- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Visions of Mana - Esélyes, hogy elkaszálták a PS4 verziót
gp Egyelőre hivatalos bejelentés még nem érkezett, mindössze egy apró szóbeszédnek lehetünk tanúi.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz glutamin #42000 üzenetére
Nézz már meg egy X5-ös BMW-t vagy egy S mercit, újonnan 25-30 milla, 3-4 évesen meg 6-7-8. Számolj picit, kijön az havi 500-ra is. Már kérdés, hogy a Te agyaddal nem tudod felfogni, hogy vannak nem is kevesen akik naponta keresnek ennyit..
[link] 3 éves X5-ös. újonnan volt 15milla: [link] Itt csak gyenge 152 ezer a havi bukó.
CLs55AMG merci 4 évesen 11 milla: [link]
Újonnan volt kb 28 milla. 350 rugó bukó havonta..És az igazi szopacs 1-2 éves korában van, nem ennyi idősen.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
dragonfx
veterán
hát ja ezeknek a drága kocsiknak brutál mértékben esik az áruk.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
FF23
senior tag
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Kraptor
őstag
Cégek már nem vesznek autót, hanem tartós bérletet alkalmaznak, ott teljes mértékben el tudnak számolni szinte mindent költségként.
Ennek az ára akkor is kevés, ennyi évesen, ennyi km-el 5-6 között kellene lennie az árnak.
Ezek inkább reálisabb árak és km-ek. 10-15 e EUr környékén mindegyikben 140e-200 e km van benne.
[ Szerkesztve ]
-
#16741888
törölt tag
Pirelli nem réginek kinéző téligumi deformálódhat 150-180 közötti tempótól 200km alatt? Tegnap este mentem ennyit, reggelre lapos volt a kerék és sérült volt az oldala... érdekes, annak azért örülök hogy nem 180nál durrant el...
-
#16741888
törölt tag
válasz dízelracer #42011 üzenetére
Nem rázott... cégautó, szóval simán kinézem hogy a flottakezelő valami levedlett feltuningolt szart tett rá... no mind1, én meg kinyírtam.
-
fullextra
tag
BMW 730D-ről mi a véleményetek?
2003-4-5-ös évjáratról lenne szó.
tapasztalatok, szervízigény, tipushiba?ittni:
valami amit nagyon meg kell nézni vásárlás előtt?
Ugyanilyen évjáratú A8 is szóbajöhet akár, amennyiben van valami ami jelentős pozitívum a BMW-vel szemben.
mindenképpen dízel kéne, és 3.7l-nél nem nagyobb[ Szerkesztve ]
-
hNp88
aktív tag
üdv,
mostanság kezdtem kutakodni használtautó-ügyben, mivel ha szerencsém van, nemsokára esedékes lesz a vásárlás szeretnék tőletek is tanácsot kérni: maximum 700ezerből gazdálkodhatok, ez a legteteje, szóval átírással, biztosítással, mindennel... milyen kategóriában gondolkozzak? Renault Clio, Mazda 323, Hyundai Accent, Honda Civic vonalon nézelődtem. Egerben és környékén hol érdemes szétnézni, melyik kereskedéseket ajánljátok?
köszi előre is a tanácsokat
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
Rav3n02
senior tag
Szia!
Ilyen árfekvésben mindenképpen japán vonalon gondolkozz szerintem. Kicsit drágábbak az alkatrészek, de a motor elnyűhetetlen, szóval rendszeres karbantartás esetén a világból kimennek a kis japán autók. Én javasolnám, hogy Civic és Mitsubishi Colt + Mazda hármas között nézelődj. 96-99 évjáratú kocsikat állapottól függően találsz 600k ért plusz számítsd bele az átíratást és az első kötelező átvizsgálást, alkatrész cseréket
-
Rav3n02
senior tag
válasz VR6-Fan #42025 üzenetére
A németben is van igazság de ha már a civic és mazda323 került a képbe akkor valószínűleg valami sportosabb kinézetű és menetdinamikájú autót keres, ilyen szempontból pedig sokkalta inkább a japán mintsem a német gyártmányok jönnek szóba szerintem
Az olasz pedig......nem
-
Rav3n02
senior tag
válasz VR6-Fan #42027 üzenetére
JÓEMBER hát azt hiszed nem látom a mögöttes tartalmat ?
te nem a hétköznapi autós vagy aki beül és megy, hanem aki foglalkozik a kocsival, javítgatja, egy kis tuning egy kis ez egy kis az...ha akarnám sem tagadhatnám, hogy az I.-II urambocsá III-as golf a mai napig az egyik legjobb tuningalap az alsó árkategóriában...de ha az ember "viszonylag újabb" sportos kocsit akar akkor azért kicsit más a téma persze, ott vannak még a jó kis Audi 80-asok opel kadettok, GSI-k és még sorolhatnám
de ettől függetlenül persze nyugodtan nézelődjön a németek között is, corsa, polo, golf, megbízhatóságban azonos szint
-
Rav3n02
senior tag
válasz zoo8800 #42028 üzenetére
Mitsubishi Lancer 1.6 GLX '95 222.000 km-rel vettem most tartunk 263.000-nél eltelt másfél-két év és tömítésen meg szilenteken, fékpofán kívül még semmit nem cseréltünk, most jön egy vezérlés csere aztán a következő tízezer kilométerek. Néhol igen csak kapta az apait a jószág, de szakadatlanul bírja
-
Rav3n02
senior tag
válasz VR6-Fan #42032 üzenetére
isten ments, ne érts félre nem ellened vagyok
csak a sportosságra, menetdinamikára utalva értettem, a golf I-II-k nagyon remek megbízható autók de ha valóban sportos autót akarsz belőle varázsolni, szeretned és foglalkoznod kell vele, míg egy 323 vagy Civic semmit nem igényel ilyen szempontból. De még egyszer mondom a német autók is kimennek a világból három keréken is
-
VR6-Fan
veterán
válasz Rav3n02 #42034 üzenetére
hát azért a gyárilag 870kg súly meg 140le, rövid "speer"-es váltó, annyira nem szar gyárilag, sőt még a gyári futóműre is rámondhatjuk hogy kezelhető a kocsi vele, kanyarban gázzal.
vagy a 810kg 110le baromi rövid váltó effekt se rossz, bár sajnos az egyes futóműve és kasztnija még nem az igazi.
ezzel szemben az ilyen 1,3-1,4-1,5-ös rémek felhozni példa ként menet dinamikára, meg sportossgára, hát nem tudom (tudom ott van a VTI pl de az nem is fér bele a keretbe)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Rav3n02
senior tag
válasz VR6-Fan #42035 üzenetére
mea culpa, a Golf GTI kategóriában kénytelen vagyok megadni magam, egy jól felhúzott II-es Gti-be azért szívesen beraknám a seggem
Az 1.5 Civic azért már vállalható na meg az 1.6 Coltok és 323 F-ek. Az 1.8-as Colt Gti-t ne is említsem csak kevés van belőle és a kockás már régi a buborékos meg drága
Még órákig tudnék vitatkozni csak nem akarom szétoffolni a topikot
-
VR6-Fan
veterán
válasz Rav3n02 #42036 üzenetére
no miért 20VT-ket ill TT-ket akarsz vele bosszantani ahogy én teszem?
(most járok ~165-70le körül, tavaszra még jön két tengely meg egy kopp szenzoros gyújtás vezérlés hogy középen megtudjak tartani némi erőt)bőven elég az normális néha racsingolos közelekedéshez ha tudja a gyári értékeket és minden vissza van alakítva gyárira, még a 8V is elég jól cibálja azt a bodét a maga ~110le-jével (a G60 meg egy KR-eshez képest nem izmosabb annyival mint amennyivel erősebb).
az 1,4-es quvik is vállalható, csak ne mondjuk rá hogy sportos autó
hát egy 323F GTi-vel vagy mi az istennel össze akadtam már, hát őőőőőő"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hNp88
aktív tag
válasz Rav3n02 #42024 üzenetére
köszi, látom jó kis vitát sikerült kirobbantanom ez is 1 szempont, hogy friss jogsis hülyegyerek vagyok, 0 szakértelemmel az autókhoz (minden máshoz is de az most em tartozik ide), szal minél kevesebb karbantartást igényeljen és/vagy olcsó legyen a szervizelés. ha minden igaz lesz most egy Accent, 2001-es évjárat, 650ezerért... tudom h rossz hozzáállás, em is gondolom egészen komolyan, de elég erőteljesen hajlok afelé, hogyha ez jó lesz, a velünk rángatott szerelő is azt mondja h jó vétel, akkor megállok a keresgéléssel és elhozom ezt ...
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
hNp88
aktív tag
válasz hobizoli #42040 üzenetére
lehet az lesz, nem tudom még, nagyon az elején vagyok az egésznek. ha az előző kérdésed is nkm szólt: igen lényegében csak A-ból B-be járkálni kell, jelenleg suliba, később ha lesz akkor munkába ... legyorsulni se igen akarok senkit (jó azért ha 1 traktort meg tudok előzni az em hátrány )
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
Rav3n02
senior tag
válasz hobizoli #42043 üzenetére
Tény ami tény, a suzuki örök életű de nem kifejezetten presztízs autó, na nem mintha a Hyundai Accent luxuskategória lenne, de ha nem munkaautónak kell akkor már inkább az Accent bocs minden suzukistól
VR6-Fan-al azért még csak beleültetjük a bogarat a fülébe és az lesz a vége, hogy venni fog egy 1.6 VTI-t vagy egy II-es Golf GTI-t
-
saguaro
tag
Nem, nem így volt.
Megvettem a Passatot, utána a 405-öt, munkába járni, meg olyan helyre, ahova nem szívesen vettem elő a VW-t, aztán adódott egy lehetőség, amihez minél több pénz kellett volna, emiatt akartam eladni, lehetőség elúszott, de vevő jött, autó le lett cserélve egyúttal.
Egyébként meg az A6 800.000-el olcsóbb volt, mint a VW.Mondjuk ennél "picit" bonyolultabb a dolog, de nagyon lecsupaszítva ez a lényege.
[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Rav3n02
senior tag
válasz VR6-Fan #42046 üzenetére
csak a sok hülye sztrítrészer miatt, de ők nem az igazi értéket látják benne csak azt hogy húdemegy, igazából a formáját leszámítva a vezérlésváltás 5500-nál az ami "naggyá" teszi a szememben
Semmiképpen sem illik, igazad van Én azt vallom egyébként, hogy régi, tuningolható gép csak annak való aki nem csak tartja hanem szereti az autókat
-
hobizoli
nagyúr
válasz Rav3n02 #42047 üzenetére
Nem. Sokan csak azt nezik, hogy uuuu, nyoccezerig forog, uuuu
Uhm. Oszt?power = fordulat * nyomatek
Funyiroimadoknak: hiaba teker a motor akarhenyezerig, ha nincs mellette nyomatek.
Dizelbuziknak ez megforditva: hiaba a boduletnyi nyomatek, ha nincs fordulat hozza.több drón kell ;P
-
VR6-Fan
veterán
válasz Rav3n02 #42047 üzenetére
de a váltásig meg olyan mint ha valami 80-90le-s 1,6-osba ülnél 5500 valóban jön az erezd el a hajam, csak nekem azért onnan is hiányzik a nyomaték, oké húz meg megy jól, de nem tudom azért nem ezt várnám, de mindegy én amúgy se vagyok oda a japok motorkarakterisztikájáért, a technikai oldalt meg kár lenne firtatni barvuros.
az annak való aki ért hozzá és nem esztelenül babrálja.
igen zoli elmondta azt amire gondoltam
szép meg jó az a 160le jól is néz ki papíron, csak más mondjuk egy 2,3-as VR5 150le-je ahhoz képest (akár milyen fos is az a motor)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AutoCAD
- Elindult a Hades II korai kiadása (PC)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest