- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Mini PC
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dokee78 #72533 üzenetére
Nem, ez egy DH kerékpár. Első ránézésre a leginkább szembetűnő különbség egy Enduro és egy DH kerékpár között az a villa. Az Enduro-t szimpla vállas villával szokták használni míg a DH-t duplavállassal.
A rugóútban van még különbség, az Enduro 160-170mm körüli, a DH 200mm és felette.
A villaszög a DH-ban még laposabb 1-2 fokkal mint az Enduro-ban. Illetve a DH bringákon általában tekercsrugós tagot használnak, az Enduro bringákon meg levegőset. Ennek annyi a magyarázata, hogy a levegős tag könnyebb és az Enduro bringákon a súly egy nagyon fontos szempont, mivel felfelé is tekerni kell őket. A DH bringán is számít a súly, de ott belefér az a kis plusz. Illetve a DH-ban még nagyobb a terhelés, a keményebb pályák miatt, a levegős tagok el tudnak melegedni és lecsökken a csillapításuk, ezért előfordul manapság már keményebb Enduro versenyen is tekercsrugós tag, de a levegős a jellemzőbb, pláne hobbi szinten. Illetve a dropper post is inkább Enduro alkatrész mint DH. Bár DH-ban is látni már.Hasaggymeg: Ha megnézed, a fatbike gumik alacsony és ritka bordákkal rendelkeznek, mivel akkora a felülete, hogy ez is elég. Ebbe nehezebben ragad a sár. Idáig egy laza karikát mentem fatbike-al, nem igazán komolyabb terepen, így saját tapasztalatom nem sok, főként ismerősök véleményére tudok adni, akik hosszabb ideje használják már. Többek közt ezért is akarok kimenni a tesztnapra. Kipróbálni pár fatbike-ot.
Tapasztalat nélkül én nem merném kijelenteni, hogy múló hóbort, pláne az után nem amit tavaly az eurobike-on is láttam fatbike téren. Azért ha belegondolsz, az a gumi talaj kapcsolat nagyon durva. 0,5 bar körül használják. Olyan tapadást tesz lehetővé ami más kerékpáron elképzelhetetlen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honda topik
- Linux kezdőknek
- Suzuki topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Acqua di Giò Profondo Parfum Acqua di Giò Pour Homme EDT
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest