- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- Androidos tablet topic
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Amazon Fire TV stick/box
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
kakuk.tamas
addikt
válasz Thunderzolee #15202 üzenetére
Én múltkor így estem el… Hoztam haza csomagot (nagy dobozba volt). Kézzel megnyomkodtam a tetejét, mondom ez elbír, ráülök. Ahham, az első apró gödörnél horpadt be a seggem alatt a doboz és rántottam el a kormányt.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
gabe_
őstag
Azt jól számoltam ki hogy egy 367Wh-ás akksijú rollert (Segway ninebot kickscooter f30e) kb. 45 forint feltölteni 0-100%-ra?
(12-13 ft-os kWh árral)Sovány szakácsban sose bízz!
-
R a y
senior tag
Egyszerűbb ha azt nézed, hogy hány W-tal megy a töltés. Mi Pro 2 esetében 60 W. Nézzük 0-100ra a töltést; ez kb 7.5 óra:
így: 0,06 kW x 7,5 óra = 0,45 kWh.
0,45 kWh ára = 0,45 kWh x 36,24 Ft (elmű ára) = 16,308 Ft.
Mi Pro 2vel 100 km haladás kb 55 Forintba kerülHa olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
PociAti
senior tag
Nekem is 50 fillér kilométerköltség jött ki, más számolás alapján.
Lakossági áram ár az EON-nál: 35,29 Ft/kWh.
(A1 - I. tömb, tehát normál lakossági fogyasztást alapul véve, azaz 1320 kWh/év fogyasztásig.)Más oldalakon is bruttó 36 Ft/kWh körüli díjat találtam.
hrweb.hu oldalán például 2021-es árak vannak, de a 4 legnagyobb szolgáltató szerepel.És én a töltőmet tettem 2 különböző fogyasztásmérőre, és a megtehető hatótávolság növekedését vettem alapul.
[ Szerkesztve ]
-
R a y
senior tag
válasz PociAti #15207 üzenetére
Elműs(MVM) vagyok, és ezért ha gyors számítást kell végezni áramfogyasztással, akkor mindig 36-37 ft-tal számolok. Úgyis rájön rendszerhasználati díj stb. 10000%osan hajszálpontos összegadat ügysem fog kijönni.
De ha 55, vagy 50, vagy 60 Ftra jön ki 100 km, akkor is elhanyagolható (szerintem) mert egy nagyságrend.[ Szerkesztve ]
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
PociAti
senior tag
Igazság szerint azért kellett átszerkesztenem a hozzászólásom, mert első nekifutásra azt hittem rossza adatokkal számolsz, csak valami szerencsének (dupla hibának) köszönhetően jött ki helyes eredmény.
A megtévesztés oka az volt, hogy pontatlanul használtad a mértékegységet: 36 Ft/kWh (tehát a Ft után kell a kWh is.)
Mindegy.A lényeg, hogy elektromos rollernél elvileg az "üzemanyagköltség", azaz az áramfogyasztás az egyik legkisebb tétel.
Ha az elektromos roller átlagos élettartamát 10.000 km-nek vesszük*, akkor az kb. 5.000 Ft.A lakatok ennél az összegnél kezdődnek,
ez alatt a táv legalább egy készlet gumit cserélni kell, szintén több nála,
a pumpa is 12-15k körül van.
És akkor az extrákról nem is beszélve.*Nem azért, mert 10k-nál tönkremennek a rollerek, hanem sokan megveszik, és évente csak pár száz km-t tesznek bele.
-
Because
őstag
Sziasztok!
Munkába járásra keresek rollert (2x6km). Ami nekem külsőleg és teljesítményben is tetszik az a Kugoo G2-pro, csak az árával nem vagyok kibékülve. Lenne valami hasonló, de mondjuk -100k HUF vagy ne is merjek ilyen merészet gondolni?
-
PociAti
senior tag
válasz Because #15210 üzenetére
Kugoo G2 Pro 366.490 Ft-ba kerül,
de csak 100.000 Ft környékén áldoznál rá....A kettő között irreális szakadék van. 100k környékén kb. 15 km megtételére alkalmas "gyermek" rollereket lehet kapni. Vagy külföldi webshopokból olyan ismeretlen modelleket, amik se tanúsítvánnyal nem rendelkeznek, sem szerviz háttérrel. És az csak a kisebb probléma, ha 500 km után használhatatlanná válik, nagyobb, ha szerkezeti problémák miatt (pl. kormányrúdtörés) balesetet szenvedsz.
-
Joshi
titán
válasz Because #15212 üzenetére
Xiaomi Mi Pro 2
Aztán idővel raksz rá egy első lengéscsillapítót. -
addikt
válasz PociAti #15211 üzenetére
Pálcikarollerek közt:
Xiaomi Mi 3 - 30km 150ezer
Xiaomi Pro 2 - 45km 200ezer
Segway G30P - 65km ~230ezer (30km/h)Ez utóbbi picivel erősebb, és hátsó kerekes, de idehaza 300ezerért nem éri meg.
Kuponokkal össze lehet hozni kevesebből, a maradékból meg vehetsz rá lengéscsillapítót.A nagyobbakat nem ismerem, majd ajánl más; de pl.az E-Twow nem árul a kinézett Kugoohoz hasonló tudásút annyiért, amennyiért keresel?
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
Egyébként a töltés egyáltalán nem konstans 60W-on megy. Az max. a névleges
teljesítménye a töltőnek... Az elején, amikor a CC szakasz van, akkor még kicsi
a teljesítmény (áramkorlát van, a feszültség meg alacsony), és folyamatosan nő,
majd amikor a CV szakaszba ér, a max. teljesítménytől folyamatosan csökken...Pont az szokta a töltés végét jelenteni (zöld LED tipikusan), amikor az akku által
felvett áram bizonyos szint alá csökkent. Ami egy viszonylag kicsi, de nem nulla
érték, mivel a Li-Ion nem szereti a csepptöltést... Ha a BMS és a töltő nincsenek
összehangolva (vagy baja van az akkunak), simán lehet, hogy a BMS lekapcsolja
a töltést, s a töltő zöldre vált, hiszen nem folyik áram egyáltalán. Normál esetben
viszont nincs szükség a BMS beavatkozására, hiszen a töltő is úgy van beállítva*,
hogy adott áramerősség alatt szépen befejezi a CV szakaszt, ezzel a töltés kész.*: ez gyári töltőknél nem gond, akkor probléma, ha valami saját gyorstöltőt akarsz
használni, az meg ugye nem tudja, hogy mekkora akkut tölt: van, hogy beállítható
emiatt a lekapcsolási áramerősség. Mondjuk 100 mA, és kész. Az egy 36V-os
akkunál (végfeszültség 42V) kevesebb, mint 5W, de nem nulla. Ha meg sokkal
nagyobb ez az érték, akkor egy kis pakkot nem fog teljesen feltölteni. Igaz, hogy
amúgy sem ajánlott egy túl nagy áramú töltővel egy kis pakkot hergelni.Megjegyzem, a 42V 1.7A csúcsteljesítmény (leadott!) 71.4W-ot jelent, viszont az
elején a töltésnek ilyen 30V körül indul a történet, ami még "csak" 50W körül van.
És erre jön rá a töltő hatásfoka, meg úgy általában a töltés hatásfoka. De persze
plusz mínusz 5 Ft-okon nem fogunk összeveszni. Elhanyagolható egy ilyen kicsi
akku otthoni töltése, akár naponta kétszer is... Senki nem fog belerokkanni.
(Amikor mondjuk a plug-in hibrid cégautó otthoni töltésére kötelez a cég, az picit
már necces kezd lenni, mivel az sok kW-os történet: havi szinten "észrevehető".) -
R a y
senior tag
válasz DigitXT #15217 üzenetére
annyira nem értek a fizikához, de akkor 365tools miért ír 60wot? Persze tudom, hogy a végefelé már kisebb teljesítménnyel tölt. De nem hiszem hogyha 10%ról indul a töltés akkor egyből 120wattal töltene. Mert ugye hogy nem gyors töltő a mi pro 2 gyári töltője.
Akkor most hogy van? 80%ig hány wattal tölt? Mert már lassan egy éve megvan, és elég gyakran nézem töltés közben a W értéket és mindig 60-61W-ot ír.Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #15216 üzenetére
Hogy kinek, mi éri meg, az szubjektív. 300 -ért van hazai gari, meg EU licensz. Az volt az első, amit a német biztosítós nő megnézett. Ha az nem lett volna, akkor nem közlekedhetnék vele kint. 70 rugó különbség nekem nem ér ennyit.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
félisten
Szerintem arról lehet szó, hogy a névleges akkufesz. 36V, a töltő meg 1.7A-es,
tehát a 61.2W egy teljesen egzakt átlag. A csúcsteljesítmény viszont 71.4W.
P = U * I még mindig, azaz 42V * 1.7A = 71.4 W, illetve 36V * 1.7A = 61.2 W...nem hiszem hogyha 10%ról indul a töltés akkor egyből 120wattal töltene
Persze hogy nem: nem is tud annyit soha, ha ugye 1.7A az áramkorlátja.
Amúgy azt a 71W-ot se biztos, hogy eléri, mert amennyire emlékszem írtátok,
hogy nem is tölt 42V-ig (kíméli az akkut). De papíron az a maximuma. Ennyi...Szerintem ilyen mélységben csak akkor érdemes vele foglalkozni, ha érdekel a
dolog fizikája. Attól még egy szoftver írhat ki hülyeséget. (Nekem is hiába tudta
az adott szoftver az aktuális áramot és feszültséget, ahelyett, hogy beszorozta
volna őket, elfogadta az "üres" adatot a BMS-től... Emiatt van az adott videón a
megtévesztő 9999W folyamatosan kiírva, valójában csúcsban volt kb. 4000W...)Ugyanez töltésre: méri az áramot, méri a feszt, ebből számolja a teljesítményt,
szóval elvileg csak annyira pontos, mint amennyire az áramot, ill. feszt jól méri.
Egyik sem triviális feladvány olcsóbb cuccokkal: nálam is kalibrálható a BMS...
Ennek ellenére tud baromságot számolni... Nagy kedvenc, amikor a pakk teljes
feszültséget csonkolja 1 tizedesig, így mondjuk 54.44 helyett 54.4-et ad vissza,
ami persze nem baj, de az, hogy utána EZT elosztva 13-mal számol átlag cella
feszültséget, az már gond... amikor kihozza, hogy az átlagos(!) cellafeszültség
alacsonyabb, mint az amúgy 3 tizedesig szintén általa mért minimum, vicces...
(Nincs neki jelentősége, csak egy picit értelemzavaró... Ha az ember nézegeti.) -
sandró60
addikt
Rendszám táblával [kép]
Előbb vagy utóbb talán nálunk is ez lesz?[ Szerkesztve ]
-
DGery
aktív tag
válasz Somatom #15222 üzenetére
Ennek a cikknek a végén igaz nem az elektromos rollereknek, hanem az SMKP-nak a rendszámozásáról van szó. Ha ezt vesszük alapul (tudom, ami a közlönyben megjelenik az lesz a mérvadó, de iránymutatás lehet), az e-rollerekre sem várható rendszámozás...
(Máshol is olvastam erről, nem kell lehurrogni, hogy Origo mennyire hiteles vagy sem forrás, csak ezt találtam meg leghamarabb...)by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1/ iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
Somatom
veterán
De, nem ezt kéne alapul venni! A képen mutatott német rendszám egy kis matrica. Korábban mutattam, ÍGY néz ki az enyémen. Nincs semmilyen vizsga, meg forgalomba helyezés. Bárhol megkapod, ahol járműbiztosítással foglalkoznak (csak német cím kell hozzá). Tulképp a biztosítás meglétét hivatott jelezni. Ha lejár, akkor veszel másikat, amin más lesz az azonosító. Az új matricát társítják a gépben a rolleredhez, felragasztod és ennyi.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PociAti
senior tag
válasz sandró60 #15221 üzenetére
Robogókon sincs rendszám, ott sem sikerült megugrani ezt a minimális szintet. Nincsenek naív elképzeléseim arról, hogy pont a rollereknél sikerülne utólag bevezetni. Hiányzik hozzá az adminisztratív háttér, gazdaságilag pedig nehéz megindokolni miért kellene újabb adag hivatalnokot eltartani. Felhasználók részéről sem lenne különösebben népszerű ez az intézkedés, legtöbb roller fel sincs készítve tábla elhelyezésére, miközben darabszám alapján a rollerek többsége pálcika roller. És még arról sincs egyetértés, hogy létezik-e ilyen jármű.
Ha különösen erős a késztetés, akkor szoktak csak lépni, és hát a motorosok nem egyszer adtak már rá okot (elég csak a 2014-es, rendszám nélküli motoros által elkövetett bankrobbantásokra gondolni), mégse ütötte át azt az ingerküszöböt, hogy normálisan száma vegyék őket.
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Feleségemnek munkába, boltba járni (max kb 15 km oda) keresnék valami rollert, 200-300k körül van ami kifejezetten ajánlott? Igazából sajnos egyáltalán nem ismerem őket, de extra elvárásaink nincsenek, talán csak annyi, hogy összecsukva tömegközlekedésre is fel tudjuk tenni és itthon is kapható legyen. Kapásból ezt a kettőt néztem.
Van még amit érdemes lenne megfontolni?
Let the Zone take me if I am.
-
AliasB
senior tag
Szerintem ha valaki részt vesz a közlekedésben (úttesten ahol az autók) akkor kellene rendszám mert okozhat balesetet akkor pedig kell a biztosítás is! De ez egyenlőre a robogóknál is hiányzik nem hogy a rollereknél.
Viszont egy kis teljesítményű rollert semmiképp sem küldenék az autók közé mert életveszélyes ha ott bóklászik 20-25km/h-val a forgalomban. Azok maradjanak a biciklisávban vagy a járdán rendszám nélkül ahogy a kerékpárok is. Bár ennél még a kerékpárok is gyorsabbak!
Szóval különbséget kell tenni roller és roller közt is mert vannak nagy és kis teljesítményű rollerek is. Az enyém pl nagyon kis gyenge és egy kis emelkedőn is kb 10km/h-val vánszorog fel a 70kilómmal. Ha ezzel forgalomba kellene közlekednem az autók közt akkor inkább eladnám! Plusz én nagyon sokat vezetek hivatásos sofőrként és tudom mennyire fel lehetne ezekkel tartani a forgalmat.
Járj nyitott szemmel.
-
Dave™
nagyúr
válasz AliasB #15231 üzenetére
Miért lesz kevésbé veszélyes egy 40-50km/h-val száguldó roller, mint az, ami fele ilyen gyorsan megy? Nyilván az út szélén fog menni mindkettő, ahogyan a biciklisek is, nekem valahogy a gyorsabb tűnik sokkal veszélyesebbnek, a lassabbat sokkal kiszámíthatóbban tudják megelőzni, kikerülni, plusz sokkal több ideje van reagálni a váratlan helyzetekre, mint a gyors rolleresnek.
-
Somatom
veterán
válasz AliasB #15231 üzenetére
Én arra próbáltam rámutatni, hogy a rolleren levő azonosító és a hazai rendszámozási procedúra nem kell, hogy összefüggésben legyen. Ahol kötelező a rollerekre az azonosító, ott sincs összefüggésben. Ugyanígy nem kell összefüggésben legyen azzal, hogy hol közlekedhet és hol nem. Ez egy egyszerű szabálymódosítással megoldható lenne. Ezzel a
rendszámosazonosító jelzéssel ellátott rolleremmel közlekedhetek Németországban kerékpárúton. Sisak sem kötelező.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
AliasB
senior tag
Azért mert ha gyorsabban tudsz menni egy rolival akkor tudsz haladni a forgalommal. Ha meg vánszorogsz akkor csak forgalmi akadály vagy! Ha nem kell téged kerülgetni akkor semmi probléma de ha feltorlódik mögötted a forgalom az baj. De ha valaki nem vezet forgalomba az ezt lehet nem érti meg. Viszont járdán meg bicikliúton veszélyes mondjuk 30al is száguldozni. Oda nem engednék nagy teljesítményű rollereket. VISZONT a rolleresek mindenképp veszélyben vannak ahol teherautók, buszok és áruszállítók is közlekednek mert nem olyan stabilak és hamar alákerülhetnek! Vagy észre sem veszik őket mert nem foglalnak nagyobb helyet, mint egy gyalogos.
[ Szerkesztve ]
Járj nyitott szemmel.
-
AliasB
senior tag
-
Somatom
veterán
válasz AliasB #15235 üzenetére
Pontosan erről van szó. Németországban nem a kerékpár sebességéből indultak ki, hanem a futó emberéből. Attól ne legyen gyorsabb a roller és ezért maximálták 20Km/h -ban a sebességet. Azt kell mondanom, hogy igazuk van. Általában jól kiépített és jó minőségű bicikli úthálózatuk van, amin gázelvétel nélkül, egyenletes tempóban lehet haladni. Úgy meg 20 -szal sem tűnik örökkévalóságnak egy rollerakkuhoz méretezett utazás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
AliasB
senior tag
Egyszerű lenne a megoldás, szélesebb járdák ahol van kerékpársáv vagy külön kerékpárút. De ez nálunk nyilván csak sci-fi. Pár helyen talán megoldható lenne de az az utak 1-2%a maximum. VAGY használják a járdát de csak 20km/h-val amennyivel akár egy ember is futhatna. Na igen ám ez szép és jó de ha nincs aki ellenőrizze akkor nem fogják betartani.
Járj nyitott szemmel.
-
Somatom
veterán
válasz AliasB #15239 üzenetére
Az kevés. A németeknél amikor először terveztettem a guglival útvonalat, azt hittem, hogy megbolondult. Semmi köze sem volt semmilyen közlekedési úthoz a két város között. Aztán nagyot csodálkoztam, mert valóban ott bringaút volt, amin legfeljebb néhány kirándulóval találkoztam. Se autó, se gyalogos áradat. Ezt több helyen tapasztaltam, úgyhogy ez tuti koncepció náluk. Mondok mást. Legutóbb egy kerülő utat tervezett. Hát mondom, ennek mi értelme, amikor ez a sziget egy pihenőpark? Majd én jól átvágok rajta. Hát nem. A sziget körben bringaút, de a belsejében tilos bringázni, rollerezni. Szóval, még így is próbálják elszeparálni egymástól a különbözőképpen közlekedőket.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
AliasB
senior tag
válasz Somatom #15240 üzenetére
Na hát ez az. Itt nem gondoltak nem hogy a rolleresekre de a bringásokra sem mert a bringaút tökéletes lenne a rollereseknek is. De sok helyen az sincs. De a bringások meg túl nagy helyet foglalnak a járdán míg egy roller keskenyebb, mint egy ember és nem hosszabb, mint a lépéstávolsága futás közben. Persze most a kis teljesítményű rollerekről beszélek mert nagyon nagy különbség van köztük mint méretben mint teljesítményben.
Járj nyitott szemmel.
-
PociAti
senior tag
válasz Somatom #15234 üzenetére
"Ez egy egyszerű szabálymódosítással megoldható lenne."
Nem ez nem igaz! Attól még továbbra is nem létező járműkategória lenne az e-roller, szóval szabálymódosítások egész sora kellene hozzá. Meg jogharmonizáció. Meg csomó csinovnyik, aki a regisztrációs ügyintézést elvégzi. Meg gyártás, akik elkészítik. Az összes elcseszhetne egy napot az életéből, amire a rendszámozási procedúrán, jármű átalakításon, stb. átmenne. Agyrém! És mi lenne az értelme?? Mi haszna lenne? Mégis, milyen égető probléma oldódna meg tőle?
#15234) Somatom
"... Németországban ..."
Leszarom mi van Németországban!(#15237) Somatom
"... Németországban ..."
Leszarom mi van Németországban!(#15238) Somatom
"A németeknél ..."
Leszarom mi van a németeknél!(#15240) Somatom
"A németeknél ..."
Leszarom mi van a németeknél! -
Because
őstag
Ezt találtam most: Sencor Scooter Two Long Range 2021
Erről mi a véleményetek? -
szadam123
csendes tag
Sziasztok!
Van esetleg valakinek ilyen rollere? Mi a vélemény róla?
https://www.gshopper.com/hu/product/detail/3000019262
Előre is köszi! -
AliasB
senior tag
válasz Because #15243 üzenetére
Az árához képest nagyon jó de amúgy is. A 15Ah azért már nem kevés és az a 45km simán elképzelhető amit írnak róla. Nekem a 10Ah-s akku elmegy 35km-t és a 400watt is egész jó. Igaz a lengéscsillapítás hiányzik de ennyi pénzért azt ne is keressen senki. Nagy hatótávú városi járgánynak tökéletes
Járj nyitott szemmel.
-
Somatom
veterán
válasz PociAti #15242 üzenetére
Ha nem szarnád le, hogy mi van Németországban, akkor nem írnál ilyen hülyeségeket. Láttad a dobozt a képen? A német áruházakban már eleve így veszed a rollert. Én itthon vettem, ezért kellett külön elmennem. Sztem elintézhettem volna online is, de nekem így egyszerűbb volt. Helyi autóklub kirendeltség, húsz perc alatt megvolt az egész. Azért tartott ilyen sokáig, mert a rollerem adatait fel kellett vinniük a rendszerbe. Milyen gyártási procedúra? Egy tasakból kivett a "csinovnyik" csaj egy matricát, bepötyögte a gépbe a rajta látható "rendszámot", majd átadta a matricát, én meg felragasztottam. Senki sem cseszett el egy napot az életéből. A rendszer működik, egyszerű, mint a faék. Németországban is emberek élnek. Ha nekik ez megy, akkor nekünk miért ne mehetne?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
phoenix1989
őstag
válasz Somatom #15246 üzenetére
a legnagyobb gond az hogy nincs meg hozzá a megfelelő körülmény. kevés kerékpárút, szar utak, szar járdák, emellett keskeny és gyalog sem férsz el rendesen. nem lehet összehasonlítani szerintem más országgal és véleményem szerint felesleges is. ráadásul kell akkor egy program, rendszer ahova ezt beviszik, más ügyintézés sem megy rendesen nem ha még egy új dolgot kell megtanulni. xD
és nem rossz indulatból de engem sem nagyon izgat mi van a németekkel, meg más országgal mivel nem ott élek. -
AliasB
senior tag
válasz Because #15248 üzenetére
A sisakokat nem ismerem mert anélkül használom. Nekem ennél gyengébb a gépem és tudod hogy van ez. Felesleges ilyen "hatalmas" sebességnél tudom tudom rosszul esni lehet gyalog is ha úgy van mégsem láttam még gyalogost sem sisakban sétálni Igaz még én is kezdő vagyok mert 500km van mögöttem rolleresként de ha eddig az elején nem voltam olyan béna, hogy elessek vele akkor szerintem ezután sem fogok de nem ítélem el aki félti a búráját csak annyit mondok amit le is írtam. Ez túl kicsi sebesség és ennyi erővel gyalog is használhat sisakot mert úgy is lehet rosszul esni ennyi erővel
Járj nyitott szemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPhone topik
- Milyen monitort vegyek?
- LEGO klub
- BestBuy topik
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Aliexpress tapasztalatok
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen