- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz hacki87 #180850 üzenetére
A bajom: a két kereszttartó között kb. 1 méter a távolság. Erre tegyem fel a 4 métert? Egyik végén a dob ami nehéz. A másik végén a katalizátor ami sérülékeny.
Kössek mellé vascsövet? Tényleg tanácstalan vagyok.BBD: Jo lenne, de nem jut eszembe Budapesten kinek van dobozosa.
FF: Nekem volt Vectra B 2.6. Fasza gép, jól megy, 500 (!) rpm-ről elindul.
Viszont a benyát imádja.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Ezek a dolgok a 90-es evekben piacra dobott autokban mar altalanosak voltak, legtobbjuk mar a 80-as evekben is. EGR sok 80-as evekbol szarmazo dizelen is volt. 99-ben meg mar felkeszultek az Euro3-ra, azert kellett a ket lambda.
Ujpesten szoktam latni egy Vectra B-t, Irmscher optikaval, eleg baba.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
,
addikt
válasz Integrale #180868 üzenetére
Azokra értettem én is. Katalizátor, lambdaszonda igen, mert kötelező volt. De pl. EGR, vagy szekunder levegő szivattyú tudtommal még nem volt annyira általános dolog, hogy minden autóban legyen. Legalábbis a környezetemben amikkel találkoztam autók, azokban nem volt.
-
Integrale
veterán
70-es evek ota hasznaljak a szekunder levego szivattyut, sok VW termekben, rengeteg amerikai es japan autoban is van, ahol indokolt. Meg tudjak oldani a katalizator felfuteset enelkul is, ezert is kerult a motorterbe a leomlore, vagy kozvetlen utana a katalizator, valtozo szelepvezerlessel (osszenyitassal es annak idejevel) szinten tobblet levegot lehet juttatni a katalizatorhoz (ezt kombinalva a valtozo szivocso hosszusaggal foleg).
Benzinesen az EGR a mai napig nem kotelezo, van olyan motorcsalad, ami anelkul is teljesiti a vonatkozo normakat.
Szoval ezeknek a dolgoknak a hasznalata, nem feltetlenul azert van, kell, mert fejlett a motor. (Fiatnak a 80-as evekben is volt a dizelein EGR, mert anelkul nem tudtak az akkori, vagy kesobb eletbelepo normakat)"Bad reklám is reklám too"
-
grizlisandor
addikt
Tegnap sikerült végre belül kitakarítottam a kocsit, kép nincs, mert nem Magnum approved szint.
Gumikédert is áttöröltem GreenStaros mikroszálassal, napokban vagy jövőhéten megkapja az ápolást is.Este feelingeltünk kicsit, meglepődtem, hogy itt vidéken mi az anyámat keresnek még este 20:00kor a mezőgazdasági gépek az úton a vak sötétben.
Mindeggyik felszerelt tárcsával a sötétben, ezekkel a hagyományos gépekkel. Még azt megérteném, ha modern gpses traktorok lennének, mert azok a sötétben is tudják mi van, így meg bátyámuram a sötétben tárcsázik, jól van az úgy címszóval?[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #180761 üzenetére
Az nem 500e Karabag?
Azok állítólag annyira nem jók.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #180827 üzenetére
Akkor látom, sikerült átküldeni neki Revoluton a vételárat
Grat hozzá. A kipufogó cserélve lett utánad, vagy ez ilyen, csak te elfelejtetted?
szerk: Ja, hogy tuning. Levesbe vele[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
Lambdaszonda minden injektoroshoz kellett, anélkül nem tudta mennyi legyen a benzin/levegő arány, a második meg csak a katit ellenőrzi. Az EGR és a szekunder levegő az nem motorfejlettség inkább motorbutaság, azért kellett ráaggatni, hogy tudja a normát.
Mondjuk a B Vectra esetében egyikkel se szokott komoly probléma lenni, úgyhogy nem negatívan értem, meg ebben a korban ezek a rendszerek jellemzően még rémegyszerűek voltak. Meg ha kikötötted se dőlt össze a világ. -
#89309696
törölt tag
válasz grizlisandor #180871 üzenetére
Olyankor ér rá főleg, ha dolgozik valahol és délután kezd csak el tárcsázni, meg ezer más dolga van. A földművelő parasztok hatszáz dolgot csinálnak egyszerre, mindig is elmegy az idő mindenre. Vagy pedig akkor jó az esése a földnek és végig kell tolni a következő esőig stb. A vetések főleg ilyenek, ott a szántással, a tárcsázással, a vetéssel is sietni kell és nem mindegy milyen az állaga a földnek. Itt is kint vannak a traktorok világosodástól sötétedésig, olykor még sötétben is, ha nagyon kevés marad el és be akarja fejezni.
Egész nap dolgozik, meg dolgozott vele a fél életében, a hangján, az erőlködésén hallani, hogy a tárcsa jól dolgozik-e, nem kell hozzá látni. Annyit meg lát a félhomályban, hogy a sötétebb színű előző csíkot hol húzta és mellette megy.
Az ilyen 30-40 éves szarokon meg nincs pilács, mert tönkrement már 20 éve és örülnek neki, ha reggel beindul, nemhogy lámpát szereljen.
Ez ilyen vidéki élet. Hogy biciklilámpát miért nem tesz rá legalább mikor kimegy a műútra vagy szigszalaggal zseblámpát azt mondjuk nem tudom. Nem érdekli. A TSZ-es Jóskapistabácsi akivel semmi nem történt 30 éve, az kimegy sötétben az útra, merthát most se fog.Pedig egy traktorral ütközni az egyik legrosszabb, tele van kőkemény kiálló részekkel amik sokszor fent vannak tehát még az alváz, a tervezett gyűrődési zónák sem védenek a kocsiban, és egy ilyen gépben a traktoros is kb. ugyanakkora veszélyben van, repked a fülkében mindennek neki.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz #89309696 #180876 üzenetére
Persze, a mai világban mindenki siet meg halad, csak ugye 17:30 körül napnyugta van.
Igen, ahogy mondod, hogy éppen kivilágítva vagy sem, felszerelkezve a sötétben nem túl biztonságos dolog.Más:
Az őszi aksi töltés is megvolt.
Úgy döntöttünk, hogy a töltés ideéig levettük a sarukat, bár szerintem maradhatott volna.
Seat Altea 2004 1.6 BGU hagyhattam volna az aksin a sarukat töltés közben?
Jól vizsgázott a Lidls aksitöltő, felrakás után egy órával ránéztem, végzett, átkapcsolt csepptöltésre. -
Magnum_
nagyúr
válasz grizlisandor #180880 üzenetére
Jól vizsgázott a Lidls aksitöltő, felrakás után egy órával ránéztem, végzett, átkapcsolt csepptöltésre.
Gyanitom, hibatlan a 12V akku
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #180884 üzenetére
Meg kéne kérdezni a kipu mestereket, mennyi egy toldó... Én félbevágnám becsülettel
[link] ilyenre gondolok, ha 2 db árából kijön az utánfutó, akkor nyilván inkább egyben hagynám futózni jó, de ha van hosszú deszka vagy ilyesmi kitámasztáshoz, egy próbát megérhet (dobot tenném a hátsó kereszttartóra, nehogy elforduljon és fényezés sérüljön, többi része nem tétel, fogja a spanifer.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #180884 üzenetére
Ez melyik nap lenne, mennyi időt kéne állni kb.?
Más: ezt szépen összehozták, azért kíváncsi lennék, hogy mi lett a vége, gondolom megosztott felelősség.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz CactuS #180886 üzenetére
Jövő héten. Ha van megoldásod, előre is köszönöm. Nekem rugalmas, a péntek 13:00-16:00 órát leszámítva. Nyilván beszélnem kell a kipufogóssal, ill. az eladóval. Utóbbi elég rugalmas.
@ MP: Kértem fotót a kipuról, okosabb leszek majd (nem otthon van neki sem). Köszönöm az ötleteket.
Igazából nem értem, miért van egyben az egész. Kell a fotó. -
veterán
válasz Tsebacsi #180882 üzenetére
A 8 liter az jó fogyasztás ilyen távon? Autópálya?
EQM: Míg el nem adom. (Most tudok benzinnel, gázolajjal és villannyal is közlekedni.)
Röviden: képlékeny a kérdés, logisztikailag nem egyszerű a kettő autó. A Volvo túl jó, de csapatni nem való.
A Golfot full gyári szintre felhozom, ami eltérés: fekete tükrök lesznek rajta, a tetőn lévő fekete fólia még kérdéses.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #180886 üzenetére
miért lenne megosztott? 100%-ban a rendőr volt a hülye, úgy ment be a kereszteződésbe, hogy nem tudta időben elhagyni, be se mehetett volna. Prius lendületből jött, az meg ÍJ, zöldje volt, akkor minek álljon meg?
Pickupost kellene kicsit megszekszuálni, ő volt a gyújtója az egész helyzetnek. Összes kerezteződésbe fel kellene festeni a sárga csíkozást és rommá kúrni a beragadókat akár telepített kamera alapján. Fél év után rend lenne.focvis: hátsó dobba rakni aktív szelepet, hogy ne ordítson? vagy mindenképp a gyárit szeretnéd? (a rajta levővel tudnál racsézni és csendesen közlekedni is, ha kap szelepet)
-
ivana
Ármester
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #180886 üzenetére
Legnagyobb hibát a rendőr követte el, nem nézett el jobbra, meg semerre, holott legalapabb dolog, főleg ha ilyen hering helyzetbe kerül. Ezt belénk verte az oktató is. Be se mehetett volna a kereszteződésbe ő se, ahogy a másik két jómadár se.
A többi meg láncreakció. Szürke hétköznapok elbambulós esete, vannak ilyenek.+1 focvisnek
Villogó és sziréna is kellett volna mivel szabályt szegve közlekedett.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #180894 üzenetére
Szeretném először leszerelve látni az egészet.
Ha nem értékes a tuning cucc, úgy felmerült már bennem is, hogy a hátsó dob akár maradhat. (Ha eladható egyben 200-ért, akkor menjen a fenébe. Ha csak 50-et ér, akkor akár megtartom.) A lényeg, hogy ez a hang nem maradhat. Katalizátor nélkül sem maradhat.
Ha a gyári rendszer és a saválló dob kompatibilis egymással, és nem búg/rezonál - úgy tetszene. A szeleppel csak újabb gondot okozok magamnak.
Ma mentem 40-50 km-t, volt hogy inkább üresben gurultam mikor emberek voltak a közelben.
Szerintem is a rendőr volt a hunyó, nem használt megkülönböztető jelzést.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #180871 üzenetére
Nyáron is ezt nyomták aztán felvilágosítottak, hogy éjjel nem kell klímázni.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Trollok komolyan
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen routert?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- További aktív témák...