Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rATdrAgOn

    senior tag

    válasz Roadkill #282 üzenetére

    Ohhmm.... en tudom hogy mit bir az en ven vasam. :)
    Vagizni nem szokasom vele, mert tenyleg az sem arra valo (most szemezek egy 16V-vel, az mar hatareset :D)
    Egyebkent meg a BX az a tipikus francia auto. Ha megy, akkor jo. Ha nem megy, akkor nem jo. Igaz, nekem mar tobb mint egy eve megvan, viszi a penzt az igaz, de idaig egyetlen egyszer nem hagyott cserben. Mondjuk en mar ismerem minden apro zorejet, hangjat, tehat ha valami kicsit maskeppen szol, akkor mar tervezem a szervizbevitelt. Sajnos nincs idom hazilag foglalkozni vele, meg aknam sincsen ahova ra tudnek vele allni, de lassacskan ez a problema is meg fog oldodni... iden lesz akna, meg csinalok idot es akkor atnezem en az egeszet. :)
    Nem tudom te mennyire elvezed, ha olajkosz van a kormod alatt, en elegge - dokumentacio van, cimboram Xantiajan meg tavaly nyaron gyakoroltam a hidro lelkivilagat (gyakorlatilag ket het alatt kicsereltuk alatta az egeszet - markaszerviz okosan fekfolyadekkal toltotte fel LHM helyett a hidraulikat, ennek folyamanyakent masfel ev utan szetrohadt az egesz) es az a szemelyes benyomasom, hogy ha van aknad, fel tudod bakolni a sarkanyt es beszerzed (vagy hazilag legyartod) azt a par specko szerszamot, a hagyomanyos felfuggesztesekhez kepest sokkal egyszerubben szerelheto (jo, az elso legtelenites az viccesen sikerult, de elsore semmi sem szokott jol sikerulni), csak oda kell figyelni ra nagyon. Aztan ha kesz van es muxik, akkor sem art felevente-evente atnezetni, 35-40e km-kent (vagy 3-4 evente) LHM-et cserelni, meg ilyenek. A komfortot nem magyarazom, mert ismered. A terhelhetoseget sem, mert az is ismered. :) Szvsz a hidros citroënek egyaltalan nem rosszak, csak masok, maskeppen kell veluk banni es a elore kell tervezni a szervizelesuket es akkor nem lesz veluk problema (nekem oszre van betervezve a komplett hidraulika ujracsovezese, mivel 15-20 evenkent az ajanlott - jobb elobb mielott menetkozben elszall)., igaz ez olyan embernek nem jo, aki olcson akarja fenntartani a jarganyat - nekem ez a roncs munkaeszkoz es az ember odafigyel a munkaeszkozeire :)

    Elnezest kerek a zavarasert!

    A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

  • Bazsesz

    őstag

    válasz Roadkill #282 üzenetére

    Hali.

    Nem szeretnék nagyon vitatkozni, de lenne egy kis észrevételem. Ha nem gond. Azt elismerem, hogy nem pörög annyira a motor, nem viszi ki olyan hamar a fordulatot, mint mondjuk egy Fiat Puntóé, mert tapasztaltam én is. De attól függetlenül egy 1499ccm-es, 93 lóerős, 16 szelepes motorral miért ne lehetne 190-195 km/h végsebességet kihozni? Én nem azt mondtam, hogy tartósan, hanem hogy annyit bír. Tartósan persze, hogy nem bír annyit (mondjuk 100 km-en). Ha gondolod, előkotrom azt a képet, ahol 180-at mutat az óra, miközben dugig a csomagtartó, 5 utas. Hozzáteszem a háttulja annyira lennt volt, hogy egy kis gödörbe mikor belementünk, a kerék hozzáért felette lévő sárhányóhoz.

    A két csomag kávézaccról meg az alábbit mondom:
    85 litert tankoltunk bele (két teletank majdnem), és mentünk vele 1357 km-t. 85-öt oszd el 13-mal, vagy 14-gyel, és kijön a fogyasztás vegyesen. Eből körübelül 800-900 kilométer autópálya (M3 meg M7 oda-vissza). Nem kerültünk pesten dugóba, meg sehol sem.

    De hozzáteszem nem vitaképpen írtam le ezeket. De ha már a hiszékenységnél tartunk, Szted mi hangzik reálisabbnak: amit leírtam feljebb, vagy hogy egy Nissan Skyline-ból ki lehet nyerni több, mint 1000 lóerőt?

    Üdv: Balu

    ''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein

Új hozzászólás Aktív témák