- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen alaplapot vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Egy nap autóvásárlásra szánt idő ezt dobta ki... a szakadt 530d is automata volt. Érdekesnek érdekes, de legközelebb manuálist szeretnék venni, kivéve, ha Merga lesz (de az lusta).
A cimbim ma hajnalban repült ki Németo-ba, belőtte a Mergát magának, holnap már itthon lesz. Én nem tudtam várni a vétellel, mert nincs második autóm.
Pontosítok: azt mondtam kb., hogy automata majd akkor kell, ha vén trotty leszek. Még nem érzem magam elég öregnek hozzá.
Szóval inkább zavar az automata, mint hogy pluszt adna (nekem).[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
Itt vannak valami cég szolgáltatói egy teljesen elektromos Nissan kisteherrel. Majd meg fagynak, minusz kilenc fok van. Harminc kilométerről jöttek, nem mernek fűteni mert nem tudnak hazamenni. Szerintem ez még nagyon gyerekcipőben van. Nyolcmilliós az autó, fizetik keményen a havi lízinget.
-
veterán
válasz !Overdose! #56454 üzenetére
Gyári / 1.9? Tippre: nem / igen.
Amúgy nekem ez a harmadik 1.9 CDTI/JTD/TTID-m, megörültem, mikor ilyen autót találtam, qrva jó motor.
@Saint_ : na ahhoz viszont öreg vagyok és kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz !Overdose! #56459 üzenetére
Ha állóból valós 100 kmh-ra 8,0-t gyorsul, akkor szvsz írva van. Nézd meg, hogy mi a gyári érték.
Márkaszervizes szoftverfrissítés után kiderülne (és nem lennél boldog), vagy csipszes ember esetleg meg tudja állapítani.
Szerk: ha ennek hihetünk, 9,3 s a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz focvis #56460 üzenetére
9,7 a gyári, az enyém Sportwagon. Viszont úgy tudom, hogy a gyárban nem fordulatról elrúgva mérik a gyorsulást. Illetve még az ASR is kérdés, mert bekapcsolva lényegesen rosszabb értékeket mértem. Annyi biztos, hogy a turbonyomás a gyári 1.2 bar. Illetve az utolsó szoftverfrissítés ideje 2012 a MES szerint és az autó 2004-es.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #56454 üzenetére
A 175 lovas 2.4 JTD tud 8,2-ot, szoval biztos butykolt a tied.
(1.9-es 170 loeros 147 gyari adat szerint 8,0)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #56461 üzenetére
de, a gyárban is fordulatról, sőt mi több, ideális fordulatról rúgják el. (ez a miénknél kb 2500).
A gyár nem azt akarja megmutatni, hogy átlag jóskapista mennyi idő alatt jut el 100-ra, hanem mennyit tud az autó. Az enyém a "gyári" setuppal (kezdődő hengerfejesedés, rommá kopott turbó) 1,4-re írva kb 170 ló, fogjaQruaz állama mi Passatunkat, ami 170 lovas DSG-s B6.
200+ lóra megcsinálva talán egy jó rajttal tudja majd a 7 másodpercet.Qru: nyúlmókusok= amennyi neked sose lesz Gyárilag 304Nm, 400 fölé remélem be fog nézni
mondjuk azt még nem tudom, hogy ezt átvinni hogy fogja az útra, legfeljebb a nyári szezonra slickek lesznek az apollok arra leszek még kíváncsi, hogy mekkora sebességnél tekeri még el a kereket -
bajnokpityu
félisten
válasz rbalint88 #56463 üzenetére
oktáv kicsit könnyebb. 8.3 a gyári 160ló 250Nm, és 7.4volt a legjobbam chip után. 3x próbáltam asszonnyal jobb egyen. Elvileg 0.1-0.2barral több a nyomás (most 1.1), de a lényeg, hogy fönt lett jóval erősebb. mivel RS 200ló 300Nm 7.3 ezért gyanitom, nem sokat hazudott a srác, aki irta, hogy kb ezt fogja tudni.
létezik, hogy csökken a fogyi új akkuval? nemtom mi a bánat volt, ma 5órakor át kellett evickélnem M7es felől a Váci útig, és 7.2t irt ki. haza kicsit sietősebb volt, és igy lett 8.1. Valahogy úgy emlékszem, h bő fél literrel szokott többet enni.
comp, és egyéb fogyasztók beállításai túlélték az akkucserét.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
Magnum_
nagyúr
volt itt egy jó ügyvéd is. nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz másodfokon.
szóval akinek csalószoftveres vw-je, menjen pereskedni. a perköltséget csak megelőlegeznie kell, ha nyerI humbly and respectfully decline™
-
w333
félisten
-
veterán
Számomra sokkal vonzóbb a rongytetősnél, szvsz felesleges a hidraulikus tetőmozgatás, elég lett volna egy kipattintható, vagy akár fix tető is.
-
-v-
addikt
válasz focvis #56468 üzenetére
Mi a pöcsért nem csinálnak egy keménytetős coupét egy 2 literes kompresszoros motorral ... vagy pont ebből amúgy megérné a hibrid, valami kalap szar villanymotort odaraknak mellé, féktávokon visszatöltöget, aztán csak annyi nyomatékot adjon pluszban hogy kanyarból kigyorsításnál dobjon, már az sokat érne szerintem
(amúgy mocskos jól néz ki ez a targa )[ Szerkesztve ]
-
atti1848
senior tag
Sziasztok.
Ma valaki megnyomta a parkoló autóm hátulját ( Ford Focus 3 ) és persze nem hagyott ott semmi elérhetőséget ( 3.ker Hunor u.43. --Hunor utca és Hévízi út sarkához közel--). A feljelentés megtörtént, de most a Casco-t kellene intéznem. Még nem volt casco kár intézéshez szerencsém, de a kár nem túl nagy, és nem szeretnék a semmiért én fizetni 70-100 eFt-t. Az önrészem 10%, 100.000 Ft. Ha bejelentem a kárt, akkor ilyen esetben is a 100.000 Ft-ot fogják venni vagy mivel nincs meg a károkozó és nem én okoztam a kárt, akkor csak az összeg 10%-át?
Először el kellene vinnem egy szakszervizbe felméréshez vagy ki kell hívni a biztosító kárszakértőt?
Szerencsére úgy tűnik, hogy a kereket kapta el, de remélem nem lett baja a futóműnek vagy bármi másnak.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
-v-
addikt
válasz atti1848 #56471 üzenetére
Ez amúgy semmi a) lemosod akkor eltűnik sok barna csúnyaság b) fordokhoz van színazonos javítóstift meg spray is .. 1 perc alatt eltűnteted, mintha ott se lenne. Ettől még persze sajnálom
Miért ilyen magas a hátulja? Nekem akkor lett ilyen a focus 1-en, amikor "megcsinálták" a (pékek) a futóművet, és jól elbaszták
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
üdv!
Vettem ma egy német rendszámos kocsit.Forgalomba helyezném itthon.
Most itt van vagyonszerzési illeték is meg regisztrációs adó is? ezek 50-50 ezer forintos tételek.
Tud valaki leírást mi a menete az egész folyamatnak? hová menjek először ?
-
BigBlackDog
veterán
válasz #81556480 #56479 üzenetére
Nem túl régi írás a témával kapcsolatban.
-
B-L-A-C-K
titán
-9 fokos hidegindítás.
-
HoaryFox
őstag
Jövő hétre jó topiktalit, itt most nagyon szegényes az eklézsia, vagy eszek vagy vezetek, szóval inkább az előbbit választom
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Magnum_
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #56481 üzenetére
itt is annyi volt ugye
Ja, reggel Árpád-hídon a Népfürdő felől ki akart kanyarodni álló helyzetből, de gyorsan egy G4, még kettesben is csak forgott a kerék, alig haladt előre.
Biztosnyárigumizott.Jó reggelt, beértem a "dolgozóba", kora du. irány a vidék.
I humbly and respectfully decline™
-
Skillet
addikt
válasz atti1848 #56471 üzenetére
Ha így parkolsz, és nem tudtam volna elmenni a járdán a babakocsival, akkor én is összebasztam volna.
(#56477) Motion_Blur
Lehet, hogy azt a parkingmájszter csinálta magának. Nem csodálkoznékAmúgy semmi gond, csak viccelek. Lehet, hogy ez egy olyan hely, amit nem ismerhetünk... itt a gyalogosok és a babakocsik csak úgy repkednek a levegőben
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
hacki87
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atti1848 #56471 üzenetére
Az önrészed 100k vagy 10%. Tehát ha 100k alatti a kár nem fizetnek ha 100k feletti akkor pedig 10% költséghányad a tiéd a 100k feletti részre.
Mivel ez max 40k-s sérülés felesleges vesződnöd a bejelentéssel.
mod:
Szent: Manual bulb chart-jában nem leltem. Lumenet.hu szerint kombim van és ők sem tudják milyen izzó kell bele. Jó akkor ezt elengedtem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Az önrészed 100k vagy 10%. Tehát ha 100k alatti a kár nem fizetnek ha 100k feletti akkor pedig 10% költséghányad a tiéd a 100k feletti részre.
Nana!
Nem 100k ÉS 10%, hanem 100k VAGY 10%.
Tehát az megy a zsebedre, amelyik nagyobb, vagy a 100k, vagy értelemszerűen 1M fölötti kárnál a 10%.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #56493 üzenetére
Én is ezt írtam, hogy 100k vagy 10%. Ha eléred a 10%-os küszöböt akkor a 100k-t már kifizeted úgyis és a további kárérték 10%-át terhelik rád. Tehát 100k-t buksz mindenhogy.
Kivéve az önrész nélküli káreseményeknél természetesen.
mod:
B-L-A-C-K: Fura nekem is indítás előtt fut végig a teszt. Így legalább néha látom tele is a tankot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
Évfolyamtársam az előbb vitt keresztül a városon a céges G7 1.2 TSI-vel, 2014 évjáratú.
3 dologra jöttem rá.
1: Ennél kisebb autó nem kell, városozni sem! Egy akkor autó azért minimum kell, hogy hátul ne szardíniásdoboz érzés fogja el az embert.
2: A műanyagok nagyon silány minőségűek. Nagyon low-cost érzést volt benne ülni. Mindenről lerí, hogy spóroltak ahol tudtak.
3: -11 fokból indultunk. Az előtt 3 órát állt az autó az egyetem előtt a parkolóban. Azonnal padlógázzal indultunk. Az 1.2 elég jól megy hidegen 4000-5000 körül. Talán a fékek lehetnének jobbakNovum Forum Siculorum