- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
Aktív témák
-
Typhoon47
senior tag
válasz dízelracer #40996 üzenetére
egyetértek, egy vicc ez az ár... és az a poén. hogy így is rengeteget fognak belőle eladni...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
dízelracer
őstag
válasz Alvin_ti4200 #40999 üzenetére
Nem kétlem, hogy jó autó de nekem a 185centimmel elöl is szűkös az új swift a hátsó sorról meg inkább ne is beszéljünk. Mármint nem ez a most debütáló hanem az előd "új swift". És mivel sem a tengelytáv sem maga az autó nem lett sokkal nagyobb nem hinném, hogy olyan tágas lenne. És azért simán 4millió forint felett van egy jobban felszerelt belőle. Ez azért abszurd mert 3,7millióért már jól felszerelt Honda Jazz-t kapni ami szerintem jelenleg magasan a legjobb kisautó.
-
Möhe
addikt
válasz gaborbol #40993 üzenetére
Köszi a beszámolót. Igen a tartalékot azt én is beleszámoltam,mert Mörfi nekem nagy "haverom".A céges partnert 2en hajtuk,kap hideget meleget,kenjük vágjuk,és csak tankolni kell,pedig 200+ van már benne. A földhöz vagdosnám a valagamat ha a kinézett kocsi is ennyire "igénytelen" lesz.Viszont ha nem azt látom a 206-on akkor már megyek is a punto-ért. Karácsonyig mindenképp szeretném már letudni a dolgot.
-
Calogero
addikt
válasz saguaro #40998 üzenetére
Hát nekem a az 4 millás J Astra sem kéne.... (Fapad 1.4-es......)
J Astra minimum 1.6 vagy kb ugyan abban az árban 1,4 turbo 140LE, de az is "felszerelve" 5 milla alsó hangonÉn pénteken kaptam árajánlatot 1.4 turbo cosmo 6seb automata + néhány extra (xenon fényszóró, Opel Eyes, Parkolóradar, Fed. computer Giddel, riasztó, elektomos ablakok hátul, fűthető kormány)
A kedvezményes ár: 6.8 millió lett... (ennyit meg nem nagyon nem ér)
Kombi meg igen lesz ugyan így felszerelve 7,2...... -
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #40996 üzenetére
A jelenlegi Swift-bol se a GS meg a 1.6Sport csucsmodell a bestseller-k. Amugy ennyi erovel meg kell nezni a tobbi gyarto csucsodellje mennyi es akkor maris nem is draga a Swift se. Megint mas kerdes, hogy pl Jazz-bol ami ittthon van az nem a csucsverzio ennyiert, ez csak itt az. Mert ami abbol a leg-leg, az az 1.5VTEC meg 4WD, azt eleve be se hoztak ide. Annak meg siman lenne 6M az ara attol ne felj, csak eladnanak belole kb 2-t egy evben
Az 1.6 16v VVT 125LE-s Swift Sport eddig is majdnem 4M volt egyebkent, es azert eleg sok futkoraszik belole az utakon, mert masbol nem nagyon kapsz ennyiert "jol" felszerelt ÉS sportos menetteljesitmenyu autot (0-100 x<9sec). Max Fijjattbó, de vannak begyepesedett agyuak, akikra elenken hatnak a 80-s evek legendaruimai meg 2009-10-ben is
több drón kell ;P
-
dízelracer
őstag
válasz hobizoli #41005 üzenetére
Engem abszolút hidegen hagy a 0-100 nem milomi vagyok... Ne essen szét, ne zabálja le a gatyám és férjek el benne. A többit magam részéről leszarom.
De 3.2milla egy full alap Swiftért? Röhej.
VW Polo 1.4@85le, euro5, 5ajtós: 3,49millió.
Skoda Fabia 1.4@86le, Euro5, 5ajtós: 2,99millió
Renault Clio 1.5dCI@65le, Euro4, 3ajtós: 3,2millió !
Nissan Note 1.4@88le, Euro4, 5ajtós: 3.1millió
Fiat Grande Punto 1.4@77le, Euro4, 5ajtós: 3,19millió.
Honda Jazz 1.2@90le, Euro4, 5ajtós: 3,4millió.Stb...
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #41006 üzenetére
Teged. Mast igen.
Ezek amiket fesoroltal ide a tipikus "fapad" kivitelek, a 70-80LE-s auto mai 1200kg-s bodekkal remek vetelek.
több drón kell ;P
-
dízelracer
őstag
válasz hobizoli #41007 üzenetére
Nem fapad felszereltségűek. Mindben van abs, lufik és klíma. ESP és egyéb extrák már többnyire kimaradtak de ennyi pénzért mit vársz? Ja a Polo, a Fabia, a Grande Punto, a Jazz... mind mind alig több egy tonnánál. Csurig tankolva sofőrrel együtt talán elérik az 1,2 tonnát. De még úgy sem nagyon hiszem. Ebből az új Buzukiból itt biztosan nem lesz népautó. Hacsaknem valami kurvajó hitelkonstrukcióval tálalják (mint anno a 0% kezdő) amibe jó sokan beleugranak majd. Aztán majd vakargatták a fejüket futamidő végére hogyan lett 4,8-5millió az alap 1.2-es Stift.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #41008 üzenetére
A tobbi is annyi lesz, mi a diffi? Mas a markajelzes az orran? Ugyanmar. Minden autot ma mar a beszallitok vackaibol raknak ossze, csak a ruha mas korulotte, ezt csinalja manapsag csak mar minden gyar maga, sajtolja a kasznit.
több drón kell ;P
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #41010 üzenetére
Zsír, még egy 7-es bömbit is lenyomott.
Az extralista se piskóta, tényleg jó lenne milominak.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
copperhead
aktív tag
Sziasztok! Nincsen olyan táblázat, amiből meg lehet tudni, hogy a rendszámot melyik évben adták ki?
-
ABE
őstag
válasz copperhead #41012 üzenetére
Következtetni lehet kb.
-
milomi
tag
válasz dízelracer #41010 üzenetére
Úr istne .. köszi hogy ilyen ócska vasat akarnál rámsózni.. még hogy 3 sec alatt van 100 on.. ujj gumik.. LOL .. 7 es BMW -t lenyom , tiszta vicc.. 3 sec alatt még a Ferreri Enzót is oda verné ( szerintem aki ilyen szöveget mer irni egy ilyen oldalra.. szellemei korlátai nemteszik lehetővé hogy más módon érvényesülni tudjon.. ) az ilyen embertől még 1 db téglát sem vennék nem még AUTÓT ... akárhogy is nézem az autókat.. inkább veszek újra egy Astra GSI . természetessen 2.0 16 V motorral .. az előzőt is nagyon szerettem és tökéletes volt számomra minden szempontból .
NFS World Nick Ewing1987
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #41010 üzenetére
nem vonom a kétségbe a tulaj értelmi szintjét.
de elég komolyan fel lehet peckelni egy ilyen dedra-t ~300le-re ott viszont elég bitangul is mennek, ha nem is 3sec-et, de egy 7-est ellehet vele picsázni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
milomi
tag
Hurrá olcsóbb lessz a benzin 8 ft al.. bár ez semmi 30 liternél
NFS World Nick Ewing1987
-
Dare2Live
félisten
válasz dízelracer #41006 üzenetére
Szerintem annyi történt, hogy nem adják olcsobban mint a konkurencia. "Viszont ennél a mostani Swiftnél már tényleg nehéz lenne magyarázatot találni, miért is kéne olcsóbban adni a többi kisautónál."
Amúgy vigyázz az ilyen összehasonlításokkal, jóhogy nem hoztad a Dacia Sanderot/Logant az 2misi miközben ugyanazt tudja mint a felsoroltak.?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Manitou
veterán
Én meg mindig úgy járok, hogy mikor tankolni akarok full tankot , mindig akkor éppen a legdrágább a benya, most is már szinte porzik a tank, már tankolnom kéne. Szerdáig nem biztos hogy megkockáztatom a "nem tankolást".
Más:
Hűtőfolyadék cseréjében jártas itt valaki? Hétvégén le akarom cserélni a rendszerben a hűtőfolyadékot. Ilyen előre kevert fagyálló hűtőfolyadékot akarok venni majd. Elolvastam a kézikönyvben a leírást, hát nem is tűnik olyan egyszerűnek, légtelenítéses téma is van benne, az meg már nem olyan szimpi.( pl hidraulikus féknél csináltam már ilyet, ennyi tapasztalatom van ) Vagy bízzam inkább szerelőre a cserét? Bár szívesen bütykölök, jobb szeretem magam is ismerni és megcsinálni az ilyesmiket.[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
válasz Dare2Live #41021 üzenetére
Ok de ha azt látják az emberek, hogy 3,2millió egy Swift és már 2,5millióért van Sandero szerintem az utóbbit fogják venni. A Dacia sokkal tágasabb, klíma, légzsákok, abs, fékerőelosztó ugyanúgy megvannak benne és 700.000 forinttal olcsóbb ami azért nem kevés pénz. Igaz nem japán hanem francia de annyira csak nem lehet szar. A logannal sem voltak komoly gondok én legalább is nem hallottam róla.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz dízelracer #41024 üzenetére
A Daciának annyi a titka, hogy ne ülj előtte "rendes" autóban, és akkor nem zavar az igénytelensége.
-
ABE
őstag
válasz dízelracer #41026 üzenetére
A Sandero és a Logan kb. ugyanaz a színvonal. Pár évvel ezelőtt beültem a Loganba a szalonban, miközben vártam a Twingo műszakijára (ugye anyagminőségben az sem egy ász). Teljesen meggyőző volt annyiért az autó, simán bevállaltam volna. Aztán nemrégiben ismét bent voltam a szalonban, végigpróbálgattam az összes kiállított Renault-t, majd utánuk néztem meg a Sanderót. Na, az úgy eléggé lehangoló volt (főleg az új Megane után), ezért is mondtam, hogy nem mindegy, mi után ülsz bele, mihez hasonlítod. Amúgy nem szólom le, teljesen rendben van, ha valakinek nem kell a "csicsa". Talán a legracionálisabb választás az új autók között.
-
Norbi1984
csendes tag
Sziasztok,
nézelődök kocsi ügyben és kíváncsi vagyok a véleményetekre.
A kritériumok:
1) vmi nagyobb autó kellene (most egy 5 éves ibiza van és ez már kicsi (ketten vagyunk, de a család bővülése a közeljövőben elképzelhető)
2) keret 1,8mió, de ha nagyon muszáj akkor ez 2mióig megemelhető
3) több évre tervezem, ezért tartós legyen és minél fiatalabb (max 4 éves).Mit ajánlotok? Én focust néztem (kombit és lépcsőshátút), vagy ha szerencsém van akkor egy mondeo is kifogható ennyiért. Vagy van jobb vétel is?
köszi,
Norbi -
hobizoli
nagyúr
válasz Manitou #41023 üzenetére
Elvileg magat kilegteleniti a rendszer. A termoszathazon van egy 1mm-s luksi altalaban ahol a levego ki tud jonni addig is a motor hutokorebol, amig az nem nyit ki, na meg a kiegyenlito mindig a rendszer legmagasabb pontjan van. Feltoltod vizzel, beinditod, jaratod alapjaraton amig felmelegszik es vmikor 70fok korul amikor kezd kinyitni a termosztat kicsit ra kell tolteni majd, es amikor beindul a hutoventi akkor uzememeleg a motor mesz egy 1-2km-s karikat, majd megnezed hogy valtozott-e a vizszint, ha kell ratoltesz (altalaban ekkor mar nem kell).
Aluminium barat fagyallot hasznalj feltolteskor, eloszor ezt ontsd bele es csak utana a vizet.több drón kell ;P
-
Norbi1984
csendes tag
válasz zoo8800 #41030 üzenetére
igazad van, megpróbálom szűkíteni.
1) keret adott (1,8, max 2mió)
2) csomagtartó minimum 400l
3) nagy autó legyen (ez lenne a csere egyetlen oka, mert a mostani kocsi hibátlanul teszi a dolgát, de kicsi).
4) lehetőleg nem francia (volt 206-osom is) vagy olasz. nagyon szépek, kényelmesek, de köszönöm nem (franciával tapasztalat, olaszokról rosszakat hallani). Német, japán jöhet.
5) nem ragaszkodom a dízelhez, nem használom annyit (évi 15e km). Benzinesból sem kell 3ezer cm3, mert felesleges (1,8-2literes motor súlytól függően elég).
6) mivel hosszabb távra veszem, ezért legyen minél fiatalabb (max 5 éves) hogy évekig használható legyen (és itt jönne képbe a márka: ha eladom évek múlva akkor is legyen valami maradványértéke...).
7) megbízhatóság nagyon fontos (nem kocsi ami szervizben áll.) És ha szerviz akkor legyen elérhető áron nagy kínálattal alkatrész (emiatt félek a japán kocsiktól)
8) fiatal családnak tökéletes, befér a család ha kell (kisgyerekkel, csomagokkal, stb).
9) biztonságos
10) tetszenek a kombik is (nem zárkózóm el tőlük), de a lépcsőshátúval sincs bajom
11) megbíhzató múlt alap, de gondolom ez természetes (de mindenképp ellenőrzöm a szervizkönyvet vezető szerelőnél is, illletveÖsszességében valami normális kompromisszum kellene a fentiekre (nyilván vennék egy új prémium kategóriás autót, de erre nem elég a keret, vagyis nem akarok hitelt felvenni). Racionális döntést szeretnék hozni a lehetőségeimen belül :-). Eddig mondeot, focus kombit és astrát láttam ami a fentieknek többé kevésbé megfelel.
Remélem sikerült szűkítenem a kört. Köszönöm előre is.
-
lsc
nagyúr
válasz Manitou #41023 üzenetére
A lényeg annyi hogy feltöltöd és a kezelésiben jelölt légtelenítőt/ket kinyitod amíg buborékmentesen jön a folyadék. Franciákon nem egyszer a vízcsövön/eken is van, de a kezelési segít. Arra figyelj hogy a fűtéscsap leeresztésnél is nyitva legyen. Ha minden OK akkor menj vele egy kört amíg bemelegszik rendesen, majd ha lehűlt ellenőrizd a szintet, ha kell önts utána. Nem egybe már spec fagyálló kell, a kezelési ebben is segít, ha mást teszel bele akkor lyukadhat valami vagy a vízpumpa megadhatja magát.
Mod Norbi1984: Egy tipp [link], kicsit sok a km, de ha tényleg szervizelve volt akkor nem gond, évi 15e-rel még jó darabig elég. Még egy [link].
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
ABE
őstag
válasz Norbi1984 #41031 üzenetére
Focussal nem nagyon tudsz melléfogni a konstrukciót tekintve, leginkább arra kell ügyelni, hogy jó állapotú példányt fogjál ki. Ha tényleg csak 15e körül mész évente, akkor a benzinest javasolnám inkább. A korban, árban számodra megfelelő benzines Focusok közül leginkább az 1.6-os jöhet szóba, nagyobb benzines meglehetősen kevés van a piacon. Ha meg tudsz barátkozni azzal, hogy a kombinak elég nagy segge van, inkább azt ajánlanám, a 4 ajtós pakolás szempontjából sokkal kedvezőtlenebb. Egyébként ajánlom a Ghia felszereltséget, sokkal kellemesebb és kényelmesebb a beltér a gyengébb felszereltségekhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Norbi1984 #41031 üzenetére
Inkább újabb kompaktot javasolnék, nem régebbi középkategóriást.
H Astrából és Focus II-ből is találni ennyiért, mindkettő jó vétel, sedanokat nem szeretem, szűk a csomagtartó nyílás (egy 5 ajtóshoz képest)
A min. 400 l csomagtartó a nem kombik nagy részét kizárja, ha meg kell a csomagtér, akkor a sedan rosszul pakolható.
Ált. a japánokat mondják megbízhatónak, szóba kerülhet a Civic, de szvsz az ocsmány. Corollát nem szeretem, nem jó vezetni szvsz. Se a kormány, se a váltó, se a hely, se az ülés nem az igazi. Egy régi Octavia esetleg?rip and tear, until it is done
-
sziada5925
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég összekuporgattam egy kis összeget, és ebből szeretnék valami megbízhatónak mondható használt autót venni. (kb. 6-700e Ft)
Ezek között gondolkozom: Daewoo Kalos Sedan, bár a francia autókat nem szeretem, mégis jó árban van a Renault Thalia, esetleg egy G Astra.
Nem sok km-ert autózok, évi 10e km körül voltam eddig is. Inkább a benzinest részesítem előnyben. Szerintetek ezek közül van esély jó példány kifogására? Vagy van más alternatíva, ami szóba jöhet ilyen árkategóriában?Üdv: Ádám
-
zoo8800
veterán
válasz sziada5925 #41036 üzenetére
Persze, hogy van, ezek közül sokat használtak családi, és nem utazó- vagy melós autónak. Csak ki kell fogni a tutit
Kalos, Thalia helyett inkább Astra...rip and tear, until it is done
-
Norbi1984
csendes tag
válasz zoo8800 #41035 üzenetére
köszönöm a tippeket. octavian gondolkoztam én is, astra annyira nem tetszik, helyette inkább a focus a kinézete miatt.
szerintetek egy ilyet érdemes megnézni, vagy gyanúsan olcsó (alapból mindenre gyanakszom :-D)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_mo-i_76000km_digit_klima-4162177Norbi
-
neduddki
nagyúr
HI!
csak az a qva 5. ajto rajta lenne:- (((
udv
neduddki
mod: ma komojjan azon filozok hogy nemetbol egy avensis 1 5 ajtoval es boldog leszek evekig
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zoo8800
veterán
válasz sziada5925 #41039 üzenetére
én mindenképp egy "normál" kompaktot vennék puttonyos kisautó helyett. Próbálj ki egy Kalost és egy G Astrát, érezni fogod a különbséget.
Viszont, ha csak arra kell, hogy A pont -> B pont, akkor jó a Kalos is. De az Astra jobb kocsi.
Kalosból szvsz könnyebb lesz jobbat kifogni.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
sziada5925
aktív tag
-
mat-
csendes tag
válasz Norbi1984 #41038 üzenetére
ez kb ennyit ér, a mondeok sokat vesztenek az árukból. de ez használt autónál csak jó
ami fontos: elmenni megnézni, végignézni a szervízkönyvet, leellenőrizni a benne találtakat. ha minden stimmel akkor szabad ajánlatot adni rá
annyi még, hoyg egy ilyen benzines megeszik 8-10 litert is -
Alvin_ti4200
félisten
válasz sziada5925 #41036 üzenetére
Minden szentnek maga felé hajlik a keze, de Xsara II is befér ide szerintem. A jobb példányok itt is inkább 800 körül vannak.
-
zoo8800
veterán
válasz sziada5925 #41043 üzenetére
Dehogy, én nem zárom ki a Thaliát, csak inkább egy normál kompaktot vennék. Kicsit használtabb, de jobb autó. Astra helyett van még pár típus: Focus, Xsara, Megane, Corolla, stb. Golf4-est is kifoghatsz ha mázlid van, bár 800-ért csak az alja van, ezek inkább drágábbak.
rip and tear, until it is done
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Norbi1984 #41038 üzenetére
Hali!
A mondeok igencsak vesztik az értéküket, nem furcsaság ez.
Amire odafigyelnék, ha tényleg 110 paci az autó a 1400-1500 kilójához az olyan alvajárós gyorsulást fog eredményezni. 1450kg-al számolva is több mint 13kg-t kell mozgatnia egy nyihának, az naggyon huggyos. Saját autómnál is 12 alja, hát 70-80ról még csakcsak szépen kielőzök vele lendületvétel nélkül 3-ban, de autópályán már azért necc 110ről. Persze ha jórészt városban lesz használva akkor simán jó.Volt ebből a mondeoból vmi "takarékos" 1.8 SCi(?) talán aminek kicsit szegényebb volt a keverékképzése (?) alacsonyabb fordulatokon, magas fordulaton meg volt benne némi plusz kakaó a többi 1.8hoz képest. .. gyors utánaolvastam, há majdnem, de mégse találtam el "
A modern common-rail dízelmotorokhoz hasonlóan az üzemanyag nem szívócsőbe, hanem közvetlenül az égéstérbe kerül. Kis terhelés esetén, alacsony fordulatszám mellett 6-8 százalékos fogyasztáscsökkenés érhető el a Ford szerint, ráadásul a teljesítmény is 130 lóerőre nőtt."Ha én nézelődnék akkor 1.8ból min a 125 lovast, vagy 2literest esetleg a V6-t .
Az újabbakban 6gangos váltó is volt, arra is figyelj oda.
-- end of transmission --
-
saguaro
tag
3 millió forint alatt milyen kizárólag automata váltós autót ajánlotok?
Max 3000ccm, benzin-dízel mindegy, illetve automata legyen.
Nem Golf méretre gondolok, hanem Passat, Superb, A6, E Class, 5xx széria méretben, de egy Skoda Octavia is abszolút jó.Egy-két konkrét linket is megköszönnék.
Úgy néz ki, holnap megy el a Passat, 2-ért vettem, 3-ért vinnék.
Lehetetlen kihagyni.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest