Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    IS nyeregnél el lehet szöszölni ugyan a beállítással, de PM nyereg esetében kevés egyszerűbb dolog van, mint a fék beállítása. Nyergen csavarok kilazít, hogy kényelmesen el tudjon mozogni, fékkar lassan behúz, megtart, csavarok meghúz, fékkar elenged. Slussz. Feltételezve persze, hogy a féknek nincs baja és a dugattyúk egyformán mozognak - ha nem így van, az már másik történet nyilván.

    Légteleníteni, olajat cserélni meg szintén rém egyszerű dolog, ha egyszer már próbálta az ember. Fékkaron tartályba cső, alulra fecskendő, cső, nyergen csavar kiteker, olaj betol, buborékok, trutyi ki, csavar lezár, fékkaron tartály lezár, örül. Pofacsere meg még egyszerűbb is, mint V-fék esetén pl. A legkevésbé sem vagyok műszaki ember, de ezek tényleg nem bonyolult dolgok.

    Emellett az elmúlt 10 évben, amióta hidrás tárcsákkal megyek, egyszer sem sérült a vezeték, pedig voltak durva borulások, bringa-eldobások, vagy hogy a bringa megugrotta a letörést, én meg nem. :D A fékvezeték szakadásától jellemzően a laikusok szoktak félni, akiknek nem volt még hidrás tárcsájuk.

    Ezzel nem azt mondom, hogy mindenki hidrás fékkel menjen, mert nyilván nincs minden területen ésszerű oka a használatának, vagy hogy mindenki mindent otthon szereljen. Ugyanakkor fontosnak tartom, hogy ne dimenzionáljuk túl ezeket a dolgokat. Aki akarja vigye szervizbe, bízza szakemberre, semmi probléma nincs ebből, de aki szeretne nekilátni otthon, annak ne vegyük el a kedvét mondvacsinált indokokkal.

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák