- OLED TV topic
- Home server / házi szerver építése
- SSD kibeszélő
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- 33 280 mAh csak elég lesz
Hirdetés
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ennyibe kerül a Pixel Tablet dokkoló nélkül
ma Úgy tudjuk, a kiegészítők ára egységesen 100 dollárnak megfelelő összeg lesz, a dokkoló sem lett kivétel.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Sidorovich #297094 üzenetére
Korábban sikerült (kb. egy éve), szintén Chrome-ban, PC-n.
-
kaszaking
tag
válasz Sidorovich #297094 üzenetére
Február 27 jelentettem be az eladást. Windows 11 és Chrome. Működött, be tudtam jelenteni.
-
Sidorovich
senior tag
válasz kaszaking #297102 üzenetére
Köszönöm az infókat mindenkinek!
Sajnos továbbra se működik, több különböző időpontban is próbáltam Chrome-ból Windowson és Safariból Macen. Remélem 1-2 nap és helyreáll, mert elvileg 8 napom van bejelenteni, és ez nem működik, a hozzám legközelebbi kormányablakban pedig nincs szabad időpont ilyen ügyintézésre a következő héten. -
-
hroberto
veterán
válasz Sidorovich #297094 üzenetére
Én már autót és motort is jelentettem ebben a formában, úgyhogy valószínűleg rendszerhiba. Próbáld később!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
veterán
válasz Sidorovich #297105 üzenetére
Az időpontfoglalás (szinte) sosem ad közeli időpontot. Érdemes random beesni.
Próbáld később az online ügyintézést. -
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #297104 üzenetére
Csak annak vajmi kevés köze van a hajtáslánc hatékonyságához. A töltési veszteséget még bele lehet venni, a hálózaton szállítást nem érdemes (egyébként nagyjából pár százalék nagy távokon is), mert csúnyán megváltozik a képlet, ha az olaj kitermelését és szállítását is belevesszük. Arról nem beszélve, hogy milyen elmaradott, diktatórikus, emberjogokban őskori államokra kell támaszkodni érte.
Elég jelentős előnyre lehet szert tenni azzal, hogy nincs szükséged olajra, ékes példa erre a norvég állam, a világ legnagyobb részvényese.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz cOxeR #297115 üzenetére
Ja, MiTóként gyakoribb valamivel, a 155 pacis (ilyen az enyém is) azonos a fl előtti Abarth Grande Puntóval.
A képen szereplő már egy fl utáni Punto Evo 163 pacis MultiAir motorral, ez inkább a Quadrifoglio Verdével köthető össze, ami szintén MultiAires, de 170 pacis.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #297116 üzenetére
Ez jo tipp. Egy regi mateicam nekem ia van amit le kene szednem.
#nincsbennetarcsi
-
Mi a titka a mobile.de hasznalatanak? Ma egesz nap Http/1.1 Service Unavailable uzenetet kapok, akarmilyen autora kattintok, korabban meg minden alkalommal 404-et.
https://www.coreinfinity.tech
-
veterán
válasz rbalint88 #297125 üzenetére
Kb. 4 szatyornyi, befőttes és boros. A szelektívbe megy, nincs helikopter. 🤷♂️
A garázs-kupi 1/3-a eltűnt ma.Ha valakinek kell sperrdifibe olaj, már tudom hol találom. Vannak még kincsek Vectra B Sport lökhárító betét, D3S xenon izzó, "kicsit használt" VW termál menedzsment egység (2 db!). Nem adom: kipufogó, 3 szett szerelt kerék, stb.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #297112 üzenetére
Oké vegyük csak a töltés veszteséget, az korrekt.
Mi van azzal, hogy belerakok 100%-ot és hideg időben akár 50%-kal kevesebb jön ki az akkuból, lehet a hajtáslánc hatékony, amikor az energia elveszik és kihasználhatatlan.
Ehhez hozzájön a degradáció, főleg ha meleg időben volt sokat, sokat melegedett az akku. Ezek a csoda hatékonysági számok csak ideális időben újkorában érvényesek.
És erről szó nincs abban, amit linkeltél.Nyugaton nem egy olyan eset volt, hogy az elektromos buszok megbuktak télen, nem tudták teljesíteni az útvonalat, lemerültek, alig mentek pár km-t.
Múltkori linkelt videóban (Harry Garage) benne volt, hogy pár év alatt már volt annyi degradáció és a hideg idő kártékony hatása, hogy a kezdeti megtehető táv fele sem maradt meg. Milyen hatékonyság az ilyen?
-
cOxeR
Ármester
válasz BigBlackDog #297116 üzenetére
Nem maradt végül, mert ablak mosó meg köröm kombó végül egész szépen leszedte, csak kicsit küzdelmesebb volt, de észben tartom köszi!
tboldi
Őszintén nem is láttam még ilyet… kis konszolidált volt, ahhoz képest, hogy ez azért szedegeti a lábát.Petyyyyy
India Pale Ale? - nem volt kéznél semmi ilyenen sajna - nem a sörre gondolok, időm meg nem volt rohangálni, majd kiderül mennyire látszik a nyoma -
MC Pite
veterán
10-35% között van a töltési veszteség, ami azért nem kevés.
Elektromos buszoknál télen vicces a kályha, mert jobban füstöl mint a dízel busz, és több károanyagot bocsát ki.
De személyautóknál is akad azért gebasz: [https://villanyautosok.hu/2022/01/27/keves-volt-a-hatotav-visszaperelte-az-e-golf-arat/]
De akku temperálás, fűtés, használaton kívüli merülés, stb simán felezi a wltp hatótávot sok autónál. Általában 2/3 megvan télen a jobakkal, de van amikkel alig fele (vegyes használatban).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
cOxeR
Ármester
válasz Hachiko95 #297135 üzenetére
20% max, de semmi ilyen botor 50%… normálisan használva, én úgy megyek télen is, mint nyáron és úgy hűtők/fűtök ahogy kell, nem ücsörgök kabátba. 37 ezerrel vettem, nem érzem, hogy változott volna bármi is az évek alatt, max rutinosabb lettem, hogy kell/lehet kihasználni ezt a “kevéske” kapacitást, ami ellensúlyoz picit a téli keskeny gumi.
Minden arról szól mennyire nyomod neki… azt kell felfogni, hogy nem az van mint benzin esetén, hogy teszem azt 7-11 között fogyaszt és van benne egy 45l-es tank, hanem 12-28 kWh is ehet 28 kwh-ás tank, pl egy I3, attól függően mit művelsz, sokkal nagyobb az olló nyílás fogyasztás terén és sokkal kisebb a tartály a kettőt összevetve. Ebből van a sok értetlenség… meg jaj lemerül.
Hőszivattyús igen, ha kell hűt ha fűteni kell akkor azt.[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
válasz Sidorovich #297094 üzenetére
Ilyenkor nyomj egy F5-öt, pont ebbe futottam bele én is, amikor öcsém autóját adtuk el. Frissítés után picit kevesebbet gondolkozik. Elvészni nem fog a folyamat, ne aggódj, nem kell mindig elölről kezdeni.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Hachiko95
aktív tag
válasz cOxeR #297136 üzenetére
Ezt a tanulmányt találtam: [link]
Hidegben, fűtés nélkül kombinált -25% [kép]
Hidegben, fűtés, kényelmi funkciók, kombinált -50% [kép]Ez az, hogy sokkal nagyobb az olló a hatékonyság meghatározásánál. Sebesség növeléssel drasztikusabban nő a fogyasztás. Hidegben nem jön ki annyi belőle, amennyit beletöltünk, melegben is valamivel kevesebb.
Most ha hatékonyságot nézünk, akkor eszerint -25% csak a hideg I3s-nél, de egy belsőégésűnél be lehet fogni a motor hőjét, elektromosnál nem igazán, így -50% kombinált jött ki nekik. Egyértelműen látszik, hogy az akku a szűk keresztmetszet, most ez van. Új technológiát mindig ígérgetik, de nem úgy látszik hogy jönne.[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz focvis #297074 üzenetére
Ebből látszik, hogy nem akarod eladni őket. Ha mosás és fotó is van, akkor nálad már izzik a nyomtató az adásvételi nyomtatása miatt
Söprögetés: Golf VII nem csinálja nálam, bár lehet csak ki van kapcsolva. Megvagyok nélküle.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #297130 üzenetére
Mi van azzal, hogy belerakok 100%-ot és hideg időben akár 50%-kal kevesebb jön ki az akkuból, lehet a hajtáslánc hatékony, amikor az energia elveszik és kihasználhatatlan.
Nem 50%-kal kevesebb jön ki az akkuból, a fűtésre megy el elég sok energia.Belevehetjük még a Hold gravitációs terét is, de a hatékonyság továbbra is a befektetett és a hasznos energia aránya. Ebben nem látom a degradációt.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Hachiko95 #297138 üzenetére
Mire akarsz összességében kijutni? Teszteket mutatsz, győzködni magad? Nem látom a célt.
Nekem nem kell teszt, én használom napi szinten, eszembe nem jutna visszaülni benzinesbe, most akkor ha azt kérdezem mennyi benzint tudsz otthon előállítani az releváns kérdés feléd? Értelmetlen lenne, mert semennyit/sehogy, akkor 100% veszteséggel üzemel egy ICE, az én chartom alapján, nem csak télen hanem nyáron is, ez pont akkora blődség mint amit irogatsz, csak igazolni a magam nézetét. Szóval mit kellene kihámozni ebből nekünk? -
simonjoe
senior tag
válasz szőröscica #297145 üzenetére
..hőveszteségből kötve hiszem! Bocs, pedig DE!!!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
radi8tor
MODERÁTOR
Önrészből vállaltam dupla akkorát, de a biztosítás így nem kerül 393000-be: [kép]
Ezek szerint ezért emelték meg ennyivel a biztosítás díját hogy bele kalkulálják az önrész emelést...[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Nintendo Switch
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ajka és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPhone topik
- GoodSpeed: A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen