Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    Szóval akkor röviden a járműről és a tapasztalatokról... ;]

    Ha jól tudom ~220 lovacskával és 970 nyúlmókussal áldotta meg a tervezője a 6 hengeres erőforrását. Az első ülések irtó kényelmesek és eléggé személyre lehet szabni őket, a hátsókkal kapcsolatban nem tudok beszámolni semmi extráról, kicsit talán a kategória átlagához képest kényelmesebbek. A kilátás korrekt, holt térből feltűnően kevés van. Nos, a pedálok, amikből ugye csak kettő van. A retarderes fékpedált erősen szokni kell, a Civichez képest van egy kis ?késleltetése?, de ha magára talál a fékrendszer, akkor nincs mese, megfogja a járművet kegyetlenül. A gázpedál a számomra megszokottnál kicsit nagyobb erővel mozgatható és nem elég csak simogatni, hogy menjen is a jószág. Viszont a mozgékonysága engem meglepett, egész fürgének éreztem a tömegéhez képest alacsonyabb, 40-50 km/h-s sebességnél, viszont sokkal magasabb tempóra nem volt lehetőség.
    Na és a váltó! Valami elképesztő élmény, hogy nem kell megállás előtt/után keresni a botot, kis sebességnél nem kell koncentrálni, hogy csúsztatva 1-esben szépen kigyorsuljak és nehogy kicsit is rángassak. Meg aztán lassítás közben sem kell ugye folyamatosan visszapakolgatni, ugyanakkor bármilyen sebességnél ott van a kraft, csak rá kell taposni a gázra. És nem rángat fel- és visszaváltáskor, nem hullámvasút intenzívebb gyorsítás esetén sem, hanem szép, egyenletes, folyamatos minden. Persze lehet, hogy egy idő után hiányozna a Honda váltója.

    Csak, hogy legyen konkrétum is, egy ehhez hasonló döggel volt szerencsém tapasztalatokat szerezni.

    Viccet félretéve, tényleg kezdek rájönni arra, hogy nem érdemes az automatát elvetni. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák