Hirdetés
Hirdetés
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RobbyJr
őstag
válasz -=RelakS=- #302636 üzenetére
Igen, sajnos nagyon híg. Én WD40-et senkinek nem szoktam ajánlani láncot kenni. Lehet régen divat volt, de én inkább spéci kerékpáros kenőanyagot használok, ami nyilván drágább, de hosszabb távon kifizetődik. Nem szedi úgy a koszt, plusz a viaszos az nem hagy nyomot a kezen, szappanos vízzel lejön.
Olajból én Finish Line-t szoktam használni a munkahelyi bicómra, az vált be a legjobban.[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
parandroid
nagyúr
válasz -=RelakS=- #302639 üzenetére
Nem csak olaj, teljes termékskálájuk van a biciklihez. Én is ezt használom. Zsírtalanítót fúj, töröl, kenőolajat fúj, töröl, kész. Illetve nem én, mert jól nősültem, és a nejem annyira szeret, hogy meg szokott lepni vele, mert tudja, hogy én utálom csinálni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
RobbyJr
őstag
válasz -=RelakS=- #302639 üzenetére
Akkor ez az új verzió külön bicajhoz, nem tudtam hogy van már ilyen is. Leragadtam a régi WD40-nél
A fujós az nyilván híg állagú, én ezért sem szeretem az olyanokat.
Én kényes vagyok sajnos a koszra, szóval ezért maradtam a viasznál, ami szinte nem gyűjt semmit.Ja igen, én még nem köszöntem be hogy mit hajtok, outiba most ez megy:
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
attiss66
senior tag
válasz -=RelakS=- #302742 üzenetére
Ha ez így van, akkor mitől olyan nagy kedvence Hasaggymeg-nek a WD-40? Két szemben álló véleménynél elvileg csak az egyik helytálló. Na vajon melyik?!
-
attiss66
senior tag
válasz -=RelakS=- #302747 üzenetére
Hát ez. [link]
Azt írják róla, hogy:
Ideális láncok, csúszó, forgó alkatrészek kenésére.
Kiváló képessége által csökkenti a a súrlódást és hosszabb élettartamot biztosít minden csúszómászó, forgó, súrlódásnak kitett alkatrésznek.
Alacsony súrlódási együtthatóval rendelkezik, és ellenáll a víznek, a sónak, és a hőmérsékleti tartomány-50 és 200 C közötti.
A leírás alapján gondolom , nemcsak tisztításra , hanem láncolajozásra is alkalmas.
Most amúgy temiattad kétszer kenem be a láncot, száradás után még egyszer/amúgy csak egyszer kentem volna/.[ Szerkesztve ]
-
attiss66
senior tag
válasz -=RelakS=- #302760 üzenetére
"Ezt bringaláncra, ami minden szutyoknak ki van téve, nem biztos, hogy használnám."
Nincs kitéve minden szutyoknak, csak aszfalton megyek vele outival és tiszta 75km után is. 150km után mosom.
Amúgy ilyet is tesztelnék, ha az a tetves EMAG nem számolna fel olyan irdatlan szállítási költséget. Kenőolaj e-Bike kerékpárlánchoz MAD DOCs CHAIN CHAMP, Nigrin, 100 ml [link] . 1500 Ft maga az olaj, a szállítási költség meg 3280Ft.
-
Ixion77
addikt
válasz -=RelakS=- #304731 üzenetére
Vajon ez a versenyképesebb, vagy a bringaút mellett jobbra haladó néni, akinek a kutyája a bringaút mellett balra halad? A kettő közt feszül a póráz... Ha jól csavarodik épp, akkor kb. 2 mm-es csíkot kell észrevenned időben.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
ReFleXx
addikt
válasz -=RelakS=- #304731 üzenetére
persze, x.kerben eleg gyakori, multkor ketten ultek egy robogon és jöttek szembe a nem tul széles (két bringás épp elfér) bringauton. Integetek nekik hogy WTF es csak vigyorogva visszaintegettek... kinaiak.....
ugyanitt szokott meg lenni az hogy két vietkong woltos futar teker egymas mellett elottem 12km/h-val, rajuk kell orditanom hogy huzzanak mar az utbol...[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #304731 üzenetére
Egyelőre senki sem überelte, hogy engem egykeréken előztek motorbiciklivel a sötétben kivilágított a Lánchídon, miközben a szemből jövő busz éppen mellettünk volt. ...mondjuk kihagytam volna.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
addikt
válasz -=RelakS=- #305085 üzenetére
Érdekes. Számomra az endurance, mivel -1W nem érdekel, viszont az hogy ritkábban kell waxolni, az jó dolog. Csak dárga kissé. Ha már 250g, reálisabbnak érezném a 25 eurót 35 helyett.
Főzős waxolást szerintetek rossz gondolat úgy csinálni, hogy kiemelem a láncot, megvárom míg rászárad a wax, majd ahelyett hogy egyesével töregetnék minden láncszemet, felmelegítem kicsit hőlégfúvóval a láncot? Épp csak annyira, hogy még meg tudjam fogni, de már könnyű legyen átmozgatni. Az én logikám szerint a wax attól még nem jön ki belülről, hogy kicsit meg van lágyítva. Sőt, kevésbé is hajlamos töredezni, ezért lehet hogy jobb csúszófelületet alakít ki.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #305123 üzenetére
"H" állító csavar teljesen jó van beállítva már mindent végig zongoráztam.
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #305126 üzenetére
Alacsony pedál fordulat esetén van ez amikor alig tekerem de mikor magasabb jobban tekerek akkor kissé maga biztosabban vált le. "H" csavart nem tudom hova tovább tekerni úgy van be állítva hogy vissza váltásnál egyből ugorjon fel
Kuplung miatt nem lehet esetleg még akkor is ha ki van kapcsolva?
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #305128 üzenetére
"H" csavart nem tudom hova tovább tekerni úgy van be állítva hogy vissza váltásnál egyből ugorjon fel
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #305130 üzenetére
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #305132 üzenetére
Próbáltam már úgy is hogy alig volt be hajtva a "H" csavar ugyanaz volt tapasztalatom. Nem lennék meglepve ha el lenne hajolva mivel utánfutónak a vonó szemét is oda kell rögzíteni csak a másik oldalra.
Mentem az utcában egy teszt kört terhelésen érdekes módon alig bizonytalan de a a szerelő állványon vagy a kitámasztón billegtetve előjön ami a vidóban látszik[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #305139 üzenetére
Az jól van be állítva csak mikor a bowdennel kezdem el szórakozni elsőnek akkor csinálta ezt.
#305140avl nem modul ki már kifelé felém a váltó ha le van a lánc a legalsó fokozatban és hajtom kifelé a "H" csavart . Kerék is központosan van többször rá néztem meg a rotornál is hallanám mert olyakor az egyik oldal a bele érne -
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #305142 üzenetére
Ez így is van, nem értem mit ír. Ahogy csavarod kifelé, a váltó is kifelé mozogni. Ahogy írod arra ül fel a váltó és rugó nyomja.
-
A_ScHuLcZ
addikt
válasz -=RelakS=- #305465 üzenetére
VW Passat (B9, 2024-es modell)
Ilyen:
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
Tin
veterán
válasz -=RelakS=- #305622 üzenetére
Értem, tehát akkor felejtsem el, hogy írok a rosebikes-nak, és küldenek helyette egy másik kereket. Vagy visszaküldöm a kereket, és megcsinálják ők. Mert szerintem ha én ezt itt beviszem egy szervizbe, azok simán elkérik a kerék árát a műveletért. Én meg nem tudom kicentrírozni.
-
mauimagic
aktív tag
válasz -=RelakS=- #305625 üzenetére
Aha, lehet én vagyok fillérb.szó, de Tin Némethbe van, úgy hallottam ott mások a szerviz óradíjak ..
Egy próbát mindenképp megér.
BTW van másik bringája, de lehet kerékszettje is egyrészt, másrészt meg az ügyintézés arrafelé gördülékenyebb, simán lehet, hogy 1 hét alatt megvan.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz -=RelakS=- #305625 üzenetére
Megvan a gyári kerekem felgumizva, féktárcsázva, szóval holnap átrakom rá a kazettát, és már mehetek is. Amúgy futott 800 km-t, és azért lett lecserélve, mert ugye a Cube kerékagya megkotlik pillanatok alatt A DT Swissel meg csak aszfalton mentem.
A gyakorlott szervizes dolgot megértem, de itt nálunk rohadtul nem olcsó a szakmunka. A kerék 70€ volt decemberben, most gyorskereséssel egy küllőcsere árát 40-50€ körüli összegre írják a neten centrírozással.
A gyári weboldal szerint DT new aero II straight pull black 2.0/1.1/3.3 kell 298mm (balos) illetve 293mm (jobbos) méretben, meg persze szerszámok, szaktudás, de centrírozni nem tudom egyedül, és a saját javításra nem tudom, fel mernék-e ülni utána és 50 felett szaggatni vele.
#305624 mauimagic: valószínűleg írok nekik, mert nem sok értelmét látom annak, hogy én ezt elkezdjem mókolni. A fentiek alapján pedig nem sokkal drágább vennem egy új kereket, mint küllőt cseréltetni ezen. Ami lássuk be szomorú, de ilyen a fogyasztói társadalom.
#305626 Ixion77: ja, december végén rendeltem a kereket, május 7-én ment fel a bringára, és van benne 1900 km. Ehhez képest szerintem nem annyira bírta. A Hyde elment 3700 km-t a kétforintos gyári felnijén, pedig azzal aztán tényleg mindenhol mentem, ezzel meg 99%-ban aszfalton. A törésnél is simán mentem egy szokott útvonalon aszfalton, egy sima kis hupniba mentem bele, amikor elpattant.
#305627 velizare: ha ez ennyire gyakori, akkor biztos érdemes vennem, meg kitanulnom a dolgot, de azt gondoltam volna, hogy azért ezek a kerekek elmennek egy 10e km-t úgy, hogy nem kell ilyenekkel foglalkozni.
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #305625 üzenetére
Nekem szervizes - bolttulaj ismerősöm mondta, hogy nem használ DT küllőket, hanem Sapimot helyette, mert törnek. Eddig kétkedve fogadtam, de ő is pont a küllő fejénél mondta, hogy törnek. Úgy jött elő a szó róla, hogy beszéltünk róla, hogy a jövőben fűzetek egy szett 28/29"-os kerekeket. Novatec agyakra és valami jó felnikre (Sun, WTB, DT). Az agyakat és felnket ő is szereti.
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #305749 üzenetére
nem tapasztaltál még ilyet? akár itthon, akár máshol járok, valószínűkeg csak a hazatérő autósok csinálják (akik ott laknak), de amint beér a település táblán belülre, már kapcsolja is le a fényt.. gondolom még azon szocializálódtak, amikor nem volt kötelező lakott területen kívül sem. De legutóbb pont egy korombeli csókát kaptam ezen.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #305791 üzenetére
Pff, zöldfülű! ...én arra emléxem mikor felvettem a telefont tárcsázni és mivel éppen a szomszéd beszélt, várni kellett míg befejezte...közben hallgatózhattál. (ikertelefon, nem volt annyi vonal amennyi ember)...vagy külföldre úgy telefonáltunk, hogy kértünk egy nemzetközi hívást majd ültünk a telefon mellett 1-2 órán át amíg hívtak, hogy végre van vonal.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MC Pite
veterán
válasz -=RelakS=- #305992 üzenetére
Nyilván
Másik, mikor kacskaringóznak (főleg idősek), kikerülöm őket a nagyívben füvön, megy a beszólás, hogy 'így kell biciklizni?' (B+, ha te normálisan bicikliznél, elférnék melletted a bringaúton)Nálunk ennyi a közlekedési kultúra.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Because
őstag
válasz -=RelakS=- #305992 üzenetére
Én most új kedvencekre bukkantam, hiba tiltja is ráadásul a Kresz...
Gyalogosokat lenyelem, mi is vagyunk olyanok, hogy a tiltótábla ellenére az úttesten tekerünk.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz -=RelakS=- #306118 üzenetére
Ha jól tévedek, ez a hajtókar-csapágy előfeszítő csavar, műanyagból. Valamelyik imbuszkulcs pont belefér, azért nem kell még egy szerszám. De amúgy szintén egy ezresért lehet venni egy műanyag bizbaszt, amivel meg lehet húzni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Friczy
senior tag
válasz -=RelakS=- #306118 üzenetére
Ahogy oda is van írva, amikor összerakod a hajtóművet, felrakod a bal oldal hajtókart, ezzel ráhúzod, és utána húzod meg a rögzítő csavarokat. Kb. hasonló a szerepe, mint az A-head kormányfejben a kupakot rögzítő csavarnak.
Nekem olyan szerszámom van az integrált hajtóműhöz, ami egy korong, egyik felén a csapágy rögzítő, a másik fele meg pont ebbe illik bele, szóval nem kell külön szerszám.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #306118 üzenetére
Olyan mint a villanyakvégben a csillaganyába csavarandó csavar, helyére húzod vele a hajtókart mielőtt rögzítenéd azt a tengelyre a rögzítőcsavarokkal.
Ejj Friczy, Friczy, egy rugóra jár agyunk.DonThomashino...én körömmel szoktam, ha már mély kezd lenni a pálya ahol a betétek fognak és körömmel érzem a kopás vállát megmérem tolómérővel...de már lassan szemre is megmondom.😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz -=RelakS=- #306121 üzenetére
Ez ugyanúgy csak előfeszít, mint a stucni kupakja, kár volna alumíniumot pazarolni rá.
Speedy007: én azt látom, hogy baromi széles a kormányod. S ezen még szélesíteni akarsz? A szarvak meg elsőre mindig jó ötletnek tűnnek, de még inkább szélesítik és nyújtják a fogást (= nyak- és hátfájás). Ha már szarv, akkor abból bizony belső kell.
Ez nemt'om, milyen széles kormány, de egy túragépre 660 - 680 mm-nél szélesebb nem nagyon kell. A párodnak igaza van, hosszabb stucnival még rosszabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #306118 üzenetére
Semmire, Shimanos faszság. A többi márka sima hex(agon) azaz imbuszt használ. Nálam a Funn az, de a Hope, SRAM, e*thirteen, RaceFace stb. mind azt használják.
Egyébként mindegy lenne, de nem vagyok híve az egyedi csavaroknak. Az a jó, ha az összes alkatrész egységesen egyfoma kulcsnyílású. Így elég pár méretű imbusz az egész biciklihez szinte. Sok hajtómű becsavaróhoz amúgy adnak ilyen műanyag vackot, a BikeFun-hoz én is kaptam, de nem használtam soha, nincs itthon Shimano hajtómű.
Egyébként felesleges lenne fémből, hivatalosan kábé 1 Nm maximum, amire szabad húzni.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz -=RelakS=- #306299 üzenetére
Hát ha dógózni kő akkor az megy dógozni. Jómagam nem tekerek nap mint nap.
Amatőr(mugli) túrázgató, kikapcsolódásra bringázó vagyok, arra meg jó a technika.
Akinek meg nem inge ne vegye magára, szokták vót mondani.Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
fattyu
veterán
válasz -=RelakS=- #306451 üzenetére
sávtartó: ahhoz kéne olyan út ahol a sávon belül akarok maradni, a jobb széle még tankkal is szomorú.
startstop: mert az automata váltós autók start stopja oltári idegesítő. még mozog az autó és leállítja. érted lassulsz gurulsz be egy jobbkézbe, benézel messze van, erre lenyomja, és van két másodperc luk amíg nincs hajtásod...
ezt csinálta a 2019es passatom is meg ezt csinálja az oktavia is
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
avl
senior tag
válasz -=RelakS=- #306472 üzenetére
"Az olcsóbbakkal nem vagyok róla meggyőződve, hogy fogsz látni"
köszi, de írtam: "nem látáshoz hanem látszódáshoz melyik "
nem megyek (annyira) sötetben(, hogy lámpa nélkül ne lássak); településen belül valamennyire kivilágított közút, ismert utak, kis túlzással csukott szemmel is meglenne
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #306498 üzenetére
Igen a bikefun féle 20 körmös szerszám kellet volna de az jó a 4szögtengelyhez is én a bikelife-tól vettem ezt bár meglátszik a 20 körmön hogy használva volt mivel olyanokat próbáltam kiszedni vele ami(k) be voltak erő teljesen rohadva vagy tépve gyárilag
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #306506 üzenetére
Ezzel szedtem szét a KTM-t amin négyszögtengely volt utána alakítottam át octalinkre ezzel a szerszámmal hajtottam bele a Shimano BB-ES300-t. Bár szerintem van egy pár érdekes octalint monoblokk hogy kévülről még egy záró gyűrű van rajta bár eddig csak yt-n láttam ilyet kerékpár felújítós videókban.
Ellen oldalt műanyag nekem is de simán ki és be bírtam hajtani vele. Neuzer Nelsonon is mikor szedtem ki a monoblokkot ott is műanyag volt az ellen oldal szépen kiszedte.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #306498 üzenetére
Ilyen BikeFun van nekem is és egyszer használtam csak. Akkor amikor a régi vázamból kiszedtem a monoblokkot. Azóta már csak integrált hajtóművel vagyok hajlandó csak foglalkozni. De kellett amivel kiszedtem.
Két hete sikerült eladni két-három hónap hirdetés után a Nakamura vázat egy húszasért.
Tegnap viszont lecsaptam egy jó dealre. Egy használatlan, 0 kilométeres Deore M6100 váltókart rakott fel valaki a Facebookra 5ezer Forintért. Azonnal lecsaptam rá!
Az a vicces, hogy miért kellett nekem, amikor 10s Deore van a biciklin (pontosabban 10/11s). Az i-Spec EV felfogatása teljesen megegyezik az M4100-al, ami amúgy drága lenne ha vennék külön (tudom van ZRACE megoldás rá). Így átszerelem az M4100-ra és i-Spec EV-vel lesz rögzítve az XT fékkarra a kar meg megy tartalékba, hátha egyszer elkap az upgrade 12s-re.[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #306529 üzenetére
Hőlégfúvó ha az nem sikerül én speciel a szomszéd bácsikával akkora méretű anyacsavart heggeszettünk rá és villáskulccsal szedtük le.
-
Speedy007
őstag
válasz -=RelakS=- #306538 üzenetére
Nálam a hegesztő be vált le takartuk vázat hogy a fényezés ne égjen meg és után simán lejött.
-
Ixion77
addikt
válasz -=RelakS=- #306529 üzenetére
Négyszöges hajtókar és hajtóműleszedésről van szó? Mert ha igen, arra van megoldásom.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
RobbyJr
őstag
válasz -=RelakS=- #306627 üzenetére
A heat training nem több mint 1 óra szokott lenni. Kint azért 3-4 órákat is lenyomnak.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Ringman
nagyúr
válasz -=RelakS=- #306646 üzenetére
Csak raprobaltam, nem alltam neki
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
parandroid
nagyúr
válasz -=RelakS=- #307134 üzenetére
Mert van, amikor fürdeni van kedvem, meg van, amikor csak gyorsan lezuhanyozni. Legjobb dolog. Pláne ha mindkettőből elfer normális méretű (meg még a mosó+szárïtó is).
A nappalis dologra meg az a megoldás, hogy nálunk pl 2 nappali van. Az egyik előtér + nappali + étkező + konyha egyben, a másik meg dolgozószoba + edzőterem + médiaszoba egyben. Ha az elsőben vagyunk, a földszinten, akkor együtt a család, jöhetnek vendégek, meg minden, ha a másodikban, a tetőtérben (loft), akkor meg magamra csukom a házat, és csak én vagyok.
De ez generációnként eltérő dolog, plusz kulturális, szociális nevelkedés kérdése. Ezert van az, hogy a klasszikus, nappali nélküli kádár kocka, amiben felnőttünk, mára teljesen élhetetlen úgy, ahogy akkor volt. Már gyerekként is gyűlöltem, hogy mindenhol a szülők szobája a nappali, a gyerekszoba egy sötét lyuk, a ‘tiszta szobába’ meg belépni tilos van.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz -=RelakS=- #307144 üzenetére
Van az a kor, amikor már nem fogunk tudni be meg kimászni a kádba, gondolom ezért. Mi csak zuhanyzót rakattunk be, de néha hiányzik a kád, jó lenne kicsit pancsolni. Majd veszek egy mini gumi medencét Arra pont elég, aztán mehet a víz a növényekre. Kitszem a járdára, melegebb lesz, mint a termál medence.
[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
parandroid
nagyúr
válasz -=RelakS=- #307144 üzenetére
Mert a zuhany alatt nem a tálcát értettem, hanem a belesétálós fülkét…
Az is igaz, hogy ehhez egy nagyobbacska szoba méretű fürdőszoba kell, de nekünk ez a mo-i házfelújításnál is szempont volt, meg itt is végre sikerült olyan házat találni, ahol ez megvan (direkt ilyet is kerestünk (nagy hely, sok ablak, sok fény), de ezzel együtt is szerencsénk is volt).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
válasz -=RelakS=- #307176 üzenetére
Ez osztán kurvára higiénikus. Eszik oszt egyből szarik is.
Ezért nem veszek kínait semmiből, ha egy mód van rá...[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Ixion77
addikt
válasz -=RelakS=- #307236 üzenetére
Nem, nem úgy van. Sajnos a mai biciklis világban már semmi sem ilyen egyszerű.
Mostanában volt lehetőségem megtapasztalni egy 12sp Shimano XT lánccal és egy Funn Solo 96 lánckerékkel. Utóbbi elvileg kompatibilis 9-től 12 sebességig mindennel. Spoiler alert: gyakorlatilag viszont nem.
Mindkettő új volt, először úgy tűnt hogy jól kijönnek egymással.
Aztán ami először feltűnt, hogy az 1.-3. és 12. sebességekben volt némi hangja a rendszernek.
Később az tűnt fel, hogy a főzött waxos láncnak már 100 km után kezd hangja lenni. Újrafőztem, újabb 100 km után megint.
Aztán alaposan megnézve észrevettem, hogy egyáltalán nem normális ahogy a kerék kopik. Megpróbáltam lefotózni, talán látszik: minden vastag fog egyik oldaláról eltűnt a festék. De nem ám lekopott, hanem az alu el van kenődve! Tehát egy körömmel érezhető új perem jött létre minden vastag fogon!
Sokáig bújtam a netet hogy vajon miért, mire megtaláltam ezt az oldalt. Itt látszik, hogy a 12sp HG lánc másmilyen, mint pl a 11sp lánc, vagy a SRAM lánc. Ezért nem passzol bele tökéletesen a Funn fogaskerék vastag foga, és megy tönkre a lánc is, meg a lánckerék is."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
válasz -=RelakS=- #307296 üzenetére
Valószínűleg úgy van ahogy írod.
De azért a fene egye meg a gyártókat hogy szándékosan szivatják a vásárlóikat azzal, hogy nem adják meg a konkrét adatokat, és össze-vissza hazudoznak kompatibilitás tekintetében. Felháborító, hogy több órás nyomozást kell indítani mindenféle fórumokban turkálva felhasználói tapasztalatok után amikor mondjuk szeretnéd tudni hogy melyik váltónak mekkora a pull ratioja
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Mezga Aladár
veterán
válasz -=RelakS=- #307464 üzenetére
Balról meg a kanyarodási szabályok.
11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- nVidia tulajok OFF topikja
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Star Wars Outlaws teszt
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen