- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
válasz dimanche #421 üzenetére
Huha, a mienk még csak 71e-nél tart. remélem nem lesz vele gond. mondjuk kímélve van, nem gyilkolom a gépet. az akksival sincs semmi gond, soha nem volt lemerülési probléma, mindig pöccre indult, még télen -20 fokban is.
adja az ég, hogy ne legyen vele gond.
a szervízhez szólva:
a kapcsolati tőke itt is nagyon fontos, mert ha ismerős a szerelő, akkor nem b@sz át a palánkon. sőt, az olajcserét feleannyiból úsztam meg, mint rendesen, mivel a papírra azt írtuk, hogy vittem olajat, valójában viszont a szerelők által lenyúlt gyári olajat tettük bele. 30e helyett 17-ből megúsztam a 60 ezres szervízt levegőszűrőcserével, olajszűrőcserével, stb.
strike-force: hát nem nagyon örülök ennek az átdolgozásnak. minek 146 lóerő??
a 128 bőven elég lenne, én a nyomatékot keveslem. inkább az lenne 350 minimum, azt jobban értékelném. ez nem sportkocsi, viszont 5. fokozatban, 70-nél 4,5t össztömeggel jól jönne egy kicsivel több nyomaték. a 146 lóerő úgyis 3800 rpm körül jelentkezik, de 5.-ben az már 170-t jelent....