- Milyen széket vegyek?
- Androidos tablet topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Raspberry Pi
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Hamarosan érkezik a Philips legolcsóbb OLED tévéje
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
őstag
válasz deny330 #115343 üzenetére
Nem teljesen. Ha rugós tagot kiveszed a rendszerből akkor a kisujjad segítségével mozgatni kéne a villát a teljes mozgástartományban. Mivel a forgáspont nincs radiál csapággyal szerelve minden forgáspont töviben hajlító igénybevétel keletkezik.
BENEFON DELTA--------N8
-
Toobee
veterán
válasz deny330 #116091 üzenetére
Nem jellemző, hogy autóval hordanám bárhova is, harmada azért aszfalt szokott lenni. Ilyen 1000-1200 km-t fog elmenni szerintem. Azt hozzá kell tennem, hogy mostanában sokat egykerekezem, nem akarok unatkozni a terepig, jó kis gyakorlás. Szerintem így még fokozottabban kopik a hátsó gumi. Keress vissza, raktam be róla képet 700 km-nél.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
hegyimorc
senior tag
válasz deny330 #116091 üzenetére
"Azért eléggé tönkre kell vágni a külső gumit ahhoz, hogy a folyadék ne tömítse"
Elég egy szakadás, nem tömíti semmi, és már az is mázli, ha valahogy meg tudod tákolni, hogy legalább hazáig vigyen. Ez viszont nem tubeless probléma, belsővel ugyanúgy megesik.
[ Szerkesztve ]
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Toobee
veterán
válasz deny330 #116149 üzenetére
Nem is szoktam és sajnos nem is tudok, de előbb utóbb sort kell rá keríteni. Féken egy ujj, érezni kell, hogy hol van a határ (általában egyébként azon túl van a valós határ). Szerintem először egykerekezz, ha az megy biztosan, utána jöhet a manuál.
https://barbieripnk.hu/
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #116151 üzenetére
Profi versenyzők közül is akad nem egy aki nem tud egykerekezni, mivel ahogy írtad totál hasztalan. A bunny angol/amerikai viszont talán a legfontosabb skill amit megtanulhat az ember, sőt talán kötelező is.
Más:
A narancssárga NS leszerelt, a helyét egy ez évi Dartmoor Hornet váz váltja. ...és könnyes búcsút intettem a 26er-től, helló 27,5+.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #116441 üzenetére
Sok tárcsán jelölve van,hogy only resin pads,vagyis csak műgyanta betétek,ugyanakkor Tothgera30 szerint ismerősei használják fémes betétekkel minden gond nélkül.Szerintem hacsak nem versenyzel,vadulsz,vagy nyomsz mázsa fölött a mérlegen elég a gyantás,mely csendes,jól adagolható és kíméli a tárcsát.Egyéb esetben mehet fémes,ami nehezebben ég el,hangosabb és kevésbé érzékeny a vizesedésre.
(#116440) G@ben...jó teló csak montikban van,így kizárásos alapon 29" os marad,városi gumikkal.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz deny330 #116449 üzenetére
Itt senki sem versenyez, de mindenki egyre gyorsabban akar menni, meg hamarabb megállni. Akkor meg minek?
Egyébként használhatod a fémes betéttel is a gyantás tárcsát, csak jobban fog kopni, meg valószínűleg megégeti. De ha tárcsát nem kell feltétlen cserélned, akkor vegyél csak betétet. Majd ha elkoptatja a tárcsát, cseréled azt is. Eddig én inkább a gyantás betétet preferáltam, mert csendes, de mostanában mindig túlmelegedett, hogy rohadjon meg! Most valami félfémes van benne.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
pc360
addikt
válasz deny330 #116453 üzenetére
Nem a fékerőt dobja meg közvetlenül, hanem jobb hűtést biztosít. Az Avid-nál nem tudok ilyen hűtésről - persze attól még lehet hasonló típusuk.
A tárcsa állapota a barázdáltságon látszik. A lábhoz képest lehet látni, érezni, hogy a fékfelület mennyire kopott. Illetve ha szanaszét van cseszve 8-assal, akkor az sem emeli a fényét. De sokkal ritkábban kell cserélni, mint egy betétet, és sokat nem érsz el egy újjal, ha nincs amúgy már durvábban elvékonyodva a fent lévő.
A fémes betét tudtommal amúgy tovább bírja, cserébe sokkal nyikorgósabb. Egy tárcsaféknél nem tétel egy fékpofa csere párezer km-enként. Nem az számít, hogy meddig bírja, hanem a neked megfelelő fékhatás / hang arány a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Toobee
veterán
válasz deny330 #116458 üzenetére
Ha lejtőzöl sokat, akkor lehet el fog melegedni a gyantás. Kértem tanácsot a felhasználási mód vázolásával, engem a fémes irányba tereltek. Van utángyártottból is több felé, meg a két gyári. Én gyárit vennék a helyedben, nálam azzal nem volt gond egyszer sem, bár igazi fasza enduro pályán nem jöttem meg le vele. Jó lenne menni ilyen 1-2ezer méterről lefelé.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #116666 üzenetére
Ja, ismerős ez a helyzet is, múltkor amikor tekertem Szépvízre, a seggemben jött majdnem végig egy szoknyás, ahol elengedtem 40+-al, ott ő is meghajtotta, ahol lassítottam, ő is lassított, amikor letértem ő is letért, végig mögöttem, mindezt valami cruiser fixivel... és ahányszor hátranéztem, hogy még mindíg követ-e, egyenesen a szemembe nézett, mint aki meg akar babonázni. Már-már ijesztő volt, de gondoltam egy ilyen szívdöglesztő leányzó dekoltázzsal és rövid szoknyában csak nem akar megölni, max megerőszakol
Runner_fxr: Sok a hülye ember, legyen az autós vagy bringás, akár gyalogos és mindegyik rendszerint szabályt szeg. Nem tom felétek hogy van, de itt ahol van bringasáv, ott tiltja a szabályzat, hogy az úton tekerj... Persze ez egy outival orbitális marhaságnak tűnhet, mert a bringasávokat inkább trekkingeknek, montiknak találták ki . Felénk amúgy a leggyakrabban a gyalogosok szegnek szabályt azzal, hogy állandóan a bringasávon sétálnak (tiltja a szabályzat) és a túl sok autó miatt katasztrófa a forgalom, ha többen járnának gyalog meg bringával, valósággal fellélegezne a város. 70km-el arrébb Sepsiszentgyörgyön mostanában jött divatba a járj munkába bringával kampány, egyrészt divatot csináltak belőle, így aki munkába bringázik menőbb, másrészt meg a bringások a reggeli órákban néhány helyen ingyen kapnak reggelit, kávét, sőt hajvágást is... ezt nálunk is behozhatnák, szerintem itt is hamar ráharapnának az emberek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #116666 üzenetére
...nagyon ON! Letértél,ahelyett,hogy figyelted volna merre szándékozik menni és arra vezesd tovább...nejem,aki mögöttem teker,folyton megmondja merre,hogyan és milyen tempóban menjek elől...de hát ez lassan 30 éves rutin eredménye.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zsohi
őstag
-
pc360
addikt
válasz deny330 #117386 üzenetére
A fékekre főleg jellemző, hogy Deore alá ne... Viszont elöl a 180-as tácsa iszonyat sokat dob, ha eddig csak 160 volt. Az a hátsó 160-assal van párban, hisz elöl kell a nagyobb fékerő, az csúszik meg később, és így lesz kiegyenlített a fékhatás. Nem is értem azokat a cangákat, ahova képesek ugyanolyanokat felszerelni. A motorokon és az autókon sem véletlen az asszimetria.
Illetve érdemes kipróbálni pár fékpofát is, és izopropil alkohollal, vagy tárcsaféktisztítóval rendszeresen kezelgetni kell a tárcsát (véletlenül sem a pofákat!). Tehát simán lehet jó a Deore továbbra is, csak egy kicsit meg kell toldani a dolgot. A nagyobb tárcsához mondjuk nem árt a rendes teleszkóp, meg az átütős tengely, különben szétcsavarodik a francba. Ez 80, de főleg 100 kiló fölött 36-os becsúszószárat is jelent.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
draco31
veterán
válasz deny330 #117837 üzenetére
Kb. 85 kiló vagyok, és 29 éves Így hogy nem lehet keményíteni rajta jobban, simán elbír velem. Ha nagyobb gödörbe megyek, akkor üt csak össze, de arra azért meg figyelek. De egy sima földút meg sem kottyan neki. Kicsit gyakorolnék jobban, akkor simán menne az 1 kerekezés is vele, azt is bírja. De annyit nem mászkálok vele, de így is van amikor meg van 10-15 méter a hátsó keréken.
Kivehető egyébként, felül és alul 1-1 pár csavar és kész. Szerintem egy endoró simson rugói simán belemennének.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #118119 üzenetére
Manitou Marvel Expert,2015 március óta 1 szerviz 2016 őszén DrBike(~15e 80% aszfalt után azt mondták szinte újszerű),idén újra tervezem vinni.Soha nem kell ráfújnom,becsúszókat rendszeresen tisztítom,most már a nyeregben töltött idő 60-80%-a terep,egyik oldala picit kottyan.82kg vagyok.
Intruder...Conti Tour Ride
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz deny330 #118125 üzenetére
Annyi nyomás elszisszen azzal is, ha rárakod a pumpát. Az enyém ment télen is, esőben is, fél évente széthúzzuk kis szervízre.
Squirtet akkor raktam rá, amikor hangja volt a gyári kenőanyag után. Nem zsírtalanítottam, működik. Kidolgozza magát...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #118125 üzenetére
Egész évben bringás idény van nekem,ugyanakkor kerülöm a vizet,sárt.Hóban,fagyban és szárazban nyomom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz deny330 #118127 üzenetére
Egyszer beáztatod benzinbe, hogy a gyári cuccot lekapja, aztán már nem igényel zsírtalanítást, csak újrakenést.
Ha végre tekernék eleget, azt próbálnám ki, hogy amikor már a lánc kiizzadta magából a gyári cuccot, akkor rátolni a Squirtet, és megnézni, hogy mi az eredmény. Mondjuk a külső ragacsosság miatt így is úgy is egyszer meg kell benzinben áztatni a láncot.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #118728 üzenetére
Az elején csak óvatosan, mert nekem nagyon sokszor cseszte neki a váznak a kavicsokat és ha elöl van, akkor valszeg nem a vázat találja el, hanem az állkapcsát vagy a szemeit . Én ezért nem merem elöl rakni... Köv körben szerintem kipróbálok valami Maxxis-okat, hátha azok kevésbé agresszív mintázattal is tapadnak annyira, mint a Nobby Nic.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz deny330 #118953 üzenetére
A képen nincs felcsatolva, de amúgy egész nagy a rés, valóban. Szerintem a szellőzés miatt nem olyan, mint egy motoros sisak. Abból egy NoFear-em van még valahol, vicc, hogy 2 db is kijön(ne) az Uvex árából. Ez a bicajos téma elég drága sport.
https://barbieripnk.hu/
-
hegyimorc
senior tag
válasz deny330 #121732 üzenetére
10 EUR-nál többet talán még sosem fizettem szállításért.
(Ettől függetlenül nem túl praktikus egyetlen apró fiszfaszt külföldről - de hazai webáruházból sem - rendelni)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #122180 üzenetére
Elég gáz, azt hittem a DHL mindíg ad tracking számot. Rose-ról én is rendeltem, emlékeim szerint akkor küldött volt a DHL egy mailt tracking-el. Én itt most a hibike-os rendelésnél csak két dolog miatt aggódok: hogy vajon betartják-e az ígért 5-7 + 4-6 munkanapot, meg hogy küldenek-e követőszámot. Remélem az 5-7 munkanap beszerzési idő nem csak üres ígéret volt, mert a Bikecomponents-nek amikor írtam, ők azt állították, hogy ők 1 hónap alatt tudják beszerezni ugyanezt a telót. Mindkettő német bolt, bár lehet, hogy nem ugyanonnan rendelik be...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #122182 üzenetére
Pff, remélem itt ilyen gond nem lesz, mert öngyi hajlamaim lesznek . Nagyon kíváncsi vagyok erre a teljesen újratervezett Reconra, no meg nagyon tetszenek a fekete becsúszós telók
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #122186 üzenetére
Ja, ha megjön és minden rendben lesz vele, mindenképp lövök valami képeket.
Toobee: Ha a héten nem kapok mailt, valszeg írok nekük
Hasaggymeg: Ej, bezzeg ez a Paragon mindenhol raktáron van és azonnal küldik
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #122272 üzenetére
Minden számít. A láncvonal problémák egyébként a ritkább esetek közé tartoznak, szóval első körben én inkább gyanakodnék egy görbült váltóra, váltófülre, helytelen beállításra, mint rossz láncvonalra. Természetesen a kopott lánc és sor, nagyban beleszólhat a váltásod minőségébe, ezeket is ellenőrizni kéne, mielőtt belemész ebbe a láncvonal kérdésbe.
De ha gondolod mérd meg, itt van egy bikemag-os cikk róla: [link]Hasaggymeg: Persze, valamennyit el lehet térni, de inkább az 1 X-es hajtások érzékenyek a láncvonalra, főleg a 11/12-es.
trialboj: Pedig biztos, hogy van az intersportban, mountex-ben, kizártnak tartom, hogy ne legyen, vagy akár a decathlonban is. Nálunk is van, mondjuk ez egy prémium márka: [link]
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #122350 üzenetére
A Continental meg összevissza . Hiába írja két különböző gumijukon, hogy mondjuk 2.2, mert ettől még elég durva eltérések lehetnek. Nem értem, hogy miért nem képesek a gyártók egy szabványhoz igazodni . A Schwalbe-re meg azt mondják, hogy úgy általánosan vastagabbak a külsőik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #122705 üzenetére
Több módszer van,én úgy szoktam,hogy elől-hátul legkisebb,és addig feszítem a láncot amíg a hátsó váltó picit húz,és nincs teljesen összecsukódva.
zodo...ha az olyan könnyű volna,hogy ledobunk 2 tányért és az első váltót,aztán áldja isten...de nem,mert valaminek ott kellene tartani a láncot azon az egy tányéron,melyen addig a váltó terelője vigyázott a bentebb eséstől,a nagy tányér meg a kintebb eséstől.Szerintem a biztonságos futáshoz kell oda egy láncterelő,vagy egy drága neróúájd hajtómű...de megmondja Iivana,ő nagy buherátor.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #122822 üzenetére
Több módszer van,de ugyanazt ajánlom,hátul a legkisebben ne csukódjon teljesen össze még a váltó,ott is húzzon.Úgy is szokták,hogy feszesen,de érjen át a legnagyobban +1-2szem,vagy középen,vagyis a hatoson derék szöget zárjon a hátsó kerék és a 2 egymás alatti váltógőrgő tengelye a talajjal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Mobil flották
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Filmvilág
- Képeken a Honor 200 Pro
- Autós topik
- EA Sports WRC '23
- Milyen széket vegyek?
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest