- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3050 / 3050 Ti (GA107)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz tomiii. #27048 üzenetére
Vagy arra sem. Olyan autókkal járnak vezetni képtelen emberek hogy az már ijesztő. Nővérem most tanul vezetni. Mondja van olyan tanuló akit 12 óra rutinpálya után az oktató nem mer kivinni forgalomba. Ha nem ezzel keresné a pénzt a helyében már megmondtam volna hogy fiam nem való neked az autóvezetés, menj haza és vegyél egy biciklit.
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
válasz Melack #27052 üzenetére
Igen sajnos ez elég gyakori.
bitpork: Már ötödik alkalommal is pesten van a vizsga pszichológussal együtt nem? Egyik barátom is ötödjére ment át, hátul ült a vizsgabiztos és a pszichológus. Akkor ott átment valamilyen csoda folytán. Egyszer ültem mellette, többet nem volt bátorságom.
Redmi Note 7
-
válasz Melack #27054 üzenetére
Ez már lassan 20 éve volt És az oktató megmondta h ugyan ő szívesen foglalkozik vele, de nem látja benne a szikrát sem. Viszont apuka hivatásos mentő sofőr volt, ezért kellett a jogsi. Illetve kellett volna.
(#27055) trassher: igen. Ugyanakkor 5. alkalommal még megvolt a jóindulat nem találták menthetetlennek és kapott lehetőséget extra óraszám felvételére.
(#27057) Motion_Blur: nővérem jó példa . Ő is megszerezte de rá kellett szólnom hogy ne kettesben menjünk már végig a Szegedig tartó utat. Igaz az ex férje azért csináltatta meg vele, mert "ha el akarják venni a jogsimat, majd azt mondjuk Te vezettél"
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #27053 üzenetére
Húgomnak lett jogsija, de utána 1 héttel utána már nem tudta melyik pedál mire való és hogy hol vannak a fokozatok. Azóta se ült autóba, szerintem nem is fog többet.
Fogalmam sincs hogy engedhették át, én vizsga előtt is gyakoroltam vele de többször fulladt le mint ahányszor el tudott indulni. Semennyire nem érzi az autót, a forgalmat meg pláne. Pánikol, nem tudja mit kell tenni adott helyzetben, fék helyett a gázt nyomja, nézegeti a váltót stb...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tomiii.
aktív tag
válasz Richard! #27050 üzenetére
Most mi van?? Nem értelek Most ez, hogy jön ide? Szóval, mivel több embernek van 5 évesnél nem régebbi autója, ezért nekem is van pénzem 5 évesnél fiatalabb autóra? Mert akkor szétnézek itthon. Nem értem mi az összefüggés és, hogy ezt most mire írtad?
(#27051) trassher: Ezt sem értem, hogy jön a régi autókhoz De maga a jelenség sajnálatos dolog.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #27057 üzenetére
Sajnos sok véglet van, és csodálom, hogy van akiket tényleg nem engednek át (örülök is neki). Az emberek egy része szerintem fél, retteg a forgalomban, egy része meg telibetojja a világot, és vagyunk mi, akik haladni szeretnénk. Sajnos ez egy ördögi kör, mert vagy ők tartanak fel minket, vagy mikor mi unjuk meg, manőverezünk egy olyat, amitől a rettegő fél pánikol aztán ki tudja mi lesz. Csak van akinek már egy sávváltás vagy kanyarodás is nehézséget okoz, az mit tesz amikor mondjuk este vidéken egy szarvas vagy süncsalád kerül elé az úton? Eltakarja a szemét és reméli hogy csak álom az egész?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Melack
veterán
válasz Motion_Blur #27057 üzenetére
Anyum kb ilyen. A jogsija megvan, de hogy talán 1x láttam vezetni a 30 évem alatt. Elmondások alapján vezetett ő, csak aztán behúzott kézifékkel elment cca 30 km-t, és vhogy nem volt hozzá kedve. Most meg már türelme nem lenne, apum mellett meg nem is fog ismét "tanulni" - pedig sajnos jó lenne, már ő sem bír egyhuzamban 2-300 km-eket sajna.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
nagyúr
válasz Skillet #27061 üzenetére
Én ezek miatt szívok az építkezésen. A 25%-os beépíthetőség, a szerintük túl magas építmény és még egyebek miatt lett idióta formájú a fürdőszoba, relatíve kicsi a nappali és felül belóg a tető a hasznos területbe szobánként elvéve 2-2 nm-rt. Azt már nem is mondom, hogy ha minden oldalról nyitott, fedett autóbeállót vagy kis faházat szeretnék a kertbe, az már ilyen plusz adós, mondván beépítettem a területet, és kitudja, a fajdkakas majd nem talál magának párt, a szomszéd kismacskája 3 fejű malacot (bocs bitpork) szül és hasonlók...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Skillet
addikt
-
tomiii.
aktív tag
válasz Richard! #27064 üzenetére
Miért? Náluk, akiknek kevesebb pénzük van és régi autóval járnak, több pénzük lesz, mert több az 5 évnél fiatalabb autó? Bár tény, hogy kevesebb emberrel csesznek ki, lehet statisztikailag alig észrevehető mennyiségben, de itt azért tényleg durva lenne
(#27062) Tsebacsi : Nekünk szerencsére nem látszik, hogy mi van a ház mögött , így tákolhatok különböző építményeket Meg kis falu ugye.
(#27067) trassher : Hát igen, azokkal más a helyzet ha fos, akkor nincs helye az utakon.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tsebacsi #27062 üzenetére
Semmi baj.
De áruld el , miért kell a fajd védett területére építkezni? Miért nem jó neked a Gazdagréti dzsungelbe telibe húzni egy házat.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
trassher
addikt
válasz tomiii. #27058 üzenetére
Akkor menj ki és nézz szét az utcán. Több lefosott, bontószökevény régi autót fogsz szerintem találni mint jól karban tartottat.
bitpork: Legalább most már tudom hogy valamilyen szinten azért csak működik a rendszer.
Motion_Blur: Ezt most még olvasni is rossz volt. A nem tudja melyik pedál melyik az csak érzékeltetés volt és nem konkrét eset ugye?
Skillet: Nem hasonlítom hozzá de valamiért csak kitalálták hogy náluk ez így működjön.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Richard!
addikt
válasz tomiii. #27065 üzenetére
Túlgondolod a dolgot Nyilván akiknek nincs pénzük, 10-15 évesnél régebbi autójuk van és ebből akad kevesebb. Akiknek van, azok pedig lízingelik az újat és csalósdízellel járnak.
Bár szerintem amilyen kedvező feltételekkel adják, nem kell feltétlenül pénzesnek lenni ehhez.Ma kezdődik életed háralévő része
-
Qtya123
őstag
Nekem a japó technika van. Arra gondoltam, hogy nem-e gond az, hogy a fordulatszám/olajnyomás pont a határon táncol, aztán +- 100 rpm mozgás úgyis van a fordulatban (a pályán annyira precízen még teljesen sík úton sem tudja tartani a gázt az ember, tempomat nincs) és váltogat. Nem is a kopástól féltem, hanem a motor vajon mennyire díjazza az öblítés folytonos variálását, ha olyan szerencsétlenül jön ki, akár pár másodperc alatt többször is. (tudom-> ne agyaljak, álljak vissza 130-ra óra szerint )
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #27071 üzenetére
Nem okoz gondot, nincs kopás mert nincs mozgató mechanika benne (szemben a bömbi megoldásával ami kényesebb cserébe sokkal kifinomultabb). Nem ismerem pontosan a tiéd felépítését de az enyémben is ősi japó megoldás van. Nálam 3200-as fordulatnál vált, ott elér X bar nyomást az olaj ami elforgatja a vezérműtengelyt 35 fokkal és akkor már a hosszabb bütykök töfködik a szelepszárakat aminek hatására mélyebbre nyit. A szelepnek meg az azt mozgató rugónak meg mindegy mennyire nyit, nem fárad el tőle hamarabb. Akkora fordulaton már amúgy is szépen fürdik az olajban minden, alig van kopás (már ha megfelelő az olaj minősége és hőmérséklete is).
mod:
Úgy kell elképzelni mint egy kétállású kapcsolót. Ha megvan a kellő olajnyomás "vált", ha nincs akkor meg az eredeti (alacsonyabb) profilján marad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #27068 üzenetére
Igen, rosszul számol. 206kw, 1996-os. Szerinte 86520. Már 5 éve téves infókat tol.
Szerintem ez pontosan 3-as szorzó. Ugyanis sok-sok éve talán egy évig vagy fél évig azzel csinálták meg az emberek lelkét, hogy sávosan nőtt az összeg. Az első valahol 120kw környékén volt, az utolsó talán 200kw felett. Ott már 3-as szorzó volt.
Lényeg, hogy ez már vagy 6 éve nincs, de ez a szar kalkulátor azóta téves infókat közöl.
A teljesítményadóm 28840ft. 206x140.
Lehet neked 120kw alatt vannak a vasak, azért ad reális összegeket...Vagy passz.Íme, a régi móka:
Ma már nem él.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
w333
félisten
Na ez überf*sza ... Link
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Motion_Blur
félisten
Pedig valamit tenni kell, különben megfulladunk... én szerencsére csak pár havonta járok Pesten + külvárosi zöldövezetben lakom, így szerencsére sokat nem kapok abból a koncentrációból ami mondjuk Pesten szokott lenni, már sokszor hetekig...
Más megoldás egyelőre nincs.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz szőröscica #27082 üzenetére
Hát én azért nem szó nélkül 30 Perc autó helyett, 20 perc séta + 40 perc hév + 5 perc séta + 10 perc villamos + 10 perc séta = 95 perc ha nem kell semmire várnom a megállóban. Ha esetleg suliból melóba megyek akkor még fosabb. Ha legalább Bp szélén meg tudnék állni, hogy esetleg csak villamosoznom kelljen, de így...
-
w333
félisten
válasz tboy93 #27084 üzenetére
Kíváncsi vagyok hogy a régi füstölő Ikarusok ilyenkor is menni fognak !
Illetve még hogy a diesel autók nem szennyeznek ? értem és hogy részecskeszűrő illetve Euro normák ... na de mikor a saját tisztítását csinálja ? valamelyik nap láttam egy ilyet az Árpád hídon, és látni nem lehetett tőle annyira füstölt
(#27088) joamilestoné
Hát pont ez az hogy elolvastam ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
True. Arról nem beszélve hogy horror drága a tömegközlekedés. Krakkóban 200 Ft egy vonaljegy 20 percre, bármennyi átszállással. Nem is bliccelt senki. Mondom, lerakom én szívesen az autót, csak legyen normális parkoló (ingyenes) és a parkoló - egyetem- meló távom (ami egymástól 10-10 percre van) ne kerüljön már több ezer forintba naponta...
-
TaaT
nagyúr
válasz szőröscica #27082 üzenetére
"szó nélkül állnék át a MÁV+BKV párosra míg tart a riadó."
És csatlakoznál a smoke and charm közösséghez.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz szőröscica #27094 üzenetére
Az a foschtalicska busz a te autós adódból épült úton mén
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
válasz szőröscica #27094 üzenetére
van itt baj a fejekben rendesen.
Miért lenne baj ?
Fizetem a teljesítmény adót, fizetem a benzin adót, fizetem a biztosítást, fizetem a pályamatricát, fizetem a parkolást ... és járjak busszal pénzért ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
brumi1024
veterán
válasz tboy93 #27089 üzenetére
Itthon a vonaljegy a metrón jogosít átszállásra az érvényességi időn belül, így a központban azért elég sok mindent el lehet érni egy vonaljegy árából (ami 300 Ft, ha 10-esével veszed). Nem fair az összehasonlítás egyébként, Krakkóban pl. metró sincs. A környező, hasonló méretű és közlekedési rendszerrel rendelkező városokhoz képest (hibátlan példa erre Bécs) teljesen reális árú az budapesti tömegközlekedés. Nem az árral van probléma, hanem a minőséggel, de az is javulóban van.
Egyébként én is azt vallom, hogyha szmogriadó van igenis tiltsák ki az autókat a belvárosból. A levegő létszükséglet, az autó nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest