Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Roadkill

    csendes tag

    Namost hengerfejtömítés abszolút nem kell egy motorba, erre a legjobb példa a közismert ''japán permetező'' zsákhengere volna (vajon miértis nem egy orosz gépen van?:)). A probléma a gyártási technológia bonyolultságával van, ugyanis amit könnyű megtenni egy kétütemű egyhengeresnél, az klasszisokkal bonyolultabb egy négyhengeres négyüteműnél. Egyébként teljesen értelmetlen is volna, mivel a hengerfejtömítéseknek NEM szokásuk elromlani (benzineseknél csak ha valaki topictársunk szavait készpénznek véve tényleg hűtővíz nélkül megy), ráadásul nem is lehet semmiféle teljesítmény/hatásfoknövekedést elérni ezen alkatrész mellőzésével. Tehát valószínűleg a ''tapasztgatós'' módszer is azért nem szériaérett, mert nincs értelme egy jól bevált megoldást leváltani.
    Kedves Bazsesz:
    Az ilyen ''2000km-en másfél liter kávézaccon 200-al mentem a rigámmal'' dolgokon csak mosolyogni szoktam személyesen, de fórumon azért leírom: nagyon remélem ezt te magad sem hiszed el:)
    Kedves Ratdragon:
    Mielőtt az összes autót becsomagolnád darálva (és elfolyik a terheléstől a szervóolajad), jobb ha elgondolkozol mit is vezetsz, mert a te autód se vagizásra való...sőt.
    Le a kalappal a psa dízelek előtt, de még a magyarok se tudnak úgy elrontani egy suzukit, hogy bármikor ne űzne csúfot egy citroénből.
    Mielőtt kijelented, hogy ehhez nemértek: több mint egy évig volt (szerencsére csak volt) közeli ismerősöm egy 1,4 bx.
    Király amíg megy, de ellenségeimnek se kívánok rosszabb autót.
    Ui.: Ja és nem vagyok suzuki tulaj.:)

    Az autó nem eszköz, hanem cél...

Új hozzászólás Aktív témák