Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LustaDick123

    tag

    válasz zack #85552 üzenetére

    A motoros láncspray sokkal erősebb, mint a bringás, nálam egy teflonos Motul vagy MOL spray akár 800-1000 kilométert is kitart egy 1000-res motoron. Szakadó esőben, autópályán 200-400 km-ig hatásos, onnan fújni kell.
    Mivel sokkal többet fújsz és gyakrabban, gyorsabban forog ezért a kihajtásnál hatalmas csomókban gyűlik össze a spray és a kosz, a lengókaron, a láncvédőn (rendszámon, sárvédőn stb.) mindenhol apró pöttyök jelzik a nyomát. Mivel ragadós, teflonos nehezebb leszedni (felfújni is kesztyűben ajánlott!) ezért valószínűleg agresszívebb a tisztító is.

    A motor láncokon többnyire alkalmaznak tömítőgyűrűket is, hogy a csapok között a zsírt benntartsák ezzel megakadályozzák a csapok kopását, végső soron ez okozza a nyúlást. Ezeknek a gyűrűknek a profilja O, X stb alakú. Ezek a kis tömítőgyűrűk érzékenyek az oldószerekre, ezért szoktak javasolni a motorok láncára tisztítót vagy petróleumot (és nem Brigéciolt, holott annak is nagyrésze petróleum).

    Mivel tudtommal a bringaláncokon nincs tömítőgyűrű én sima Brigéciollal vagy petróleummal tisztínám (+ fogkefe), bármelyik autósboltban, barkács vagy háztartási boltban kapható. A Brigéciolból a D3 (régi, hagyományos) jobb, mint az új környezetbarát (Brigéciol 2000).

Új hozzászólás Aktív témák