Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pchris
tag
Igazán nincs mit. Én egy dobfékes verzióval szemeztem, de még mindig nem vettem meg. A gyerek használja a rollert és azt a 40 kilót az üzemi fék elég jól lassítja.
Azért jelezd majd itt a fórumon kérlek, hogy jó lett-e a kerék, és hogy halkult-e megfelelő mértékben a hátulja a gépnek.B-L-A-C-K
Geekbuying Lengyel raktárból? Akkor szerintem alapból eu plug lesz. Nekem ide Skóciába meg brit dugóval jött tőlük.[ Szerkesztve ]
-
pchris
tag
Szintén az alin van olyan kerék, amiben van egy kis dobfék. Kb 40-45 $ De ahhoz még kell fékkar, bowden meg valamilyen egyszerű nyomatéktám a dobfék álló részének a forgását megakadályozni. Még lehet csinálni, de kell hozzá egy kis műszaki érzék.
B-L-A-C-K
Ha még nem shippingelte jó eséllyel visszamondhatod a rendelést. Persze kérdés mikorra kerül vissza a számládra a pénz...
-
thomasa
senior tag
-
Tin
veterán
szerintem ez ketté fog válni hamarosan, már most látszik a tendencia. az egyik súlyra és hordozhatóságra menő könnyített, 6-7 kilós, karbonvázas modell lesz kis hatótávval (10-15 km max), ami gyakorlatilag a tömegközlekedéshez kínál alternatívát. például
a másik pedig a kocsival bemész a városhatáron vagy kerülethatáron lévő P+R parkolóig, kiveszed, szétnyitod, és begurulsz a melóhelyre, majd vissza a kocsihoz. vagy akár otthonról egyenesen melóba és vissza. itt a hatótáv és a sebesség a fontosabb, a hordozhatóság és a szuperkicsire csukhatóság nem annyira. nekem pl. tök jó hogy összecsukható, de itt van lift, szóval tök felesleges csukogatni, még melóban is be tudom állítani az irodába úgy, hogy nincs útban. erre meg példa ez a ninebot es max (ami amúgy a Xiaomi tulajdona) -
Csabee.
nagyúr
Ennyire rossz a tömör gumi? Én ha vettem volna rollert, pont a defekt miatt a tömörgumis jött volna számításba. Akkor lehet nem a kugoo lesz az én favoritom. 30 év alatt ha nem volt defekted akkor nagyon szerencsésnek momdhatod magad. Nekem idènre jutott már egy. A sleim defektgátló folyadék valóban jó, de az is kb fél évet bír, utána belső csere. Ezekhez belsőt lehet venni külön?
Üdv: Csabee.
-
Tin
veterán
ja, hatra kell valami puhabb kerek mindenkeppen.
tegnap lattam ezt a videot, a srac kicserelte felfujhatora a hatsot, es eg es fold. szoval csak meg kell talalni a megfelelo kereket, aztan mindenki rendelhet belole. remelem majd olyat talaltok/talalunk, amihez nem kell esztergaltatni, egyszeruen plug and play. es kelloen elnyeli az uthibakat. en meg mindig a defektmentes lyuggatottra varok, hatha elokerul egy. az, hogy ezaltal csokken a sebesseg 1-2-vel, nem erdekel, ha cserebe nem raz.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
Decathlonban van egész sokféle kerékpáros sisak, van ami zártabb, tarkót is véd. Hidegben pedig sí sisak.
Nekem 9 km 40-45 perce jött ki, lámpák, gyalogosok sokat lassítottak, pedig elég sok részen az úton mentem. Átlagsebesség alig változott ha normál vagy Eco fokozaton mentem a xiaomival.
A vicc az, hogy sima rollerrel ez 45-50 perc. Igaz, visszafelé már lanyhul a lelkesedés.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Tin
veterán
köszi, de igazából ennyit nem akartam tökölni vele. inkább egyszerűen eladtam, és majd ha lesz engedélyezett típus, veszek olyat. amúgy is csak átmenetileg akartam nyáron használni, amíg nem dől el, hogy hol fogok véglegesen lakni. mert lehet, hogy onnan értelme sem lesz rollerezni. de azért köszi a tippet!
(egyébként mivel képes 20km/h felett is menni, nem hiszem, hogy engedélyeznék. ennek meg nem flashelhető a firmware-je. jelen pillanatban itt németországban az a helyzet állt elő, hogy nem létezik engedélyezett típus, amik engedélyezettek lesznek majd, azok szeptember 1-től elérhetőek, ami egy vicc. túl későn fogadták el a törvényt.)
-
gergo7311
csendes tag
Az a baj, hogy sose fogod úgy tudni belőni a tárcsaféket, hogy a fékpofák ne fogjnak a tárcsára, akkor sem ha nem kéne. Hiába állítgatod, kétszer ráfékezel és el is állítódik. Azonkívül a bokát is le tudja frankón ütni néha. Szerintem alakítsd át sima sárvédő fékesre. Toldy Sporttal (nekem is van) amúgy sem éri meg gyorsan menni, mert előbb-utóbb, de inkább előbb, elreped a váza, a sok "felütéstől" amit az úthibák okoznak. Megmondom őszintén, nem éri meg komolyabb összeget költeni rá. Tapasztalat. Sokat javítok ilyen rollereket.
Gergő-Budapest
-
gergo7311
csendes tag
Kugoo-ra szerintem a Toldy fékrendszere felejtős, ugyanis egy gagyi az egész fékszerkezet. Gyakorlatilag lehetetlen fixen, jól belőni és főleg úgy hogy TARTÓSAN jó legyen. Jópáran kérték, hogy szereljem le a rollerjükről a tárcsaféket (Toldy) mert egyszerűen s.z@r. Megbízhatatlan.
Gergő-Budapest
-
gergo7311
csendes tag
Szerintem egy spéci roller-szakboltban kellene érdeklődnöd, ahol többféle alkatrészekből pakolnak össze komolyabb rolikat.
Pesten van egy, valahol a belvárosban is, de a neten találsz infót, pl. itt: https://www.rollers.hu/hu/
Ők már talán tudnak több infót adni ha rájuk csörögsz.Gergő-Budapest
-
Tin
veterán
Tin kollégának tényleg nem kell már, de múltkor visszajöttem németbe, mielőtt el tudtam volna adni. Csütörtök este megyek haza, péntektől vasárnapig otthon vagyok, ha kell, eladom. Teljesen használatlan.
f3rdzs0 kollégát kérdezd, milyen, ő már használja pár hete.
[ Szerkesztve ]
-
djadji
senior tag
Valami eszembe jutott. Lehet hoyg nem volt éléggé felfújva a kerék és ezért jobban lapult mint kellett volna, ezért a belső-lülső gyűrődött, surlódott? Lehet hogy kö keményre kellene fújni, mintha tömör lenne és akkor nem csiszolódik össze odabent a belső és a külső?
http://djadji.fw.hu
-
-
Dr.Zoo
senior tag
Elvileg lehetkülön belsőt is kapni, igaz cserélni macerás.
Erről a kevlár szalagról eddig nem hallottam, utána olvasok.Meg is van, jelenlegi dollár árfolyamon kb. 2400 ft a belső.
Kérdés, hogy 5 bar-ra fújva hányszor kapsz defektet. (ugye az első kerék tömör, elvileg az összeszedi)de nem találtam a boltban, neten meg megrendeltem a tömör gumit.
Melyiket, az etwow tömörgumit?
Ha igen, kíváncsi lennék a tapasztalatodra.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
B-L-A-C-K
titán
Itt lesz neked, és mindenki másnak is:
Service menü elérése: balról az 1. és 2. gombot nyomva kell tartani együtt pár mp-ig. A menüpont váltása balról a 2. gombbal történik röviden megnyomva. Az adott értéket a jobb szélső két gombbal lehet léptetni fel-le.
Menüpont - gyári beállítás - leírás:
0 - 1.1 - Firmware verzió
1- 1 - 0-ról elindulás (be kell tolnod vagy gázadásra is elindul) 0 - be, 1 - ki
2 - 25 - A maximális sebesség korlátozása 0-ra állítva nincs korlát 0-60 közt állítható. Gyárilag 25-30 szokott lenni.
3 - 8 - Kerékátmérő hüvelykben, itt tudod a sebesség kijelzést korrigálni, 8-as az alap, ez elég pontos is.
4 - 30 - Motormágnesek száma (ne piszkáld)
5 - 60 - A motor max teljesítménye az 1. sebességben Százalékban
6 - 80 - A motor max teljesítménye a 2. sebességben Százalékban
7 - 100 - A motor max teljesítménye a 3. fokozatban Százalékban
8 - 1 - Sebességtartó automatika ki/be kapcsolása
9 - 0 - egyelőre ismeretlen
10 - 0 - egyelőre ismeretlen
11 - 0 - egyelőre ismeretlen
12 - 36 - Feszültségérték, az akkumulátor feszültségének megjelenítése.
20 - 180 - Automatikus kikapcsolási idő másodpercben
22 - 1 - Elektromos fék. 1- be, 0 – ki
23 - 1 - Mértékegység beállítása km/h vagy mph/h
24 - 4 - A kijelző fényereje 4 lépésben állítható (max 4)
99 - 0 - A kilométer-számláló visszaállítása 0-ra.Mindezek után, ha végeztél a beállításokkal, akkor balról a 2. gombot nyomva kell tartani, így menti el az értékeket!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A dob az nem konkrétan a felni? A fékpofa meg benne van jó esetben...
Mondjuk olyan sok dobfékes járművet nem szereltem, még, de egyet igen.
Annak nem a tengelyhez kell rögzülnie, hanem a villához, a fékpofák azon
a kerek lapon lógnak, a fékkulcs feszíti neki őket a dobnak - ha a bowdent
húzod. Cygnus 125-nek hasonló a kialakítása. Csak kicsivel nagyobb felni.
Látszik egy kis bütyök a képen, amin átmegy a bowden: na, az akad meg
a villában, így, amikor fékezel nem tud elfordulni az egész hóbelevanc. Ám
ha igazam van, akkor hátrafelé gurulva én nem fékeznék rá, úgy elforoghat.Szerk: itt a - nem orosz verziós - linkje a terméknek. Tetszik az ötlet!
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
A Kolléga már linkelte a megoldást, én most töprengek több megoldás között.
1.: átalakítom 2WD-re, tehát két egyenként 350W-os agymotor, két vezérlő, egy akkupakk.
2.: a meglévő fújt gumis hátsó kerékre rendelek tárcsaféket, és átalakítom a meglévő fújt hátsó kereket.
3.: rendelek egy komplett kittet, és dobfékes lesz hátul.Az első megoldás elég beteg, de kb. minden itthon van hozzá, a második lenne a
reálisnormális."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DigitXT
félisten
Egyébként ez relatív. Egy simán guruló kerékhez képest visszafogja a motoros
kerék ellenállása, ha épp azt nem használod, tehát egy gyárilag dupla motoros
roller nem megy nagyobb távot attól, hogy az egyik motorját lekapcsolod.
(Legalábbis egy tesztben ezt hozta ki az muki, és ezzel magyarázta a dolgot...) -
DigitXT
félisten
úgy csúszkál a hátulja a kemény tömör gumival, mint a fene. DE félelmetesen csúszkál azon a sárga térkövön is, ami sima. Ha kicsit nedves, csúszik a hátulja mint állat.
Hát én majdnem eltaknyoltam ma, kb. sétatempóban. Aluljáróban vmi gumiburkolat vagy mi (MÁV), némi vízzel megfűszerezve... itt úgy keresztbe ment a hátulja, hogy kb. azt se tudtam mi történik. Jobb híján leugrottam róla, ezután elment a gáz, és a kijelző még furcsább lett. Hajlok arra, hogy valami kontakthiba lehet a "rázkódással" összefüggésben... Mert később már látni véltem a 11 A-es mérési eredményt menet közben, tehát kutyaharapást szőrivel, valamit javult a kijelző... És csak 3x kapcsolt ki. Egyszer sem balesetveszélyes mód, hálistennek, inkább csak picit bosszantóan, pl. emelkedőn felfelé, minden lendület elveszett. Csináltam videót, amiben utólag láttam, hogy vicces nézet lesz a mellkas-kamerából, mikor le kell hajolni a belógó fák miatt:
De egyenesen állva nem az igazi, mert azt gondoltam, majd kb. előre néz, és a kormányt is veszi, az esetleges kikapcsolásokat mutatandó, de valójában előre se néz annyira, meg a kormány se látszik. Viszont a stabi miatt egész simának tűnik a gurulás.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
pontosan erről beszélek. ha az ember elmegy melóba, látja, hogy esik vagy sem, max aznap nem rollerrel megy. ha meg hazafele esik, akkor otthagyja az ember, és hazaviszi másnap, amikor nem esik. ha meg elkapja az eső, elcsomagolja, nem olyan nagy ördöngősség ez.
persze előfordulhat eső, de az nem árt neki. csepegőben simán használható. akkor van szar, amikor szakad az eső, mert ott már mindenhova befolyik.a szigetelésről meg: hetekig használtam a rollert úgy, hogy széles ragasztószalaggal leragasztottam a kijelző mellett körbe, meg az ECU-nél az illesztéseket. elöl-alul az összecsukásnál szintén érdemes egy szalagot végigragasztani, mert akkor a felverődő víz nem tud befolyni. meg persze ugyanez az akku háza előtt, illetve hátul a lengéscsillapítónál.
én így használtam, mentem vele kis esőben, vizes úton is, a szalag pont a felverődő víz ellen védett, tehát semmi gond nincs vele. szigetelés után is visszaragasztottam amúgy ezekre a neuralgikus pontokra, a dupla védelem miatt. de azt én is tudtam, hogy szakadó esőben ez se segít, akkor csak az, ha megállsz. általában fél óránál tovább úgyse szokott szakadni az eső, ha meg igen, az embernél azért van telefon indulás előtt, megnéz egy radarképet, és kiderül, hogy hazaér, vagy sem.
(#3133) B-L-A-C-K: kár, hogy ilyen gyenge lett. nekem még az erősebb S1 volt, szerettem is, most idén már nem lesz semmi, jövőre pedig vagy egy olcsót, vagy egy kompromisszum-menteset fogok venni. bár hamarosan költözöm, és az új lakóhelyem 5p-re van a cégtől gyalog, szóval jó ötlet volt eladni és nem venni újat.
-
B-L-A-C-K
titán
Mikor megvettem nekem is király volt ,de akkor nem volt nagy összehasonlítási tapasztalatom. De így most már hogy van, a Kugoo az sajnos elég gyenge konstrukció a többihez képest. Ninebot-nál ha ES2-esre gondolsz annál meg jobb az M365. M365-ről az a baj elterjed az elején hogy sz@r, ami így is volt, de egy csomo módosítás kijött már azóta, és V1.2-től már teljesen jónak mondható, főleg ha a filléres kiegészítőket felrakod rá. A Pro meg ugye még jobb.
Ha én ilyen 200 ezerig keresgélnék alsó kategóriában, megint simán megvenném a Pro-t, vagy ha nem kell a nagyobb hatótáv, vagy +3km/h-val több végsebesség akkor a sima M365. Új fajta Kugoo-k már amúgy jobbak, minőségre, de menetdinamikára gyengék, meg 25-nél nem mennek többet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS