. 20 km/h-nál leold: ezt betudom az
erősebb rugóknak. De ha nyelezve indulok, akkor valódi gyorsulás az 6000+.
Mivel 8000-nél van most a vége, ezért elég szűk tartomány... A régi kuplung
jobban ugrasztotta a gépet - érzésre... Mi lenne a jó megoldás? Vegyek egy
rugószettet, és tegyek bele picivel gyengébbet, hogy ne csússzon akkorát?
Vagy még bejáratós, ne aggódjak, majd bekopik és (idővel) jobb lesz?Szerk: azt most meg sem akarom hallani, hogy mégis inkább
pék...Polini.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz norbee2244 #38245 üzenetére
Majával konkrétan nincs tapasztalatom, de 4T 125 robogó 2 személlyel óra szerint tudhatja max. a 95-öt. Persze ez függ a testalkattól is Vittem pár csajt, és óra szerint 90-105km/h volt a vége...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #38249 üzenetére
Egyébként ehhez annyit tennék hozzá, hogy én is "tolhattam volna"
GPS 110-zel kb. végig az országúton, csak azt 1) emelkedőkön már
megérezni (vmit visszalassultam volna), továbbá 2) 12"-os kerekeken
nem életbiztosítás végsebességen küldeni a vasat, ill. 3) a hajtáslánc
erőlködésének érzése nem egy jó érzés a motorját szerető gazdinak.Amikor óra 110-nél nyélen mentél előttem, az nálam 100 volt, és még
valamelyest emészthető... Aztán lenyeleztem, és "elhúztam" 110-zel
jobbról: annyi tartalék volt benne. Visszafelé jöttem pár percet 110-en
tartva az órát (praktikusan végig nyelezve): nem volt annyira rossz, de
azért nem mondanám rá, hogy az a kényelmes utazótempója.Szerk: amúgy a pilóta súlya inkább a gyorsulást befolyásolja: végre a
légellenállás számít, ami ha nem langaléta a kiscsaj mögötted, talán
nem nő meg annyival, hogy jelentősen korlátozzon. (Értsd: ha vitte a
105-öt utassal, de utas nélkül csak 110-et, az nem csak a motorerő.)bogyo112:
én inkább váltós gépre beszélnélek rá akkor, ha nem a városi közlekedés
Mondod ezt úgy, hogy a robogót nem is próbáltad... Lehet amúgy,
hogy "mókásabb" váltani, mint rábízni a CVT-re, de ha tényleg pont a
kirándulás lenne a fő felhasználási cél, akkor a B125 is kevéske picit,
ahogy azt magad is megtapasztalhattad. 20 km-t begurulni melóba +
vissza viszont simán alkalmas egy 125-ös motor, vagy ugye: ro-bo-gó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest