Hirdetés
Hirdetés
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz Richard! #39390 üzenetére
HI!
khmm szeriotned veletlne a sorrend?:- )
sok kulomeg noncs azonos alapok, hacsak a octavia valto nem, ellnebn ugye egyrtelmuen a liftbek octaia a nyero marmitn pakolhatosagra hacsak a kombi nem gyn szamba, csere a masik kettonek a minosegibb a belseje ha nncs lelkvaudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
válasz Richard! #39910 üzenetére
De oda csak nagyon ritkán lehet menni, alapvetően az zárva van.
qdak: pannonia ring már vas megye, Győrtől 70km kb. Mondjuk ezt a dolgok 80%-ára el lehet mondani, hogy Budapest központú az ország, és alapvetően nem ugyanazok a lehetőségek vidéken, mint a fővárosban, sok minden csak itt van... (hungaroring, euroring, kakucs ring ugye pest mellett van). Szóval ez semmi újdonság
Euroring asszem 16k egy délelőttre, 8k egy órára, kakucs ring olcsóbb (mondjuk mivel az alapvetően gokart pálya, nagyobb teljesítményű autónak szerintem kicsi, de nem tudom, nem voltam még), többit nem tudom.Slovakia ring viszont közel van Győrhöz ~50km
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Richard! #39910 üzenetére
és olyan szar minosegu hogy az vmi fenomenalis
tiszta kavics a palya, meg mállik szét az aszfalt, menjel rajta 100+-l egy kanyarba, lesodrosz aztan max a rozsdas szalagkorlat fog meg ha meg fog egyatalan
na meg infrastuktura nukude mondjuk kajak nem ertem ezeknek a tulajait
csak ott all kihasznalatlanul, es igy pont semmi beveteluk nincs belole, mert amugy olyan dragan adjak ki, ha egyatalan, hogy senkinek nem eri meg szervezni oda semmit
ha 2-3hetente lenne rajta vmi rendezveny occsóé, akkor lenne bevétel is belole, de igy...de a Hring ugyanez kb
202x-.g lesz rajta F1, de azon kivul mi a fosra lehet hasznalni?
gyorsulasi sincs mar rajta evek ota, pedig pont azer vittek oda, hogy ne az utcan menjen, meg ne csak ott alljon a palya
nehany hetvegen van ott vmi rendezveny per ev, pl a WSR, aztan szevaszerre minek?
kakucsring meg olyan kicsi, hogy kb 60-100loeros autokkal lehet rajta jaszkarizgatni alig van egyenes resze
több drón kell ;P
-
-
-
-
FerNandor
őstag
-
-
-
Dany007
veterán
válasz Richard! #82123 üzenetére
Nekem bejön. Nekem is ez a fajta ferdehátú(?) tetszik...
De mitől ilyen olcsó? 8-9 éves autó... Azt hittem ezek drágábban kezdenek.Egyébként mért olyan extra és kiemelendő mindenhol a vonóhorog? :S Olyan nagy dolog, nem lehet párezerért kapni azt felszereltetni és kész?
Nálam leginkább visszatartó tényező a vonóhorog megléte.... Persze lehet alaplatalanyul. -
veterán
válasz Richard! #82123 üzenetére
dízel nem játszik? szerintem százszor inkább az 1.6 dízel mint a 1.6 benzin. persze tudom, függ a használattól meg szervizköltség meg minden, de sokkal jobb vezetni a dízelt.
más:
ha valaki venne c vectrát, akkor ez egy jó vétel: [link] valós km, valós leírás, jó állapot, vigyáztak rá.[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ABE
őstag
válasz Richard! #82149 üzenetére
Ha a 10k főleg rövid utakból jön össze (< 10-15 km), akkor dízelt inkább ne. Lassabban melegszik be, addig óvatosan kell használni, télen lassabban fűt. Hosszabb távokon már el lehet gondolkodni rajta, mert a mindennapi autókázáshoz kellemesebb a karakterisztikája, de még így ott a rizikó, hogy esetleg becsúszik egy olyan javítás, ami többet visz el, mint amit évek alatt megspórolsz egy benzineshez képest ilyen futásnál.
-
nesa
veterán
válasz Richard! #82149 üzenetére
10k kilometeren valamivel tobb mint 100k Ft ot sporol az atlagos dizel az atlagos benzineshez kepest, en nemis gondolkodnek rajta, csakis kizarolag dizel autok alnak az udvaromba viszont ilyen hokusz pokusz fokusz dizelbe 1 percig se biznek csakis kizarolag adagolos jatszik abbol is a csucs amelyikbe minden mechanikus az egyetlen elektromos resz egy magnesszelep hogy lebird alitani, sajos ez foka nemolyan.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Richard! #82968 üzenetére
Tetszik, de ez már a felsőkategória.
Drágább, illetve a 2.5-ös diesel a 2,3 tonnás autó mellett simán beszlopál 10 litert, vagy még többet. Ha, már diesel, akkor max. 1,5 tonnás 2.2-es.
Kategóriát (méretet) tekintve nagyon max az X-Trail / RAV4 / G Vitara, nagyobbat nem szeretnék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz Richard! #143159 üzenetére
Pedig nem irtak rola rosszakat, allitolag ez a 6-os konyebb mint a korabbi es az 1.8-as is kulturaltan viszi a kasztnit. Egy ilyen kombajn nem forma1-re valo, nekem talan eleg is lenne, az 1.4 7g kuvikkal is elvagyok. Bar nem veszelyeztet az auto csere, csak nezelodom
-
Tothgera30
Ármester
válasz Richard! #143202 üzenetére
Én 77 ezrest látok, bár nem tudom hogy most ez tényleg családi autóként, hosszabb átvon is rohangált, vagy hidegen pöcc-röff 3km-eket mentek vele.
#143201 Tsebacsi: Sajnos az ilyeneket általában kreol aranyláncosok árulják, korábban Audi A4 Avant is volt terítéken, 5-ből 4-et hasonló nepper árult, és mikor megláttam élőben az autót, a bejáratig követett, hogy mi az elképzelés tesó, mennyit adnál érte, sötöbö.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
roberto211
őstag
-
McSzaby
őstag
válasz Richard! #143359 üzenetére
Erősen gondolkoztam ezen eddig is, mert ami az én igényemet kielégítené az nem is nagyon van MO.-n, ha van akkor meg értelmetlenül drága és azért fejjel a falnak nem akarok menni.
Tudtok esetleg leírást a külföldi vásárláshoz, ami leírja mire kell figyelni és mire van szükségem a papírozáshoz, illetve a fizikai behozatalhoz (P rendszám,stb..)?
(#143361) Qru
Az is volt listán, de az egyik haveromnak volt és szidta a megbízhatóságát. A Corolla futóművében van potenciál. Keményebb gátlók, rugók és kész is.Osztrák "HAHU" mi lenne? Mi lenne a mobile.de megfelelője? Van mobile.au?
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-v-
addikt
válasz Richard! #143362 üzenetére
De nincs is 1.3m-ért
(#143364) Qru: minden elsőkerekes platform orrnehéz ..
Egy jó, sima focus 1-et kell venni a 2 literes motorral, trend felszereltséggel, az úgy önmagában ahogy van baromi jó, hozzá se kell nyúlni .. még pénz is marad erre arra
Vagy egy mk6 fiestát 1.4-1.6-osat[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Richard! #143441 üzenetére
Ezek öreg autók már, 450k környékén van belőlük élhető példány amire nem kell rögtön rákölteni még egyszer a vételárat. Mazda viszont felejtős. Volt a családban egy 323f ba. Rohadt drága hozzá az alkatrész és megállíthatatlanul zabálja fel a rozsda őket. Pénztemető.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Richard! #143455 üzenetére
Nem kell fellengzősködni. Onnan indultunk, hogy az ember 600k-ig akar első autót venni. Erre mondtad te, hogy gyűjtsön még hozzá és vegyen egy normális autót, majd szépen felsoroltál olyan autókat amik simán megvehetők a keretéből. Majd még rátettél egy lapáttal, hogy 150-200 ezret csapjon hozzá és nem csak hulladékokat tudna venni. Tehát van hat kilója de ahhoz tegyen még hozzá kettőt mert 800k alatt csak hulladékok vannak. Ez egyszerűen hülyeség. Öt kilóért normális állapotú benzines Punto II, Clio, C Corsa, G Astra, Focus, Megane, Xsara, Stilo, stb... van nem egy nem kettő.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
fogtunder
nagyúr
válasz Richard! #143509 üzenetére
Köszi, én is olvasok Totalcart, nem sokra megyek az onnan átemelt egysorosokkal. Nem kilométert veszek, de van egy működő kocsim, ami majdnem egész életében nálam volt, ismerem már, nyilván olyanra cserélném, ami előrébb jár a saját életciklusában. De ezt mondjuk pont írtam már.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz Richard! #143511 üzenetére
Az, hogy látszólag nem olvasod el, amit írok, csak beírod, hogy ne kilométert vegyek. Annak a konkrét kocsinak két előnye lenne, hogy nagyobb és hogy gyorsabb, írtam, hogy egyikre sincs szükség. Cserébe bevallottan másfélszer annyit ment, mint a mostani és azért ne mondjuk már azt, hogy egy 300000 feletti kocsi üzemeltetése nem rejt aknákat. Ennek a cserének az én szempontomból nem lenne értelme, mert a költségéből évekig tudom üzemeltetni a Fiestát.
Ha eldöntöttem, hogy mit akarok venni, akkor azon belül majd elkezdek állapotot nézni és nem a km órát.I hate morning people. And mornings. And People.
-
-v-
addikt
válasz Richard! #143511 üzenetére
1) az, hogy kimaradt belőle egy "csak" Nem csak az alapján kell venni.
2) meg még az is, mióta a totalcar nyomja ezt, azóta minden szerencsétlen félhülye (nem te) ezt puffogatja, mintha megtalálta volna szent grált szerintem is unalmas.(#143508) MunezXBK: megoszthatnád velünk is, mit lehet lekérdezni, hogyan és honnan, hasznos volna
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen