- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Androidos fejegységek
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Aktív témák
-
nagyúr
-
Ck.
addikt
Tudom, hogy csonti, de úgy egyébként a típus?
2001-es, V6 benzines, 170 pacis kézi váltós Mondeot lecserélni egy ilyenre? Szerintetek?
-
tomcsi23
veterán
-
dízelracer
őstag
Én hatalmas Audi fan vagyok de sajnos azt kell mondjam nem lenne túl nagy előrelépés egy Mondeo-hoz képest. Tiptronic nagyon kellemes abban az esetben ha nem sietsz. Csak a fordulatszámmérőn veszed észre ha vált egyet. Viszont ha tempósan akarnál haladni az agyadra menne mert még kézi üzemmódban is borzalmas ideig gondolkodik két váltás között. Jó kis kocsi nem, arról van szó de semmi kiemelkedőt nem tud nyújtani.
-
nagyúr
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #48961 üzenetére
Én mondjuk a Porche sem szeretem!
1x olvastam ,hogy a top 10 legrosszabb sport autók között a Viper.
-
Rick4
félisten
válasz AMD Power #48962 üzenetére
Valami buzi tollából olvashattad, mindössze annyi, hogy a sok majom vezetési tudás nélkül próbál 5-600 lovat egy irányba terelni, aztán az irány a szántás lesz. a Viper egy kőbunkó technikájú kocsi, nem öltönyös managernek való.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Ck.
addikt
válasz dízelracer #48960 üzenetére
Asztaszondod? Nem menne legalább úgy, vagy jobban a triptronic A6, mint a kézi Mondeo? Súlyra kb. ugyanott vannak, a Mondeo 220 Nm, 170 Le, az A6 236 Nm, 193 Le.
Ha lepadlózom az A6-ot, tényleg annyira gondolkodósan gangol vissza? Zajszigetelés szempontjából sokkal jobb egy Mondeonál?
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #48967 üzenetére
Altalaban mindenbol kezivaltost kell venni hasznaltan, mert ezek az automata meg tiptronic dolgok csak draga, szunnyado szopofaktorok
több drón kell ;P
-
aphra2
senior tag
válasz dízelracer #48967 üzenetére
Régebben már írtam , hogy az automata még szekvenciális módban is lassú mint a dög ,
pont egy A6 tapasztalat alapján, aztán többen hivatkoztak a műszaki leírásra hogy 0,2 sec alatt vált,... bruhahaProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Dare2Live
félisten
oda irtad te is mert ez rola a velemeny. kobunko.
es tan meg az ami muscle car szinvonalon is az. ami kb mindent el is mond.palyazasra is hasznalhatatlan annyira rosszindulatu. akkor mire jo? drag? nem csoda hogy mar a kutyanak se kellett.
mas: ihaj hogy birod a digo vasban? szijcsere... megvolt mar? ejh mennyi cinket kaphatnal... ;-)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Rick4
félisten
válasz Dare2Live #48972 üzenetére
Azért nem olyan Szar az a Viper, csak épp nem Ferrari kategória. Ettől még azért tud olyat amit mások se könnyen, nem kell lebecsülni a technikát, csak épp amerikai extrákkal van tele... Kopogós műanyag, kevés elektronika... Anno az igazi muscle car-ok is pont ugyanennyit tudtak, kintre nem kell több, főleg annyiért, amennyiért ezeket adják. Jól van az úgy, kell olyan kocsi is. Persze aki nem tud vezetni, ne vegyen olyat...
A kicsikocsit nem én használom, csak épp kifizettem, kipróbáltam, és kellemesen meglepődtem.. Mivel félig ismerőstől vettem, és ő olyat nem mond ami nem úgy van, nem kell olyat csinálnom ami már megvolt, kedden átnézzük a haverral, gyertya és termosztátcsere már biztos, elvileg mást nem kell bántani. Nekem maradtak az amerikai kocsik, asszonynak meg mindegy milyen logó van a kocsi elején, ez jól megy, kényelmes, neki tökéletes. Egyébként eddig valóban kellemesen csalódtam én is a kis masinában...[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #48975 üzenetére
Aztán az is benne van, hogy bizonyos szituban nem tudná senki se az úton tartani, na de ettől érdekes a dolog...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dragonfx
veterán
most olvastam egy autos ujságban az adac felmérése szerint tavalyi évben akik automentést hívtak, problémával kihívták az sos szolgálatot 54% elektromos gond miatt, 24% a motorvezérlés hibája miatt hívta őket.
ez kb mindent elmond a mai modern uj vagy ujszerű autokrol.tul vannak bonyolitva."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #48973 üzenetére
Hát, tényleg elég szar kocsi ez gyárilag, még szerencse, hogy maradt benne némi potenciál: [link],
Azért a fél vesét sokan odaadnék,m ha így lehetne indulni a kocsival: [link]
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dízelracer
őstag
Elő videón nézd meg a rajtot. Nem ül be, elemeli az orrát a földtől. Ez így szar amellett elég veszélyes is. Az 1700/1900lóerő első hallásra sok ugyan de ha elkezd számolni az ember hogy mindezt több mint 8000ccm-ből hozták ki akkor rájön, hogy semmi nagy szám nincs benne.
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #48981 üzenetére
Persze, elemeli, de azért az eredmény magáért beszél.
És ne a hengerűrtartalmat nézd, ezt se két versenyre rakják össze... És akárhogy nézem, a gyárihoz képest 4x-es teljesítmény lett belőle...49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dízelracer
őstag
Nem 4x-es csak 3.8x-os teljesítmény. Én továbbra is azt mondom ez nem akkora nagy szám ráadásul úgy, hogy a Viperhez bármit megrendelhetsz az usában. A gagyitól a legnevesebb tuningcégek alkatrészeiig bármit megkapsz azonnal raktárról. Megrendeled ha minden megérkezik összerakatod és mész vele. Hát így azért elég könnyű.
Itt egy 4.8x teljesítmény (90hp vs 433hp). De ez a magyar Supra is 3,5x erősebb mint gyári állapotában (280hp vs 1000hp). Vagy ez az Audi (230le vs 1000le) 4.3x erősebb. És még sorolhatnám a magyar vasakat amik literteljesítményben a Viper szintjén vagy a felett vannak. Vagy itt az Audi amit feljebb is linkeltem. 3400ccm és 1026le. Ez is a Viper felett van jóval.
Továbbra is azt mondom 8000ccm-ből feltöltéssel nem extrém sok az 1900le.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Hello!
Nem teljesen autóvásárlás téma.
Pár hónapja megállapították olajcserénél, hogy az egyik talpascsapszegem lóg, de még nem vészes, viszont a következő olajcserénél ki kell cserélni. Nos, azóta mentem kb. 10 ezer km-t, és fékezéskor elkezdte rázni a kormányt az autó, városban nem lehet érezni, de nagyobb tempónál meglehetősen durván teszi azt.Lehet ez a talpas miatt? A féktárcsáim határértéken belül vannak, erős fékezés nem előzte meg a jelenséget.
Köszönöm a választ!
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #48983 üzenetére
az 1900 ló a gyári 450-hez képest szerintem nem 3.8-as szorzó, de lényegtelen... A Supra-hoz nem lehet megvenni dolgokat? Mert ugye az is tök lényegtelen, hogy az usában vagy itthon csinálod, minden megvehető ha van valaki aki el akarja adni.
Én se mondtam, hogy extrém az 1900 ló. Tehát így elég nehéz vitatkozni erről.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #48987 üzenetére
Volt itt több változat: [link]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #48984 üzenetére
A fékezéses berázást okozhatja a futómű és a kerék is, mégis a féktárcsa szokta leggyakrabban előidézni. Úgy is megnézheted, hogy lassan gurulva egy adott pedálerőt tartva finoman fékezel végig. A megállás környékén már lehet érezni, hogy szépen, simán áll-e meg vagy "darabosan". Ha utóbbi, akkor tuti, hogy üt a tárcsa.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Rick4
félisten
válasz zoo8800 #48994 üzenetére
És mi lenne ha a Koenigsegg lenne a kedvence?
Mondjuk mikor még sok éve Scooter rajongó volt, H.P. Baxxter nevét is 1 db x-szel, rosszul írta, szóval nem első eset, de gondolom megbocsájtható..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #48983 üzenetére
Ez a dizel Polo eleg protty karakterisztikaju, mar bocs. 3500-nal elindul es 4000-nel vege is van, tul hirtelen jon meg az ero kezelhetetlen utcan hiaba 4x4-s melle.
Ezt egy csak 250LE-s szelessavban is huzos motoru vmi ugy leosztja utcan, mint a fost, mert nem kell benne annyit valtani, meg varni percnyi a turbo szakadekra.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
De minek annyi ha am a 450LE-s gyari Vieprt is kesz szopas vezetni, mert rapottyinve a gazra kitor a segge, annyira nagy a nyomateka szivokent is.
Akkor feltoltve,1900lojjenal mijen lehet...
------------
Kuloneben sem ertem, megint miert KELL dragster celhardver autokkal peldazni, utcan egyik se megy semmit, treller hordja a hatan 70-l...amikor barmelyik 1.3-s Swift is odaqrja az elso egyenesben.több drón kell ;P
Aktív témák
Hirdetés
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest