- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Mini PC
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz Tsebacsi #200921 üzenetére
Reggel mikor leértem Pécsre a szalonban kezdtem és sikerült bepofátlankodnom egy gyors tesztkörre is. Sokkal rosszabbra számítottam a beszámolók és a rá érkezett kommentek alapján. Mondjuk én egyszerű gyerek vagyok, kocka Swiftben nőttem fel és azon tanultam meg vezetni, nem hoz zavarba az olcsóság.
Rövidebb autóra számítottam, simán beférek magam mögé a száznyolcvanpár centimmel, nem éri a térdem az első ülést. Fejtérben azért neccesebb, elöl 2-3 centi van max, hátul pedig elérem a kárpitot a fejemmel (mondjuk a J Astrában is elértem..), de egy fél órát azért ott is kibírnék. Széltében nincs sok hely, nem szabad túltolni a hát/váll napot, ha be akarok férni.
A csomagtartó rendben van, egy normál bevásárlásunk beleférne. A beltér: hát puruttya az tény, de muterom Swiftjének anyagminősége is hasonló ilyen árban, ennyiért nincs csoda. Az üléspozíció magas, kormány nem állítható, de én szépen rálátok a műszerfalra, ami amúgy nekem tetszik is. A tolatókamera nem 4K, de amit látni kell azt lehet benne látni.
Itt volt egy kis baki: vagy nem jó sorrendben nyomkodtam le a pedálokat, vagy kifogtam valami sw bugot, de hiába raktam R-be nem mozdult az autó. Vissza N, újból R, továbbra is semmi, szóval kellett neki egy kulcs ki-be, de utána már gond nélkül ment. Féltem a menetdinamikától, de gond nélkül felvette a (pécsi ) forgalom ritmusát, 70-ig szépen húzott, rá mertem kanyarodni a főútra, nem volt halálfélelmem. Normál pedálállásnál érzésre agilisebb volt, mint az Astra, de utóbbi nyilván lenyomná, ha minden lámpától padlóval indulnék.
A kormány szokatlan volt, mert az Astrához képes sokkal könnyebb tekerni, egyértelműen városra van hangolva, az enyém városi módja is maximum fele annyira könnyű. Valamelyik tesztben hallottam, hogy emiatt valakinek gondja volt az egyenestartással, nekem is fura volt, sokat kellett korrigálnom az első pár száz méteren. Az a facebookos autószakértő, akit említettetek mondta, hogy a fék elégtelen: most vagy az Astrán is az, vagy túlzott, mert szerintem rendben volt, bár nem mentünk az orfűi szerpentinen az autóval.Összességében nekem kéne. Asszonynak jövő héten lesz lehetősége megnézni, aztán átbeszéljük, ő azért kényesebb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- Elden Ring
- LEGO klub
- Gitáros topic
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest