Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #39850 üzenetére
De én még nem is a hídon néztem, hogy hol áll meg, hanem a felhajtón...
Érted... FELhajtó. (Amúgy statikailag vágom, hogy miért "púpos" a híd.)
Egyszerűen nem gondoltam végig, hogy ott felesleges nézni: irreleváns.
Az 1. huszi.gyb-s karikán simán hozta a 110-et. Nohiszen: sík úton ugye!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
AndrewTdi
addikt
megyek ma egy Gödöllő- Fót - Sződ - Gödöllő kört. akinek van kedve, jöhet. olyan 5 körül indulok.
-
runner 125
nagyúr
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #39836 üzenetére
Igen,ezt értem.. Tudod amikor én vettem annó az Apriliát akkor az nagyon ritka volt. Alkatrész csak gyári,utángyártott alig,bontottról meg ne is beszéljunk. Ok,hogy te vigyázzol rá de mi van ha eldől,esetleg egy autós szeretne megismerni.. Na ilyenkor lesz az,hogy kéne gyorsba alkatrész de nem biztos hogy lesz olcsón. Persze ezek csak gondolatok de az élet közbeszólhat itt is. De ha ez kell ez tetszik.. Akkor..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #39845 üzenetére
Megfogod kézzel, és húzod felfelé a kezed.. a váll a tárcsa legfelső peremén jelentkezik. Persze függ hol és h használták. Városban előbb lesz vállas, de egy átlagosan használt 400-asnak még 25.000km-nél nem lehet egyértelmű válla.
Nézzétek át a szerelőddel, s ha rendben van vedd meg. Más élmény lesz az biztos, de próbálj meg alkudni, emlékeim szerint egy ideje már árulja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #39856 üzenetére
Köszönöm! Igyekszem eszerint eljárni. Arra még van tipped, hogy a Maja
mennyiért lenne eladható? (Kb?) Van benne km rendesen, szóval ez nyilván
elrettentő erő lehet a csodaváró magyar vásárlóknak, ellenben most rendben
van ÉS rendszámos, míg a legtöbb piacon található gép (70%) papír nélküli,
vagy (jobb esetben) külföldi papírokkal rendelkezik, forgalomba helyezhető...Jó pénzért... A rendszámosok meg 300 körül mozognak. Az nem is lenne
rossz ár, főleg, ha a tuningalkatrészeket el lehetne adni külön - mert egyben
senki nem fizetné meg. Gondolok itt főleg a Multivarra és a 4Road-ra, mert a
többi "nyalánkság" (mint SpeedoHealer*, fordulatszámmérő, hőmérő, xenon)
jól jöhet a Velveten is: azt legalább nem kellene mégegyszer megvennem.*: ez csak akkor játszik, ha digitális az óra meghajtása: ha spirálos, buktam.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #39857 üzenetére
Tuning cumót egyértelműen ki kell árulni belőle. (Kipuval várj, hátha felmegy a Velvet-re is), de tippem szerint 250-270k környékén be lehet próbálni.
Persze a hirdetést korrekten kell megfogalmazni, amiből kiderül h folyamatosan szervizelve volt, illetve ki kell hangsúlyozni a valós futást is. Hisz, a kortársai óraállása hiába mutat 13.000-et, legalább ugyanennyi van mindben.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
devast
addikt
Üdv!
Ma volt egy balesetem, és a biztosítással kapcsolatban érdeklődék, hátha valaki fel tud világosítani.
Rendőr kijött, helyszínelés (eljárás indult), nem én voltam szerintem a hibás, viszont a faszi biztosítási papírja nem volt aláírva, csekkje nem volt, nem 100% hogy van neki érvényes kötelezője (szerintem nincs). A rendőr azt tanácsolta, hogy mindenképp 3 napon jelentsem be a történteket a saját biztosítómnál, mert ha kiderül, hogy a fószernek nincs kötelezője, akkor a mabisz megtéríti? a káromat. Azt nem kérdeztem meg, hogy ez a 3 nap az munkanap-e. Ma volt a csatt dél fele, mire vége volt mindennek már bezárt a biztosítom helyi kirendeltsége, és legközelebb hétfőn tudnék bemenni. Nem tudom, hogy az még belefér-e, vagy bukom ezt az opciót.
Azt már csak off-ban jegyzem meg, hogy ha kisebbségi népcsoportba tartozó sofőr betartja a kreszt, akkor nem kenődök fel az autója oldalára, és utána csúszok 8m-t az aszfalton, és töröm össze a motorom. És még neki állt feljebb, hogy "De má' benn voltam".... -
devast
addikt
válasz canniball #39862 üzenetére
Jobb vállam lehorzsoltam, jobb kezemen nagyon minimális horzsolás, meg a jobb lábam megütöttem (kékül már), fáj a vádlinál meg a combnál az izom. Hosszú farmerben és pólóban voltam, farmer szétszakadt, póló meg a vállamnál kilyukadt. (bőrdzseki meg a sisak tartóban volt, mert melegem volt ) Délután már nem mentem vissza dolgozni, de túlélem. Motornak a jobb eleje eltűnt.
[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz devast #39861 üzenetére
Hali!
Hát ez elég sajnálatos hír,de Te legalább jól vagy és ez lényeg!
A biztosító miatt ne aggódj a hétvége nem számít bele a 3 munka napba.
Viszont ha jól értelmeztem az irományod,még nem derült ki, ki volt a vétkes fél.Ezért viszont mindenféle képp,meg kell várni a rendőrségi határozatot és csak az után fogsz tudni intézkedni.Ha ne adj isten kihozzák,hogy Te voltál a hibás a faszinak hiába nem volt kötelezője őt csak jól megbüntetik,de a kárát akkor is a Te biztosítód fogja rendezni a motorod meg sajna saját költség lesz. -
devast
addikt
válasz vaksi8 #39864 üzenetére
Oké, köszönöm. A rendőr is mondta, hogy a faszi ellen még másik eljárás is indul mert nem tudta igazolni, hogy van érvényes kötelezője.
Azért nem hinném, hogy én voltam a hibás, mert egyenesen mentem, faszi meg jött szemben és előttem akart befordulni, csak nem ért át, én meg elkaptam az autójának az oldalát a hátsó kerék környékén. A legmeggyőzőbb érve nekem is, ill a rendőrnek is az volt, hogy már bent volt, én meg nem akartam vitatkozni, ha nem ismeri el.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #39859 üzenetére
Füstbement terv
"Egész úton - hazafelé -,
Azon gondolkodám:
Miként fogom eloltani
Enyhén égő Majám?"Amúgy jó lett a hűtés, és köszi a díszkíséretet: durva, hogy hogyan menekülnek a Nexus elől kövér gázra. (Engem - tompítóval - le se sz*rtak.) Szerintem egy icipicit csendesebb lett, bár múltkor mintha nem lett volna bent a füldugó, amikor fájt a hangja! Nem emlékszem 100%-ban, hogy volt, de sanszos. Ha viszont így volt, akkor nem lett csendesebb, csak a füldugó teszi a dolgát.
devast: jobbulást. (Barna bőrre meg Fa testápolót...!)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #39868 üzenetére
Nagy a sansz, hogy a balos xenon trafója, ahogy diagnosztizáltuk.
Motorháztető nélkül olyan hűtése volt (plusz fél terhelésen ment), hogy
azonnal megfogható volt, semmi extra. Büdösnek persze büdös, LOL...
Ez már az a bizonyos sírvaröhögős. Az ijedtségen ugye már túl vagyok.Szoktak itt hülyéskedni, hogy ha besz*rik a gép, felgyújtják. Biztos?
"Befordúltam Kistarcsára,
Rágyujtottam a Majára...
Azaz rágyujtottam volna,
Hogyha már nem égett volna."Szerk: egy dologra kell vigyázni a Nexus-szal, hogy a gyilkos hang erősen gázállás függő. Magyarán (hihetetlennek hangzik, de) lehet vele kvázi-osonkodni. A Majával tompító nélkül kevéssé, mert nincs benne elég kraft, hogy pici gázzal is jó tempót tartson. Főleg akkor szoktam utálni, amikor emelkedőn kell menni, és se nem megyek gyorsan, se nem akarok előzni, aztán mégis üvölt, és én kérek elnézést...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Grillo
senior tag
Egyébként ha jövőre árulnád a Maját, akkor még érdekelne is. De addig még kéne jogsi, meg lehet mégsem költözünk ki a városból, akkor meg ráér.
-
wolfnet
tag
válasz devast #39869 üzenetére
Ez szívás. Engem eddig csak kerékpárral csaptak el, ott nem került sor rendőri intézkedésre, mert az autós elismerte a hibáját, mely szerint megállt a stop táblánál, ám engem, a szabályosan közlekedő kerékpárost figyelmen kívül hagyott és így elkapta a hátsó kerekemet. A bringa kirepült alólam, kitört a hátsó tengely, én leseggeltem, szerencsére ennyivel meg is úsztam. Csak azért mesélem el, mert körül-belül 5 autós állt a bácsi mögött, és vagy fél tucat autó gurult el kerülgetve a kerékpár darabjait, és nem segítettek volna összeszedni az úttestről, vagy valami... a bácsi sem szállt ki a kocsiból. Oda kellett sétálnom az ablakhoz, hogy mi legyen. Felmértük a kárt közösen, kifizette a lóvét és elsétáltam haza nyakamba a bringával. Meg sem kérdezte volna hogy... fáj-e a seggem, el tudok-e sétálni haza, valami. faßok az emberek.
Jobbulást neked!
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
-
Grillo
senior tag
válasz wolfnet #39873 üzenetére
2002-ben estem egy nagyot mopeddel. Téptem vagy 40-nel vidéken, kis faluk között. Kátyú, kormány a kezemből ki. Jobb oldalra estem, csúsztam kicsit a hátamon, moci beesett a szembe árokba.
Mindez egy balos kereszteződés előtt 20-30 méterrel.
Feláltam, jobb térdem vérere horzsolódott, jobb könyökem is, tenyereim kicsit véresek. Sisak le sem ért. Persze rövidnadrágban, meg pólóban voltam, a hátamat a csúszás közben megvédte a hátizsákom.
Szóval álltam az úton, elég szarul festhettem, mikor jön szemből egy autó. Megállt tőlem vagy 10 méterre, visszatolatott a kereszteződésig, aztán elment a másik irányba...
Szegény piaggio-nak a hátsó tengelye kicsit ferde volt onnantól, és nem ment 45-öt, csak 40-et, de más baja nem lett. Mondjuk nem sokkal utána el is adtam, de más okokból.Ja és ezt követően még volt vagy 2-3 hét, amikor két naponta cseréltem a kötést a könyökemen és a térdemen, ami minden alkalommal ugye úgy indult, hogy tépjük le a sebet a beleragadt gézzel együtt.
Régi szép fiatalság, de fasza is volt.[ Szerkesztve ]
-
róland
veterán
válasz devast #39863 üzenetére
Először a Károkozó biztosítóját kell megkeresned. (Az nem árt, ha a sajátodat felkeresed, de úgyis átirányít a másikhoz.) Ha ők nem találják a szerződést, akkor a MABISZ-tól Kárbejelenté címén lekérheted.
Ha eredménytelen, akkor jön az első linken jelzet tKártalanítási Számlás ügyintézés.
Elismerte a másik fél a károkozást? Vagy a rendőr megállapította a felelősséget? Ez esetben egyszerűbb a biztosítóval az ügyintézés.
Gyakorlatilag, ha új, gyári alkatrészeket akarsz, akkor készülj fel jó pár Szt. István/Deák Ferenc portrés papírdarabbal. (Tavasszal én is törtem a Kymco-mat, s bizony drága a gyári alkatrész.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #39870 üzenetére
Főleg akkor szoktam utálni, amikor emelkedőn kell menni, és se nem megyek gyorsan, se nem akarok előzni, aztán mégis üvölt, és én kérek elnézést... - Ez 50 2T-vel mindig így van, ez enyém is 7-9k között megy, és kész, nah persze 6k-val is el lehet járni vele de akkor is van azért hangja, még jó hogy nincs rajta valami sportdob .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
dJ Peer
aktív tag
4000 km-nél járok április 22.-e óta, és még nincs vége a szezonnak
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #39877 üzenetére
Én inkább visszaraktam a tompítót.
Úgy nem durvább a hangja, mint a gyári.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nekem 45K-nál volt a szezonnyitó tankolás februárban, aztán márciusban még havazott, szóval akkor még nem kezdtem aktívan használni a gépet. Most meg benne van a 48K. (Fotó nincs, mert pont akkor fordulhatott át, amikor a Velvetet megnézni robogtam: napi nézetben volt, hogy vajon mikor fog kifogyni... 48008-at fotózhattam volna a XIII. kerületben, azt meg minek.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
akos3
addikt
válasz DigitXT #39883 üzenetére
nah ez az, h márciuban még havazott. én áprilisban vettem csak elő a gépet, ezért is ilyen szerény..nah meg nyáron nem is nagyon vtam itthon.
Egyébként is kezdek rájönni, h nem Mo-ra való a motor Nyáron kibírhatatlan meleg van beöltözve, a tél meg hosszú, az ősz nagyrésze esős, az a kicsi tavasz meg vénasszonyok nyara meg lófütyi -
kcsa
veterán
protektoring erősen viccesen nézne ki rajtam (nem vagyok kicsi na ), úgyhogy csak sima mezei kabátról beszélek, felülete majd' 50%-ban hálós anyag. Erről beszélek.
Komolyabb védelemért a beépített habszivacs kamu-protektort ki lehet cserélni, aki szükségét érzi.
(mielőtt: igen, tudom hogy a háló könnyebben szakad, igen felvállalok kockázatot a sérülések terén, de így nem ájulok el 40 fokban a belvárosban).
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
canniball
nagyúr
Ezek szerint jól gondoltam hogy ez csak félig-meddig szellőzik. Én ilyen megfontolásból a superzone-ban vettem ilyesmi kabátot (Mugenrace) ilyesmi áron, annak "csak" a mellkasi részen van ilyen nemszellőző része a többi hálós; cserébe nincs vízzáró membrán, de esőben úgysem motorozok.
Kár hogy lassan el lehet tenni ezeket a dzsekiket...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
válasz canniball #39890 üzenetére
vízzáró membrán (mondjuk nejlonzsáknak nevezném ) ehhez van, de attól még esőben nem ezt választanám
a "félig-meddig szellőzés" az végülis igaz lehet, de amikor felvettem hihetetlen érzés volt hogy a hátam is szellőzött, nem pedig szétfőttem a saját levemben Egyébként a zárt felületeket nem érezni, tényleg kellemesen átszellőzik a dzseki, 35 fokban lenyomtam egy bp-eger-bp távot benne, jó volt (a dzseki, ülni már nehezen tudtam )Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #39890 üzenetére
Az enyém (Vaterán használtan vett Kushitani cordura kabát és Shox nadrág) viszont sehol sem szellőzik!
Kánikulában maga volt a halál, de most reggel (10-11 fokban) csak a termobélést tettem bele (csak a kabátba), alatta csak egy sima trikót viseltem. Én nem fáztam egy csöppet sem, sőt! (Jó, csak kb. 80-90-nel "téptem" másfél órácskát).
A rohadt sisakom viszont annál jobban párásodik... Most már akár 70-nél is...(#39891) kcsa: én meg az enyémben a 40 fokos legnagyobb kánikulában egy Kalocsa-Orfűt (120km) és nem volt jó! (pedig semmi nem volt a kabát alatt rajtam...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
devast
addikt
válasz róland #39876 üzenetére
Nem ismerte el, illetve nem lehetett vele értelmesen kommunikálni, kisebbségi volt, szerintem a kreszt sem ismerte. Ezért hívtam rendőrt, minden bajom volt meg még azzal a gyökérrel is én vitatkozzak... Rendőr helyben nem állapította meg a felelősséget, csak helyszínelt fényképezett, és eljárást indított. Nem nyilatkoztam ott helyben a baleset körülményeiről (ami hiba volt, már tudom), ezért majd be fognak hívni. Ez az egész mabisz-os dolog azért merült fel, mert a faszi nem tudta igazolni, hogy van érvényes kötelezője (rendőr mondta, hogy 3 napon belül menjek a saját biztosítómhoz, megvannak a fószer adatai (rendszám, név lakcím), és jelentsem be, hogy baleset történt rendőrségi eljárás van folyamatban, és adjak meg minden adatot.)
-
canniball
nagyúr
válasz devast #39893 üzenetére
" Nem nyilatkoztam ott helyben a baleset körülményeiről (ami hiba volt, már tudom), ezért majd be fognak hívni."
Így is úgy is behívnak; júni. végén volt balesetem, elmondtam a helyszínelő rendőröknek hogy mi történt később mégis behívtak vallomást tenni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #39892 üzenetére
A jövő évi szezonra neked is javasolnék egy ilyen hálós kabátot, mint láthatod nem kerül egy vagyonba és tényleg király.
Párásodás ellen a szomszéd topikban javasolták a Prevent páramentesítő sprayt, mint rövid ideig de hatékony megoldást.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Nic!{
tag
Sziasztok!
Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy az az akksi ami a peugeot x-fight-ban van, az jó-e a cpi popcorn robogóba is?
-
huszi.gyb
senior tag
Hungária körút : Huszi
2 : 1Másodszor is sikerült egy szép kátyút kifognom, helyrejött a Tact egyenes futása
Viszont a km óra meghajtás elment benne. Nem tudjátok véletlenül, hogy hol érdemes keresni a hibát? Bovden, vagy maga a meghajtó? Anno Riejuban cseréltem meghajtót, az elég gagyi volt. Esetleg van tippetek hol érdemes alkatrészt néznem? Gyorsan meg akarom csinálni, mert nem pörög a km óra állás sem, nem tudok fogyasztást mérni
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Black & Decker konvektor (2000W)
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen