- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz BigBlackDog #111957 üzenetére
Ráadásul téligumival mentek ilyen jó időt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
Megadom magam!
-
#47205632
törölt tag
[link]
Azért ezen besírtam középtájon. Van egy laza szlenges stílusa, de a new generation ebből jobban ért talán. -
BigBlackDog
veterán
Érdekességképpen felteszem a kérdést, hátha tudja valaki a választ. Mai új hirdetések között feltűnt ez az S60. Valamiről lemaradtam, vagy egy ilyen tényleg körülbelül ennyit érhet? Ráadásul a rendszám alapján részben nem itthoni előélettel rendelkezik (legalábbis nincs bejelölve az "Egyéb infomrációk" résznél sem, hogy újonnan itthoni üzemebehelyezésű lenne) és azért egy ilyen dízeltől nem annyira megszokott a 15e km/év (persze nem lehetetlen).
[ Szerkesztve ]
-
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #111962 üzenetére
Soknak tartom, plusz ahogy mondod, a rendszám miatt lehetetlen megmondani a valós futásteljesítményt.
De legalább közel van megnézni -
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #111966 üzenetére
Én melletted vagyok, nem rossz az a vitara. Jól is mozog.
A régi 16 szelepes 75 lovas suzukik is sok embert megleptek anno a könnyű bódé miatt.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #111970 üzenetére
Gyúrok, gecc.
Nyilván arra akartam utalni, hogy ha egy ilyen átlag kisturbó (akár az 1.4T, akár a lentebbi 1.0 tsi) olyan időt megy pályán, mint egy GT86, akkor valaki falábú volt, azért 2-3 másodperc különbséget a gyorsulásban nem lehet eltűntetni egy versenypályán, a futóműben, felépítésben rejlő különbségekről nem is beszélve.
Főleg, hogy pályán nem sokat számít a motor karaktere, csak a nyers erő, teljesítménymaximum környékén tartod a fordulatot, aztán hajrá.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #111969 üzenetére
Kornél talán nyitott lenne rá, igaz az övé S-Cross 1.4T, várjuk ki a végét.
Neked frankó Energy Saver, Kornélnak tuti 4 évszakos feszül a gépen - kiegyenlített a küzdelem.Mielőtt kabátlopási ügybe keverednék, szeretném leszögezni, nem tervezek Vitara, se S-Cross (&Co.) vásárlást.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #111974 üzenetére
Nézd meg a pályát. Kicsi, rövid, kanyar kanyar után. Nem véletlen mennek előre a négykerékhajtású, nyomatékos autók, amik el tudnak indulni. Sokáig verhetetlen volt ott az X5M, mert brutálisat lépett állóból.
Octavia RS TDI vs 1.0 TSI valami könnyebb kasztniban: ott simán. Az az RS Oktáv kb csak motorban tud többet az RS mentesnél, cserébe viszont nehezebb lesz, pláne, ha nem MQB. Nem mondom, hogy 10-ből 10-szer így lesz, de előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #111976 üzenetére
Az megvan, hogy már a 80-ig gyorsításon megy másfél másodperccel az Oktáv?
Illetve pici, kanyargós pályán pedig a GT86-nak kellene más ligában mozognia, jó futómű, jó fék, forgatva erő is van... Sehogy sem adja ki. Azonos súly a Seattal, közel kétszeres teljesítmény, ahhoz méretezett fékkel, futóművel, kanyargós pályán, kör végén egy tized?focvis: I'm in.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #111978 üzenetére
Mondjuk érdemes lenne lemérni azt a Vitarát is, mert Swiftben érdekes: [link] [link] [link]
Én nem kételkedem, szerintem teljesen hihető. Technikás pálya, és a GT86 sem egy nagy eresztés. Nézd meg az RS5 mit ment, na az alatt van futómű, a többi csak homokozik. A Vitarát megjelenése óta feltűnően (a magyar suzukis szemellenzőn is túl) dicsérik. Elhiszem, hogy nem olyan jó, mint egy MX5. Élményre. Viszont hogy nem tudnád lekoptatni magad mögül, az fix. Én azon is meglepődtem, hogy egy 156 lovas V40, azonos súllyal odavert egyenesben, gurulóból, el kell fogadni, fejlődött a technika. Széles tartományban leadott nyomaték és lóerő, gyorsabb váltók, mint ahogy valaha ember fog váltani. Ez van, így jártunk.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #111978 üzenetére
A GT 86 egy szivo motoru auto. 6600-nal a legnagyobb nyomatekkal (210 Nm) es nehezebb is. A Vitara turbos, 1400-tol 4000 ig van 220 Nm, konnyebb. Az oda meretezett feket a Toyotasok a hajukra is kenhetik, egy-egy kort mennek, kevesbe farad, a sokadiknal mar kijonne a GT86 elonye, ha egyaltalan van.
Egyebkent tesztelok sincsenek elajulva a teljesitmenyetol, sokat kell valtogatni, itt-ott gyenge is. Csuszkalni biztos jo..."Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz focvis #111980 üzenetére
Nem tudom, ki milyen régóta követi az adásokat, de azért azt látni kell, egyrészt ez egy gokart pálya, másrészt vannak adások télen nyáron, melegben hidegben, mindenféle gumival, télivel is meg mások által ledarálttal is, sőt nedves pályáról is származnak idők .. a cél pont az, ismeretlenül egy kört mennek mindketten, nincs bemelegítve a gumi sem. Ezek nem olyan idők, hogy hajtják egy napig, aztán mi a legjobb kör amit ki lehet hozni az autóból, ha kiismered meg kimaxolod ..
Montoja: szerintem amúgy menj ki a kakucsra, és mondd meg a srácoknak nem tudnak vezetni, mert neked nem adja ki istenem ....
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #111757 üzenetére
Na voltam valakinél check lámpával.
Egyelőre pékségnek tűnik, de választhattam a márkaszervíz, és ő között.Páran mondtátok, hogy a gyújtásnál is érdemes körbenézni. Le is ellenőrizte a gyújtótrafókat, azt mondta ezeknek nincs gondja, illetve számítógépen keresztül is azt látta, hogy megvan a feszültség. Továbbá a kopogásérzékelőre is azt mondta, hogy a diagnosztika rendes értéket mutat rá, tehát az működik, és mivel a leírt jelenségre reagálhat, szerinte se cseréljük, valószínű az teszi a dolgát. Kitisztítottaaz EGR szelepet, bár azt mondta, hogy km óra álláshoz képest nagyon szép állapotban van.
Szomabton viszem hozzá injektor tisztításra/cserére/ellenőrzésre, de azt mondja, hogy az egy hosszabb művelet, szóval ott hagyom. Kiszerel, megnéz, visszarak, diagnosztika....
Üzemanyagadagolás problémára gyanakszik, kérdezte, hogy a benzínszűrő mikor volt cserélve? (260 000-nél) Illetve azt mondja, hogy lehetséges hogy van még egy üzemanyagszűrőm, és mivel az nem volt cserélve, az tömődhetett el. Ha van ilyen akkor azért nem volt cserélve, mert én nem tudok róla, és a korábbi szerelőm sem tudott róla. Erre is ránéz szombaton, mert ez meg valahol a kerékjárat környékén van. LEcsekkolta a gyertyákat is, de azok nemrég voltak cserélve, szóval azokkal sejtettük, hogy nincs gond.Na mindegy. 1,5 órát szarakodott vele, kért 2000-et. És végig nézhettem, meg mutatta is a dolgokat, hogy mi merre. Közben magyarázott szorgalmasan. Elsőre szimpatikusnak tűnt, hát ha még meg is opldja a problémát.
Szóval folyt köv. Check lámpa még mindig világít.
-
-
nagyúr
válasz Speeedfire #111985 üzenetére
Nem lehet, hogy Viliem valójában a Kimi Raikkönen csak álnéven ide szokott trollkodni?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
M2 észak felé használható már normálisan, vagy még mindig túrják? Vagy a sima 2-es út is élhető? Hajnalban mennénk hétvégén.
-
válasz EQMontoya #111971 üzenetére
olyan a pálya, hogy nem gyorsulnak fel 60-nál jobban csak a sikán elött, ráadásul nagyon kanyargós, ahol a kis súly előny, a motorerő meg elvész, az 1,25 i20-al is egész jól mentek, mert könnyű, meg 1x sem kellett fékezni vele
A két falábú meg két magyar autóversenyző
Azért ekkora a szórás, mert van hogy hidegben, van hogy melegben mérnek, gumikban is nagy a szórás, volt ami téligumival lett lemérve, ezek ugye mérésre felajánlott autók, úgy mérik le ahogy kapják, de el is szokták mondani, ha olyan a gumi rajta miért lesz jó, vagy éppen rosszabb az időeredmény a vártnál,
de mindig első kör mért kör, tehát tök idegen autóval mennek, egyedül versenyautókkal mennek elötte egy felvezetőt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
barnam_
nagyúr
Még mindig nagyon jól néz ki az utolsó szériás 6-os
És ez Csikós cikk, talán élvezhetőbb mint a többi. -
albiosz
őstag
válasz stickermajom #111987 üzenetére
19 ősz rémlik átadásra. Én főleg hétvégén járok arra, akkor viszonylag rendben van, végig 60-as tábla van mondjuk, de gyorsabbnak ítéltem, mint a sima 2-est..
2x kellett mennem pénteken mostanság munkaidő után Vácra, ott már volt szép sor a felhajtón, lehet érdemes lett volna a simán indulni és Keszin valahol felhajtani.
-
-
zoo8800
veterán
válasz stickermajom #111987 üzenetére
Túrják még. Befelé két sáv van, kifelé egy.
Hajnalban nem lesz gond vele.rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #111987 üzenetére
Végig 60-as tábla de többnyire azért egy 80-as tempót lehet menni rajta. Kieső időben mész, nem lesz gond de ha időre mész ne centizd ki inkább. Néha 1-1 kalapos Suzukis komolyan veszi ugyanis a 60-as táblát.
#nincsbennetarcsi
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #111997 üzenetére
Nyilván soha nem mennék jobbat egy hivatalos BMW trénernél, tuti lenne köztünk minimum 2 másodperc azonos körülmények között. De ha ők esőben mentek pl. az még többet ronthat rajta. Vagy téli gumin, vagy bármi hasonló körülmény mellett, ami alkalmatlanná tesz egy autót értelmes időre.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz EQMontoya #111998 üzenetére
De pont ez a lényeg. Nem kaphatsz meg minden autót fullosan. Semi slick-el, meg ideális aszfalthővel, és még legyen hűvös is a levegő.
Nyílván lesznek különbségek, nem hiába szoktak 1-1 autót újra megkapni, hogy menjenek vele most egy újabb kört. Jobb gumi, jobb idő stbFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #111993 üzenetére
Na, akkor ezt is megmondhatod nekik kakucson, hogy nem csak falabuak, az egesz musornak nincs ertelme
Persze, jobbat mesz, igen ...
(#111998) EQMontoya: lelovom a nagy poent: ezek a musorok fent vannak am, es meg tudod nezni, melyik milyen korulmenyek kozott szuletett, aztan majd eldontod, az kiadja-e neked.. edes istenem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest