Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
Én mostanában a civicet csak kesztyűben vezetem. Nagyon izzadós a tenyerem, kézkrémet nemhasználok 25éve Csak az alugomb vizes kézzel nagyon csúszik, és tempósabb kocsikázásnál van, hogy kiugrik a kezemből.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
Voltam kint ma reggel az EuroRingen. Nemhoztam a kamerához madzagot, így majd csak estére csinálok egy beszámolót videóval, full amatőrként elsőnek.
Előre annyit írnék, hogy jó kis adrenalin, még egy hely, ahol nyomhatod tövigEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
stickermajom
addikt
Hello!
Lurdyban jártatok már klímatöltésen? Ajánlható? Elvileg be vannak jelentve mint klímagáz vásárlásra jogosult cég, ebből a szempontból nem sufni. Esetleg itt a IX. kerület környékén van valami ajánlható szerviz erre?
Üdv
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #76706 üzenetére
TFSI-k gyorsulási adata amúgy is némi kozmetika gyanúját kelti, az erő/tömeg arányokhoz képest már-már hihetetlen adatokról van szó.
Esélyesen beleszámít az is, hogy igencsak jól választanak hozzá gumit.
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #76707 üzenetére
Ja, fölösleges ezekre a számokra annyira ráfeszülni, amúgy is azt írnak oda, amit akarnak, fogyasztás, tömeg óta tudjuk, de gyorsulásnál is erősen kérdéses ja, mennyire hitelesek ezek a számok... a lényeget pont elmondják, szarul nem megy na meg amúgy is, oda kell állni az A3 mellé, nyomni egy padlót, aztán az A3 lemarad, ennyi
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #76707 üzenetére
Remek, megint ez a téma. Mi annyira hihetetlen abban a 7.1-ben? 0 fokban télivel, megkérdőjelezhető váltásokkal. Vagy itt van automatával. Youtube A3 0-100 és lesz még végtelen ilyen találat. Gondolom mindegyik kizsírozott szakadékban hátszéllel tudja ezt. A nehezebb és dízel Giulia is pont ugyanezt tudja 180 lóval.
(#76708) [vilike]: Aha, csak az Amperánál 30-cal a kényelmes autópályás utazótempó alatt vége a dalnak. Egyébként ha nem a fürdőszoba az etalon a formatervezésnél és költenek futóműre is (ha már festékre nem tellett 12,5 millióért...), akkor lehet, hogy jobban fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz EQMontoya #76686 üzenetére
Már elnézést, de fanatikus az te vagy, mert mindent fikázol itt ami nem japán, csak meg kell nézni a hsz-eidet.
De ezektől biztos nagyon happy vagy, és a kulturált fórumozást sajnos nem ismered. Ebből egyest érdemelsz, és ez egyáltalán nem vicc. A japános topikokat már meg se nézem, hogy ott hogy nyomatod ugyanezt a szart. -
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #76711 üzenetére
A japános topikokat már meg se nézem, hogy ott hogy nyomatod ugyanezt a szart.
Azért ha kifröcsögted magad (és kidobtad a zsepit), nézz meg őket. Többet hozzátennem sem érdemes.
Brumi: azért az gyanús, hogy közel azonos súly/lóerő arányokkal sokszor egy másodperccel jobb 0-100-as idők vannak, mint mondjuk a 10-15 évvel ezelőtti (akár turbós!) autóknál. A fizikát nem lehet meghágni, tehát valami okosság lesz még valahol. A futóműben nyilván nem, mert az első kerekes felépítésnek ugye megvannak a korlátai. A váltóban már inkább, a mai automaták brutál gyorsak ilyen helyzetben, és esélyesen úgy is áttételezik őket, hogy a 0-100-as sprint szempont. Úgyis sok fokozat van, belefér. Az is esélyes, hogy a gumik bőven fejlődtek, és simán több erőt tudnak vele átvinni az útra.
Gondolj bele, a linkelt Audi 1250kg/180 ló kombóval ad kb. egy másodpercet a nagyon hasonló arányú MX5 NC-nek (1100kg/160 ló). Oké, a turbósnak jobb nyomatékgörbéje van, de egy másodperc egy másik univerzum, ez rohadt nagy különbség. Főleg, hogy indulásnál még az RWD van előnyben.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #76713 üzenetére
Nem olyan gyanús, mert a súly és lóerő csak két nagyon apró része egy elég komplex fizikai rendszernek. A merevebb kasztni (kevesebb energia vész el a váz pillanatnyi deformálására), a futómű, a motor szélesebb ideális erőátadó tartománya, a gumik összetétele, az alaktényező, stb. Még azt sem lehet mondani, hogy egy 15 évvel ezelőtti RWD-nek olyan nagy előnye lenne egy FWD-vel szemben, mert 15+n évvel ezelőtt teljesen reménytelen volt olyan komplex rendszereket modellezni, amit ma egy okostelefonnal megoldasz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz brumi1024 #76719 üzenetére
Ugyan már, ne szidjátok! Csak meg akarja tanítani Nektek, hogyan kell "halat fogni".
Tudom...nagy a szám. Valószínűleg sírva jönnék ki az előadásáról...
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
EQMontoya
veterán
válasz Elektrosokk #76723 üzenetére
Meg talán 2,5 v6 alfát is megyünk nézni ma.
Képet, hangot kérünk!
Same rules apply!
-
K Norbi
addikt
Mintha mónika show menne itt.. Kegyetlenek vagytok..
-
szilva01
őstag
-
mdani01
aktív tag
Egy gyongyszem ismet..[link]
iPhone 6S SpaceGray
-
a8l
aktív tag
válasz EQMontoya #76713 üzenetére
Valóban jól gyorsulnak 100-ig a mai tfsi audik. Én alá tudom támasztani az a8 4.0tfsi esetében, nemhogy a gyári adatot hanem annál jobbat is hoz. A titok ennél a váltóban is rejlik, nagyon jó a ZF8HP.
Többször is mértem Racelogic kütyüvel.
Ha csak simán lepadlózom akkor 4,5s hozza a gyári adatot, viszont van egy rejtett rajt mód, padló fék erősen, és padló gáz, ilyenkor kicsit durvábban vált de 4.2s alatt van 100-on, rs7-ben, s8-ban is próbáltam mindenhol hasonló javulás van időben.
Rs7 gyárilag tudja a 3,5s-t ami nagyon jó egy több mint 2 tonnás autótól.
10-15éve még nem voltak ilyen gyorsulási adatok 400Le körül 6s alatt gyorsultak valamivel.
D2 face a8 még 6.9s-et gyorsult 310Le-vel, D3 meg 6,5s körül 335LE-vel , most meg bő 4s 420Le-vel.
A gyári GTR amikor megjelent akkor 4s körül tudtam gyorsulni rajt nélkül.(persze utána levittem 2,4s-ig)[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
"10-15éve még nem voltak ilyen gyorsulási adatok 400Le körül 6s alatt gyorsultak valamivel."
Ezt cafolnom kell ne is haragudj:
A prodrive STI-m 4,6 alatt volt 100-on 305 loval 405Nm
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Skacok, ma tulajdonosa lettem egy 2003as 525i-nek (E39). Sztori es 21mpx kepek kesobb, el vagyok havazva kicsit es jon a szabi is. Eddig tetszik.
-
rii
nagyúr
sziasztok
meg tudná valaki kérem mondani, h a Fina miatt az alsó rakpart mikorttól lesz lezárva?
Jórus linkelt múltkor egy oldalt, csak kva sok a munka, .... meg jobban bízok más ember szavában mint h most én hogy értelmezem azt az oldalt, mert eléggé összetett ...... ha valaki esetleg ki tudna segíteni info-val h mi várható lezárások terén a Batty-nál az alsó rakparton ......
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
EQMontoya
veterán
válasz Elektrosokk #76740 üzenetére
Egyik cimborámnak van egy 159 kombija, nagyon szép az az autó. Egy finom v6-tal biztos, hogy mosolyt csal a user arcára.
Nehéznek nehéz, szóval nem fogja azzal sem felszedni a betont, de attól még jó.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest