Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    Üdv!

    Gondoltam kicserélem a munkásautón (Swift 1.0) a fékfolyadékot, mert mióta megvettem az az egy folyadék nem lett még cserélve. A gond az, hogy a hátsó fékeknél a kis légtelenítő csavarok annyira be vannak rohadva, hogy nem lehet megnyitni őket. Így nem tudom áttolni a teljes rendszeren az új fékfolyadékot, ami zavar, mert minden autómon így szoktam, de csak ezért nem akarok új fékmunkahengereket venni, mert amúgy jól működnek.

    Szerintetek van annak értelme, hogy a fékfolyadék tartályból kiszívom a régi folyadékot a főfékhenger szintjéig, hogy ne levegősödjön le és feltöltöm új olajjal? Aztán lassan gondolom majd keveredik a csövekben maradt kis mennyiségű régivel... Én úgy gondolom, hogy a semminél több és a forráspont nem sokkal lenne az új olaj értéke alatt...

    Ami még külön öröm, hogy DOT3 van benne és DOT4 olajat vettem. Azt olvastam, hogy nem a legjobb dolog, de keverhető, mert mindkettő glikol bázisú.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák