Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsoltee10

    addikt

    válasz dimanche #421 üzenetére

    Huha, a mienk még csak 71e-nél tart. remélem nem lesz vele gond. mondjuk kímélve van, nem gyilkolom a gépet. az akksival sincs semmi gond, soha nem volt lemerülési probléma, mindig pöccre indult, még télen -20 fokban is.

    adja az ég, hogy ne legyen vele gond.

    a szervízhez szólva:
    a kapcsolati tőke itt is nagyon fontos, mert ha ismerős a szerelő, akkor nem b@sz át a palánkon. sőt, az olajcserét feleannyiból úsztam meg, mint rendesen, mivel a papírra azt írtuk, hogy vittem olajat, valójában viszont a szerelők által lenyúlt gyári olajat tettük bele. 30e helyett 17-ből megúsztam a 60 ezres szervízt levegőszűrőcserével, olajszűrőcserével, stb.

    strike-force: hát nem nagyon örülök ennek az átdolgozásnak. minek 146 lóerő??
    a 128 bőven elég lenne, én a nyomatékot keveslem. inkább az lenne 350 minimum, azt jobban értékelném. ez nem sportkocsi, viszont 5. fokozatban, 70-nél 4,5t össztömeggel jól jönne egy kicsivel több nyomaték. a 146 lóerő úgyis 3800 rpm körül jelentkezik, de 5.-ben az már 170-t jelent....

Új hozzászólás Aktív témák