Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • irnixxx

    csendes tag

    Sziasztok!

    Dec 2-án Ali-n vettem egy Neken N6-ot egy gyémánt koronás eladótól. Fedex-szel kértem a szállítást (57$) a 3-8 nap miatt. A kereskedő 3-án írt, hogy nem tudja Fedex-szel küldeni, csak DHL-lel. Egyezkedtünk, ő azt mondta ad 20$ refundot a száll.díjból, és ne aggódjak, a DHL se lassabb. (amúgy 5-12 napot adott meg rá a terméknél és 56$-t, ezért nem ezt választottam).
    Hogy ne fusson ki a processing time-ból, rátett egy kamu China Post-os trackinget a csomagomra, majd mikor írtam neki, hogy ez nem jó így, akkor 20(%, vagy $) kedvezményt ígért a kövekező vásárlásból. 11-én adott egy DHL-es trackinget megjegyzésben a terméknél, Ami azóta is "Shipment information received" státuszban van.
    Írtam neki, többször is, hogy reagáljon már, legyen kedves, vagy nyitok dispute-ot, de nulla választ kapok tőle.
    Gondoltam, hogy 4+8+x nap vám, simán itt lesz Karácsonyra.
    Mit tudok tenni?
    Full refund protection-öm van, ha 23 napon belül nem kapom kézhez, de ahhoz dispute-ot kell nyissak a 23 nap letelte után?
    :W

Új hozzászólás Aktív témák