- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szoszo94
őstag
válasz Ádám16 #227246 üzenetére
Gratula, ez ennyiért ilyen állapotban ajándék, pláne ha még az átírást sem kell elvégezni Leld örömöd benne!
Fék: kíváncsi leszek mennyit bírnak majd az EBC-k....az a baj, mióta megvan sokkal rövidebb féktávokat veszek, élvezem azt, hogy harap 6500km óta vannak bent, nyilván még nem látszik semmi a betét kopásából, illetve a tárcsa sem vállas - szép is lenne. Viszont tuti fogy a betét, mert eléggé porol
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
nagyúr
-
veterán
válasz szőröscica #227314 üzenetére
miert lenne visszalepes egy 5 evvel fiatalabb auto, meg ha mas kategoria is? ezerszer inkabb hajtom pl a golfot, mint egy 2017-es passatot (vagy akar 2022-es passatot). bar azt nem tudom ez utobbiba mi kerult mar bele az uj kutyukbol.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Még nem kocsiajánlást kérek, ezért merészkedem ebbe a topikba írni a kérdésemet a Milyen autót vegyek? helyett.
Épp most fordultunk egy kört a messzi nyugaton a Volvoval (S60 2.4i 170hp 2007, fogyasztásról később ) és tényleg szembeötlő, hogy mennyi elektromos illetve hibrid kocsi járja Hollandia útjait még a szomszédos német tartományokhoz képest is. Ennek persze megvannak a maga adózási, életszínvonalbeli, életvitelbeli és egyéb okai, de nem erről akarok írni hanem, hogy ez kérdéseket vetett fel bennem.
Például, hogy: lehet mégis váltanom kéne V60 D6-ra? Mennyire döglött egy 10 éves hibrid akksija? Milyen tapasztalatok vannak az elmúlt 20 évből (vagy amióta hibridek léteznek) ezek általános használhatóságáról?
Tudom volt itt valakinek sokáig Amperája, illetve azt hiszem V60-a is, meg ki tudja még mikkel jártatok az elmúlt években amíg offoltam a fórumot. Tudnátok adni egy kis betekintést, hogy milyen az élet egy hibriddel? Nekem a munka mondjuk napi 2x6 km (ezért biciklizek/robogózom), de ha olyan az idő vagy máshova is kell menni, akkor muszáj elővenni és hidegen hajtani a Volvot.
A másik szempont a benzinár. Kereshetek akárhány ezer gumimacit havonta, ingyenárammal elgurulni a benzinkúton sorban álló plebejusok mellett bizonyára jó érzés lehet - legalábbis innen az ő táborukból nézve így gondolnám Meg aztán milyen jó játék lehet a fogyasztásminimalizálás is
Szóval mit gondoltok:
- A hibrid (és főleg PHEV) isten adta áldás, járjon mindenki ilyennel, sőt ha lehet dízel-hibriddel (V60 D6, E300de, ... van még más egyáltalán?)
- Az 545e, Cayenne Hybrid és társai csak azért léteznek, hogy a gyár, meg a gazdag vásárló még gazdagabb legyen, de használati értékük a garázsból csendesen elinduláson nem mutat túl.
- A Prius/Corolla és Lexus rokonai a királyat még a CVT ellenére is!
- A hibridség jó móka, de csak felesleges átmeneti lépés az elektromos autózáshoz. Mindenki vegyen Teslát, Taycan-t, meg Nissan Leaf-et!
- A hibridség jó móka, de csak felesleges átmeneti lépés az elektromos autózás zsákutcája felé, mindenki vegyen Passat 1.9 TDI-t, mert az megy és termeli a gázolajat. De komolyan, mindjárt elfogy a nikkel és lítium, akkor mibű lesz a Tesla...??Köszi az iránymutatást!
Fogyasztás: 1818 km, ebből kb 1300 német pályán 120-130-as nyugis tempóval, a többi a holland 100 km/h-s korlátozáson autózva. A német átlag 7,8 lett, a hollandusoknál 6,8, aztán városozás után 7,2-ig felugrott. Eddig csak a garázsban állva evett ilyen keveset A múltkor másfelle tekeregtünk, akkor sietve 160-170-es pályatempónál 9,5-10 liter között állt meg.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #227315 üzenetére
Ne magadból indulj ki.
Ültem már 25 éves W124-esben. Simán veri a nála 10-15 évvel fiatalabb kisebb kategóriás verdákat kényelemben, futóműben és minőségben. Természetesen felszereltségben a technikai lemaradás miatt általában elmarad, de ez érthető. Értem én, hogy valakinek az utolsó tétel a legfontosabb, de nekem pl. az első 3 az esetek 99%-ban sokkal lényegesebb.
Emiatt azt is el tudom képzelni, hogy az 5 éves Mazda 6-hoz vagy Passat-hoz képest visszalépés a Ceed. Amúgy ebben a Ceed-ben még nem, de a facelift előtti i30-ban ültem már, és a Mazda 6-hoz képest elég észrevehető visszalépés sok mindenben, a B8-as Passat-hoz képest meg még jobban.#227316 [vilike]: Egyik kollégámnak E39 525TDS-e volt, amit eladott, mert kapott céges autónak egy C-Elysse-t. A két autó között majdnem 20 év van, de a török szedán így is térugrásnyira rosszabb volt szinte mindenben, mint a bömös. Szidta, mint a bokrot. Szerencsére tudott váltani, egy új Ceed-re.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #227319 üzenetére
Na, ha ez kettőfél', akkor Ádám16 C5-ös a6-osa is ér másfelet.
#227320 Qru: Komolyan mondom, ha jobban beüt a válság, mint kéne, akkor a Superb-et lecserélem egy B6-os kombira. Pedig a B6 és a Golf 5 a két legrondább VW szerintem.
Ha kiderül, hogy lódítasz, akkor meghívsz Baján a Petőfi-szigeten egy halászlé + hátszín steak kombóra.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz szőröscica #227314 üzenetére
Belter minosegben, futomuben fixen sokkal jobb a 6-os. De kezi valtos es sedan. Dugoben ülve nem fetisem tapogatni a muszerfalat.
-
Magnum_
nagyúr
válasz bandus #227315 üzenetére
Probald ki az en automat, autopalyan, hosszabb uton, komolyan mondom.
Mar nem csunepy, picit besorolosabb, de meg fenntarthato minden szempontbol, minosegi, nagyon. Tudja, amit kell, tobbet is, igaz, nincs carplay, de zongorlakk sem, ajto teli bőr, muszerfal franko muanyag, nincs kopogas, nyoszorges, jo ulesek (ami nem bor, hanem karpit, az sem muszalas szar), jo futomu, jo fekek es nem annyi az ara, mint egy uj akarmi (tudom, Nalad ceges, de erted, ertesz)Ma Kona EV-vel mentem haza (szeretem a villanyt), de hagyjuk. Holnap tobb helyre kell mennem a varosban, nem az aygot viszem Tse bacsi autoja lenne jobb helyen nalam amugy
I humbly and respectfully decline™
-
vzsryl
nagyúr
Nem is ugyanannyi az áruk (majdnem dupla annyi a bömi), de ahogy a fórumtárs írta, az a C5 is patika, nagyon jól felszerelt, és van benne 6 henger is, ráadásul egymás ellenfelei voltak az E39-cel. Ettől függetlenül egyetértek veled, sőt sokkal inkább ez az E39 kéne, mint az X6M.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz Johnny_vT #227317 üzenetére
Nekem volt V60 D6.
Amíg van megfizethető kőolaj, addig egy Pd / Cr TDI vagy 4+ hengeres modern benzines az igazi. Az elektromos ráér, Tesla menésben odabasz, de töltögesse aki szeretné, a belseje még ótvar, műbőr. Valódi fillérszekszuáláshoz ma még a Prius az igazi. -
DonThomasino
veterán
Az autó adatlapján a szélesség tükörtől tükörig értendő?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Ádám16
addikt
válasz vzsryl #227328 üzenetére
Én is inkább az E39-be ülnék bele, ha ugyanez lenne a felállás ofc.
Pár könnycsepp elmorzsolása után azért a V6-tól is fog porcosodni, az tuti.Más:
Saint (Magnum_ ):
Ha nincs üzembentartói -nem akarom, hogy a nevemen legyen a biztosítás, stb.-, attól függetlenül milyen dokumentumot érdemes kitölteni, hogy egy igazoltatásnál tudjam igazolni, hogy az autóhoz "van közöm", és a tulaj hozzájárulásával közlekedek vele?
Ügyvéddel lehet ilyet íratni (esetleg angolra fordíttatva is)? Külföldre utazásnál pl. ez probléma lehet, hogy nem vagyok se tulaj, se üzembentartó?szerk.: Köszi mindenkinek a gratulációt!
Qru: Abszolút, van benne. S-be rakva gyönyörűen mozog ez a 2 tonna. A futómű is meglepően jó, agresszívan beraktam kanyarokba, és ügyes. Majd megtanulom a határait. (az MX5-nek "nincsenek". De rohadtul fog hiányozni, gosh...)
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #227315 üzenetére
Én hetente egyszer legalább visszasírom az S60-at. Az utóbbi időben már egyre több, szép Volvót látok menet közben. Ha parkolóban találkozok eggyel, akkor igyekszek alaposan megstírölni és mindig elmorzsolok egy könnycseppet 20-30 másodperc csendes elmélyülés közepette.
A Golf is jó autó, jó vele közlekedni, jó vezetni, de azért mégiscsak érezni rajta, hogy nem ugyanazon szempontok szerint reszelték "jóra", mint egy 10-20 éves, felsőbb házban játszó típust.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ádám16
addikt
válasz BigBlackDog #227340 üzenetére
10-12 lesz országúton.
Városban 15, de ott ritkán használom.Köszi. Nem, évi 15-20k km szokott lenni.
Abrak is van. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DonThomasino #227337 üzenetére
Töltsd le a kezelési kézikönyvet, abban benne van pontosan.
⭐ Stella
-
Puma K
veterán
válasz tboldi #227336 üzenetére
Nem csak a rakétákban-rizsrakétákban van 1 arasznyira a kormánytól a váltó. Nálam pl az E39-ben is akkora távolságra van a kettő egymástól: [kép] #nenézdabelsejétmertkoszos
Aztán mivel ez egy 5-ös PNV, így ebben elől kettő 180-190cm magas Jürgennek el kell férnie kényelmesen. El is férnek
De ahogy olvastam a topikot, egy biztos megoldás van a problémádra: X6 M Competition
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
Tegnap volt szerencsém egy kvázi vadonatúj Mini coopert terelni a sörmost keretein belül.
Nagyon kis kellemes, bohókás autó, csak nagyon sprőd, ezek a hazai szar utak az ellenségei. Valamint a nagy játékosság pont a sebesség és fordulatszámmérőnél fogyott el érzésem szerint, annyira snasszul néznek ki, hogy az már-már kellemetlen.
Az ülése a nagy seggemnek kicsit keskeny, de jól tartott, a kormány fogása oké, gombok poénosak.
A motor járáskultúrája... Ezt inkább hagyjuk És az ereje se volt egy csúcs, nem rossz de a BMW minden szempontból lenyomja.
Még az elektromosat szeretném kipróbálni, meg egy Pözsót, RBálint tegnap egy 500-assal jött, de mondhatni elvette a kedvem tőle
A Mini is csak akkor kéne, ha az utak atomjók lennének, és legalább 200 pacis motor lenne benne.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Magnum_ #227325 üzenetére
ha össze tudjuk hozni megnézem szívesen ebben valószínűleg nem tud versenyezni egy mostani modern kompakt egy 5-6-10 éves prémiummal. a zajszigetelés mindenképp jobb, meg az összeszerelés minősége is. de nekem ez valahogy kevesebbet számít, most nagyon rákattantam a modern feature-ökre. az például borzasztó pihentető a pályán, hogy elég a kormányon tartani a kezem, és ezen, meg a sávváltáson kívül semmi dolgom. jobban érzem magam ebben a kocsiban, mint pl. a főnököm 3 éves 330 xi-jében (biztos vagyok benne, hogy a golf jóval tágasabb belülről).
de abban is biztos vagyok, hogy egy mostani 5er, a4/6 meg sokkal jobb lenne a golfnál. én az új kompakt vs. 5-6+ éve prémium közül választanám inkább az előbbit.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban