Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Peter.70 #227199 üzenetére
Elsőbbséged akkor van, ha megadják. Ez ilyen.
Én is szétnéztem többször is, mielőtt felkeltem az asfaltról. Bár nálam nem volt kontakt, egy olajfolton csúsztam el.radi8tor: a taxis innen jött.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #227201 üzenetére
Ez nem elsőbbség téma: ha valaki a tiltás ellenére eléd kanyarodik.
⭐ Stella
-
stickermajom
addikt
válasz macilaci78 #227201 üzenetére
Fékezett egyáltalán a motoros vagy csak a dudát nyomta?
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #227202 üzenetére
Egy balesethez két hülye kell. A taxis a motoros elé kanyaradott, nem oldalról ment belé, tehát a motoros előtt is ott volt a választás, hogy nyálgáz, vagy fék. És a taxis régen benne volt már a kereszteződésben, mire a motoros elindult, a nyomvonala alapján azt is lehetett látni, hogy nem egyenesen akar haladni, hanem kanyarodni fog. Azért néztem meg a maps-en a helyszínt, mert nem ismerem a taxis irányából a helyet, sose jöttem arról.
Szerintem a motoros valamiért evidenciának vette, hogy a kereszteződés azon szakaszán neki van elsőbbsége, ami még akkor is igaz lenne, ha a taxisnak szabad lett volna kanyarodnia.stickermajom: nem tudom, hogy melyikük dudált. Szerintem a motoros nem fékezett a duda előtt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #227204 üzenetére
Kizárni nem tudom természetesen, mindenesetre a csőben olyan nagyon sok nem maradhatott, mert egyrészt percekig álltam egyhelyben arra várva, hogy legyen már egy hézag a nagy forgalomban, ahova besorolhatok, másrészt a Jazz-nek valamivel rövidebbek a benzincsövei, mint az átlagnak, ugyanis a Magic Seat miatt az első ülések alatt van a tank, nincs annyira távol a motortól.
Nem, azt nem próbáltam még. Sima Shell FuelSave-et próbáltam egyszer, na azzal tényleg lagymatag volt, bár ebben az esetben inkább az adalékok hiányára gyanakodnék.
És köszi! Bár nem hiszem, hogy ez akkora achievement lenne, csak ezért említettem meg, mert véletlenül annyit spóroltam, amennyibe került.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #227206 üzenetére
Egyszer kapott taltos 95-ot a Jazz. Akkor erzesre jobban ugrott picit. Bubinak tokmindegy mit kap, 0 kulonbseget erzek. A legjobb fogyit a helyi olcso kutas puruttya benyaval tolom, mert az porog es mindig friss a benzin.
Jah meg a nemet Aral puru is ok, 7.06-os fogyval hazahoztam Munchenbol (tudom hatszel es hazafele lejt a palya).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #227212 üzenetére
Ja, csak egy pöppet más ott az árszínvonal.
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #227213 üzenetére
Olcsobb?
-
3L1T3
addikt
válasz szőröscica #227212 üzenetére
Az M3-al 18 kWh a lifetime fogyasztásom 40k km alatt. Ebből kiindulva ha 40ft/kW akkor 720 ft / 100 km itthon töltve.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
3L1T3
addikt
válasz macilaci78 #227217 üzenetére
Ha végre a SuperCharger fizetős lesz arra 80 Ft/kWh lesz az árazás az utolsó pletyka alapján ellenben egy MvM töltőnél elkérnek 100-120 Ft/kWh díjat is az Ionity meg hát 250Ft/kWh az már fájdalmasabb
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Simivok
senior tag
Sziasztok
Adott egy Infiniti Q30 1.6t 122 le (Mercedes M270 motor van benne egyébként), kérdésem hogy ennek a vezérlése/ vezérműlánca meddig bírja, nagyjából mennyi km-nél kell cserélni? 80.000km van benne egyébként, 2017-es
Előre is köszi
Galaxy S23 256GB Cream
-
válasz BigBlackDog #227178 üzenetére
7hónap alatt 41ekm-t mész?
Nekem most lett 15ekm az autóban 1év, 1hónap, a gyári elem még bírja, eddig hibamentes a vas kopkopkop
(meg mentem kb 4ekm más autókkal)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz focvis #227183 üzenetére
Tescos elemmel jártam ugyanígy, bele raktam a seat kulcsába semmi, beleraktam mérlegbe, abban sem ment 3ból 3 bontatlan elem
Igaz megvettem vagy 2éve
Macilaci78: hogy mennyit ittál
Amúgy telefon kézben, meg hogy van-e jogsi stb, nagyon sokan vezetnek papírok nélkül
Évente tízezrével[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Az alany egy 7 üléses Opel Combo, ha jól tudom 1.2 turbó. Az mennyire " természetes " hogy kb 25K km után féket kell cserélni elől-hátul? Az autó 0 km-esen lett véve[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Peter.70 #227226 üzenetére
Tarcsa+betet vagy csak betet? Utobbi akar normalis is lehet, bar azert dupla-tripla ennyit el szokott menni egy betet is, ha valaki nem
buzinyomogatja tul sokat a feket. Automata valtos jobban koptatja, ott meg azt mondom realis, de mindenkepp van benne kis user error -
-
-
válasz Peter.70 #227235 üzenetére
2 tonnás automatával 45 ezer km-nél járok a betétekkel, még van benne pár ezer. Keveslem a 25-t, a tárcsa 100%, hogy nem volt elkopva, az 2 szett betétet is bír, az inkább 80-100e közeli városban is. Elkellett volna kérni az alkatrészt, így már késő bánat.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz aero. #227237 üzenetére
Sok függ attól, kinek mennyire nehéz a lába, hogyan szocializálódott. Teljesen máshogy kezeljük az autót feleségemmel. Ő Buda meredekebb részén kezdte, én pedig az Alföldön például. Az sem mindegy, hogy városi, vagy országúti-autópályás használat.
Mi friss első fékbetéttel és használt tárcsával vettük át a kocsit: 128k km-nél tárcsa+betét, 164k km-nél betét cserélve, most 202k km van a
kocsibanórában és messze még a betétcsere, a tárcsának pedig nincs is válla. Nálunk minden városi km-re jut legalább 1 autópálya kilométer, az előző gazdája városi munkábajárós autónak használta és nagyon kevés vidéki út volt benne.
A hátsó betét és tárcsa előzőleg szintén 128k km-nél volt cserélve, majd 195k km-nél nekem is cseréltetnem kellett mindkettőt. Furcsállom, hogy csak 1 szett betétet bírt ki az előző tárcsad, de nincs egyéb feljegyzés a hátsó féket illetően.Kuplung ugyanez: 69k, 120k, 164k km-nél volt kuplungozva a kocsi, az előző garázsba vezető út terepviszonyai kb \_/, tehát beálláskor és kiálláskor is partnak felfelé. Nálam teremgarázs van szintén rámpával, de van helyem nekifutni, így a rámpán igyekszem kiengedett kuplunggal menni. És ugye több km jut minden egyes garázskiállásra. Szerintem nálam az eddigi 45-50k km helyett kb 70k km is belefér a kuplungba.
Tsebacsi: sérülhetett a tárcsa: megégett, hullámosodott például.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
válasz macilaci78 #227240 üzenetére
Persze tudom, egy nagyobb vészfékezés okozhat ilyet, de azért na, volt pár autóm, egyikkel se fordult elő.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Tsebacsi #227239 üzenetére
140 ezer Ft-ból szinte biztos, hogy nem cserélnek Opel márkaszervizben elől-hátul 4 db féktárcsát + betétet.
Ennyi anyagért 1,5 éve fizettem 80 ezret utángyártottban, az márkaszervizben minimum a duplája + munkadíj + ott kötelező a fékhatásmérés, vélhetően a fékfolyadékot is lecserélik egyúttal.Ennyiért csak új betétekre tippelek az első és hátsó tengelyen, nagyon esetleg az első tárcsák cseréjére.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Pár nap, és ez lesz az új rollerem.
-
Ádám16
addikt
válasz Ádám16 #227243 üzenetére
Inkább gépen egészítem ki, ezért a két hsz.
Pár hete volt a topikban valaki, aki vett egy A4-et családból, és írtam, hogy nekem a forma nem igazán, de uncsimnak is van egy A4-e 3.0 benzinnel, amire fájna a fogam, mert nagyon rendben van.
Na, az egy A6. Két hete volt egy családi banzáj, ahol ismét mondtam neki, ha eladó lenne az az autó, hagy nézzem már meg. Mondta, hogy nem akarja elvenni a kedvem, de nem lesz eladó, imádja, és semmi ingere nincs arra, hogy mást vegyen.
De az após közbeszólt, kaptak egy E Klasse-t hirtelen a C osztály mellé, ezért eladó lett.
Szóval. A6 3.0 szívóbenzin, quattro. 220 hp, 300 nm. 340e km van benne.
Unokatesómnál van ~10 éve, gazdag, autószerető, igényes család. Első német tulajtól vették. Business felszereltség, vajbőr belsővel.
Két zónás digitklíma, tempomat, 2 ülésfűtés, gyári Bose hangrendszer, gyári fény körbe, fűtött garázsban tartott autó. Gombok nincsenek fossá kopva, a tetőkárpit engedett el nemrég, arra már van időpont újraragaszttatni.
Két első sárvédőn van pörsenés, azt cserélem valószínűleg új lemezre, és fújatom.
Egyéb baja: nincs.Nagyszerviz 2 hónapja, váltóolaj 50 ezrenként cserélve, rugók nemrég cserélve, 2019 év végén (20e km-rel ezelőtt) vezérlés cserélve, műszakilag átnézve (hibátlan) és esztétikailag is felsőpolc.
Rohadtul nem akartam régi német prémiumot úgy igazán, egy "igénytelen" MX5 NB-ből ülök át, de ezt egyszerűen nem volt szabad elengednem, és a kémia is megvolt köztünk, amikor mentem vele. Régóta vágyok a prémiumra, de jövőre akartam erre áldozni.
1.500.000-ért kapom meg, átíratni nem kell, keresztanyám nevén van, jó a Bonus fokozat is már.
Még jelentkezem, ha elhoztam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000