- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt01
őstag
-
Qgiszimi
újonc
En vettem Ninebot D28E-t Goboorol. M365-om van, erosebbet szerettem volna. Kb 5 nap alatt megjott, lehetetlen vele BTon kommunikalni, igy nem lehet aktivalni. 10 nap emailezes utan fogadtak el, hogy visszakuldom. Postakoltseget 15 eur-ig fizetik ami a felere sem eleg.
-
mrrr74
aktív tag
válasz sweatyy #15754 üzenetére
Szia,
Navee N65 jó lehet, hegyek-dombok között 26 km-t mértem vele a 83 kilómmal, sík úton 33-35 körül. És a nagyobb emelkedőkkel sincs gondja, peakben 900 W körüli a motor teljesítménye (persze ez így nem sokat mond, mert nem ismerem a környéket ahol közlekedsz), de van olyan emelkedő ahol a Mi Pro 2 nem jön fel, ez felhoz.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Somatom
veterán
válasz phr3ak #15798 üzenetére
Ezt vitatnám. A G30 -ra lehet kapni csomagtartót, de én nem vettem. Enélkül is símán megy a bevásárlás. Hátizsákba a nehezebb cuccok, kormányrúd akasztójára a könnyebb nagytestűek (pl. kenyér) és a két lábam közé, a trepnire még felpókozok két 6 -os fólia dobozos sört.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MrRL19
senior tag
Csao sziasztok!
Picit off lehet ,de nem találtam más topik ami aktív ,tehát felteszem itt a kérdést hathanvki tud segíteni
Windgoo b3 e bike szeretném a 25km/H sebességet ki szedni belőle (fojtast) ,vagy esetleg nagyobb akku is lehet rakni bele amivel erősebb láttam yt-on 50 - 60km/H mentek vele.Köszi előre
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
DGery
aktív tag
válasz phr3ak #15798 üzenetére
HA tehetem, én is leteszem. Értelemszerűen nagybevásárlásnak nem ezzel indulok neki, de a napi munkábajárás, kisebb bevásárlások, helyben ide-oda szaladgálás csak ezzel történik. Április közepe óta 600km ment bele (amit nem mondanék sem soknak, sem kevésnek) de az autó lényegesen kevesebbet megy. Az idén a közvetlen kollégáim negyede lépett hasonló útra.
by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1/ iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
gergo5991
őstag
elég sok fb csoportban látom h közös rollerezéshez társakat keresnek
én eddig ugy vettem észre hóbortból max 2x voltam ki rollerezni, a többi utam mind melóba, ügyintézés vagy satöbbi volt
lehet velem van a baj, én is azt hittem hogy majd többet megyek rollerezni "csak úgy", de valahogy teljesen nem látom az értelmét, mi a jó benne..meg miért kell ehhez társakat kereseni egyáltalán?
bármiben több értelmet látok mint ebben a dologban, de lehet csak én vagyok a fura hogy mindenben csak az értelmet keresem -
Casseius
tag
válasz gergo5991 #15816 üzenetére
Mert tök jó közösség építő élmény, az idő nagy része beszélgetéssel megy nem gurulással, tapasztalatcserével, tanácsadással, sztorizgatásokkal.
Ugyanerről szolnak az autós és motoros találkozók is...
Nem is értem ezen mit kell magyarázni, és mi nem egyértelmű[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
andrisbandi
őstag
válasz Qgiszimi #15802 üzenetére
Paypal visszatérítés.
- Ha paypalos vásárlás volt ...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Somatom
veterán
válasz PociAti #15822 üzenetére
De, a roller megadja az alap témát, megvan a közös érdeklődési kör. Mint a kamionosoknál. Kettő elkezd beszélgetni a parkolóban és öt perc múlva már dolgoznak. A f@...nak van kedve hétvégén is a munkáról beszélni. Azért jobb a roller, mert az többnyire szabadidős tevékenység.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PociAti
senior tag
válasz Somatom #15823 üzenetére
Kamionozás az viszonylag homogén társaságot hoz össze.
Rollere (szinte) bárkinek lehet.
Egymás mellett mentek, azonos tempóban, az egyiken full face sisak van, a másikon semmi. Eléggé mást gondolhattok ugyanarról a témáról. Akkor inkább olyannal beszélgetek, akinek nincs rollere. -
Nordik
őstag
Megnéztem médiába volt kiállítva egy Ninebot F25E illetve egy Xiaomi Mi 3. A kettőt összehasonlítva egyrészt a Ninebot minosegibbnek és robosztusabbnak tűnt. Néhány helyen olvastam, hogy a Ninebot inkább a Xiaomi fölé van pozicionalva ez tényleg így van ezekszerint?
A másik, hogy valamivel nagyobbnak tűnt a Ninebot, valószínűleg nehezebb is. Az álló rész talán platni is nagyobb, kényelmesebb. Meg ugye a nagyobb kerekek. Ha nem annyira fontos a hordozhatosag akkor a nagyobb kerék mindenképp előnyösebb?
[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
válasz Nordik #15825 üzenetére
Én is egyre több rollerest látok a forgalomban, bár lehet, hogy mióta nekem is van, jobban rá is állt az agyam...
A minap lemértem élőben a telefon gps-ével a valós sebességet, és érdekes módon, mikor a roller kielzője 23km/h-t mutat, a gps szerint 28km/h-val megyek... (ninebot F30E)
Korábban írtam is, hogy megpróbáltam átállítani az F40-es 30km/h-ás módjára, de nem vált be, kerregős hangja lett, így egyből visszaállítottam az F30-ra. Utána óra szerint nem nagyon akart többet menni 21-23-nál...
Úgyhogy most megnyugodtam, megy az...Sovány szakácsban sose bízz!
-
Casseius
tag
válasz PociAti #15824 üzenetére
Kiegészítőkön múlna az h ki mit gondol a rollerezésről?
Nem is tudom h viseltem el olyanokat akiknek dudája van gépén nekem meg csengő, így már lehetetlen velük beszélgetni, inkább el is kerülöm őket.
Arra meg külön kíváncsi vagyok hogy beszélgetsz egy nem rolleressel arról hogy milyen motort hogy kéne hajtani, melyik lengéscsillapító jó, hány AH-s és milyen feszültségű aksi a megfelelő, épitési konstrukciók, melyik vezérlő mit tud, kitámasztó vagy telefontartó vagy bármi témába vágó eszközről vagy közlekedési helyzetről.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Nordik
őstag
Még egy kérdés. Ha magyar webshopbol rendelem meg akkor számít, hogy honnan? Egy esetleges garanciális ugyinteznesnel. Vagy minden bolt ugyanoda küldi szervizeltetni a Xiaomi rollereket?
Bár néhány ezerrel lehet olcsóbban is találni Xiaomi Mi3at, például Xiaomishopnal, de ők talán megbízhatóak. Vagy tényleg mindegy és ahol olcsóbb?
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Nordik #15825 üzenetére
A gyártó azonos, ezáltal egyes alkatrészek közösek.
A Xiaomi erollerek első 3 generációja 8,5"-os kereket használt, a 4-től áttértek ők is a 10"-os kerekekre, mint a Ninebot (aki a Xiaomi és Sequoia Capital támogatásával) felvásárolta a Segway-t.Súlyban, felépítésben, ebből adódóan árban mindenképpen a korábbi Xiaomik fölött van, de és ebből adódóan motorerőben, fékrendszerben is komolyabbak voltak. Valószínűleg ezt a különbséget mesterségesen fenn fogják tartani, nincs értelme kannibalizálni egymás piacát.
A nagyobb kerék ellen szinte csak a hordozhatóság szól.
-
Nordik
őstag
-
synar
őstag
Lehet hogy valakit érdekel, olcsó akkumulátoros pumpa kuponnal most csak 8600 Ft: [link]
-
Drizzt01
őstag
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy a fiam perecelt a MI3-al. A fékkarban eltört a szenzor, ezért a moddolt fw-t nehezebb indítani, mert kell hozzá a fék nehúzása. A kérdés. A fékkart csak simán tudom cserélni, vagy szét kell bontani az egész kormányt? Illetve honnan érdemes rendelni hozzá?
[ Szerkesztve ]
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
addikt
válasz Nordik #15828 üzenetére
Összehasonlítottam a Mi3-ast a G30-al itt:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13740-13740.htmlPro2 meg kb ugyanaz, csak dombnak felfelé jobban bírta volna.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Nemtom, nekem a G30 is, meg a Mi3 is 30, ill 25-el ment, mikor autóval követtem őket.
Pont ez a poén, h munkahely felé 30-as tábla van kint, azt a G30 is 30-at megy, akk hogyhogy leelőz mindenki autóval?
Ezt bent is felvetettem már, mikor biztonsági előadáson a felelőtlen kerékpárosokról, meg a rollerekről volt szó.. Persze halk vigyor futott végig a csoportban.Meg hát ugye padlógázzal leelőznek (fél km-es szakaszról van szó), aztán a parkolónál feltorlódnak, én meg kielőzve a sort begurulok, és mire lefelé jövök az öltözőből, akkor látom bejönni azokat, akiknek az ismerős autójuk a sorban állt..
De mi vagyunk a
hüje rolleresek
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #15836 üzenetére
Fog ez változni az üzemanyaghiánnyal, meg a 800 Forintos benzinnel.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
válasz Nordik #15825 üzenetére
A nagyobb kerék miatt nagyobb és erősebb váza van. A kormányrúd is ennek megfelelően vastagabb, erősebb, nagyobb, stb.
Ezért robosztusabb, és való igaz, nehezebb is egy 10"-os kerekű roller egy 8.5"-osnál.
A trepni is ezért tud nagyobb lenni.
Hát igen, azt külön kell választani, h valaki kicsi, könnyű rollert keres, mert pl autóba nem fér be egy 10"-os kerekű, mert azok rendre mind nagyobbak; vagy nem fogja autóban vinni, így viszont jobban jár egy nagyobb rollerrel.
Az emeletre való felcipelés is kb ugyanez.
Kicsi, könnyű rollert könnyebb felvinni, mint egy közel 20 kilóst.
Nem tudom, h fölé lenne pozicionálva egyik a másiknak, a Xiaomi eddig 8.5"-os kerekekkel szerelte a rollerjeit, a Ninebotok meg 10"-os kerekűek voltak, így nyilván akinek nem felelt meg a 8.5"-os kerékméretből adódó kisebb komfort, az inkább egy nagyobbat vett.
De a Xiaomi következő rollerje már szintén 10"-os kerekekkel fog érkezni, ahogy írta is itt lejjebb valaki már, úgy látszik szeretnének a tortából ők is egy nagyobb szeletet.
Amiben mondjuk van ráció, mert eddig tényleg az volt, h hiába akart valaki Xiaomit, ha az nem gyártott nagyobb kerekű rollert.
A nagyobb kerék mindenképp előnyösebb.
Menj be egy rolleres boltba, ne csak a kiállított rolereket nézegesd, ha komolyak a szándékaid, adnak rollert, ki lehet próbálni mindkét kerékméretű típust.
Vagy ott a Lime korábbi, meg a mostani verziója.
És van Youtubeon pár video, rá kell szánni azokat a negyed órákat, végignézni őket, én is ezt csináltam, pedig ki nem állhatom pl a liveokat se, de sajna ez ilyen, végig kell nézni pár ismertető videót, akármilyen unalmasak is, elmegy vele pár délután, de aztán már képbe kerülsz jobban.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #15838 üzenetére
Autófüggő. Az enyém (G30 EII) az az autómban lakik. Akkor sem kell kivennem, ha a kétheti cuccom és két hátsó ülés mellett még kinyitom a tábori ágyat, hogy az autóban aludjak. Renault Grand Espace IV.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
válasz Somatom #15837 üzenetére
Sztem inkább azzal változott volna, ha a legutóbbi 10 évben amiket építettek, felújítottak utakat, ahol elfért volna, oda terveztek volna kerékpárutat is az út mellett, vagy legalább a szélére (annyival szélesebb lenne az út).
Most nem Pestre gondolok, hanem a vidéki nagyvárosokban.
Eszergomban egy csomó utat felújítottak az utóbbi ~5-7-10 évben, de kerékpársáv nem került egyik mellé sem, pedig sok helyen elfért volna.
Én úgy tudtam, h az EU csak úgy ad pénzt ilyen jellegű, közműveket is érintő, teljes felújítások kapcsán, ha komplexen tervezik az utat, tehát kerékpárúttal együtt, de ez itt kimaradt.
Most itt vagyunk a vadiúj, jó minőségű úthálózattal, de kerékpárral (rollerrel) továbbra is csak az autóforgalmat gyakran feltartva, az út szélén lehet haladni. :/
És ez nem jó sem az autósoknak, sem annak, aki letenné az autót, mert rövid távon szívesen menne rollerrel inkább ha úgy van, de az utak szélén szüttyögés helyett inkább mégis marad az autónál.
Na ez az, ami behozhatatlan probléma, mert egy útfelújítás a jövőnek kellene szóljon, de most a legközelebbi felújításig marad minden a régi állapotban. :/
A másik meg, akinek nincs pénze benzinre, annak sztem rollerre sincs.
Mivel rengeteget járkálom a munkahelyemen, ezért sok emberrel találkozok, akik aztán rendre megszólítanak, h milyen ez a roller, mert láttak már többször vele, meg mennyi egy ilyen, meg stb, és kb lehidalnak, mikor mondom, h ez idehaza 300ezernél is drágább. Azt gyorsan hozzáteszem, h de én külföldről vettem még, kb 230ezerért.
Viszont rendre megkapom, h de hát azért már autót lehet venni, és bólogatni szoktam, mosolyogni, h az is van, a kettő nem zárja ki egymást.
De egy normális roller sajna ennyibe kerül - mármint ezek: Mi3, Pro2, G30, (F30), F40.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #15840 üzenetére
No, igen. Egy bringa meg lassan másfél milla. Én is megkapom ezeket a dumákat. Csak annyit szoktam mondani, hogy anno előrelátó voltam, nem herdáltam el a pénzt esküvőre, kölkökre, meg hasonló luxusra. Így most jut ésszerű befektetésekre. Rollerre, bringára, motorra, piára, utazásra, bulikra, kurvákra, stb.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
válasz Thunderzolee #15840 üzenetére
Vagy lehetett volna az elmúlt 12 évben társadalmi hirdetésekben népszerűsíteni az elektromos rollereket a szokásos fideszes Brüsszelező reklámok helyett.
Akár óriásplakátok formájában, akár Korbuly Péter hangjával:
Társadalmi célú hirdetés
Az úthálózatunk túlterhelt, a dugókban töltünk jelentős időt.
Ezt az időt tölthetnénk a családunkkal is!
De egyre többen ismerik fel a rollereket
Váltson ön is elektromos rollerre!Soros György, ja nem, izé... A rollerek jóval kevesebb helyet foglalnak el útjainkból, mert kicsi, könnyű, jól lehet vele parkolni, és nem szennyezi a levegőt kipufogógázokkal.
Segítsük a rolleresek közlekedését azzal, h megfelelő oldaltávolságot tatunk tőlük, hogy nem dudálunk rájuk indokolatlanul, hogy gyermekeinknek is példát mutatunk.
Váltson ön is rollerre.
Készült a Magyar Kormány megbízásából
Társadalmi célú hirdetés
És benne vágóképek, mosolygós család, ahogy várja haza aput, boldogan mosolygós rollerezők a napsütésben valamelyik mélymagyar jelkép előtt, rolleresek a piros lámpánál állnak, mellettük a sávban rendőrautó, mosolyognak a rendőrök a rolleresekre, stb, a szokásos sallang, mint a többi fideszes agymosó reklámban van, drámai zene az elején, és hozzá a fideszes reklámok ismerős szinkronhangja.
Inkább ilyenre költötte volna az adónkat pártunk és kormányunk.
Ezzel lehetne szemléletet formálni, mert így sose fog eltűnni a nem autóval közlekedők ellen érzett közutálat.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #15843 üzenetére
Sztem nem reklám kell ide, hanem bünti. Németországban melózok. Itt (is) elérték, hogy a rolleres, bringás szent állat lett. Nem a pénzbeli bünti a visszatartó erő, hanem a jogsi. Ha nem adod meg a elsőbbséget egy terminátornak (élő szövet, a fém vázon ), vagy nem elegendő oldaltávolsággal előzöd, akkor a párszáz Euró és pár pont bünti mellé úgy berántják két hétre, egy hónapra a jogsidat, mint a huzat. Én kamionnal úgy félek tőlük, mint a tűztől. Nincs az az isten, amiért én megkockáztassak egy nem szabályos kikerülést. Akkor sem, ha Timbuktuig gyűlik fel mögöttem az autósor. Na, ez kéne Mo. -ra is. Persze, ahogy írtad, itt tartozik ehhez egy kiépített, bringás úthálózat is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Nordik
őstag
válasz Thunderzolee #15838 üzenetére
Egyébként a Xiaomi alap 4es modell vajon mikor fog érkezni? Valószínűleg az is 10es kerékkel lesz.Ugye most jött egy 3as Lite verzió illetve amit mondasz 4es abból a Pro. Bár még nehezen beszerezhető. És nem is túl olcsó.
Gondolom lesz majd egy alap 4es modell, kérdés mikor? Ősszel tavasszal szoktak ezeket kihozni?
-
PociAti
senior tag
válasz Nordik #15845 üzenetére
Xiaomi 4 Pro április elején lettek bevizsgálva. 10"-os rollerek voltak, az alapján nem "valószínű" hogy 10"-os kerekűek lesznek, hanem biztosan 10"-osak lesznek.
Fél év szokott lenni az bevizsgálás és a polcokra kerülés között. Bár logisztikailag ennyire terhelt időszakban nagy a szórás. Őszre várható. Van amikor előrendelés megelőzi, van amikor dömpingszerűen rátolják a piacra.A Mi 3-as az nem Lite verzió! Lite-nak a leggyengébb változatot szokás nevezni. A második generációnak három tagja volt: Essential, 1S és Pro 2. Paramétereiben a Mi 3-as a közepes (1S), és a legerősebb (Pro 2) keveréke. A Mi 3-as egy kakukktojás, nem saját házon belül fejlesztették, hanem a Navee tervezte és csak egy típus jelent meg belőle a szokásos 2-3 helyett.
Végül ha az alap modell alatt a közepes teljesítményűre gondolsz (mint amilyen az 1S volt), akkor nem biztos hogy lesz olyan. Arra ott van a Mi 3. A nagyobb kerékhez, a nagyobb mérethez nagyobb tömeg társul, így a kisebb akkus modellek kevésbé életszerűek. Ninebot esetén látják a fogyási adatokat, lehet nem éri meg belőle kihozni kisebb verziókat. Majd meglátjuk.
-
addikt
válasz Nordik #15845 üzenetére
Nem csak "valószínűleg", hanem fix, mivel már egy ideje kint van a specs list, illetve részletesebb ismertetőket is kiraktak már róla, ide is belinkeltük őket.
Még össze is kaptunk egymással mert van aki csak "link"-et rakott ki, ahelyett, h leírta volna mit is takar a link.Ezek amiket írtál, hol jelentek meg?
Mert idehaza, vagyis Kínán kívül máshol még nem.A hármas Lite az kb az Essetial megfelelője lesz, de végre 20 helyett 25km/h-s végsebességgel, ugyanúgy tizenpár km-es hatótávval, ugyanolyan gyenge 250W-os motorral.
Most nézem, valóban kapható már idehaza is:
https://xiaomishop.hu/xiaomi-electric-scooter-3-lite-elektromos-roller-black
Hát csak gratulálni tudok a marketingeseiknek, ezt nehéz dió lesz eladni ennyiért..Sztem nem lesz más modell egyelőre, előbb utóbb befut a 4 Pro, aztán ennyi.
A hármasból se lett "Pro", ami megkapta volna a hármas újításait, a Pro 2 nagyobb akksijával. De igazából nincs is rá szükség, a Mi3 szükséges volt, mert nem volt 300W-os modelljük 30km-es hatótávval. Az 1S csak 250W-os, hiába a 30km-es akksi kapacitás.
Így most lefedték a palettát.
Essential........ 250W 20km 20km/h
1S....................250W 30km 25km/h
Mi 3 Lite..........300W 20km 25km/h
Mi 3.................300W 30km 25km/h
Pro 2...............300W 45km 25km/h
4 Pro...............350W 45km 25km/h - 10"kerék
Majd meglátjuk lesz-e még több 10"-os modelljük, bár azok már eddig is voltak, csak Ninebot/Segway néven.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen